Skip to main content

.

Hoi allemaal, 

Dit topic is bedoeld voor klanten die de validatiecode niet kunnen ontvangen. Alle topics gerelateerd aan het ontvangen van de eSIM validatiecode worden naar dit topic verplaatst en verder afgehandeld door een van de moderators.

Graag wil ik jullie verzoeken om het topic FAQ: Hoe activeer ik eSIM goed door te lezen voor alle vragen rondom het activeren van eSIM, de aanvraag van de validatie code en de meest gestelde vragen over het installatie proces.

Mocht het ontvangen van de validatiecode na deze stappen nog niet lukken kun je in dit topic een reactie achterlaten. Vergeet niet om in jouw reactie duidelijk aan te geven waar je tegen aanloopt. Een moderator zal dan contact met je opnemen en er voor zorgen dat je de validatiecode  ontvangt. 

Groetjes,
Seren

Hoi @bbdn,

Bedankt voor je bericht. Ik heb zojuist gereageerd op je privébericht zodat ik je een nieuwe code kan sturen.

Groetjes,
Amy


Helaas heb ik ook dit probleem. Ik ontvang geen SMS op mijn oude telefoon en via de bank overboeking lukt het niet. De betaling van 1 cent maar wordt dan niet doorgeschakeld.

 

ik wil eSIM op mijn zakelijke telefoon installeren. Andere privé telefoon is inmiddels verouderd exemplaar.

Kan ik geholpen worden?


Kijk hieronder voor een mogelijke oplossing @Winterakoniet of anders even contact opnemen met Simyo via de bekende kanalen of de reactie van een moderator binnen dit forum afwachten:

https://www.simyo.nl/esim


Hoi @Winterakoniet,

Bedankt voor je bericht. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je persoonlijke gegevens? Dan zal ik er voor zorgen dat de validatiecode per e-mail word verstuurd. 

Groetjes,
Seren


Goedemorgen,

Ik ben op reis en m’n telefoon is gestolen.

Logischerwijs kan ik geen SMS ontvangen op mijn nummer en ook is voor mij de iDeal optie niet actief (iets over voor veiligheidsredenen uitgeschakeld).

Ik heb heel hard m’n eSim nodig om alles te activeren (ik kan nu niet bij m’n bank/whatsapp - ERG belangrijk als je op reis bent! :))

Ik hoop dat dit bericht snel gelezen wordt en jullie mij kunnen helpen!

Gr,

Tim


Hoi @Gibez,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je telefoon is gestolen op reis. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je persoonlijke gegevens? Dan zal ik er voor zorgen dat de validatiecode per e-mail word verstuurd en dat je zo snel mogelijk weer bereikbaar bent.

Groetjes,
Seren


beste lezer, mijn telefoon is total loss (niets doet het meer). Ik wil de eSIM in een nieuwe telefoon installeren, maar ik kan geen verrificatie code ontvangen (want geen sms ontvangen mogelijk en geen betaling via ideal mogenlijk). 


beste lezer, mijn telefoon is total loss (niets doet het meer). Ik wil de eSIM in een nieuwe telefoon installeren, maar ik kan geen verrificatie code ontvangen (want geen sms ontvangen mogelijk en geen betaling via ideal mogenlijk). 

Bedankt voor je bericht. Super vervelend dat je telefoon kapot is. Als je mij een privébericht stuurt met je persoonlijke gegevens zorg ik er voor dat de validatiecode per e-mail ontvangt. 


Hallo, vanwege het verliezen van mijn oude telefoon ben ik op zoek naar een manier om mijn eSIM opnieuw te installeren op een nieuwe telefoon. Maar ik kan geen berichten ontvangen en gebruik ook niet ideal voor betaling.


Hoi @Tom0782,

Bedankt voor je bericht. Ik help je graag verder hiermee!

Je kunt mij een privébericht sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens. Ik stuur je de validatiecode dan per e-mail op zodat je je eSIM kunt installeren op je nieuwe telefoon. 🙂

Groetjes,
Roeqajja


Trying to convert my physical SIM card to an eSIM. However, I am unable to activate the physical SIM card due to no more SIM card slot in my phone (American iPhone 14). It wants to send a message to the phone number - which again I don’t have access too because I cannot insert the physical SIM card. The other option with iDeal is not available either. 
 

any ideas on how I can access it and install the eSIM on my phone? 


Hi, ik krijg de ideal optie niet voor verificatie en kan de sms niet ontvangen omdat ik de esim nog niet geïnstalleerd heb.


Ik wil mijn Esim overzetten naar een nieuwe telefoon, oude telefoon is stuk, Ideal methode werkt niet. Wat kan ik doen?


Hello @RonDutch,

Thank you for your message. You can send me a private message with you personal information. I will send the validation code to you then 😊.

Greetings,
Amy


Hoi @Jacom,

Bedankt voor je bericht. Je kan mij hiervoor een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens. Ik stuur de validatiecode dan naar je op. 

Groetjes,
Amy


Hoi @Djoman,

Bedankt voor je bericht. Je kan mij hiervoor een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens. Ik stuur de validatiecode dan naar je op! 

Groetjes,
Amy


Ik bevind mij in dezelfde situatie, ik zou graag willen weten of iemand van het team ook contact met mij op kan nemen zodat ik dit probleem kan oplossen. Bedankt


Goedemiddag, Ik heb per ongeluk de esim van mijn apparaat verwijderd, maar ik heb geprobeerd de esim opnieuw te installeren, maar dat lukte niet omdat ik de sms met de verificatiecode niet kan ontvangen. Ik zou graag willen weten of er een oplossing is voor dit probleem. Hartelijk dank


Hoi @J.Caldas Pinto,

Bedankt voor je bericht. Ik kan mij hiervoor een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens. Ik stuur de validatiecode dan naar je op! 

Groetjes,
Amy


Hoi @J.Caldas Pinto,

Bedankt voor je bericht. Je kan mij hiervoor een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens. Ik stuur de validatiecode dan naar je op! 

Groetjes,
Amy


Ik wil mijn eSim overzetten naar mijn nieuwe telefoon maar ik ontvang de verificatie code maar niet op mijn oude telefoon en de bank optie is uitgeschakeld. De eSim is nog niet deactiveerd. Kan iemand mij hierbij helpen?


Hi @Gurhan,

Bedankt voor je bericht. Kun je mij een privébericht sturen met het 06-nummer en je persoonlijke gegevens? Dan zorg ik ervoor dat je de validatiecode per e-mail ontvangt. 

Groetjes,
Seren


I want to transfer the eSIM to a new phone, but I didn't receive the verification code on the old phone. Additionally, the new phone requires calling customer service to get the verification code.


I want to transfer the eSIM to a new phone, but I didn't receive the verification code on the old phone. Additionally, the new phone requires calling customer service to get the verification code.

Thanks for your message @yumeiro. Could you send me a private message with your 06-number and personal information? I will help you via PM's and send you the validationcode via email.

Greetings,
Seren


Beste, 

ik probeer eSim te activeren, maar loop vast in de app.

Net nieuwe klant, kom niet in de app.

'bevestig contract' geklikt. dan 'doorgaan' daarna steevast 'er is iets misgegaan, foutcode 012'.

Al geprobeerd mijn fysieke sim (1e nummer) eruit te halen / ander wifi netwerk / toestel herstarten / app verwijderen en opnieuw installeren.

 


Reageer