Skip to main content

.

Geachte Lezer,



In het tabblad selfservice moet ik de optie activeren vervangende simkaart selecteren,

deze staat niet in mijn menu, wel staat er aanvragen vervangende simkaart.. 

Weet iemand hoe dit kan?



Groetjes Rogier
Ik wil mijn simkaart activeren maar ik zie de knop niet
Ik wil mijn simkaart activeren maar ik zie de knop niet



Hoi dannyS,



Ik zie dat je telefonisch al contact hebt gehad, en dat de IT afdeling je simkaart heeft gekoppeld. Werkt alles nu naar behoren?



Groetjes, Charlene
Ook ik heb een vervangende simkaart die ik niet kan activeren omdat de keuze simpelweg niet op de site geboden wordt. Ik lees hier op dit forum dat het een vaak voorkomend probleem is en begrijp niet dat het niet een keer structureel wordt opgelost. Enfin, graag mijn sim activeren het nummer is: *****753

Bij voorbaat dank
Ik zag dat dit waarschijnlijk niet de goede plek was om dit te melden. heb met dezelfde tekst nu een nieuw topic gemaakt. Deze reactie kan dus vervallen.
Ook ik heb een vervangende simkaart die ik niet kan activeren omdat de keuze simpelweg niet op de site geboden wordt. Ik lees hier op dit forum dat het een vaak voorkomend probleem is en begrijp niet dat het niet een keer structureel wordt opgelost. Enfin, graag mijn sim activeren het nummer is: *****753

Bij voorbaat dank


Ik zag dat dit waarschijnlijk niet de goede plek was om dit te melden. heb met dezelfde tekst nu een nieuw topic gemaakt. Deze reactie kan dus vervallen.



Ik heb het gezien en je andere topic beantwoord 😉
Geachte heer, mevrouw,

Vandaag heb ik een vervangende simkaart gekregen welke ik had aangevraagd voor

mijn Iphone 4s. Gedaan wat er op het begeleidende briefje stond. Maar het toestel geeft aan

"geen service" , ook niet na aan/uitzetten Mijn oude telefoon doet het nog wel.
Weet je zeker dat de iPhone 4 simlockvrij is? Dat is wel een vereiste voor Simyo.
Ja hij doet het al. Het duurde gewoon een kleine 10 minuutjes.
Ja hij doet het al. Het duurde gewoon een kleine 10 minuutjes.



Hoi wouter1961,



Heel fijn dat het gewoon werkt. Activeren kan inderdaad een paar minuten duren. Wat ook vaak helpt is je telefoon even uit/aan zetten 🙂
Hallo,



Ik heb hetzelfde probleem; ook ik kan mij vervangende simkaart niet activeren. Waarin staat er in de begeleidende brief dat dit via de link "vervangende simkaart activeren" moet, terwijl deze link er helemaal niet is?

In mijn gegevens zie ik dat mijn oude simkaart nummer, pin- en PUK-code er nog instaan, dus ik heb ook nog geen nieuwe pincode voor de nieuwe simkaart.

De nieuwe simkaart kreeg ik verrassend snel toegestuurd, maar het activeren is een stuk moeizamer en langzamer 😞
Beste Moderators,



Aangezien hier wel wordt gereageerd en niet in mijn topic.

Ik heb een iets andere vraag: https://forum.simyo.nl/simkaart-86/oude-simkaart-activeren-18173/



De standaard simkaart kreeg ik bij mijn nieuwe aanvraag, deze simkaart is nooit geactiveerd geweest omdat er nog nummerbehoud liep, meteen een nano aangevraagd omdat dat toen niet kon bij een nieuwe aanvraag een nano te kiezen voor mijn iPhone 5.



Nu heb ik de oude simkaart uit de envelop gehaald en vroeg mij af of deze nog kon worden geactiveerd, uiteraard met mijn huidige nummer.



Ik vraag dit omdat aangezien ik de simkaart al reeds in bezit heb zo de kosten kan drukken van 5 euro.

Ik heb namelijk de micro sim nodig van de sim voor de BlackBerry Q10.



Is het mogelijk middels pm de beide simkaartnummers door te geven voor deze wissel?
Hallo,



Ik heb hetzelfde probleem; ook ik kan mij vervangende simkaart niet activeren. Waarin staat er in de begeleidende brief dat dit via de link "vervangende simkaart activeren" moet, terwijl deze link er helemaal niet is?

In mijn gegevens zie ik dat mijn oude simkaart nummer, pin- en PUK-code er nog instaan, dus ik heb ook nog geen nieuwe pincode voor de nieuwe simkaart.

De nieuwe simkaart kreeg ik verrassend snel toegestuurd, maar het activeren is een stuk moeizamer en langzamer :-(




Hoi Mette,



Ik zie dat je ook in dit topic een bericht had geplaatst waar mijn collega Alex al op heeft gereageerd. Ik wil je vragen verder in dat topic te reageren en via een privébericht zoals gevraagd door Alex 🙂
Beste Moderators,



Aangezien hier wel wordt gereageerd en niet in mijn topic.

Ik heb een iets andere vraag: https://forum.simyo.nl/simkaart-86/oude-simkaart-activeren-18173/



De standaard simkaart kreeg ik bij mijn nieuwe aanvraag, deze simkaart is nooit geactiveerd geweest omdat er nog nummerbehoud liep, meteen een nano aangevraagd omdat dat toen niet kon bij een nieuwe aanvraag een nano te kiezen voor mijn iPhone 5.



Nu heb ik de oude simkaart uit de envelop gehaald en vroeg mij af of deze nog kon worden geactiveerd, uiteraard met mijn huidige nummer.



Ik vraag dit omdat aangezien ik de simkaart al reeds in bezit heb zo de kosten kan drukken van 5 euro.

Ik heb namelijk de micro sim nodig van de sim voor de BlackBerry Q10.



Is het mogelijk middels pm de beide simkaartnummers door te geven voor deze wissel?




Hoi Mooose,



We reageren op alle openstaande topics, maar werken van oud naar nieuw, ik heb nu in dit topic gereageerd op je bericht 🙂
Hallo mods,



Als het goed is krijg ik mijn nieuwe nano sim morgen of overmorgen. Zat te kijken op mijn simyo maar zie niks staan over activatie van een nieuwe sim kaart.

Aangezien er in dit topic duidelijk meerdere mensen zijn met dit probleem en het al uit 19 pagina's bestaat is het niet beter om een keer een duidelijke pagina op mijn simyo te maken ipv handmatig alle nieuwe sim kaarten te activeren? Waarschijnlijk kom ik morgen/overmorgen dus met de vraag of de mijne geactiveerd kan worden ;)



Greetz erik
Hoi erik1991, welkom op het Simyo forum :)



Op zich vallen 19 bladzijdes sinds januari 2013 nog wel mee hoor, zeker als je beseft dat niet iedere reactie om een simkaart gaat ;)



Het is eigenlijk vrij simpel met het activeren van vervangende simkaarten: alle vervangende simkaarten moeten geactiveerd worden.

Alleen soms lukt dat niet, om de 1 of andere reden, en dan meld je je weer hier.



Jouw simkaart is vanmorgen verstuurd, dus zal er morgen zijn. Laat je het even weten of alles goed gaat?
Zo het is gelukt. Wist niet dat die activatie link alleen kwam zodra de sim onderweg was ;)



Greetz erik
Bedankt dat je even laat weten dat het is gelukt :)



Groetjes,



Alex
ik heb een vervangende simkaart aan gekregen maar zie nergen staan hoe ik ze kan activeren (zelf service kan ik ook niet vinden)zo is het wel moeilijk
ik heb een vervangende simkaart aan gekregen maar zie nergen staan hoe ik ze kan activeren (zelf service kan ik ook niet vinden)zo is het wel moeilijk



Hoi toosjanssens,



Welkom op het forum :)



Ik zie dat je dezelfde vraag ook hier hebt gesteld. Het is echter niet de bedoeling dat je dezelfde vraag op meerdere plaatsen op het forum plaatst. Om deze reden heb ik het doorverwezen topic gesloten.



Je kunt je vervangende simkaart activeren op Mijn Simyo => Mijn Instellingen & simkaart => Activeer simkaart. Als je dat gedaan hebt, kun je de simkaart gebruiken 🙂 Ik zie dat er bij iets niet goed staat. Je simkaart staat niet goed aangesloten op het netwerk. Ik heb je simkaart daarom een reset gegeven. Als je je telefoon uit/aan doet, kun je met je vervangende simkaart bellen en gebeld worden! :)



Heb ik je vraag zo goed beantwoord?
Beste simyo,

Ik zou graag mijn vervangende simkaart deblokkeren. Kunnen jullie dat doen?

Dank!

Mark Smit
Beste simyo,

Ik zou graag mijn vervangende simkaart deblokkeren. Kunnen jullie dat doen?

Dank!

Mark Smit



Inmiddels gelukt! Dank
Hoi marxmit,



Welkom op het forum :)



Fijn dat het gelukt is 🙂 Weet je inmiddels wat het probleem was?



Ik hoor graag van je!
Ook ik wil mijn vervangende simkaart graag geactiveerd hebben
Hoi rietdeh,



Welkom op het forum :)

Gaat je vraag over de aansluiting waar je mee bent ingelogd?

Ik zie daar op 17-4-2014 een bestelling van een vervangende simkaart en die is op 23-4-2014 al geactiveerd. Als het over die simkaart gaat, werkt die nog niet naar behoren?



Ik hoor het graag van je:)



Groetjes, Charlene
hallo Simyo

ik heb een vervangende simkaart maar kan deze niet deblokkeren

De bijsluiter vermeldt ( nog steeds!!!) een optie ' vervangende simkaart activeren"  die er kennelijk al heel lang niet is.

Hoe zit dit nu?



Het is zaterdag, de klantenservice neemt niet op en hoe krijg ik nu mijn telefoon werkend? Moet ik tot maandag wachten?

Mijn simkaart nummer is 61065522



Ik hoop dat jullie er iets aan kunnen doen.

Alvast bedankt!

Ferco



ps : en laat die bijsluiter nou eens veranderen. Kennelijk veroorzaakt dit veel ongemak

Reageer