We hebben gemerkt dat veel klanten de indruk hebben gekregen dat de bundelprijzen alleen maar verhoogd zijn. Dat vinden we natuurlijk erg jammer.
De meest gekozen bundels zijn juist in prijs verlaagd. Daarnaast krijgen Simyo bellers die hun jaarabonnement verlengen er ook nog gratis MB’s bij ;)
Omdat je bij Simyo zelf de baas bent, worden de bundels niet door ons aangepast maar kun je dit helemaal zelf. Wanneer je niets doet; blijft alles zoals het is.
Ik hoop dat we zo het gevoel van verhogingen wat kunnen wegnemen. Als je nog vragen hebt, zien we die graag terug op het forum :)
Hieronder geef ik extra uitleg naar aanleiding van een aantal vragen die veel gesteld worden:
- Kom ik ook in aanmerking voor de gratis MB’s?
Heb je je jaarcontract nog niet 9 maanden? Niet getreurd, zodra de negen maanden voorbij zijn, kun je je abonnement verlengen met "nog een jaar" en ook gebruik maken van dit aanbod.
- Kan ik binnen mijn huidige contract ook wijzigen naar een bundel voor bellers die hun jaarcontract verlengen?
- Nog een jaar - extra voordelig
- Jaar - voordelig
Heb je je jaarcontract nog geen 9 maanden? Niet getreurd, zodra de negen maanden voorbij zijn, kun je verlengen en ook gebruik maken van dit aanbod.
- Maandabonnement
- Verleng ik mijn contract met 2 jaar als ik kies voor 'nog een jaar - extra voordelig'?
Bijvoorbeeld: de einddatum van je huidige jaarcontract is 16 december 2015. Als je nu kiest voor 'nog een jaar - extra voordelig', dan wordt je nieuwe einddatum 16 december 2016. Je nieuwe bundel(s) krijg je wel al op 1 november.
- Waar kan ik zien wanneer ik mijn contract kan verlengen naar de bundels voor bellers die hun jaarcontract verlengen?
Je kunt verlengen met 'nog een jaar' zodra 9 maanden van je jaarcontract voorbij zijn of de einddatum van je jaarabonnement al voorbij is.
Heb je je jaarcontract nog niet 9 maanden? Niet getreurd, zodra de negen maanden voorbij zijn, kun je je abonnement verlengen met "nog een jaar" en ook gebruik maken van de bundels voor bellers die hun jaarcontract verlengen.
- Krijg ik de gratis MB’s voor altijd of voor een bepaalde periode?
- Krijg ik automatisch de extra MB’s als ik niets verander?
Heb je al een ‘nog een jaar’ contract? Dan hoef je alleen je bundel(s) te wijzigen. Je contract wordt dan niet met nog een jaar verlengd. Je behoudt je huidige einddatum.
- Krijg ik altijd extra MB’s? Ook als ik een daarna een andere internetbundel kies?
Je krijgt altijd 50% extra gratis MB’s als je een 'nog een jaar - extra voordelig' contract hebt. Ook na de einddatum van je contract.
Edit - 20 oktober 12:00: De term 'trouwe bellers' is vervangen door 'klanten die hun jaarabonnement verlengen'.
Edit - 20 oktober 16:00: Extra uitleg over onze nieuwe bundels en verschillende abonnementsvormen, vind je hier.