.

Beantwoord

Activeren vervangende simkaart

  • 10 January 2013
  • 271 reacties
  • 26196 Bekeken

Geachte Lezer,

In het tabblad selfservice moet ik de optie activeren vervangende simkaart selecteren,
deze staat niet in mijn menu, wel staat er aanvragen vervangende simkaart.. 
Weet iemand hoe dit kan?

Groetjes Rogier
icon

Beste antwoord door Natascha 11 January 2013, 13:23

Bekijk originele reactie

271 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Ook ik heb net een nieuwe simkaart ontvangen maar zie geen optie "activeren" bij mijn menu.
simkaartnummer: 59073945

ook gok ik dat die van mij dan ook is geblokkeerd? Hoe moet ik hem, als het activeren is gelukt, deblokkeren?


Hi esthersmit, welk om het forum!

In je gegevens zie ik dat je al telefonisch contact hebt opgenomen met ons en dat je simkaart inmiddels is gekoppeld 🙂
Reputatie 5
Badge +11
zie topic 148 over activeren nano SIM. Mijn SIMkaart nummer is *simkaartnummer*. Telefoon is 06xxxxxxxx

graag zsm koppelen en PUK  en PIN code vrij geven.


Hi Maartenvandeurzen,

Ik zie dat je ook via Twitter inmiddels contact hebt gehad met ons. Het blijkt dat je 2 aansluitingen hebt met bijna identieke nummers.
Met de aansluiting waarmee op het forum in had gelogd was geen nanosim besteld, maar met de ander wel...

Het is opgelost in ieder geval 😃
Ik kan mijn vervangende micro simkaart niet activeren omdat ik de optie: "Vervangende simkaart activeren" niet kan vinden. Het nummer van de micro sim is: xxxxxxxx. Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik dit kan doen?
Badge +8
Ik kan mijn vervangende micro simkaart niet activeren omdat ik de optie: "Vervangende simkaart activeren" niet kan vinden. Het nummer van de micro sim is: xxxxxxxx. Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik dit kan doen?

Hoi Tim_Jansen,

Dat is niet handig inderdaad. Ik zie dat je hier ook over hebt gebeld vanochtend, en dat het al uitstaat bij de IT-afdeling.
Je hoort hier nog van.

Groetjes, Charlene
Ik heb een vervangende nano simkaart aangevraagd, die ik inmiddels heb ontvangen. Echter kan ik hem op de site met geen mogelijkheid activeren, wat verder te doen? Met vriendelijke groet, Charlotte
Badge +8
Ik heb een vervangende nano simkaart aangevraagd, die ik inmiddels heb ontvangen. Echter kan ik hem op de site met geen mogelijkheid activeren, wat verder te doen? Met vriendelijke groet, Charlotte

Hoi Charlotte90,

Wat gaat er precies mis? Zie je de mogelijkheid niet terug, of lukt er iets niet als je het gaat proberen?
Je zou het moeten zien als je inlogt op Mijn Simyo in een blauwe balk, of ook in het Simkaart menu onder Mijn instellingen & Simkaart.
Ik hoor graag van je welke browser je gebruikt, op welk type apparaat.

Groetjes,
Charlene
Bedankt Charlene, er is geen blauwe balk te zien in mijn menu als ik inlog in mijn Simyo in Safari. Ook bestaat Mijn instellingen & simkaart niet, alleen gegevens en instellingen, maar daar kan ik geen informatie over mijn simkaart veranderen. 
Badge +8
Bedankt Charlene, er is geen blauwe balk te zien in mijn menu als ik inlog in mijn Simyo in Safari. Ook bestaat Mijn instellingen & simkaart niet, alleen gegevens en instellingen, maar daar kan ik geen informatie over mijn simkaart veranderen. 

Hoi Charlotte90,

We hebben de laatste tijd wat weergaveproblemen met Safari. Dat zou niet zo moeten zijn en er wordt aan gewerkt, maar ben je in de gelegenheid om het eens met Google chrome te proberen? Daar ga je de mogelijkheid waarschijnlijk wel zien staan.
Ik stuur het sowieso door naar de IT afdeling. Daar houd ik je van op de hoogte.

Groetjes, Charlene
Heb zojuist mijn nieuwe simkaart geactiveerd, maar kan er niet mee bellen, blijft steken op "Geen service". Kan dit worden opgelost?!
Reputatie 7
Badge +9
Heb je soms nummerbehoud aangevraagd voor vandaag? De simkaart activeren op de dag dat nummerbehoud plaatsvindt geeft gegarandeerd problemen, daarvoor wordt als ik het goed heb ook door Simyo voor gewaarschuwd. Maar mocht er geen sprake zijn van nummerbehoud dan moet je de telefoon een paar keer uit en aanzetten vandaag, hopelijk krijg je wel service op een gegeven moment.
Reputatie 5
Badge +11
Heb zojuist mijn nieuwe simkaart geactiveerd, maar kan er niet mee bellen, blijft steken op "Geen service". Kan dit worden opgelost?!

Hoi Tim1974, welkom op het Simyo forum.

In je gegevens zie ik dat je gisteren je vervangende simkaart hebt geactiveerd en ook een mail hebt gekregen met je pin en pukcode.
Het kan kloppen dat het eventjes duurt voordat ie in werking treed, dus kun je me laten weten of het inmiddels wél werkt?
En vooral als dat niet zo is!


Scotsman, dank voor het meedenken.
Goedemorgen, ook ik heb een vervangende simkaart gekregen vanmorgen, echter geen optie 'vervangende simkaart activeren'. Het is zaterdag vandaag en de klantenservice is in het weekend blijkbaar gesloten?!
Kan iemand mij helpen? Vind het waardeloos om tot maandag te wachten! 
Gr. Rebecca
Ik zit met hetzelfde probleem als velen. Ik heb net mijn simkaart ontvangen (vevangende) en kan geen knop mijn vervangende simkaart activeren vinden bij mijn Simyo.

Zouden jullie mij hiermee kunnen helpen, want ik zou graag weer gebruik willen maken van mijn nummer.

B.v.d.
Reputatie 7
Badge +9
Goedemorgen, ook ik heb een vervangende simkaart gekregen vanmorgen, echter geen optie 'vervangende simkaart activeren'. Het is zaterdag vandaag en de klantenservice is in het weekend blijkbaar gesloten?!
Kan iemand mij helpen? Vind het waardeloos om tot maandag te wachten! 
Gr. Rebecca


Probeer twitter eens.
Badge +6
Goedemorgen, ook ik heb een vervangende simkaart gekregen vanmorgen, echter geen optie 'vervangende simkaart activeren'. Het is zaterdag vandaag en de klantenservice is in het weekend blijkbaar gesloten?!
Kan iemand mij helpen? Vind het waardeloos om tot maandag te wachten! 
Gr. Rebecca


Hoi Becks1977,

Welkom op het forum!
Ik zie dat je simkaart is geactiveerd en dat er gebruik plaatst vindt op de aansluiting. Kan je weer gebruik maken van je aansluiting?
Badge +6
Ik zit met hetzelfde probleem als velen. Ik heb net mijn simkaart ontvangen (vevangende) en kan geen knop mijn vervangende simkaart activeren vinden bij mijn Simyo.

Zouden jullie mij hiermee kunnen helpen, want ik zou graag weer gebruik willen maken van mijn nummer.

B.v.d.


Hoi Joeysayshello,

Welkom op het forum!
Ik zie in het systeem dat je de simkaart hebt geactiveerd. Klopt dit? Ik verneem graag van je of je gebruik kunt maken van je simkaart.
Badge
Goedendag ,
ik heb een vervangende sim kaart aangevraagd maar de mijne was nog geblokkeerd.
Zouden jullie misschien kunnen deblokkeren want ik heb hem vandaag nodig en de klantenservice is niet open.
Mijn sim kaart nummer is 06xxxxxxxx.
Alvast bedankt.
Reputatie 3
Badge +9
Helaas is alleen de klantenservice bij macht om je simkaart te de-blokkeren. Meestal zijn ze er ook in het weekend. Dus stuur even voor de zekerheid ook een tweet @simyonl dan valt het dubbel op.
Badge +8
Goedendag ,
ik heb een vervangende sim kaart aangevraagd maar de mijne was nog geblokkeerd.
Zouden jullie misschien kunnen deblokkeren want ik heb hem vandaag nodig en de klantenservice is niet open.
Mijn sim kaart nummer is 06xxxxxxxx.
Alvast bedankt.

Helaas is alleen de klantenservice bij macht om je simkaart te de-blokkeren. Meestal zijn ze er ook in het weekend. Dus stuur even voor de zekerheid ook een tweet @simyonl dan valt het dubbel op.

Hoi Martijn® en ilseriteco,

Mooi voorbeeld van hoe Simyo de processen steeds verbeterd. Vanaf nu is het zo dat je nieuwe simkaart vanzelf ook gedeblokkeerd wordt als je hem activeert. Nog even en ik ben dus helemaal niet meer nodig ;)
Maar jouw simkaart doet het dus nog niet ilseretico?
Heb je je toestel al eens uit en weer aan gezet?

Groetjes,
Charlene
Hoi,

Ik heb zojuist mijn nieuwe simkaart geactiveerd en in m'n telefoon gestopt. M'n telefoon blijft echter, ook na meerdere restarts, op 'geen service' staan.

Hoor graag, alvast bedankt.
Badge
Super! Afgelopen zondag avond deed tie het weer!
Reputatie 5
Badge +11
Hoi,

Ik heb zojuist mijn nieuwe simkaart geactiveerd en in m'n telefoon gestopt. M'n telefoon blijft echter, ook na meerdere restarts, op 'geen service' staan.

Hoor graag, alvast bedankt.


Hoi br4m,

In je gegevens zie ik dat je gisteren alweer heb gebeld en geïnternet. Kan ik er veilig vanuit gaan dat het allemaal in orde is gekomen?
Reputatie 5
Badge +11
Super! Afgelopen zondag avond deed tie het weer!

Geweldig 😃 Dank je voor de terugkoppeling!
Ik heb van jullie een vervangende simkaart ontvangen en deze heb ik geactiveerd binnen een paar minuten zou ik weer kunnen bellen en gebeld worden maar er staat nog steeds geen service. Heb me tel ook al uit gezet wat moet ik doen
Reputatie 5
Badge +11
Ik heb van jullie een vervangende simkaart ontvangen en deze heb ik geactiveerd binnen een paar minuten zou ik weer kunnen bellen en gebeld worden maar er staat nog steeds geen service. Heb me tel ook al uit gezet wat moet ik doen

Hoi Sem, welkom op het Simyo forum :)

In je gegevens zie ik dat je gisteren ook al via Twitter deze vraag hebt gesteld én dat je simkaart inmiddels weer werkt 😃

Reageer