Skip to main content

.

Hoi allemaal, 

Dit topic is bedoeld voor klanten die de validatiecode niet kunnen ontvangen. Alle topics gerelateerd aan het ontvangen van de eSIM validatiecode worden naar dit topic verplaatst en verder afgehandeld door een van de moderators.

Graag wil ik jullie verzoeken om het topic FAQ: Hoe activeer ik eSIM goed door te lezen voor alle vragen rondom het activeren van eSIM, de aanvraag van de validatie code en de meest gestelde vragen over het installatie proces.

Mocht het ontvangen van de validatiecode na deze stappen nog niet lukken kun je in dit topic een reactie achterlaten. Vergeet niet om in jouw reactie duidelijk aan te geven waar je tegen aanloopt. Een moderator zal dan contact met je opnemen en er voor zorgen dat je de validatiecode  ontvangt. 

Groetjes,
Seren

Hoi @Aycan15,

Bedankt voor je bericht. Jammer dat het niet lukt om de eSIM te downloaden! Wat krijg je te zien als je in de Mijn Simyo app en gaat naar Instellingen > Simkaart? Hier moet je namelijk de optie '’overstappen naar eSIM'’ zien. Je kan hier bekijken of jouw toestel geschikt is voor onze eSIM.

Voor de eSIM validatiecode kan je mij een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens. 

Groetjes,
Amy


Ik wil een esim overzetten naar een nieuwe telefoon. 
Beide activatiemethodes lukken niet. Oude telefoon is kapot dus sms ontvang ik hier niet meer op en ideal activeren lukt pas als ik weer sms-en kan ontvangen.

Op welke manier kan ik aan een activatiecode komen?


Hoi @Korrel,

Bedankt voor je bericht. Voor de validatiecode kan je mij een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens. Ik stuur de code dan naar je op! 

Groetjes,
Amy


Hi,

 

I signed up to SIMYO requesting only an eSIM. I can’t do the verification by SMS and when I try to do the verification by iDeal it lands me to the support page, with no option to download the eSIM. How can I get the eSIM on my phone?

 

Thanks


Hi @MV1990,

Thanks for your message. Could you send me a private message with your 06-number and personal information? I will help you via PM's. 

Greetings,
Seren


Goedenavond,

 

ik heb hetzelfde probleem, ik wil de eSIM via de app activeren maar krijg ze melding dat de eSIM niet geïnstalleerd kan worden, ik gebruik deze als 2e eSIM op mijn iPhone

 

kunnen jullie mij hiermee helpen.

 

alvast bedankt


Hoi @Stef79,

Bedankt voor je bericht. Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met jouw 06-nummer en persoonlijke gegevens? Dan zorg ik ervoor dat je de validatiecode per e-mail ontvangt. 

Groetjes,
Seren


Hoi,

Mijn telefoon is kapot en ik wil mijn eSim op een nieuwe telefoon instellen. De validatiecode kan ik niet meer via SMS ontvangen en de iDeal methode werkt ook niet. Zou ik een code per mail kunnen ontvangen?


Hoi @sdv111,

Bedankt voor je bericht. Je kan mij een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens. Ik stuur de validatiecode dan naar je op! 

Groetjes,
Amy


UPDATE

is inmiddels opgelost! Geen actie meer nodig

 

Hallo, 

helaas lukt het activeren van mijn esim niet. Krijg geen SMS en het lukt ook niet via Ideal.

Kunnen jullie assisteren?

Alvast dank!

 

 


Hoi @Niels_L,

Fijn om te horen dat het is gelukt! 

Groetjes,
Seren


Ik wil mijn esimkaart toevoegen aan mijn telefoon (waar al een andere simkaart in zit), maar ik kan de eSim niet installeren. Krijg een foutmelding bij automatisch installeren en kan geen activatie doen via iDeal (die keuze krijg ik niet)


Hoi @shipsright,

Bedankt voor je bericht. Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met jouw 06-nummer en persoonlijke gegevens? Dan zorg ik ervoor dat je de validatiecode per e-mail ontvangt. 

Groetjes,
Seren
 


Hoi @shipsright,

Bedankt voor je bericht. Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met jouw 06-nummer en persoonlijke gegevens? Dan zorg ik ervoor dat je de validatiecode per e-mail ontvangt. 

Groetjes,
Seren
 

Al paar dagen geleden gedaan. Kun je me helpen?


Ik kan mijn esim niet valideren, omdat ik geen validatie-sms kan ontvangen!. 


Goedemorgen,

 

Kan iemand mij ook hiermee helpen? 
Mijn oude E-Sim is verwijderd na een reset van mijn oude telefoon. Ik kan geen sms ontvangen en ik zie op mijn scherm geen service 


Hoi @shipsright,

Bedankt voor je reactie. Excuses voor het wachten. Ik zal doorgeven dat je een privébericht hebt gestuurd, dit zal vandaag worden beantwoord! 

Groetjes,
Amy


Hi, ik wil esim activeren op een nieuw toestel, het oude toestel is verkocht. Ik krijg in de app de melding dat er een sms verzonden wordt naar mijn nummer, maar ik heb geen toegang meer tot dit nummer. Wat nu?


Hoi @Lulu, @Bartkosters en @r6829

Bedankt voor jullie bericht. Kunnen jullie mij een privé bericht sturen met het 06-nummer en jullie persoonlijke gegevens? Dan zorg ik ervoor dat jullie de validatiecode per e-mail ontvangen. 

Groetjes,
Seren


@seren je bent een topper !


Er ging iets mis by het installeren van mijn esim, nu he b  ik een SM DP adres nodig en een activeringscode alleen kan ik geen smsjes ontvangen. Hoe kan ik dit oplossen?


Hoi @oumijelly,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je contact opneemt. Voor het installeren van de eSIM hebben wij geen SM DP code. Je kan de eSIM enkel installeren via de Mijn Simyo app > Instellingen > Simkaart > Overstappen naar eSIM. Voor de validatiecode kan je mij een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens, ik stuur de code dan naar je op! 

Groetjes,
Amy


Beste Simyo. 
 

Ik kan de validatie code niet per sms ontvangen. Kan het per mail. Groet. 


Hoi @X79,

Bedankt voor je bericht. Kun je mij een privé bericht sturen met het 06-nummer en je persoonlijke gegevens? Dan zorg ik ervoor dat je de validatiecode per e-mail ontvangen. 

Groetjes,
Seren


Beste Simyo. 
 

Ik kan de validatie code niet per sms ontvangen. Kan het per mail. Groet. 


Reageer