Geachte Lezer,
In het tabblad selfservice moet ik de optie activeren vervangende simkaart selecteren,
deze staat niet in mijn menu, wel staat er aanvragen vervangende simkaart..
Weet iemand hoe dit kan?
Groetjes Rogier
Bladzijde 9 / 11
Hoi fjmascini,
Als alles goed is, staat die optie om je vervangende simkaart te activeren er wel. Jij zag die niet staan?
Ik zie wel dat je een aantal keer ergens op geklikt hebt om je simkaart te annuleren? Misschien is het daar fout gegaan. Ik heb in ieder geval de IT afdeling gevraagd om er nu voor te zorgen dat de juiste simkaart gekoppeld wordt.
Ik houd je op de hoogte, ok?
Groetjes,
Charlene
Als alles goed is, staat die optie om je vervangende simkaart te activeren er wel. Jij zag die niet staan?
Ik zie wel dat je een aantal keer ergens op geklikt hebt om je simkaart te annuleren? Misschien is het daar fout gegaan. Ik heb in ieder geval de IT afdeling gevraagd om er nu voor te zorgen dat de juiste simkaart gekoppeld wordt.
Ik houd je op de hoogte, ok?
Groetjes,
Charlene
Vanwege de aanschaf van een smartpone een vervangende simkaart aangeschaft. Echter de optie "vervangende simkaart activeren" kan ik niet vinden.
Hoi Anja59,
Je kunt je vervangende simkaart activeren op Mijn Simyo 🙂 Ga daarvoor naar de tab Mijn Instellingen & Simkaart en klik op de link: activeer simkaart. Als je hier je simkaartnummer invoert kun je die daarna direct gebruiken.
Zou je willen laten weten of dat is gelukt?
Je kunt je vervangende simkaart activeren op Mijn Simyo 🙂 Ga daarvoor naar de tab Mijn Instellingen & Simkaart en klik op de link: activeer simkaart. Als je hier je simkaartnummer invoert kun je die daarna direct gebruiken.
Zou je willen laten weten of dat is gelukt?
Ook hier een nieuwe nano sim bestelden ontvangen, maar geen optie activeer sim kaart op de site bij mijn instelllingen & simkaart / simkaart. Hoe nu verder ?
Hoi renjab, welkom op het Simyo forum :)
Ik zie dat het met een beetje hulp inmiddels gelukt is 😃
Ik zie dat het met een beetje hulp inmiddels gelukt is 😃
Ook ellende hier :-(
Vervangende simkaart aangevraagd voor samsung s4 mini.
Ontvangen en volgens mijn instellingen in simyo is status actief.
Kan alleen nog met oude simkaart in oud toestel wel bellen en met nieuwe simkaart in nieuw toestel niet.
Ondanks dat pincode is ingetoetst kan ik slechts noodnummer bellen en geen bereik.
Geselecteerd netwerk (NL KPN) niet beschikbaar.
Er gebeurd gewoon niets.
Al 2x opnieuw uitgehaald en ingezet. Maar nog niets :-((((((
Vervangende simkaart aangevraagd voor samsung s4 mini.
Ontvangen en volgens mijn instellingen in simyo is status actief.
Kan alleen nog met oude simkaart in oud toestel wel bellen en met nieuwe simkaart in nieuw toestel niet.
Ondanks dat pincode is ingetoetst kan ik slechts noodnummer bellen en geen bereik.
Geselecteerd netwerk (NL KPN) niet beschikbaar.
Er gebeurd gewoon niets.
Al 2x opnieuw uitgehaald en ingezet. Maar nog niets :-((((((
Hoi Linda S,
Ik heb je vraag hier beantwoord. Om het forum overzichtelijk te houden, vraag ik je een nieuwe vraag op één plek te stellen 🙂 We zien alle vragen en we beantwoorden ze binnen één werkdag.
Ik heb je vraag hier beantwoord. Om het forum overzichtelijk te houden, vraag ik je een nieuwe vraag op één plek te stellen 🙂 We zien alle vragen en we beantwoorden ze binnen één werkdag.
Hallo, vandaag mijn vervangende (kleinere) simkaart ontvangen maar in 'Mijn instellingen & simkaart ' staat niet de optie ' vervangende simkaart activeren ' !
Hoe nu te handelen ?
Nieuwe simkaartnr xxxxxxxx
Gr.Gery
Hoe nu te handelen ?
Nieuwe simkaartnr xxxxxxxx
Gr.Gery
Simkaart werkt inmiddels al. Zou u nog even het simkaartnr. uit vorige mail willen verwijderen / Bedankt.
Hoi Geryv,
Welkom op het forum :)
Fijn dat het al was gelukt om je simkaart te activeren. Ik heb het simkaartnummer van je eerste post verwijderd 🙂
Welkom op het forum :)
Fijn dat het al was gelukt om je simkaart te activeren. Ik heb het simkaartnummer van je eerste post verwijderd 🙂
Beste simyo,
Ik wil vervangende sim activeren maar deze optie is niet gegeven ondermijn instellingen en simkaart. Ik heb wel mijn nieuwe pin en pukcode maar kan het nergens intypen.
Graag uw hulp.
Riemptje Meines
Ik wil vervangende sim activeren maar deze optie is niet gegeven ondermijn instellingen en simkaart. Ik heb wel mijn nieuwe pin en pukcode maar kan het nergens intypen.
Graag uw hulp.
Riemptje Meines
Hoi Riemptje, welkom op het forum van Simyo! :)
Ik zie dat gisteravond je de vervangende simkaart hebt geactiveerd en daarna de nieuwe pin- en pukcode hebt ontvangen?
Ik ben daarom benieuwd of je zelf inmiddels de oplossing al had gevonden?
Ik hoor graag van je!
Ik zie dat gisteravond je de vervangende simkaart hebt geactiveerd en daarna de nieuwe pin- en pukcode hebt ontvangen?
Ik ben daarom benieuwd of je zelf inmiddels de oplossing al had gevonden?
Ik hoor graag van je!
Hi Simyo,
I have received a replacement sim card and I am unable to activate it because I can't find the option in the My Simyo tab.
My sim card number is 6xxxxxxx.
I have received a replacement sim card and I am unable to activate it because I can't find the option in the My Simyo tab.
My sim card number is 6xxxxxxx.
Hi camfornow,
I can see you've activated your sim card yesterday around half past nine in the evening? Can you verify if your new sim card is working correctly?
I can see you've activated your sim card yesterday around half past nine in the evening? Can you verify if your new sim card is working correctly?
Dag,
Ik heb net mijn nano sim ontvangen maar bij mij ontbreek ook het "vervangende simkaart activeren" gedeelte op Mijn Simyo. Kan iemand mij hiermee assisteren?
Dank!
Ik heb net mijn nano sim ontvangen maar bij mij ontbreek ook het "vervangende simkaart activeren" gedeelte op Mijn Simyo. Kan iemand mij hiermee assisteren?
Dank!
Ik kan ook niet vervangende simkaart activeren optie niet vinden.
61157086
61157086
Hoi,
ik heb vandaag m'n vervangende micro simkaart ontvangen, ook bij mij verschijnt er onder Mijn instellingen & Simkaart niet de optie Vervangende Simkaart activeren. Ik lees op het forum dat dit al heel lang een probleem is, waarom wordt dat niet gewoon verholpen?
Het is nu zaterdag dat betekent dus ws dat ik tot maandag moet wachten?
Mijn nieuwe simkaartnummer is: 61156876
m. vr. gr.
Miryam
ik heb vandaag m'n vervangende micro simkaart ontvangen, ook bij mij verschijnt er onder Mijn instellingen & Simkaart niet de optie Vervangende Simkaart activeren. Ik lees op het forum dat dit al heel lang een probleem is, waarom wordt dat niet gewoon verholpen?
Het is nu zaterdag dat betekent dus ws dat ik tot maandag moet wachten?
Mijn nieuwe simkaartnummer is: 61156876
m. vr. gr.
Miryam
Vandaag vervangende simkaart ontvangen. Geen optie activeren in menus. Kunnen jullie dit zsm doen?
Dankvol!
AJ
Dankvol!
AJ
Dankvol!
AJ
Inmiddels verscheen de optie wel. Opgelost dus...
Beste allemaal 🙂,
Welkom op het forum van Simyo!
Afgelopen weekend konden een aantal klanten via Mijn Simyo hun simkaart niet activeren. Gelukkig is dit inmiddels opgelost. Voor meer informatie kan je hier kijken.
@AJ1970; fijn om te horen dat je activatie is gelukt 🙂 Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden.
Is het bij de anderen ook gelukt om de simkaart te activeren? 🙂
Welkom op het forum van Simyo!
Afgelopen weekend konden een aantal klanten via Mijn Simyo hun simkaart niet activeren. Gelukkig is dit inmiddels opgelost. Voor meer informatie kan je hier kijken.
@AJ1970; fijn om te horen dat je activatie is gelukt 🙂 Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden.
Is het bij de anderen ook gelukt om de simkaart te activeren? 🙂
hallo ik heb een nieuwe micro simkaart geactiveerd maar hij doet het het niet.
op mijn symio staat wel het simkaartnummer en pin code maar er staat achter simkaartstatus n/a
mijn nr is 06********
kunt u hem activeren voor mij ik heb hem nodig
b.v.d
frank van de ven
op mijn symio staat wel het simkaartnummer en pin code maar er staat achter simkaartstatus n/a
mijn nr is 06********
kunt u hem activeren voor mij ik heb hem nodig
b.v.d
frank van de ven
Hoi frank van de ven, welkom op het Simyo forum! :D
Uit je gegevens kan ik opmaken dat je simkaart nu helemaal actief is en je er alweer gebruik van kunt maken, klopt dat? 🙂
Uit je gegevens kan ik opmaken dat je simkaart nu helemaal actief is en je er alweer gebruik van kunt maken, klopt dat? 🙂
Hi I just received my replacement sim card and I need to activate it, my sim card number is 61171415
Hi marcq, welcome at our Simyo forum 🙂
I've looked into your simcard status and I saw that your simcard is already active 🙂 Did you already use it and does everything work properly? 🙂
I've looked into your simcard status and I saw that your simcard is already active 🙂 Did you already use it and does everything work properly? 🙂
Ik kan mijn vervangende simkaart niet activeren die ik vandaag heb ontvangen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.