.

Sticky

eSIM validatiecode aanvragen lukt niet, en nu?



Toon eerste bericht

274 reacties

Hallo, ik heb een nieuwe iPhone en alles over laten zetten middels de standaard Apple software. Echter werkt de e-sim nog niet. De app geeft gegevens van de e-sim weer, maar bij het activeren ontvang ik geen SMS.

Kan iemand helpen?
Dank!

Reputatie 7
Badge +6

Hi @wvh,

Bedankt voor je bericht. Ik help je hier graag mee verder!

Je kunt mij een privébericht sturen met je persoonlijke gegevens en 06-nummer. Ik zorg er dan voor dat je de validatiecode per e-mail ontvangt zodat je de eSIM kunt overzetten op je nieuwe telefoon 🙂.

Groetjes,
Roeqajja

I have changed my phone and need a verification code to reactivate it, but I haven't received the code yet.Can someone help?

Reputatie 7
Badge +7

Hello @min,

Thank you for your message. I see that you already send me a private message. I will help you further there. 

Greetings,
Amy

Beste moderator,

Ik heb helaas hetzelfde probleem ondervonden waarbij ik per ongeluk de eSIM op mijn iPhone heb verwijderd. Ik heb een verificatiecode nodig die naar mijn e-mailadres gestuurd kan worden. Zou u mij hiermee kunnen helpen? Hartelijk dank.

Pixel 5, geen sim geinstalleerd. 
Krijg de melding dat er een fout is met het installeren van de sim. verwijzing naar instellingen wijst naar een QR code, maar installeren via de app gaat niet. 

probleem heeft zichzelf opgelost :) had even tijd nodig

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @SivaLei,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je mij inmiddels al een privébericht hebt gestuurd. Ik zal je daar verder helpen! 

Fijn dat het is opgelost! @Amendus 

Groetjes,
Amy

Hallo,

Ik heb een nieuwe iPhone en wou daar mijn eSIM op activeren. Helaas had ik op mijn oude iPhone de eSIM al gedeactiveerd waardoor ik nu geen SMS met de verificatiecode meer kan ontvangen. Graag zou ik ook een verificatiecode ontvangen.

Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +6

Hi @Simyo337,

Bedankt voor je bericht. 

Stuur mij maar een privébericht met je 06-nummer en persoonlijke gegevens. Ik help je hier dan graag mee verder. 🙂

Groetjes,
Roeqajja

Badge

Need eSIM verdict code.

Ik kan geen validatiecode ontvangen. De eerder geïnstalleerde eSIM staat niet meer op mijn telefoon. Ik kan dus niet bij de berichten op het betreffende telefoonnummer. Kan ik worden geholpen?

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @ehorssius,

Bedankt voor je bericht. Je bent hier op het juiste adres om geholpen te worden!

Je kunt mij een privébericht sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens (adres, geboortedatum en e-mailadres). Ik stuur je dan de validatiecode die je nodig hebt op per e-mail zodat je de eSIM weer kunt installeren op je telefoon. 🙂

Groetjes,
Roeqajja

Reputatie 7
Badge +6

Hi @Franck.

Thanks for your message. Could you send me a private message with your 06-number and personal information? After that I will send you an email with your validation code. 

Greetings,
Seren

Hi,

Het lukt mij niet om mijn nieuwe eSIM te installeren. Het is mij gelukt om de eSIM te activeren, alleen vond deze het netwerk niet. Hierna heb ik de eSIM verwijderd van mijn telefoon ( na een aantal keer opnieuw opstarten), in de hoop dat ik deze opnieuw in kon stellen. Helaas krijg ik nu de optie ‘eSIM instellen’ niet meer te zien in de app. 

Hoi, eSIM is actief in Simyo app maar ik heb geen ontvangst. Hoe krijg ik een actveringscode? Kunt u mij helpen?

Ik heb geen ontvangst na installeren van de esim. 
graag ontvang ik hulp.

Ik wil mijn eSIM activeren op mijn nieuwe telefoon. Mijn oude telefoon is kapot gegaan en die heb ik niet meer in mijn bezit. Daardoor kan ik geen SMS ontvangen. Graag ontvang ik een verificatiecode op een alternatieve manier.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Sylviavb@Cloe@PaulV en @Esther1088,

Bedankt voor jullie bericht. Willen jullie mij een privé bericht sturen met het 06-nummer en jullie persoonlijke gegevens? Dan zorg ik ervoor dat jullie de validatiecode per e-mail ontvangen. 

Groetjes,
Seren 

Goedemiddag,

Ik heb een eSIM via mijn werk maar deze is op een of andere manier uit mijn mobiel verwijderd.

Ik kan dus niet de code ontvangen via sms en het bankrekeningnummer is van mijn werk en ik ben niet op locatie dus dat wordt ook lastig.

Kan ik dit anders regelen? Het is belangrijk dat ik beschikbaar ben voor klanten etc.

Alvast bedankt,

Patrick

Reputatie 7
Badge +6

Hi @sirkand,

Bedankt voor je bericht.

Ik help je hier graag mee verder! Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Ik stuur je de validatiecode dan per e-mail op. 🙂

Groetjes,
Roeqajja

Goedenmiddag. Ik heb een nieuwe telefoon en het lukt mij niet om mijn esim over te zetten. Ik krijg ook niet de optie te zijn op een vervangend e sim aan te vragen. Op de app en website staat alleen dat mijn esim actief is maar ik kan er geen gebruik van maken. Het is inmiddels ook verwijderd van de oude telefoon. Kunnen jullie mij verder helpen?

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Aycan15,

Bedankt voor je bericht. Jammer dat het niet lukt om de eSIM te downloaden! Wat krijg je te zien als je in de Mijn Simyo app en gaat naar Instellingen > Simkaart? Hier moet je namelijk de optie '’overstappen naar eSIM'’ zien. Je kan hier bekijken of jouw toestel geschikt is voor onze eSIM.

Voor de eSIM validatiecode kan je mij een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens. 

Groetjes,
Amy

Ik wil een esim overzetten naar een nieuwe telefoon. 
Beide activatiemethodes lukken niet. Oude telefoon is kapot dus sms ontvang ik hier niet meer op en ideal activeren lukt pas als ik weer sms-en kan ontvangen.

Op welke manier kan ik aan een activatiecode komen?

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Korrel,

Bedankt voor je bericht. Voor de validatiecode kan je mij een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens. Ik stuur de code dan naar je op! 

Groetjes,
Amy

Reageer