.

Extra uitleg nieuwe bundels & tarieven

  • 20 October 2015
  • 0 reacties
  • 544 Bekeken

Reputatie 7
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 5116 reacties
Hoi allemaal,

Op dit moment heerst er nog redelijk wat verwarring over onze nieuwe bundels. Omdat het niet voor iedereen duidelijk is, probeer ik het in dit topic zo helder mogelijk uit te leggen. Allereerst hebben we het niet meer over ‘trouwe bellers’. Het was bedoeld als compliment naar de bellers met een jaarabonnement. Het zegt niks over onze andere bellers, die net zo trouw zijn. Niet zo’n slimme term dus ;)

De achtergrond

Simyo heeft in de afgelopen jaren de bundelprijzen wel eens veranderd. Bellers mochten er altijd voor kiezen om daar niet op in te gaan en hun bestaande bundelprijzen te houden. Daardoor heeft niet iedereen op dit moment dezelfde bundelprijzen, is het nieuwe aanbod niet voor iedereen aantrekkelijk en is het lastig om hier een persoonlijke uitleg te geven.

Wat is het belangrijkste?

Kijk eerst op Mijn Simyo om na te gaan wat voor abonnement je hebt. De oranje knop bovenaan vertelt je of je een maandelijkse opzegbaar of jaarabonnement hebt. Gecheckt? Lees dan verder:

Simyo kan niet voor jou bepalen wat jij belangrijk vindt. Daarom laten we de keuze altijd aan jou. We zorgen er wel altijd voor dat iedereen voordeel kán hebben. Lees maar:

Heb je een maandelijks opzegbaar abonnement?

Bellers met een maandelijks opzegbaar abonnement kiezen vaak bewust voor de vrijheid van het maandabonnement. Vind je die vrijheid inmiddels minder belangrijk? Stap dan over naar een jaarabonnement. Dan betaal je minder dan nu. Dat is het voordeel dat we je bieden. Wil je dat niet? Dan kun je de situatie laten zoals die is. Jij bepaalt.

Heb je een jaarabonnement?

Bellers met een jaarabonnement kunnen nu ook kiezen voor nog meer voordeel. Simyo heeft ervoor gekozen om de internetbundel centraal te stellen in dit aanbod omdat de meeste klanten daar veel waarde aan hechten. De meest gekozen belbundels zijn in prijs gelijk gebleven. En maar één belbundel is duurder geworden. Vind je de nieuwe bundels niet voordelig? Dan laat je het zoals het is. Ook hier geldt: jij bepaalt.

Daarnaast bieden we je de mogelijkheid om je bundels nog een keer te wijzigen binnen de huidige prijzen. Nog een optie om zelf te bepalen wat je belangrijk vindt en van welk voordeel jij profijt hebt.

Sommige bellers hebben hun abonnement een tijd terug al verlengd. Zij hoeven daarom hun contract niet te verlengen, maar kunnen gewoon hun bundels wijzigen op Mijn Simyo. Daarom betalen zij voor de belbundel met 100 minuten nog steeds €3,00 per maand.

Ik hoop dat dit de onduidelijkheid bij jullie wegneemt.

Groetjes,
Angela

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.