Help, ik kan mijn esim niet activeren, mijn dochter had de telefoon gekocht en dus stond haar Ideal in mijn systeem waardoor het valideren mislukte. Ik heb mijn rekeningnummer veranderd maar nu krijg ik de knop valideren met ideal niet meer :(
ik moet contact opnemen met de klantenservice maar die is gesloten op zondag :(
nu ben ik 2 dagen onbereikbaar! Vind niet eigenlijk niet kunnen, graag so spoedig mogelijk hulp
Hoi @Elleke12345,
Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt!
In het weekend is de klantenservice niet telefonisch te bereiken maar wel via WhatsApp en chat van 09:00 - 17:00.
Je kan de eSIM valideren via iDEAL of via de sms code. Ik kan de sms code naar je toe sturen.
Wil je mij een privé bericht sturen met daarin je telefoonnummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en je e-mailadres?
Groetjes,
Ashley
Ik loop tegen het probleem aan dat als ik mijn esim wil activeren er een fout melding komt dat zegt dat de code is verlopen en ik contact moet gaan nemen met mijn aanbieder, ik ontvang graag zsm hulp!
Groetjes
Ik loop tegen het probleem aan dat als ik mijn esim wil activeren er een fout melding komt dat zegt dat de code is verlopen en ik contact moet gaan nemen met mijn aanbieder, ik ontvang graag zsm hulp!
Groetjes
Hoi @Sergioo,
Bedankt voor je bericht. Kun je mij een privébericht sturen met het 06-nummer en je persoonlijke gegevens? Dan kijk ik even met je mee naar een oplossing.
Groetjes,
Seren
Ik heb een nieuwe telefoon. Nu wil ik mijn e-sim installeren, maar elke keer na de betaling loopt het vast.
Hoi @Cb2002,
Bedankt voor je bericht.
Ik zie dat je eerder al een topic bent gestart met hetzelfde onderwerp.
Graag je vraag bij 1 topic houden. Dit staat ook vermeld in de huisregels van het forum.
Je vraag zal dan ook beantwoord worden in je andere topic.
Groetjes,
Ashley
Hoi,
Ik kan mijn e-sim in mijn nieuwe telefoon niet activeren.
ik krijg geen sms binnen en ideal betaling start niet op
Groetjes xRaY
Hoi,
Ik kan mijn e-sim in mijn nieuwe telefoon niet activeren.
ik krijg geen sms binnen en ideal betaling start niet op
Groetjes xRaY
Hoi @Sergioo,
Bedankt voor je bericht. Kun je mij een privébericht sturen met het 06-nummer en je persoonlijke gegevens? Dan kijk ik even met je mee naar een oplossing.
Groetjes,
Seren
Ik moet mijn esim heractiveren. Daarvoor moet ik de klantenservice bellen voor verificatie, maar die is door interne problemen al 3 dagen niet bereikbaar. Dus ik kan mijn esim niet activeren, ze hebben ook geen alternatief.
Hoe omzeil ik klantenservice?
Hi @Rommert,
Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je niet door de verificatiestap komt voor je eSIM.
Je kunt mij gerust een privébericht sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens. Ik help je dan graag verder.
Groetjes,
Roeqajja
Hallo ik heb een verificatie code nodig
Helaas. Ook ik heb een verificatiecode nodig.
Hoop dat dat via deze route kan!
Hi Simyo! Toch nog even een poging! Zou fijn zijn als ik snel weer gebruik kan maken van mijn nr!
Inmiddels geslaagd via bellen klantenservice
Hoi @Sammyjo,
Bedankt voor je bericht. Ik help je hier graag mee verder.
Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Dan zorg ik ervoor dat je de validatiecode voor je eSIM per e-mail ontvangt.
Groetjes,
Roeqajja
Hi @DerJ,
Bedankt voor je bericht.
Fijn om te horen dat het inmiddels is gelukt via onze klantenservice!
Groetjes,
Roeqajja
Hallo, mijn abonnement is vandaag overgezet dus ik wil graag vandaag opnieuw de e-sim installeren.
Dit kan echter niet omdat ik telefonisch contact op moet nemen via de klantenservice maar die is vandaag niet telefonisch bereikbaar.
Kan dat ook anders?
Hi @Yi-Shan,
Bedankt voor je bericht. Ik help je graag verder hiermee!
Voor de validatiecode van je eSIM kun je mij een privébericht sturen. Ik stuur je de validatiecode dan graag per e-mail op zodat je de installatie van je eSIM kunt afronden.
Groetjes,
Roeqajja
Beste Simyo,
vandaag is mijn nummer overgezet en wil ik de esim installeren maar ik heb een validatie nummer via e-mail nodig en moet daarvoor klantenservice bellen. Jullie zijn alleen telefonisch niet bereikbaar. Ik ben nu onbereikbaar en wil dit graag snel opgelost hebben.
Graag contact.
Inmiddels geholpen via klantenservice die weer open is.
Hoi @CMac,
Bedankt voor je bericht. Goed om te horen dat je inmiddels geholpen bent via onze klantenservice!
Groetjes,
Roeqajja
Ik wil mijn esim op mijn nieuwe iphone overzetten.
als ik op de nieuwe telefoon in de simyo app kies voor esim installeren krijg ik deze melding:
om veiligheidsredenen is het nodig om jezelf te verifiëren.
waarom is dit? Dit kan alleen op werkdagen
en nu zit ik dus 2 dagen zonder esim op mijn nieuwe telefoon?
Graag uw oplossing simyo!
Hi @Mattijs720,
Bedankt voor je bericht.
Wij zijn in het weekend helaas niet actief op het forum. Ik zie op je aansluiting dat je inmiddels geholpen bent, dat is fijn om te zien!
Groetjes,
Roeqajja
Hi Simyo, ik moet mijn identiteit verifiëren om mijn esim te downloaden. Het klantenservicenummer is momenteel niet beschikbaar en niemand op Facebook of WhatsApp lijkt contact met mij op te nemen.
Kan ik hier een e-mailverificatiecode aanvragen?
Hi @Wlioer,
Bedankt voor je bericht. Ik help je hier graag mee verder.
Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Ik zorg er dan voor dat je de validatiecode voor je eSIM per e-mail ontvangt.
Groetjes,
Roeqajja