.

Nieuwe versie Mijn Simyo app. We hebben jullie stem nodig!

  • 16 September 2013
  • 235 reacties
  • 28648 Bekeken

Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
Hoi allemaal,

Simyo zal de komende tijd onder andere bezig zijn met het verder ontwikkelen van de Mijn Simyo app. Nu kun je al je resterende minuten, smsjes en MB's bekijken. Maar zoals ook op de website staat aangegeven, willen we functionaliteit van de app graag uitbreiden. We hebben veel aan jullie feedback uit dit topic gehad. Ons doel is dat je straks een app hebt die gelijk staat aan wat je ziet en kan op je persoonlijke pagina Mijn Simyo.

We zijn benieuwd naar wat jullie graag in de volgende versie zouden terug zien. Daarom heb ik een poll gemaakt zodat jullie je stem kunnen uitbrengen. Onze productmanagers houden dit topic ook in de gaten, dus laat ons weten wat jij graag wilt met de Mijn Simyo app.

Als je voor de optie Anders, namelijk... hebt gekozen, kun je in dit topic aangeven wat je dan graag zou willen zien.

Uiteraard mag je ook je keuze voor één van de andere opties toelichten in dit topic.

Groetjes,
Alex

Welke optie moet worden toegevoegd aan de Simyo app?


235 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Gewoonrobert,

Wat goed dat jij je feedback over de app met ons deelt 🙂 Hier zijn we heel erg blij mee. Alle feedback hierover verzamelen wij via dit topic. Hier vind je ook antwoorden op alle veelgestelde vragen.

Groetjes,
Angela
Badge +2
Sinds een week een nieuwe telefoon en nu dus ook de ellende van de nieuwe mijn Simyo app ik stel keurig een inlogcode in, wat overigens niet hoefde bij de vorige app, en na enige dagen zegt de app dat ik een foute inlogcode ingeef en mijn wachtwoord moet indienen. Vreemde boel geworden hoor vroeger tik je de app aan en bam je ziet je verbruik nu moet ik dus eerst worstelen om in te loggen wat dus niet gaat zoals het hoort, inmiddels heb ik een andere datacounter geinstalleerd en dit werkt stukken beter dan de nieuwe simyo app. Mijn advies of de inlogcode verbeteren of verwijderen en gewoon de oude app weer terug als ik meer wil instellen ga ik sowieso al naar de website omdat ik met mijn grote vingers dat wachtwoord er niet in kan krijgen nu.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi EmmaW,

Welkom op het forum!

Heel goed om te lezen dat je feedback over onze app hebt 🙂 Hier kunnen wij zeker iets mee. Alle feedback hierover verzamelen wij via dit topic. Hier vind je ook antwoorden op alle veelgestelde vragen.

Heb je hier wat aan?

Groetjes,
Angela
Persoonlijk vind ik het erg vervelend dat elke keer wanneer ik de app wil gebruiken ik opnieuw moet inloggen. Waarom kan de app niet gewoon mijn telefoonnummer/wachtwoord onthouden? Dit zou ik dus graag anders zien!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi allemaal,

Wat goed om te zien dat jullie je meningen delen over over de nieuwe versie van de Simyo App.

Omdat we graag iets willen doen met jullie ideeën en feedback, hebben wij hier een topic voor aangemaakt. Dit topic vind je hier. Op deze manier creëren we een duidelijk overzicht wat betreft jullie feedback. Bij deze wil ik jullie dan ook vragen om dit in bovengenoemd topic met ons te delen.

Alvast bedankt.

Groetjes,
Angela
Anders, nl.: widget om snel het actuele verbruik te kunnen zien.

De nieuwe versie van de app heeft de widget niet meer (?) Daarom heb ik de oude versie van mijn backup teruggehaald en zal die blijven gebruiken.
Reputatie 7
Badge +9
De app werkt prima op mijn S5 Duos, maar ik zie geen widget:(

Android 5.0
Hier ook Wim, de nieuwe update heeft er voor gezorgd dat de app niet bruikbaar meer is.
Simyo, hopelijk wordt dit snel verholpen?
Nieuwste Mijn Simyo app gedownload en geïnstalleerd. Echt dat was een grote fout. Kan niet meer inloggen op app.
Heeft instellingen veranderd van mijn telefoon. Moet nu iedere keer extra inloggen van Simyo op telefoon. App verwijderd van telefoon maar de inlog kwelgeest blijft achtervolgen.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Ton_Blokhuizen & Franswon,

@Ton_Blokhuizen, dat is een goed idee! Het zal wel wat lastiger zijn als jouw zoon wordt uitgelogd uit de app. Hij zal jou dan altijd om het wachtwoord moeten vragen. Als hij het wachtwoord zelf weet, kan hij de bundels alsnog aanvragen. Ik heb jouw idee gelijk op onze 'Wall of Change' gezet 🙂 Bedankt voor het meedenken!

@Franswon, bedankt voor je bericht! Ook dit nemen we weer mee. Ik kan niet garanderen dat dit ingebouwd gaat worden. We gaan natuurlijk al testen met een nieuwe app en ik ben bang dat dit veel werkt vergt. Zeker iets om in de toekomst over na te gaan denken 😃 Bedankt Franswon!

Groetjes,
Angela
Reputatie 7
Badge +9
Ik las dat Vodafone hun app gaat vernieuwen, o.a. storingen worden in de app zichtbaar.

Ik heb eigenlijk nog geen echte storing meegemaakt op het netwerk, maar het lijkt me toch erg handig.

http://www.nu.nl/apps/4162697/vodafone-gaat-storingen-tonen-in-app.html
Een mooie optie zou zijn als er achter de knop voor het aanpassen van de bundels nog een extra wachtwoord of pincode komt te zitten.
Dit is met name handig zodat ik als ouder controle hou over het type abonnement wat mijn zoon heeft en mijn zoon dus niet zelf de bundels kan aanpassen.
Om mijn zoon wel het inzicht te geven over wat zijn verbruik is is de app ideaal en geeft dat helder weer, maar hij mag natuurlijk niet zomaar de bundels gaan aanpassen.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi ThomasG,

Welkom op het Simyo Forum.

Goed dat je met ons meedenkt 🙂 Dit waarderen we enorm.

Zoals al vaker benoemd is in dit topic, ziet het er op dit moment niet naar uit dat er een Prepaid app komt voor Windows. Natuurlijk nemen we al jullie feedback hierover mee. Sorry dat ik je geen beter nieuws kan brengen.

Groetjes,
Angela
windows phone prepaid ondersteuning
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Holliebal,

Tiury legt in dit topic uit waarom we geen Prepaid app hebben voor Windows.
Ik begrijp dat je dit graag wilt, maar het zit er helaas niet in op dit moment.
Prepaid app voor Windows Phone!!!!
Reputatie 5
Badge +11
Ik heb je andere topic gezien en er op gereageerd, ErikM1972
Badge +1
Heb deze melding ook in een ander topic geplaatst, maar ik krijg telkens een foutmelding als ik naar bundels aanpassen ga.

Erik
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Nitram11 en ekoopman,

Naast de uitleg van Raytje hebben we in het verleden ook erg veel vertraging gehad met het goedgekeurd krijgen van de app vanuit Windows Store.
Helaas zit een nieuwere of Prepaid versie van de app voor Windows er niet in.

Nitram11, de Simyo app werkt hetzelfde als Mijn Simyo via internet; je kunt met één telefoonnummer tegelijk inloggen. Opnieuw inloggen om andere telefoonnummers te checken zo blijven.
Ik zou graag ondersteuning voor windows phone willen zien en met name voor een prepaid aansluiting
De app is er wel maar alleen voor Sim Only gebruikers. Daarbij is de app ook vrij beperkt ten opzichte die van iOS of Android.

Heeft te maken met baten en kosten. Vele bedrijven, waaronder SImyo, zien er geen heil in om dat het markt aandeel van Windows Phone niet zo groot is. Echter is dit aandeel wel lichtjes aan het http://www.gsmacties.nl/nieuws/2015/05/marktaandeel-windows-phone-in-europa-gegroeid/ :D

In Nederland ligt het marktaandeel, ongeveer 3 procent, echter lager dan het Europese aandeel, ongeveer 9 procent.
Verder misschien ook een Windows 8 / 10 versie . Aangezien dat jullie Windowsphone telefoons verkopen in jullie store lijkt me dit noodzakelijk als service voor jullie klanten...
Met vriendelijke groet, Martin
Ik zou graag de mogelijkheid hebben om meerdere (prepaid) nummers te kunnen bekijken in de app zonder uit te hoeven loggen en opnieuw inloggen.
Onder de meer knop staat nu alleen de naam en het nummer waarmee je bent ingelogd en de mogelijkheid om uit te loggen. Hier zoudemogelijkheod moeten staan om te switchen.
Dot omdat ik meerdere simyo nummers heb voor mijn kinderen.
Met vriendelijke groet, Martin
Reputatie 3
Badge +7
Hoi dprinse,

Vervelend dat je hier hinder van ondervindt.

Op dit moment zijn we druk bezig met het vernieuwen van de Mijn Simyo omgeving:D
Omdat we met een klein team zijn bij Simyo, hebben we besloten eerst de nieuwe Mijn Simyo af te maken.(Dat komt er bijna aan;))
Daarna gaan we druk aan de slag met het bouwen en de uitrol naar de nieuwe Simyo app.

De verwachting is dat dit na de zomer gelanceerd kan worden. Heb je nog even geduld:$?
Badge +2
Is er al wat meer duidelijk over de iPhone 6 (Plus) en iPad update? We zijn nu 4 maanden verder en de iPhone 6 is al 9/bijna 10 maanden uit en de app is nogsteeds niet geoptimaliseerd voor het grotere scherm. Ik hoor het graag!

Reageer