Hoi @moaseees,
Bedankt voor je bericht. Kun je mij een privé bericht sturen met het 06-nummer en je persoonlijke gegevens? Dan zorg ik ervoor dat je de validatiecode per e-mail ontvangen.
Groetjes,
Seren
Hi. I accidentally deleted eSim and I dont have access to my physical sim card. How can I get the code for verification to reinstall eSim? (I tried to pay 1cent via Ideal but the button didnt work) Or is there any other way to do it without the code?
Thank you in advance
Mijn oude telefoon is kapot (met de eSIM) dus kan geen sms ontvangen.
de optie om iDeal te betalen is ‘greyed out’ dus kan ik die daar niet gebruiken.
Het werkte overigens wel om mijn bankrekeningnummer te bevestigen.
iPhone 11 met laatste versie iOS
Ik woon in het buitenland maar ben nu in Nederland en het werkt ook niet, dus daar ligt het denk ik niet aan.
Hoi @GJR,
Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat het niet lukt om de eSIM te installeren! Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan stuur ik de validatiecode naar je op.
Groetjes,
Amy
Hoi
Heb voorheen de eSim geinstalleerd op mn iPhone 13 als tweede netwerk maar kreeg met geen mogelijkheid een netwerk signaal dus heb via de iPhone instellingen de eSim weer handmatig verwijderd.
Nu probeer ik het te herinstalleren maar dat werkt blijkbaar niet via de QR code manier van iPhone maar alleen via de Symio app.
Wanneer ik in de Symio app onder instellingen op “eSIM installeren” klik is bij mij ook alleen de verificatiecode via SMS te ontvangen, dus dat gaat niet. Kunnen jullie me helpen?
Overigens staat onder mijn Simkaartstatus dat mijn simkaart wel gewoon “actief” is, weet niet of dat iets uitmaakt.
Alvast bedankt.
Hi @banhchungran,
Thanks for your message. Could you send me a private message with your 06-number and personal information? I will help you via PM's and send you the validationcode via email.
Greetings,
Seren
Hoi @Vincentdw,
Bedankt voor je bericht. Kun je mij een privé bericht sturen met het 06-nummer en je persoonlijke gegevens? Dan zorg ik ervoor dat je de validatiecode per e-mail ontvangen.
Groetjes,
Seren
Ik heb een nieuwe iPhone maar kan de e-sim niet installeren op deze telefoon. Heb de simyo app verwijderd en opnieuw gedownload. Aangezien ik in België woon heb ik ook geen Nederlandse bankrekening en kan ik Ideal niet gebruiken. Hoe kan ik nu mijn e-sim weer gebruiken op mijn nieuwe gsm?
Ik heb mijn telefoon een tijdje zakelijk gebruikt met een ander nummer. Wil nu weer terug naar naar prive gebruik en de esim installeren. Dit lukt niet omdat ik geen sms kan ontvangen en de 1 cent betalen is uitgegrijst dus kan ik ook niet gebruiken. Heeft u hiervoor een oplossing?
Hi, can anyone please help me with sending a new code for my esim ple
Hoi @Rob D.,
Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat het niet lukt om eSIM te downloaden! Heb je de telefoon in België gekocht? Het kan hierdoor voorkomen dat het niet lukt om de eSIM te installeren omdat de software dit niet toestaat.
Als de telefoon uit Nederland komt let er dan op dat er geen fysieke simkaart in de telefoon aanwezig is als je de eSIM wilt installeren, dit kan namelijk de installatie verstoren.
Voor de verificatie sms kan je mij een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens, ik stuur de code dan naar je op!
Groetjes,
Amy
Hi @HJD, @cc0
Bedankt voor je bericht. Kun je mij een privé bericht sturen met het 06-nummer en je persoonlijke gegevens? Dan zorg ik ervoor dat je de validatiecode per e-mail ontvangen.
Thanks for your message. Could you send me a private message with your 06-number and personal information? I will help you via PM's and send you the validationcode via email.
Groetjes,
Seren
Hey@Amy @Roeqajja @Seren
kan iemand van jullie mij aub helpen met de verificatie code via SMS?
Ik wil namenlijk mijn esim opnieuw installeren.
alvast bedankt
Ik wil mijn esim opnieuw installeren
Hey@Amy @Roeqajja @Seren
kan iemand van jullie mij aub helpen met de verificatie code via SMS?
Ik wil namenlijk mijn esim opnieuw installeren.
alvast bedankt
Hoi @Dave32432,
Kun je mij een privé bericht sturen met het 06-nummer en je persoonlijke gegevens? Dan zorg ik ervoor dat je de validatiecode per e-mail ontvangt.
Groetjes,
Seren
Ik wil mijn esim opnieuw installeren
Hoi @wsgs,
Bedankt voor je bericht. Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met het 06-nummer en je persoonlijke gegevens? Dan zorg ik ervoor dat je de validatiecode per e-mail ontvangt.
Groetjes,
Seren
In de Simyo app esim geactiveerd waarna ook in de app actief word aangegeven. In mijn iphone instellingen had ik opeens 3 verschillende volgensmij staan: primair, secundair en zakelijk. Heb alleen de primair gehouden en de andere handmatig verwijderd. Echter heb ik ook geen bereik om een SMS te ontvangen met de verificatiecode.
Graag hoop ik dan iemand mij hiermee kan helpen.
Gr. Manon
Hoi @GioyaManon,
Bedankt voor je bericht.
Je kunt mij een privébericht sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens. Ik stuur je de validatiecode dan per e-mail op!
Groetjes,
Roeqajja
Hello Customer Support.
I am trying to activate the eSim but the $0,01 iDeal button in the app is not working. And I tried reading through the FAQs about getting the activation code, but the only other option I see is SMS.
Thank You in Advance
Hello @Michael_M,
Thank you for your message. I'm sorry to read that you can not download the eSIM! You can send me a private message with your personal information. I will send the code to you then.
Greetings,
Amy
graag hulp, ik kan mijn validatie code niet ontvangen bij het opnieuw installeren van de esim. hij stuurt code naar esim mobiel nummer, wat ik nu juist geinstalleerd wil hebben. Ideal werkt niet op moment.
Hoi @mbrandwijk,
Bedankt voor je bericht. Ik help je hier graag mee verder!
Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Dan zorg ik ervoor dat je de validatiecode per e-mail ontvangt.
Groetjes,
Roeqajja
Hello, today I purchased a prepaid eSIM to use on my iPhone 14 Pro. I downloaded the app and installed the eSIM, while having a real sim already installed in the phone. The installation took a while and finally it said that it didn’t got installed correctly. I could see it in the sims tab, but I didn’t have signal. Later, I removed the real sim from the phone, because I read in a topic in the forum that it’s best to not have it in while installing eSIM, I delete the faulty eSIM and tried from the app to reinstall it. The problem is that the verification needs a code on to be sent on the number, but the number is not installed now. The other option with ideal is disabled and I can’t choose it. How to proceed?
Hi @marianaJeremy
Hello, today I purchased a prepaid eSIM to use on my iPhone 14 Pro. I downloaded the app and installed the eSIM, while having a real sim already installed in the phone. The installation took a while and finally it said that it didn’t got installed correctly. I could see it in the sims tab, but I didn’t have signal. Later, I removed the real sim from the phone, because I read in a topic in the forum that it’s best to not have it in while installing eSIM, I delete the faulty eSIM and tried from the app to reinstall it. The problem is that the verification needs a code on to be sent on the number, but the number is not installed now. The other option with ideal is disabled and I can’t choose it. How to proceed?
Thanks for your message. Could you send me a private message with your 06-number and personal information? I will help you via PM's and send you the validationcode via email.
Greetings,
Seren
Beste moderator Simyo,
Graag wil ik jullie hulp voor het opnieuw installeren van mijn eSim. Sindskort werkt het niet meer (en geen mobiel netwerk bereik) en nu wilde ik het verwijderen en opnieuw installeren via Mijn Simyo app maar ik kan dus helemaal geen sms ontvangen (omdat eSim dus niet werkt op dit mobielnummer) en ook Ideal fuctie werkt momenteel niet. Mijn mobiel nummer is sinds eind maart dit jaar overgegaan van een Simyo sim-only naar een Simyo pre-paid. Sindsdien zijn er problemen met connectie mobiel netwerk.