Skip to main content

.

Hoi allemaal, 

Dit topic is bedoeld voor klanten die de validatiecode niet kunnen ontvangen. Alle topics gerelateerd aan het ontvangen van de eSIM validatiecode worden naar dit topic verplaatst en verder afgehandeld door een van de moderators.

Graag wil ik jullie verzoeken om het topic FAQ: Hoe activeer ik eSIM goed door te lezen voor alle vragen rondom het activeren van eSIM, de aanvraag van de validatie code en de meest gestelde vragen over het installatie proces.

Mocht het ontvangen van de validatiecode na deze stappen nog niet lukken kun je in dit topic een reactie achterlaten. Vergeet niet om in jouw reactie duidelijk aan te geven waar je tegen aanloopt. Een moderator zal dan contact met je opnemen en er voor zorgen dat je de validatiecode  ontvangt. 

Groetjes,
Seren

Hi @Snip,

Bedankt voor je bericht. Ik help je hier graag mee verder!

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Dan zorg ik ervoor dat je de validatiecode voor je eSIM per e-mail ontvangt. 😊

Groetjes,
Roeqajja


Hi,

My esim download did not work properly, may I have assistance getting a verification code? Can’t receive SMS.


Hello @mknox4475,

Thank you for your message. You can send me a private message with your personal information. Then i will send the validation code to you 😊.

Greetings,
Amy


Hallo, ik heb een nieuwe iPhone en alles over laten zetten middels de standaard Apple software. Echter werkt de e-sim nog niet. De app geeft gegevens van de e-sim weer, maar bij het activeren ontvang ik geen SMS.

Kan iemand helpen?
Dank!


Hi @wvh,

Bedankt voor je bericht. Ik help je hier graag mee verder!

Je kunt mij een privébericht sturen met je persoonlijke gegevens en 06-nummer. Ik zorg er dan voor dat je de validatiecode per e-mail ontvangt zodat je de eSIM kunt overzetten op je nieuwe telefoon 🙂.

Groetjes,
Roeqajja


I have changed my phone and need a verification code to reactivate it, but I haven't received the code yet.Can someone help?


Hello @min,

Thank you for your message. I see that you already send me a private message. I will help you further there. 

Greetings,
Amy


Beste moderator,

Ik heb helaas hetzelfde probleem ondervonden waarbij ik per ongeluk de eSIM op mijn iPhone heb verwijderd. Ik heb een verificatiecode nodig die naar mijn e-mailadres gestuurd kan worden. Zou u mij hiermee kunnen helpen? Hartelijk dank.


Pixel 5, geen sim geinstalleerd. 
Krijg de melding dat er een fout is met het installeren van de sim. verwijzing naar instellingen wijst naar een QR code, maar installeren via de app gaat niet. 


probleem heeft zichzelf opgelost 🙂 had even tijd nodig


Hoi @SivaLei,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je mij inmiddels al een privébericht hebt gestuurd. Ik zal je daar verder helpen! 

Fijn dat het is opgelost! @Amendus 

Groetjes,
Amy


Hallo,

Ik heb een nieuwe iPhone en wou daar mijn eSIM op activeren. Helaas had ik op mijn oude iPhone de eSIM al gedeactiveerd waardoor ik nu geen SMS met de verificatiecode meer kan ontvangen. Graag zou ik ook een verificatiecode ontvangen.

Alvast bedankt.


Hi @Simyo337,

Bedankt voor je bericht. 

Stuur mij maar een privébericht met je 06-nummer en persoonlijke gegevens. Ik help je hier dan graag mee verder. 🙂

Groetjes,
Roeqajja


Need eSIM verdict code.


Ik kan geen validatiecode ontvangen. De eerder geïnstalleerde eSIM staat niet meer op mijn telefoon. Ik kan dus niet bij de berichten op het betreffende telefoonnummer. Kan ik worden geholpen?


Hoi @ehorssius,

Bedankt voor je bericht. Je bent hier op het juiste adres om geholpen te worden!

Je kunt mij een privébericht sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens (adres, geboortedatum en e-mailadres). Ik stuur je dan de validatiecode die je nodig hebt op per e-mail zodat je de eSIM weer kunt installeren op je telefoon. 🙂

Groetjes,
Roeqajja


Hi @Franck.

Thanks for your message. Could you send me a private message with your 06-number and personal information? After that I will send you an email with your validation code. 

Greetings,
Seren


Hi,

Het lukt mij niet om mijn nieuwe eSIM te installeren. Het is mij gelukt om de eSIM te activeren, alleen vond deze het netwerk niet. Hierna heb ik de eSIM verwijderd van mijn telefoon ( na een aantal keer opnieuw opstarten), in de hoop dat ik deze opnieuw in kon stellen. Helaas krijg ik nu de optie ‘eSIM instellen’ niet meer te zien in de app. 


Hoi, eSIM is actief in Simyo app maar ik heb geen ontvangst. Hoe krijg ik een actveringscode? Kunt u mij helpen?


Ik heb geen ontvangst na installeren van de esim. 
graag ontvang ik hulp.


Ik wil mijn eSIM activeren op mijn nieuwe telefoon. Mijn oude telefoon is kapot gegaan en die heb ik niet meer in mijn bezit. Daardoor kan ik geen SMS ontvangen. Graag ontvang ik een verificatiecode op een alternatieve manier.


Hoi @Sylviavb@Cloe@PaulV en @Esther1088,

Bedankt voor jullie bericht. Willen jullie mij een privé bericht sturen met het 06-nummer en jullie persoonlijke gegevens? Dan zorg ik ervoor dat jullie de validatiecode per e-mail ontvangen. 

Groetjes,
Seren 


Goedemiddag,

Ik heb een eSIM via mijn werk maar deze is op een of andere manier uit mijn mobiel verwijderd.

Ik kan dus niet de code ontvangen via sms en het bankrekeningnummer is van mijn werk en ik ben niet op locatie dus dat wordt ook lastig.

Kan ik dit anders regelen? Het is belangrijk dat ik beschikbaar ben voor klanten etc.

Alvast bedankt,

Patrick


Hi @sirkand,

Bedankt voor je bericht.

Ik help je hier graag mee verder! Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Ik stuur je de validatiecode dan per e-mail op. 🙂

Groetjes,
Roeqajja


Goedenmiddag. Ik heb een nieuwe telefoon en het lukt mij niet om mijn esim over te zetten. Ik krijg ook niet de optie te zijn op een vervangend e sim aan te vragen. Op de app en website staat alleen dat mijn esim actief is maar ik kan er geen gebruik van maken. Het is inmiddels ook verwijderd van de oude telefoon. Kunnen jullie mij verder helpen?


Reageer