Hoi Geemer & Mariindhaa,
Dat jullie het vervelend vinden is duidelijk. Natuurlijk vind ik dat erg jammer om te horen. Ik hoop dat jullie begrijpen we ons best hebben gedaan om hier duidelijk te maken hoe het een en ander in elkaar steekt. Helaas zorgt dit niet voor een oplossing. Dit kan ik ook niet voor jullie regelen. Sorry.
Groetjes,
Angela
@HannaB, je hebt helemaal gelijk. Ik ben niet zo slim bezig geweest en heb gekeken bij de normale jaartarieven. Deze heb ik in mijn bericht naar jou geplaatst. Jouw eigen voorbeeld klopt helemaal. Sorry dat ik je in de war heb gemaakt 😞 Als je kiest voor 'Nog een jaar', verleng je jouw contract inderdaad met 1 jaar. Heb je hier nog vragen over?
Je kunt niet alleen je belbundel wijzigen. Als je kiest voor de voordelen van 'nog een jaar' vernieuw jij je contract. Je moet dan ook een databundel kiezen die horen bij deze optie.
Groetjes,
Angela
Hoi Angela,
Fijn om te horen dat ik het zelf toch wel goed had gezien 🙂 Ik ben er ondertussen over uit, heb toch gekozen voor nog een jaar - extra voordelig. Bedankt voor de tijd en moeite om met me mee te kijken!
Groetjes,
Hanna
Hoi HannaB,
Dat had je zeker! Leuk om te lezen dat jouw keuze gevallen is op een verlenging bij Simyo 🙂 Heel veel plezier met jouw nieuwe bundels. Uiteraard heb ik het graag gedaan. Als je nog vragen hebt, dan weet je ons te vinden op het forum.
Groetjes,
Angela
Ziggo heeft zojuist sim-only abo's aangekondigd.
[Reactie aangepast i.v.m directe verwijzing naar website van een andere provider]
Hoi chim,
Dat hoort m.i. niet hier maar hooguit in het topic https://forum.simyo.nl/telecom-weetjes-nieuwtjes-99
Hoi Geemer & Mariindhaa,
Dat jullie het vervelend vinden is duidelijk. Natuurlijk vind ik dat erg jammer om te horen. Ik hoop dat jullie begrijpen we ons best hebben gedaan om hier duidelijk te maken hoe het een en ander in elkaar steekt. Helaas zorgt dit niet voor een oplossing. Dit kan ik ook niet voor jullie regelen. Sorry.
Groetjes,
Angela
Hoe luid het spreekwoord ook al weer? Waar een wil is......
Ik vind eigenlijk wel dat Simyo haar "maandklanten" best tegemoet kan komen door dit geblunder.
dat gezegd hebbende, als Ziggo klant wordt het nu wel heel aantrekkelijk om over te stappen naar hun nieuw aangekondigde bundels. En extra data, 4G, en 6 euro goedkoper.
Hallo,
Ik heb een vraag over het verlengen van mijn jaar abbonoment. Wat ga ik betalen als het jaar verstreken is? Dezelfde maandprijs na het verlengen? Of ga ik na dat jaar meer betalen?
Alvast bedankt.
Als je jaar voorbij is blijf je hetzelfde betalen, of je moet je bundels zelf wijzigen.
Je kan dan per maand opzeggen.
Beste Simyo,
Ik wil graag overstappen naar de nieuwe tarieven. Dat zou voor mij namelijk betekenen dat hetzelfde abonnement 1 euro per maand goedkoper wordt. Kunnen jullie mij dus overzetten naar dezelfde bundel (zelfde aantal minuten en zelfde 2000 mb) maar wel voor de nieuwe tarieven?
Bedankt alvast,
Vera
Hallo,
Ik heb een vraag over het verlengen van mijn jaar abbonoment. Wat ga ik betalen als het jaar verstreken is? Dezelfde maandprijs na het verlengen? Of ga ik na dat jaar meer betalen?
Alvast bedankt.
Hoi Kdv-,
Goed dat je dit komt navragen! Afentoe heeft je het juiste antwoord al gegeven. Je blijft hetzelfde betalen na het contract zolang jij jouw bundels niet aanpast naar andere tarieven.
@Afentoe, bedankt voor het antwoorden :)
Beste Simyo,
Ik wil graag overstappen naar de nieuwe tarieven. Dat zou voor mij namelijk betekenen dat hetzelfde abonnement 1 euro per maand goedkoper wordt. Kunnen jullie mij dus overzetten naar dezelfde bundel (zelfde aantal minuten en zelfde 2000 mb) maar wel voor de nieuwe tarieven?
Bedankt alvast,
Vera
Hoi Vera,
Wat leuk dat je voor de nieuwe tarieven wilt gaan. Dit kan ik niet voor je aanpassen. Je kunt dit zelf heel gemakkelijk doen via Mijn Simyo > Abonnement > Bundels aanpassen. Laat je weten of dit gelukt is?
Groetjes,
Angela
Hallo,
Ik heb een vraag over het verlengen van mijn jaar abbonoment. Wat ga ik betalen als het jaar verstreken is? Dezelfde maandprijs na het verlengen? Of ga ik na dat jaar meer betalen?
Alvast bedankt.
Hoi Kdv-,
Goed dat je dit komt navragen! Afentoe heeft je het juiste antwoord al gegeven. Je blijft hetzelfde betalen na het contract zolang jij jouw bundels niet aanpast naar andere tarieven.
@Afentoe, bedankt voor het antwoorden :)
Beste Simyo,
Ik wil graag overstappen naar de nieuwe tarieven. Dat zou voor mij namelijk betekenen dat hetzelfde abonnement 1 euro per maand goedkoper wordt. Kunnen jullie mij dus overzetten naar dezelfde bundel (zelfde aantal minuten en zelfde 2000 mb) maar wel voor de nieuwe tarieven?
Bedankt alvast,
Vera
Hoi Vera,
Wat leuk dat je voor de nieuwe tarieven wilt gaan. Dit kan ik niet voor je aanpassen. Je kunt dit zelf heel gemakkelijk doen via Mijn Simyo > Abonnement > Bundels aanpassen. Laat je weten of dit gelukt is?
Groetjes,
Angela
Dank voor het antwoord, ik heb m'n bundels aangepast 🙂
Hoi Angela, ik wil mijn bundel niet aanpassen, ik wil dezelfde bundel maar wel graag tegen het nieuwe tarief van 14 ipv 15 euro voor 2000 MB. Hoe moet ik dit doen?
Hoi KdV- & Vera.4G,
@KdV-, graag gedaan! Goed om te lezen dat je hiervoor gekozen hebt :)
@Vera.4G, allereerst is het handig om aan te geven dat je deze wijziging pas ná 2 november kunt invoeren. Dan gaan de nieuwe tarieven pas in namelijk. Per 1 december zal deze wijziging dan ingaan. Bij de optie 'pas mijn bundels aan', zie je dit na 2 november ook duidelijk staan. Je kunt dit dan gewoon wisselen. Het kan zijn dat je eerst even een andere databundel moet aanklikken en daarna weer terug naar jouw 2000MB bundel.
Laat je volgende week weten of het gelukt is?
Groetjes,
Angela
Ik twijfel of ik bij Simyo blijf. Ook vanwege het feit dat je nog steeds extra moet betalen voor 4G. Ik heb nu 100 min/sms voor €.3,- en 500 mb voor €.7. Ik kan dit behouden, maar kan ook voor een jaar een nieuw abbo aangaan. Dezelfde 100 min/sms voor €.4, en 500+250 mb voor €.7,-. Maar nog steeds geen 4G.
Ik zie ergens anders 1500 mb(=4G) met 300 belminuten en onbeperkt sms voor €.15,- en ja dat wordt toch iets aantrekkelijker voor mij.
Sorry maar heb nog steeds de indruk dat het niet goedkoper is geworden.
Als bellen voor mij van 4 naar 5 euro gaat en 1000mb van 10 naar 9 euro gaat dan is het uiteindelijk nog steeds 14 euro voor mij.
Als ik fout ben zou ik graag het tegendeel bewezen krijgen haha 🙂
Hoi Franky076 en Simnlru,
@Franky076, het is altijd goed om rond te kijken. Er is zoveel keus! Op het moment dat je jouw bundels zou aanpassen, zou jij €11 per maand kwijt zijn. Plus Flex 4G, kom je uit op €16 per maand. Wat inderdaad meer is dan de aanbieding die jij gezien hebt.
Houd bij het vergelijken niet alleen rekening met de prijs. Kijk ook naar de voorwaarden, het netwerk en de klantenservice. Laat je het weten als je nog vragen hebt?
@Simnlru, dat heb ik direct nagekeken. Ik zie dat je op dit moment middenin je eerste jaar abonnement zit. Dit betekent dat je jouw bundels kunt wijzigen. Op dat moment ga je het nieuwe tarief betalen en ben je niet duurder en niet goedkoper uit.
In maart kun jij verlengen. Als je op dat moment kiest voor de optie 'nog een jaar', kun je kiezen voor de bundel voor verlengende klanten. Je krijgt hierbij extra voordeel doordat je gratis MB's krijgt. Daarnaast ga je dan €4 betalen voor je belbundel. In dat geval, ben je wel goedkoper uit. Je moet helaas nog even wachten tot je jouw contract met een jaar kunt verlengen. Laat je het weten als je nog vragen hebt?
Groetjes,
Angela
Hoi Angela,
Ja dat begrijp ik allemaal wel 🙂 maar op dit moment heb ik er niet zoveel aan en blijf ik het zelfde betalen zoals voorheen, dat bedoelde ik uiteindelijk ! :)
Mvg,
Simnlru
Daar heb je helemaal gelijk in Simnlru! Op dit moment is het niet voordelige voor je en blijven de kosten gelijk :)
Groetjes,
Angela