.

Nieuwe versie Mijn Simyo app. We hebben jullie stem nodig!

  • 16 September 2013
  • 235 reacties
  • 28649 Bekeken


Toon eerste bericht

235 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Wat betreft punt 1 snap ik de keuze zeker als er straks mogelijkheden komen om je abonnement te wijzigen en rekeningen in te zien, maar zorg er dan op zijn minst voor dat het telefoonnummer wel onthouden wordt in de app (en dan niet het wachtwoord). Daarnaast maak de werking helder op jullie site en in de app dat je maximaal 4 dagen (96uur) ingelogd blijft.

-Kevin kijkt mee in dit topic, dus hopelijk doet hij wat met je (goede) ideeën 🙂
Reputatie 1
Badge +1
Hi pacorob,

Dit zijn goede constructieve tips :D

Ik kan alvast op een paar punten antwoord geven;

1- Je wordt uit veiligheidsoverwegingen nu automatisch uitgelogd, dus ik weet niet of hier verandering in gaat komen...

Ik kan natuurlijk niets beloven, en Kevin is nu eventjes op vakantie, maar je tips worden meegenomen :)


Wat betreft punt 1 snap ik de keuze zeker als er straks mogelijkheden komen om je abonnement te wijzigen en rekeningen in te zien, maar zorg er dan op zijn minst voor dat het telefoonnummer wel onthouden wordt in de app (en dan niet het wachtwoord). Daarnaast maak de werking helder op jullie site en in de app dat je maximaal 4 dagen (96uur) ingelogd blijft.
Reputatie 5
Badge +11
Bij het stemmen is helaas niet de mogelijkheid om meerdere zaken aan te vinken.

Dit is wat mij betreft de prioriteit qua verbetering t.o.v. huidige (Android/iOS) app (nr.1 hoogste prioriteit, 6 het laagste):

1. onthouden telefoonnummer + wachtwoord (het is heel irritant iedere keer opnieuw in te loggen na 4 dagen)
Veel mensen denken (zie de reviews Google Play store) overigens ook dat de app het hierdoor niet meer doet na 4 dagen terwijl je dus opnieuw moet inloggen.

2. laatst bijgewerkt status dagelijks updaten of beter nog per uur updaten in app (en via site). Nu loopt het veelal 1-1,5 dag achter

3. inzien kosten aankomende maand (maandtarief abonnement + eventuele kosten buiten abonnement)

4. inzien facturen vorige maanden

5. tonen storingen op netwerk

6. wijzigen bel/sms/data bundel via app

Alvast bedankt Kevin voor de tijd die jij (en je collega's) steken in de verbetering van de apps voor Android en iOS (en Windows Phone 😎. Ik ben zelf momenteel een Android gebruiker.


Hi pacorob,

Dit zijn goede constructieve tips :D

Ik kan alvast op een paar punten antwoord geven;

1- Je wordt uit veiligheidsoverwegingen nu automatisch uitgelogd, dus ik weet niet of hier verandering in gaat komen...
2- De updates van de verbruiksgegevens lopen gelijk met de site, dus ik verwacht niet dat dit vaker geüpdatet gaat worden.
3- Good point
4- Good point
5- Lijkt me lastig om te implementeren, maar zou een mooie optie zijn
6- Very good point

Ik kan natuurlijk niets beloven, en Kevin is nu eventjes op vakantie, maar je tips worden meegenomen 🙂
Reputatie 1
Badge +1
Bij het stemmen is helaas niet de mogelijkheid om meerdere zaken aan te vinken.

Dit is wat mij betreft de prioriteit qua verbetering t.o.v. huidige (Android/iOS) app (nr.1 hoogste prioriteit, 6 het laagste):

1. onthouden telefoonnummer + wachtwoord (het is heel irritant iedere keer opnieuw in te loggen na 4 dagen)
Veel mensen denken (zie de reviews Google Play store) overigens ook dat de app het hierdoor niet meer doet na 4 dagen terwijl je dus opnieuw moet inloggen.

2. laatst bijgewerkt status dagelijks updaten of beter nog per uur updaten in app (en via site). Nu loopt het veelal 1-1,5 dag achter

3. inzien kosten aankomende maand (maandtarief abonnement + eventuele kosten buiten abonnement)

4. inzien facturen vorige maanden

5. tonen storingen op netwerk

6. wijzigen bel/sms/data bundel via app

Alvast bedankt Kevin voor de tijd die jij (en je collega's) steken in de verbetering van de apps voor Android en iOS (en Windows Phone 😎. Ik ben zelf momenteel een Android gebruiker.
Badge +6
Goedendag,

Wat mij wel handig lijkt is dat je naast het huidige verbruik ook het verbruik naar een servicenummer kunt zien. Ik heb laatst per ongeluk een 0900 nummer gebeld en het zou fijn zijn wanneer je deze kosten die buiten de gewone  belbundel vallen terug kunt zien in de app.

Groeten, Marina


Hoi Marinaa,

Welkom op het forum!
Bedankt voor je suggestie. Ik zal dit door geven aan de juiste afdeling.
Goedendag,

Wat mij wel handig lijkt is dat je naast het huidige verbruik ook het verbruik naar een servicenummer kunt zien. Ik heb laatst per ongeluk een 0900 nummer gebeld en het zou fijn zijn wanneer je deze kosten die buiten de gewone  belbundel vallen terug kunt zien in de app.

Groeten, Marina
Badge +3
Ik zal mijzelf even voorstellen: mijn naam is Kevin en ik ben binnen Simyo als Productmanager aangesteld om de Simyo-app verder te ontwikkelen. Op andere plaatsen ben ik al bijna aan jaar binnen Simyo actief en nu begin ik aan het uitdagende Simyo-app project.

Er is al heel veel informatie over het verder ontwikkelen van de Simyo-app, maar ik wil het over een andere boeg gooien:

Tot nu toe hebben wij bepaald hoe we het willen doen en hebben we grote projecten gemaakt van de app. Dit heeft er toe geleid dat er veel vertraging was. Erg vervelend voor onze klanten, die terecht wachten op nieuwe features.

Hierdoor heb ik besloten te proberen iedere maand wat kleins toe te voegen. Dus niet meer proberen drie of vier dingen in een keer toe te voegen, maar telkens één verbeterpunt kiezen. Die verbetering toevoegen aan de app en dan opnieuw kijken wat er het beste kan worden toegevoegd. Telkens opnieuw ijken we wat de hoogste prioriteit heeft voor onze klanten en voegen we dat toe. Een heel dynamisch proces.

Om nu verder in te gaan op wat jullie al gezegd hebben:

Scotsman & Martijn®: Dit is interessante informatie om te lezen. Op het moment dat we de eerste versie van de Simyo-app ontwikkelden, bleek uit onderzoek dat er maar weinig prepaid-klanten zaten te wachten op een Simyo-app.

Nu direct al twee klanten die met smart wachten op een versie voor prepaid...

Groentjuh: In ons to-do lijstje hebben we de notificaties en het buitenbundelverbruik tonen in de app ook opgenomen, maar tot op heden is er nog geen ruimte geweest dit te implementeren. Zoals ik hierboven al uitlegde, gaan we samen kijken naar wat het meest belangrijk is en dus prioriteit heeft. Bedankt voor je tips!
Reputatie 7
Badge +9
Verbruikskosten van de huidige maand bekijken kan nu niet. Zelfs gewoon het bedrag hoever je buiten de bundel bent gegaan kan je niet zien en dat is toch wel een gemis. Widget mis ik nog, maar ik geloof dat die er wel al komt.

Ik mis in het lijstje notificaties, zodat je via de app notificaties kan krijgen op zelf instelbare momenten. (meer dan X euro buiten de bundel besteed(per dag/week/maand?), minder dan X MB internet bundel over, minder dan X min/sms in de bundel over, internet dag-, week- of maandbundel verlopen(qua tijd en MBs).)

Prepaid ondersteuning is inderdaad ook een hele goeie! Misschien gelijk met de optie om internet dagbundels te bestellen...

Waarschuwing als 3G aanstaat maar de klant geen databundel heeft?

Doe die eerste van dit lijstje maar eerst! De andere wil ik ook!
Reputatie 3
Badge +9
Ja prepaid aansluiting, met de mogelijkheid voor prepaid en abonnement om ook je hoeveelheid negatief beltegoed of internetbundel in te zien.
Reputatie 7
Badge +9
Hmmm... als je op Anders, namelijk...  klikt, wordt meteen je stem geregistreerd zonder dat je de kans krijgt je keuze nader te specificeren. Is dit de bedoeling?

Ik koos voor dat antwoord, in de hoop dat ik vervolgens kon zeggen hoe fijn het zou zijn als ook prepaid aansluitingen door de app ondersteund zouden gaan worden...

Reageer