.

Nieuwe versie Mijn Simyo app. We hebben jullie stem nodig!

  • 16 September 2013
  • 235 reacties
  • 28649 Bekeken


Toon eerste bericht

235 reacties

Badge +1
Ik pleit om te beginnen voor DUIDELIJKE en VOLLEDIGE informatie. Pas na het downloaden van de app vertelt deze dat ie niet werkt op prepaid accounts. Vinden we dat "correct" optreden naar de klant?

De app zou namelijk juist handig zijn om even snel een dagbundel te nemen als je onderweg bent.
Ik zie dat er een Windows app binnenkort komt. Mooi, maar is de status van de Windows Phone app ook bekend? Is het in ontwikkeling al?
Badge +3
Hoi pacorob,

Ik ga hier overmorgen een update op geven, want dan heb ik er zelf ook meer duidelijkheid over. Het is nog erg druk in de rest van 2013 met andere projecten die ook heel belangrijk zijn, dus het is even afwachten wat we nog precies aan nieuwe features gaan lanceren. Daarnaast is het ook even afwachten wanneer het gebeurd.

Ik hoop voor de kerst de komende versie te publiceren, maar of het een sinterklaas of kerstcadeau wordt is nog onzeker (of als het tegenzit pas in 2014).
Reputatie 5
Badge +11
Ik ben zeer benieuwd wanneer we Ă©Ă©n van updates kunnen verwachten op de iOS en Android app voor de Simyo sim-only klanten (zoals ikzelf).
Kun je al aangeven welke functies in de eerstkomende update zijn verwerkt? Facturen inzien? Abonnement via app wijzigen? Niet langer om de 4 dagen te hoeven inloggen?


Hi pacorob,

Ik ben geen product manager, dus ik ken niet alle ins en outs, maar dat van dat uitloggen is in ieder geval verholpen 😃
Reputatie 1
Badge +1
Ik ben zeer benieuwd wanneer we Ă©Ă©n van updates kunnen verwachten op de iOS en Android app voor de Simyo sim-only klanten (zoals ikzelf).
Kun je al aangeven welke functies in de eerstkomende update zijn verwerkt? Facturen inzien? Abonnement via app wijzigen? Niet langer om de 4 dagen te hoeven inloggen?
Badge +3
- Windows Phone App
- Windows RT (Windows Store) App. Hierbij graag meerdere profielen kunnen bekijken.


Hoi guidorobben,

Op dit moment ben ik druk bezig met de developer van de Windows App om deze in de Windows Store te plaatsen. We lopen hierin alleen telkens weer tegen kleine dingetjes aan, waardoor het allemaal nog steeds veel langer duurt dan ik wil.

Het zijn voor de Windows App nu alleen wel echt de laatste loodjes. Spoedig moet deze geplaatst zijn.
- Windows Phone App
- Windows RT (Windows Store) App. Hierbij graag meerdere profielen kunnen bekijken.
Badge +3
Het is weer even geleden dat ik mijn gezicht liet zien, maar de ontwikkelaars en ik zijn dan ook druk bezig geweest om de app verder te ontwikkelen.

Op dit moment zijn er aan de achterkant al een paar dingen klaar en hebben we een redelijk beeld wanneer de komende drie nieuwe versie van de app zijn. Ik mag helaas niet vertellen wanneer dat precies is, i.v.m. concurrenten.

Wanneer de eerste verbetering akkoord is bij de testers (nog eventjes geduld) dan gaat de nieuwe versie live. Van jullie hoor ik dan graag wat jullie van de verbetering vinden. Daarnaast op dat moment wederom de input wat het belangrijkste is om direct te verbeteren.

Ik geef bij deze wel al aan, dat de app voor prepaid nog wel even op zich gaat laten wachten. Dat komt omdat we daarvoor een hele aparte app moeten maken. We willen liever eerst de app voor abonnementen goed op orde hebben.
Reputatie 5
Badge +11
Ben ik met je eens, het is ook totaal onlogisch om met een alleen lezen app steeds opnieuw te moeten inloggen.
Misschien komt er verandering in....we wachten geduldig af.


Hoi Martijn®, er komt inderdaad verandering in, de app blijft niet voor altijd 'alleen lezen' 😉
Reputatie 5
Badge +11
Waarom schrappen jullie dat telkens aanloggen niet, veiligheidsoverwegingen is een onzin argument. Mail etc hoef je ook maar een keer in te geven en mocht je telefoon gestolen worden of kwijt raken, dan ga je toch de SIM blokkeren zodat het niet meer uit maakt of wel / niet die app werkt. Ik vind de manier waarop het nu werkt gruwelijk irritant.

Hi Jason Bourne,

Onze ontwikkelaar snapt dat telkens opnieuw inloggen erg onhandig is, maarrr... De app blijft niet voor eeuwig 'alleen lezen' :D
En dán is het juist wel handig dat deze beveiliging er op zit, anders zou een ander jouw abo kunnen aanpassen of iets dergelijks.
Reputatie 3
Badge +9
Ben ik met je eens, het is ook totaal onlogisch om met een alleen lezen app steeds opnieuw te moeten inloggen.
Misschien komt er verandering in....we wachten geduldig af.
Waarom schrappen jullie dat telkens aanloggen niet, veiligheidsoverwegingen is een onzin argument. Mail etc hoef je ook maar een keer in te geven en mocht je telefoon gestolen worden of kwijt raken, dan ga je toch de SIM blokkeren zodat het niet meer uit maakt of wel / niet die app werkt. Ik vind de manier waarop het nu werkt gruwelijk irritant.
Reputatie 5
Badge +11
Kan helaas niet kijken wat de 'oude' app doet, omdat ik bij het inloggen steeds de melding krijg dat er geen contact met de server gemaakt kan worden!!!

Hoi Adsullata, welkom op het Simyo forum :)

Scotsman maakt hier een goed punt. Je hebt een prepaid aansluiting, en de app is voorlopig enkel nog voor abonnementen. Ik durf niet te zeggen of er een prepaid app komt, maar het zou wel lekker zijn.

@Scotsman: Dank!
Reputatie 5
Badge +11
Het steeds opnieuw moeten inloggen in de app, is inderdaad irritant. Ik wil de app alleen kunnen gebruiken voor het bijhouden van mijn tegoed, en dat werkt nu niet prettig. Bij de app van Telfort bleef je wel altijd ingelogd.

Hoi l.vermaas,

Je wordt met de Simyo app inderdaad om de zoveel tijd uitgelogd. Dit is gedaan uit veiligheidsoverweging. Het kan best irritant zijn, dat weten we, vooral omdat de app 'alleen lezen' is...
Volgende versies kunnen heel goed niet meer 'alleen lezen', maar daar kun je misschien wel aanpassingen in doen. En dán wil je niet dat iedereen er zomaar bij kan.
Reputatie 5
Badge +11
Hallo allemaal

heb net een Nokia Lumia 920 gekocht heel blij mee alleen nou mis ik natuurlijk de mooie simyo app al enig idee wanneer deze voor Windows Phone uitkomt?

groeten


Hoi jellewh12, welkom op het Simyo forum!

We hopen en hopen en hopen dat de app voor Windows Phone snel uitgebracht kan worden! Tot die tijd kun je inderdaad best een andere gebruiken, maar let op: die worden niet actief ondersteund door Simyo maar gebruiken jĂłuw log in van Mijn Simyo.
Reputatie 7
Badge +9
Kan helaas niet kijken wat de 'oude' app doet, omdat ik bij het inloggen steeds de melding krijg dat er geen contact met de server gemaakt kan worden!!!

Dan heb je waarschijnlijk een prepaid aansluiting, daar werkt de app nog niet mee.
Badge
Kan helaas niet kijken wat de 'oude' app doet, omdat ik bij het inloggen steeds de melding krijg dat er geen contact met de server gemaakt kan worden!!!
Badge
Het steeds opnieuw moeten inloggen in de app, is inderdaad irritant. Ik wil de app alleen kunnen gebruiken voor het bijhouden van mijn tegoed, en dat werkt nu niet prettig. Bij de app van Telfort bleef je wel altijd ingelogd.
Hallo allemaal

heb net een Nokia Lumia 920 gekocht heel blij mee alleen nou mis ik natuurlijk de mooie simyo app al enig idee wanneer deze voor Windows Phone uitkomt?

groeten

Vraag ik me dus ook af. 

Voor nu gebruik de app Simmiestatus is 0,99 cent maar met gratis proefversie die gewoon de meeste functionaliteit heeft voor oneindig gebruik zonder reclame. 
Hallo allemaal

heb net een Nokia Lumia 920 gekocht heel blij mee alleen nou mis ik natuurlijk de mooie simyo app al enig idee wanneer deze voor Windows Phone uitkomt?

groeten
Reputatie 5
Badge +10
Hoi allemaal,

We hebben app testers nodig. Lijkt het je leuk om onze app te testen? Dan kun je je inschrijven. Er zijn meerdere testdagen. Alle informatie kun je hier vinden.

Zou echt heel leuk zijn als een aantal van jullie mee willen doen!

Groetjes,

Alex
Reputatie 5
Badge +11
Ja klopt, nummer blijft staan (na de eerste keer) :)
Maar toch is een 4-cijferige pin nog korter intikken!


Hi dcl,
Het is maar net welke afweging er gemaakt wordt.
Een 4 cijferige PIN is inderdaad nĂłg korter, alleen heeft Simyo er voor gekozen om hetzelfde wachtwoord te gebruiken als met Mijn Simyo.
Zo hoef je weer niet een nieuwe pincode te verzinnen.
Badge
Bij jullie moeder KPN, die ook een app heeft, is het mogelijk eenmalig aan te loggen en dan vervolgens een eigen pin te kiezen. Dat is ook een heel gebruiksvriendelijke optie, omdat het minder intik werk is dan een naam of nummer+wachtwoord. Hoi dcl, Bij mij blijft het nummer wel staan. Ik hoef alleen het wachtwoord opnieuw in te vullen (iOS), en ik heb een simpel wachtwoord 🙂 Groetjes, Charlene

Ja klopt, nummer blijft staan (na de eerste keer) :)
Maar toch is een 4-cijferige pin nog korter intikken!
Badge +8
Bij jullie moeder KPN, die ook een app heeft, is het mogelijk eenmalig aan te loggen en dan vervolgens een eigen pin te kiezen. Dat is ook een heel gebruiksvriendelijke optie, omdat het minder intik werk is dan een naam of nummer+wachtwoord.

Hoi dcl,

Bij mij blijft het nummer wel staan. Ik hoef alleen het wachtwoord opnieuw in te vullen (iOS), en ik heb een simpel wachtwoord :)

Groetjes,
Charlene
Badge
Bij jullie moeder KPN, die ook een app heeft, is het mogelijk eenmalig aan te loggen en dan vervolgens een eigen pin te kiezen. Dat is ook een heel gebruiksvriendelijke optie, omdat het minder intik werk is dan een naam of nummer+wachtwoord.

Reageer