Dit topic is bedoeld voor klanten die de validatiecode niet kunnen ontvangen. Alle topics gerelateerd aan het ontvangen van de eSIM validatiecode worden naar dit topic verplaatst en verder afgehandeld door een van de moderators.
Graag wil ik jullie verzoeken om het topic FAQ: Hoe activeer ik eSIM goed door te lezen voor alle vragen rondom het activeren van eSIM, de aanvraag van de validatie code en de meest gestelde vragen over het installatie proces.
Mocht het ontvangen van de validatiecode na deze stappen nog niet lukken kun je in dit topic een reactie achterlaten. Vergeet niet om in jouw reactie duidelijk aan te geven waar je tegen aanloopt. Een moderator zal dan contact met je opnemen en er voor zorgen dat je de validatiecode ontvangt.Â
@Amy het is gelukt en het werkt weer zoals het hoort! Dankjewel!Â
Hello,Â
My phone was broken and I got a new phone. I followed the steps to activate the new eSim but it didn’t work. Could I please get help to activate the eSim? Thank you!
Hi @Tnphung,
Thank you for your message. You can send me a private message with your personal data and phone number. I will send you the code for your eSIM through e-mail then.Â
Greetings, Roeqajja
Ik probeer via de MijnSimyo app de esim opnieuw te installeren.
Ik kan alleen de verificatie SMS niet ontvangen, kan die via email gestuurd worden?
Â
Hello, I have a new phone and I’m trying to install my e-SIM on it. I still have my old phone with the e-SIM installed on it. I can receive the message, but I’ve been waiting for hours and I can’t get the e-SIM installed on the new phone. Help.
Â
Leonardo
Ik probeer via de MijnSimyo app de esim opnieuw te installeren.
Ik kan alleen de verificatie SMS niet ontvangen, kan die via email gestuurd worden?
Hello, I have a new phone and I’m trying to install my e-SIM on it. I still have my old phone with the e-SIM installed on it. I can receive the message, but I’ve been waiting for hours and I can’t get the e-SIM installed on the new phone. Help.
Â
Leonardo
Thanks for your message @leo86. Could you send me a private message with your 06-number and personal information? I will help you via PM's and send you the validationcode via email.
Greetings, Seren
Hi,Â
Â
ik heb telefoon deels overnieuw moeten instellen. Simyo app heb ik, alleen daar is de e-sim nog actief. Nu wou ik de e-sim installeren op m’n iPhone alleen moet ik dus een verificatie sms ontvangen, dat gaat natuurlijk nog niet. Tevens is de optie van 0,01€ betalen via iDeal niet mogelijk…Â
Â
kan iemand mij helpen op m’n e-sim wederom te installeren?
Hello!
I recently ported my sim to Simyo with same old number. Now I have travelled to India and My eSIM doesn’t working. No service is being displayed. I have tried switching off & on the phone, changing settings but no luck. I need to have incoming n outgoing calls and messages so kindly help me get back my network abroad.
thanks!
Hello! I got a new iPhone 15, deleted the eSIM on the old phone but can not find a way to activate it on the new phone.Â
Goedemorgen, ik wil mijn esim activeren maar ik kan de validatie code per sms niet meer ontvangen. Bij voorbaat dank
Hi @Tejashri en @larysa yaniohlo,Â
Thanks for your message. If you are having trouble installing your eSIM, first, check if you have the latest version of the Simyo app. You can do this by following these steps:
Log in to the Simyo app.
Go to 'Settings'.
Scroll all the way down to see which version you have.
The latest versions are 4.4.1 for Android and 4.4.0 for iOS. If you don't have the latest version, update the app. With the correct version, the eSIM installation should work without any issues.Â
For a detailed guide on installing the eSIM, you can refer to this FAQ: Hoe activeer ik eSIM? If you can't receive the validation code you can send me a private message with your 06-number and personal informatio.  I will help you via PM's and send you the validationcode via email.
Thank you for your reply. But I have been using this eSIM since January, I was in Netherlands and everything worked fine. Now I have travelled to India on vacation and the sim isn’t working. It’s not about SIM the network itself isn’t coming. Getting ‘No service’ on the screen where the network should display. Attached a screenshot for the reference.
If it doesn't, you can send me a private message with your 06-number and personal information. I will help you via PM's.Â
Greetings, Seren
Vandaag is mijn abbonement bij jullie ingegaan. Op mijn geen enkele mogelijkheid ontvang ik via sms de code. Er komt steeds melding er is onverwacht iets misgegaan.Â
Thank you! It worked!!
Hallo,
ik had mijn eSim per abuis verwijderd en vandaag geprobeerd om deze opnieuw te installeren via de app. Echter kan ik de verificatiecode natuurlijk niet ontvangen.
Ik heb per ongeluk mijn esim verwijderd en nu kan ik de verificatiecode niet ontvangen en kan ik deze niet opnieuw downloaden. Ik heb geprobeerd contact met hen op te nemen via WhatsApp, maar er kwam geen antwoord van de klantenservice.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.