.

Nieuwe versie Mijn Simyo app. We hebben jullie stem nodig!

  • 16 September 2013
  • 235 reacties
  • 28649 Bekeken


Toon eerste bericht

235 reacties

Badge +6
Hoi pacorob,

We voeren wel vaker wijzigingen door, maar dat we over zijn op nieuwe hardware is echt pas sinds kort :)

Ik hoor het graag van je of je ervaart dat de app inderdaad stabieler is de komende tijd!
Reputatie 1
Badge +1
Hoi pacorob,

Nou zijn we sindskort over op nieuwe hardware, waardoor dit soort issues niet meer zouden moeten voorkomen, ook zou de app in het algemeen sneller moeten zijn.

Daarom ben ik erg benieuwd of ook jij ervaart dat het is opgelost. Zou je ons hiervan op de hoogte willen houden? :)


Ik had dat eerder gelezen, maar voor zover ik weet zijn die wijzigingen al langer geleden doorgevoerd.
Ik had vorige week nog gegereld dat de verbinding niet tot stand kwam en daardoor o.a. geen factuur informatie zichtbaar was.
Geen groot probleem zolang het over het algemeen maar werkt. 
Badge +6
Hoi pacorob,

Nou zijn we sindskort over op nieuwe hardware, waardoor dit soort issues niet meer zouden moeten voorkomen, ook zou de app in het algemeen sneller moeten zijn.

Daarom ben ik erg benieuwd of ook jij ervaart dat het is opgelost. Zou je ons hiervan op de hoogte willen houden? 🙂
Reputatie 1
Badge +1
Het zou overigens ook fijn zijn als de app iets stabieler werkt of beter gezegd de verbinding met facturen/historie database. Ik krijg vrij vaak de melding dat er even geen verbinding mogelijk is met de database of iets dergelijks als ik facturen of historie in de iOS app wil bekijken (iOS7.1.1 / iPhone 4S, laatste versie Mijn Simyo app). Op dit moment werkt de app wel correct. Het lijkt dat de database het aantal verzoeken soms niet aankan. 
Reputatie 2
Badge +6
Hoi BPontheMove,

Welkom op het forum :)

Bedankt voor je feedback, een zeer goed punt dat je maakt! Ik geef het door aan de productmanager. Voor nu zul je toch apart moeten inloggen met de verschillende nummers. Hopelijk nemen ze je idee mee in de volgende update 🙂
Ik wil mijn kinderen over zetten naar een Simyo abbonement. Eén heeft al een prepaid Simyo. De abbonementen zullen staan op mijn naam en dat is het probleem niet, maar nu wil ik via de Simyo-app 2 nummers kunnen monitoren. Net de app geinstalleerd en gezien dat dat dus nog niet kan. Bij de T-Mobile app kun je tegenwoordig wel meerdere accounts via de app bekijken (verbruik, etc).
Dus als ik een wens heb voor de Simyo app dan zou het zijn om meerdere accounts/06-nummers te kunnen (via 1 login )
Badge +8
Hoi Anelso,

Sorry voor de late reactie. Je bericht was er bij ingeschoten 😞 Welkom op het forum in ieder geval, en bedankt voor je suggestie.
Waarom het nu niet mogelijk is voor jou als LowCallgebruiker om van de app gebruik te maken, is dat de Lowcall-vorm technisch heel anders in elkaar zit als de Simyo abonnementen of de Simyo prepaid aansluiting.
LowCall is een vorm die we destijds hebben overgenomen, maar waar wij verder niet aan kunnen sleutelen. Je kunt uiteraard wel overstappen naar een Simyo abonnement of een Simyo prepaid. Die constructies passen wel in de app.
Zou je eventueel overwegen om over te stappen?

Groetjes,
Charlene
ik wil dat de app ook voor oud low-call gebruikers beschikbaar is. Ik wil ook gebruik kunnen maken van de app. Dat het nu niet kan is hetzelfde als dat ik niet zou kunnen inloggen op de site, ook belachelijk toch?
Reputatie 5
Badge +10
Hey allemaal,

Er is weer een update beschikbaar voor de app. Je kunt nu namelijk een demo van de app inzien. Dat betekent dat je de hele app van binnen en buiten kunt zien zonder dat je hoeft in te loggen 🙂. Handig?

Groetjes,

Alex
Reputatie 5
Badge +10
Wat ik net heel erg heb gemist is een mogelijkheid om je buiten-bundel kosten in de gaten te houden.
Net een week in Frankrijk geweest en na te hebben ontdekt dat je alleen internet in het buitenland écht aan de praat krijgt als je internet hébt in het buitenland, dat is na twee dagen in orde gekomen, wilde ik heel graag weten wat navigeren met Google Maps e.d. per dag nou kostte. Dat is me niet gelukt. Omdat ook als je roaming weer uit zet er toch achtergrond services kunnen blijven draaien (merkte ik toen ik dacht dat G. Navigatie het toch deed ondanks data uitgezet) is dat best bedreigend.

Persoonlijk vind ik de buiten-bundel kosten sowieso veel belangrijker dan het aantal belminuten dat ik deze maand nog heb - wat geeft de app eigenlijk aan als je minuten op zijn?


Hoi Maaike,

Het kunnen inzien van de buiten de bundel kosten zou inderdaad een goede toevoeging zijn. Zoals franswon aangeeft is het wel lastig om je verbruik uit het buitenland direct te tonen, want dan zijn we inderdaad ook afhankelijk van de buitenlandse provider. Wel een goede suggestie 🙂.

Tip: tovoeging aan Simyo app.....  meerdere nummers/gebruikers

Welkom op het forum Foxx,

Bedankt voor je tip 🙂. De Mijn Simyo omgeving is hier op dit moment nog niet op ingericht. Het zou bijvoorbeeld een welkome toevoeging zijn voor de zakelijke markt. Alleen Simyo richt zich nog niet op die doelgroep. Maar we staan altijd open voor nieuwe ideeën. Wat vind je verder van de app?

Groetjes,

Alex
Tip: tovoeging aan Simyo app.....  meerdere nummers/gebruikers
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Maaaike,

Het internetverbruik in het buitenland zal nooit actueel weergegeven worden, de provider in het buitenland zal dit namelijk eerst moeten doorgeven.

Op mijn Samsung is internetgebruik in het buitenland niet mogelijk als roaming uitstaat, Google Maps gebruik ik niet, ik gebruik Sygic, daarmee heb je geen internet nodig, de kaarten staan al op je mobiel.

Ik heb nog geen ervaring met overschrijding minuten, wel 1 x iets door mijn databundel gegaan, dat was te zien als een klein streepje (was minder dan 1 MB).
Wat ik net heel erg heb gemist is een mogelijkheid om je buiten-bundel kosten in de gaten te houden.
Net een week in Frankrijk geweest en na te hebben ontdekt dat je alleen internet in het buitenland écht aan de praat krijgt als je internet hébt in het buitenland, dat is na twee dagen in orde gekomen, wilde ik heel graag weten wat navigeren met Google Maps e.d. per dag nou kostte. Dat is me niet gelukt. Omdat ook als je roaming weer uit zet er toch achtergrond services kunnen blijven draaien (merkte ik toen ik dacht dat G. Navigatie het toch deed ondanks data uitgezet) is dat best bedreigend.

Persoonlijk vind ik de buiten-bundel kosten sowieso veel belangrijker dan het aantal belminuten dat ik deze maand nog heb - wat geeft de app eigenlijk aan als je minuten op zijn?
Badge +3
Als je je werk leuk vindt, dan is de lijn tussen spelen en werken erg dun 😉
Reputatie 7
Badge +9
En als ze uitgespeeld zijn, gaan ze er dan aan werken? 🙂
Reputatie 5
Badge +11
Hi alex32, wat leuk dat je je met een compliment op het forum laat zien :o

Ik geloof dat de feature die je noemt in de toekomst vast wel in de app zal komen. Het team dat verantwoordelijk is voor de app is nog lang niet uitgespeeld 😉
Badge
Allereerste wil ik jullie complimenteren dat jullie de klanten hun ingeven laten doen voor de verdere functionaliteiten van simyo.
Wat erg makelijk zou zijn is dat je bijvoorbeeld een abb upgrade kan doen naar een hoger pakket of uiteraard kleinere pakket.

Ga zo door simyo toppie

Met vriendelijke groet alex
Reputatie 1
Badge +1
Alex bedankt voor je response. Mooi om te lezen dat jullie wel een sticky topic in het forum kunnen maken en een toevoeging in de FAQ.
Je hebt een PM van me ontvangen.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi pacorob,

Goed punt. Ik kan alvast een sticky topic aanmaken. Ik heb je hier een privé bericht over gestuurd. Dat schakelt wat makkelijk om tot de juiste tekst te komen. In de FAQ en op het forum kun je inderdaad genoeg tekst kwijt 🙂.

Groetjes,

Alex
Reputatie 1
Badge +1
Dat klinkt goed Alex als de beschrijving op de site en in de app verbeterd kan worden met een vergelijkbare tekst zoals ik voorstel bij optie 2 zodat hier minder onduidelijkheid over kan bestaan. Als optie 1 mogelijk zou zijn dan is dat uiteraard nog beter en een stuk helderder als je het mij vraagt.

Daarnaast zou de uitbreiding van de app suggestie zoals ik die benoem ook niet misstaan.

Ik hoop dat dit in de nabije toekomst aangepast wordt door Simyo.

Bij voorbaat dank!

Prettig weekend alvast.


Hey pacorob,

We hebben het er nog even over gehad en we gaan uiteindelijk voorlopig de tekst niet aanpassen. We vinden dat het op dit moment de lading dekt, op een manier die kort en bondig is. We willen simpelweg geen lappen tekst plaatsen in Mijn Simyo en de app op deze plekken.


Kevin bedankt voor je reactie. Jammer te lezen dat jullie de tekst op de site en app niet gaan aanpassen.

Ik zou echter dan wel op zijn minst een uitleg geven in de 'Klantenservice' > Veel gestelde vragen op de site (bij Sms,Bellen, Verbruik en Internet) hoe het laatst gemeten verbruik werkt zowel voor sms/bel als internet (twee aparte data mogelijk). Want naar mijn idee vind je dit nu nergens terug behalve op het forum bij bestaande topics die ik eerder noemde.
Badge +3
Dat klinkt goed Alex als de beschrijving op de site en in de app verbeterd kan worden met een vergelijkbare tekst zoals ik voorstel bij optie 2 zodat hier minder onduidelijkheid over kan bestaan. Als optie 1 mogelijk zou zijn dan is dat uiteraard nog beter en een stuk helderder als je het mij vraagt.

Daarnaast zou de uitbreiding van de app suggestie zoals ik die benoem ook niet misstaan.

Ik hoop dat dit in de nabije toekomst aangepast wordt door Simyo.

Bij voorbaat dank!

Prettig weekend alvast.


Hey pacorob,

We hebben het er nog even over gehad en we gaan uiteindelijk voorlopig de tekst niet aanpassen. We vinden dat het op dit moment de lading dekt, op een manier die kort en bondig is. We willen simpelweg geen lappen tekst plaatsen in Mijn Simyo en de app op deze plekken.
Reputatie 5
Badge +11
Zéker handig 🙂
Badge
Handig dat de app nu ook (historisch) verbruik weergeeft voor prepaid-bellers, bedankt! Ik had hier al eerder om gevraagd.
Badge +3
Hey pacorob,

Een mooie toevoeging over het updaten van het verbruik lees ik uit je reactie. Ik ben het volledig met je eens dat de bewoording zoals die in de app en Mijn Simyo staan niet heel erg lekker lopen. We hebben al meerdere keren deze teksten aangepast, maar kunnen maar niet tot een bewoording komen die sluitend is én kort en bondig is.

Ik ga kijken of ik nog wat kan sleutelen aan je voorstel, maar ben bang dat als we er woorden uithalen meteen de essentie verloren raakt.

Je hoort nog van me over wat we precies gaan doen!
Reputatie 1
Badge +1
Dat klinkt goed Alex als de beschrijving op de site en in de app verbeterd kan worden met een vergelijkbare tekst zoals ik voorstel bij optie 2 zodat hier minder onduidelijkheid over kan bestaan. Als optie 1 mogelijk zou zijn dan is dat uiteraard nog beter en een stuk helderder als je het mij vraagt.

Daarnaast zou de uitbreiding van de app suggestie zoals ik die benoem ook niet misstaan.

Ik hoop dat dit in de nabije toekomst aangepast wordt door Simyo.

Bij voorbaat dank!

Prettig weekend alvast.

Reageer