.

Sticky

eSIM validatiecode aanvragen lukt niet, en nu?



Toon eerste bericht

274 reacties

Hi,

 

I signed up to SIMYO requesting only an eSIM. I can’t do the verification by SMS and when I try to do the verification by iDeal it lands me to the support page, with no option to download the eSIM. How can I get the eSIM on my phone?

 

Thanks

Reputatie 7
Badge +6

Hi @MV1990,

Thanks for your message. Could you send me a private message with your 06-number and personal information? I will help you via PM's. 

Greetings,
Seren

Goedenavond,

 

ik heb hetzelfde probleem, ik wil de eSIM via de app activeren maar krijg ze melding dat de eSIM niet geïnstalleerd kan worden, ik gebruik deze als 2e eSIM op mijn iPhone

 

kunnen jullie mij hiermee helpen.

 

alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Stef79,

Bedankt voor je bericht. Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met jouw 06-nummer en persoonlijke gegevens? Dan zorg ik ervoor dat je de validatiecode per e-mail ontvangt. 

Groetjes,
Seren

Hoi,

Mijn telefoon is kapot en ik wil mijn eSim op een nieuwe telefoon instellen. De validatiecode kan ik niet meer via SMS ontvangen en de iDeal methode werkt ook niet. Zou ik een code per mail kunnen ontvangen?

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @sdv111,

Bedankt voor je bericht. Je kan mij een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens. Ik stuur de validatiecode dan naar je op! 

Groetjes,
Amy

UPDATE

is inmiddels opgelost! Geen actie meer nodig

 

Hallo, 

helaas lukt het activeren van mijn esim niet. Krijg geen SMS en het lukt ook niet via Ideal.

Kunnen jullie assisteren?

Alvast dank!

 

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Niels_L,

Fijn om te horen dat het is gelukt! 

Groetjes,
Seren

Ik wil mijn esimkaart toevoegen aan mijn telefoon (waar al een andere simkaart in zit), maar ik kan de eSim niet installeren. Krijg een foutmelding bij automatisch installeren en kan geen activatie doen via iDeal (die keuze krijg ik niet)

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @shipsright,

Bedankt voor je bericht. Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met jouw 06-nummer en persoonlijke gegevens? Dan zorg ik ervoor dat je de validatiecode per e-mail ontvangt. 

Groetjes,
Seren
 

Hoi @shipsright,

Bedankt voor je bericht. Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met jouw 06-nummer en persoonlijke gegevens? Dan zorg ik ervoor dat je de validatiecode per e-mail ontvangt. 

Groetjes,
Seren
 

Al paar dagen geleden gedaan. Kun je me helpen?

Ik kan mijn esim niet valideren, omdat ik geen validatie-sms kan ontvangen!. 

Goedemorgen,

 

Kan iemand mij ook hiermee helpen? 
Mijn oude E-Sim is verwijderd na een reset van mijn oude telefoon. Ik kan geen sms ontvangen en ik zie op mijn scherm geen service 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @shipsright,

Bedankt voor je reactie. Excuses voor het wachten. Ik zal doorgeven dat je een privébericht hebt gestuurd, dit zal vandaag worden beantwoord! 

Groetjes,
Amy

Hi, ik wil esim activeren op een nieuw toestel, het oude toestel is verkocht. Ik krijg in de app de melding dat er een sms verzonden wordt naar mijn nummer, maar ik heb geen toegang meer tot dit nummer. Wat nu?

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Lulu, @Bartkosters en @r6829

Bedankt voor jullie bericht. Kunnen jullie mij een privé bericht sturen met het 06-nummer en jullie persoonlijke gegevens? Dan zorg ik ervoor dat jullie de validatiecode per e-mail ontvangen. 

Groetjes,
Seren

@seren je bent een topper !

Er ging iets mis by het installeren van mijn esim, nu he b  ik een SM DP adres nodig en een activeringscode alleen kan ik geen smsjes ontvangen. Hoe kan ik dit oplossen?

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @oumijelly,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je contact opneemt. Voor het installeren van de eSIM hebben wij geen SM DP code. Je kan de eSIM enkel installeren via de Mijn Simyo app > Instellingen > Simkaart > Overstappen naar eSIM. Voor de validatiecode kan je mij een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens, ik stuur de code dan naar je op! 

Groetjes,
Amy

Beste Simyo. 
 

Ik kan de validatie code niet per sms ontvangen. Kan het per mail. Groet. 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @X79,

Bedankt voor je bericht. Kun je mij een privé bericht sturen met het 06-nummer en je persoonlijke gegevens? Dan zorg ik ervoor dat je de validatiecode per e-mail ontvangen. 

Groetjes,
Seren

Beste Simyo. 
 

Ik kan de validatie code niet per sms ontvangen. Kan het per mail. Groet. 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @moaseees,

Bedankt voor je bericht. Kun je mij een privé bericht sturen met het 06-nummer en je persoonlijke gegevens? Dan zorg ik ervoor dat je de validatiecode per e-mail ontvangen. 

Groetjes,
Seren

Hi. I accidentally deleted eSim and I dont have access to my physical sim card. How can I get the code for verification to reinstall eSim? (I tried to pay 1cent via Ideal but the button didnt work) Or is there any other way to do it without the code?

Thank you in advance

Mijn oude telefoon is kapot (met de eSIM) dus kan geen sms ontvangen.

de optie om iDeal te betalen is ‘greyed out’ dus kan ik die daar niet gebruiken.

Het werkte overigens wel om mijn bankrekeningnummer te bevestigen.

iPhone 11 met laatste versie iOS

 

Ik woon in het buitenland maar ben nu in Nederland en het werkt ook niet, dus daar ligt het denk ik niet aan.

Reageer