Beste,
De esim is alsnog geactiveerd.
geen idee hoe het kan, maar zojuist nog 4 maal geprobeerd (1e keer omdat iemand van Simyo daar op de chat om vroeg. Daarna nog 3 keer zelf geprobeerd) de fysieke sim te verwijderen, app opnieuw te installeren. bij de 4e poging moest ik bijna een minuut wachten, maar toen was de esim plots geactiveerd.
Hoi @LJKW,
Bedankt voor je reactie. Fijn om te horen dat het installeren van je eSIM inmiddels is gelukt!
Groetjes,
Roeqajja
Hi!
Ik wil mijn esim opnieuw installeren alleen werkt de optie voor en sms en ideal niet. (Ik heb geen fysieke simkaart.) Zou iemand mij er spoed kunnen helpen?
Alvast bedankt!
Hoi @Esb,
Bedankt voor je bericht. Ik help je hier graag mee verder.
Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens (adres, geboortedatum, e-mailadres)? Dan stuur ik je de validatiecode per e-mail!
Groetjes,
Roeqajja
Sorry to bother you, but I deleted my eSIM from my old device without getting the Captcha. I can't get the Captcha now. Can you help me reinstall my eSIM?
Er ging iets mis by het installeren van mijn esim, nu heb ik een SM DP adres nodig en een activeringscode alleen kan ik geen smsjes ontvangen. Hoe kan ik dit oplossen?
Hi,
Thanks for your message @Phantom1753. Could you send me a private message with your 06-number and personal information? I will help you via PM's and send you the validationcode via email.
Bedankt voor je bericht @oumijelly. Kun je mij een privébericht sturen met het 06-nummer en je persoonlijke gegevens? Dan zorg ik ervoor dat je de validatiecode per e-mail ontvangt.
Groetjes,,
Seren
Hello
My SIM card was mistakenly deleted from my Pixel device. Could you please assist me in reactivating the eSIM?
Thank you for your help!
Hi @SummonHIM,
Thank you for your message. I would love to help you further with this!
You can activate your eSIM again through the Mijn Simyo app at Instellingen> Simkaart> Overstappen op eSIM. Did you read the FAQ that was linked in this topic?
This topic was made for customers that can't get past the verification of your eSIM. If you can't past the verification step, you can send me a private message with your phone number and personal data. I will then send you a verification code so that you can finish the activation of your eSIM.
Greetings,
Roeqajja
Hi @SummonHIM,
Thank you for your message. I would love to help you further with this!
You can activate your eSIM again through the Mijn Simyo app at Instellingen> Simkaart> Overstappen op eSIM. Did you read the FAQ that was linked in this topic?
This topic was made for customers that can't get past the verification of your eSIM. If you can't past the verification step, you can send me a private message with your phone number and personal data. I will then send you a verification code so that you can finish the activation of your eSIM.
Greetings,
Roeqajja
Thank you for your response.
I have checked the Mijn Simyo app, but I do not see the "Overstappen op eSIM" option under Instellingen > Simkaart. Instead, there is only the "Vernieuw je eSIM" option, which unfortunately does not send a verification code to my phone as my eSIM has already been deleted.
As per your advice, I would like to proceed by sending you a private message with the necessary information to receive a verification code. Could you please let me know what specific personal data and information you require from me to facilitate this process?
Hi @SummonHIM,
Thank you for your reply. You can send me a private message with your phone number, date of birth, full address and e-mail address. I can then send the verification code through e-mail to you.
Greetings,
Roeqajja
Mijn telefoon is gestolen en ik heb een nieuwe gekocht, maar ik kan de verificatiecode niet ontvangen.
Hoi @8hfh8h4gr4,
Bedankt voor je reactie. Wat vervelend dat je telefoon is gestolen!
Je kunt me een privébericht sturen met je telefoonnummer, geboortedatum, volledige adres en e-mailadres. Ik stuur je dan de verificatiecode per e-mail zodat je je eSIM kunt installeren op je nieuwe telefoon.
Groetjes,
Roeqajja
Er ging iets mis by het installeren van mijn esim, nu heb ik een SM DP adres nodig en een activeringscode alleen kan ik geen smsjes ontvangen. Hoe kan ik dit oplossen?
ik post het nog eens omdat ik nog niet ben geholpen
Hoi @oumijelly,
Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat je nog niet geholpen bent.
Ik zie dat mijn collega je wel heeft gevraagd om een privébericht te sturen, was dit gelukt? Je kunt mij ook gerust een privébericht sturen met je nummer, adresgegevens en e-maildares. Ik help je dan graag verder!
Groetjes,
Roeqajja
Beste,
Ik kan mijn esim op mijn nieuwe iphone niet downloaden, omdat ik hiervoor de mysimyo app nodig heb, maar hiervoor moet ik in iCloud inloggen. Om daar in te loggen, heb ik een verificatiecode naar mijn nummer nodig. Maar de esim is verwijderd op de oude telefoon. Kan ik dmv een QR code of andere route toch mijn esim installeren, ook zonder de mysimyo app?
Ik kan dus niet in icloud doordat ik niet op esim kan, en andersom.
Groet,
Nino
Beste,
Ik kan mijn esim op mijn nieuwe iphone niet downloaden, omdat ik hiervoor de mysimyo app nodig heb, maar hiervoor moet ik in iCloud inloggen. Om daar in te loggen, heb ik een verificatiecode naar mijn nummer nodig. Maar de esim is verwijderd op de oude telefoon. Kan ik dmv een QR code of andere route toch mijn esim installeren, ook zonder de mysimyo app?
Ik kan dus niet in icloud doordat ik niet op esim kan, en andersom.
Groet,
Nino
Hoi @Nino vd,
Bedankt voor je bericht. Wat een onhandige en vervelende situatie. Kun je mij een privébericht sturen met het 06-nummer en je persoonlijke gegevens? Dan kijk ik even met je mee naar een oplossing.
Groetjes,
Seren
Het is opgelost, ik heb een tijdelijke AppleID aangemaakt om jullie app te kunnen downloaden! Thanks
Hoi @Nino vd,
Bedankt voor je reactie.
Fijn om te horen dat het uiteindelijk toch is gelukt!
Groetjes,
Roeqajja
I changed my phone to a new one. When I logged in to the simyo app, I was prompted to install esim. However, when I installed esim, it was prompted that the QR code was invalid.
My old phone can no longer log into the app. What should be done now?
Ik heb mijn telefoon vervangen door een nieuwe. Toen ik inlogde op de simyo-app, werd ik gevraagd om esim te installeren. Toen ik esim installeerde, werd mij echter gevraagd dat de QR-code ongeldig was.
Mijn oude telefoon kan niet meer inloggen op de app. Wat moet er nu gebeuren?
Hi @Marc0330,
Thanks for your message. At Simyo we don't use a QR-code to install eSIM. The eSIM can only be installed through the app and a validationcode. If you send me a private message with your 06-number and personal information I will help you to get your eSIM working.
Greetings,
Seren
Hi
Heb een nieuwe telefoon en kan de E-Sim niet valideren want kan geen SMS ontvangen zonder E-Sim
Heb al Ideal toegevoegd maar zie geen optie om alsnog de validatie code te ontvangen.
Kunnen jullie mij helpen?
dank!
Hi @shane73,
Bedankt voor je bericht.
Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Ik help je dan graag verder hiermee.
Groetjes,
Roeqajja
I accidentally deleted the eSIM from my phone and am now unable to receive the code to reinstall it. What should I do?
Hoi @Max308,
Thank you for your message.
That's not a problem. You can reinstall the esim through IDEAL verification or by contacting our customer service. Can you send me a private message with your phone number and personal information?
Greetings,
Ashley