Geachte Lezer,
In het tabblad selfservice moet ik de optie activeren vervangende simkaart selecteren,
deze staat niet in mijn menu, wel staat er aanvragen vervangende simkaart..
Weet iemand hoe dit kan?
Groetjes Rogier
Bladzijde 10 / 11
Geachte Lezer,
In het tabblad selfservice moet ik de optie activeren vervangende simkaart selecteren,
deze staat niet in mijn menu, wel staat er aanvragen vervangende simkaart.status van mijn vervangende simkaart geblokkeerd,wanneer wordt die gedeblokkeerd.
In het tabblad selfservice moet ik de optie activeren vervangende simkaart selecteren,
deze staat niet in mijn menu, wel staat er aanvragen vervangende simkaart.status van mijn vervangende simkaart geblokkeerd,wanneer wordt die gedeblokkeerd.
Hoi Koos P, welkom op het forum van Simyo!
Ik zie dat je inmiddels je vervangende simkaart hebt geactiveerd gisteren, ik ben benieuwd wat de oplossing was? :)
En werkt alles weer naar behoren?
Ik hoor het graag van je!
In het tabblad selfservice moet ik de optie activeren vervangende simkaart selecteren,
deze staat niet in mijn menu, wel staat er aanvragen vervangende simkaart.status van mijn vervangende simkaart geblokkeerd,wanneer wordt die gedeblokkeerd.
Hoi yaineiri, welkom op het forum van Simyo.
Ik heb je zojuist een e-mail gestuurd met meer informatie.
Hallo,
Ook wil ik mijn simkaart activeren maar die optie zit er niet tussen bij mij.
Ook wil ik mijn simkaart activeren maar die optie zit er niet tussen bij mij.
In het weekend zijn de moderators niet of erg weinig actief. Maandag zal/kan dit door een van hen worden opgepakt.
Hoi Firdevs,
Welkom op het forum.
De optie om je simkaart te activeren is alleen te zien als een vervangende simkaart is aangevraagd. Anders zie je de regel 'Aanvragen vervangende simkaart' staan.
Volgens onze gegevens heb je op 20 december een micro simkaart aangevraagd, maar deze is dezelfde dag nog geannuleerd.
Heb je geen bericht ontvangen dat de aanvraag geannuleerd is?
Welkom op het forum.
De optie om je simkaart te activeren is alleen te zien als een vervangende simkaart is aangevraagd. Anders zie je de regel 'Aanvragen vervangende simkaart' staan.
Volgens onze gegevens heb je op 20 december een micro simkaart aangevraagd, maar deze is dezelfde dag nog geannuleerd.
Heb je geen bericht ontvangen dat de aanvraag geannuleerd is?
Hello,
My phone number is 06xxxxxxxx. I lost my sim card, and I wish to receive a new one as soon as possible at my adress,xxxxxxxx, but I don't know if leaving a message on the forum is enough or if I need to make a special request somewhere, as I don't speak Dutch.
All I can do is try to Google Translate:
Mijn telefoonnummer is 06xxxxxxxx. Ik verloor mijn sim-kaart, en ik wens recevoir een nieuwe zo snel mogelijk, op mijn adres xxxxxxxx doel Ik weet niet of het verlaten van een bericht op het forum is genoeg goud als ik het nodig om een speciaal verzoek ergens te maken, omdat ik geen Nederlands spreekt.
Thank you !
Best regards,
Kevin Allain
My phone number is 06xxxxxxxx. I lost my sim card, and I wish to receive a new one as soon as possible at my adress,xxxxxxxx, but I don't know if leaving a message on the forum is enough or if I need to make a special request somewhere, as I don't speak Dutch.
All I can do is try to Google Translate:
Mijn telefoonnummer is 06xxxxxxxx. Ik verloor mijn sim-kaart, en ik wens recevoir een nieuwe zo snel mogelijk, op mijn adres xxxxxxxx doel Ik weet niet of het verlaten van een bericht op het forum is genoeg goud als ik het nodig om een speciaal verzoek ergens te maken, omdat ik geen Nederlands spreekt.
Thank you !
Best regards,
Kevin Allain
Firstly, please remove your personal details like telephone number and address ASAP - this can be done up to 60 minutes from posting (link: "wijzig reactie"). This is a public forum so posting private details should be avoided.
Secondly, go to Mijn Simyo and go to Mijn instellingen en simkaart, where under Blokkeer simkaart there is a link to block your lost sim card. This will ensure that somebody else cannot use your sim card.
Third, on the same page you can request a replacement simcard, the link is at Aanvragen vervangende simkaart.
Hopefully you can manage to do all this!
Not a good start of the new year....
Secondly, go to Mijn Simyo and go to Mijn instellingen en simkaart, where under Blokkeer simkaart there is a link to block your lost sim card. This will ensure that somebody else cannot use your sim card.
Third, on the same page you can request a replacement simcard, the link is at Aanvragen vervangende simkaart.
Hopefully you can manage to do all this!
Not a good start of the new year....
Hi oringinalprankster,
Were you able to follow the directions Scotsman gave you?
This is exactly what you need to do when your simcard is lost or stolen. Thanks, Scotsman!
I see that your simcard is blocked now, and that a new simcard is on the way :)
I removed your personal information for you. When you post on our forum your logged in via Mijn Simyo, so I can get all the information I need from that.
Can you let us know when the simcard has arrived?
Best wishes for the new year 🙂 (you too Scotsman),
Charlene
Were you able to follow the directions Scotsman gave you?
This is exactly what you need to do when your simcard is lost or stolen. Thanks, Scotsman!
I see that your simcard is blocked now, and that a new simcard is on the way :)
I removed your personal information for you. When you post on our forum your logged in via Mijn Simyo, so I can get all the information I need from that.
Can you let us know when the simcard has arrived?
Best wishes for the new year 🙂 (you too Scotsman),
Charlene
Yes I followed the directions, it was really helpful, thanks ! I'm not in the Netherlands during the holidays, but I will check my mailbox as soon as I arrive there.
Thank you for editing my last message I couldn't edit it anymore, and thank both of you for these very helpful answers. Best wishes for the new year !
Thank you for editing my last message I couldn't edit it anymore, and thank both of you for these very helpful answers. Best wishes for the new year !
Charlene & originalprankster: have a good one this year!
@originalprankster: as you have seen it's not really necessary to speak Dutch on this forum, especially English is not a problem as there are always moderators and forum members who can deal with that. But posts in other languages such as Gaelic, Japanese, Urdu or Swahili will take quite some time to receive an answer I'm afraid... :p
I like to take this opportunity to propose a new year's resolution for Simyo, in case it is not already on the - no doubt - lengthy list of resolutions, i.e. to create an English version of Mijn Simyo, with a language selection switch Dutch/English on the front page. I have the impression that Simyo is attracting lots of temporary foreign visitors to the Netherlands, such as students on tight budgets and for whom "every penny counts". By improving accessibility to the self-service portal in this way, Simyo will undoubtedly attract even larger numbers of non-native customers.
@originalprankster: as you have seen it's not really necessary to speak Dutch on this forum, especially English is not a problem as there are always moderators and forum members who can deal with that. But posts in other languages such as Gaelic, Japanese, Urdu or Swahili will take quite some time to receive an answer I'm afraid... :p
I like to take this opportunity to propose a new year's resolution for Simyo, in case it is not already on the - no doubt - lengthy list of resolutions, i.e. to create an English version of Mijn Simyo, with a language selection switch Dutch/English on the front page. I have the impression that Simyo is attracting lots of temporary foreign visitors to the Netherlands, such as students on tight budgets and for whom "every penny counts". By improving accessibility to the self-service portal in this way, Simyo will undoubtedly attract even larger numbers of non-native customers.
Hi Scotsman,
All the best wishes to you too! Have a great year yourself!:)
This post is a good start! In my opinion the idea of an international 'Mijn Simyo' is really something to think about. I've posted it on our 'Wall of change'.
Mean while international people can use 'Mijn Simyo' to learn some Dutch;) And thank the man upstairs for Google translate, it also comes in handy for the messages in Gaelic, Japanese, Urdu or Swahili:D
All the best wishes to you too! Have a great year yourself!:)
This post is a good start! In my opinion the idea of an international 'Mijn Simyo' is really something to think about. I've posted it on our 'Wall of change'.
Mean while international people can use 'Mijn Simyo' to learn some Dutch;) And thank the man upstairs for Google translate, it also comes in handy for the messages in Gaelic, Japanese, Urdu or Swahili:D
Ik heb een vervangende simkaart (micro) Maar hoe krijg ik mijn telefoonnummers weer op de mirosimkaart? Kan het nergens ontdekken.
mvg Janke
mvg Janke
hoe krijg ik mijn telefoonnummers weer op de mirosimkaart?
Hoi Mantelzorg,
Wat leuk dat jij je vraag hier stelt. Je kunt je contacten het makkelijkste overzetten door een back-up te maken van je gegevens. Om te zien hoe dit werkt bij jouw toestel, kun je gebruik maken van onze toestelhulp.:D Kun je me laten weten of het is gelukt?
Kunnen jullie het wijzigen?
Hoi wouter verbeek,
Welkom bij Simyo en op ons forum.
Ik heb voor het tweede nummer een nieuwe aanvraag in laten dienen. Met de datum 11-04-2015. Je krijgt hierover wederom een mail met de (hopelijke) goedkeuring;) Is alles je zo duidelijk?
Hi,
na verlies toestel heb ik mijn simkaart geblokkeerd en wil nu een oude simkaart die ik nog heb activeren voor mijn lopende abonnement. Is dit mogelijk en zoja, hoe doe ik dit?
alvast dank voor een reactie
na verlies toestel heb ik mijn simkaart geblokkeerd en wil nu een oude simkaart die ik nog heb activeren voor mijn lopende abonnement. Is dit mogelijk en zoja, hoe doe ik dit?
alvast dank voor een reactie
Hoi RogierB,
Welkom op het forum!
Kan je mij voorzien van het simkaartnummer van de simkaart zodat deze gekoppeld kan worden.
Heb ook een vervangende simkaart gekregen maar geen link om het te activeren.
Waarom staat die link er niet gewoon zoals jullie doen geloven in de bijgevoegde handleiding?
Hallo,
Ik heb een vervangende simkaart proberen te activeren, maar zowel de nieuwe als de oude zijn geblokkeerd. Kunnen jullie de nieuwe simkaart activeren. Simkaartnummer: 68856314. Alvast bedankt
Ik heb een vervangende simkaart proberen te activeren, maar zowel de nieuwe als de oude zijn geblokkeerd. Kunnen jullie de nieuwe simkaart activeren. Simkaartnummer: 68856314. Alvast bedankt
Hoi SorayaV,
Wat vervelend dat de activatie van je simkaart niet goed is gegaan. Zo te zien staat je oude simkaart inderdaad nog actief in het systeem. Onze IT-afdeling pakt dit meteen voor je op en zorgt ervoor dat je nieuwe simkaart word geactiveerd. Je kunt je nieuwe simkaart om 17.00 in gebruik nemen. Laat je me weten of hij werkt? Sorry voor dit ongemak!
Groetjes, Tiury
Wat vervelend dat de activatie van je simkaart niet goed is gegaan. Zo te zien staat je oude simkaart inderdaad nog actief in het systeem. Onze IT-afdeling pakt dit meteen voor je op en zorgt ervoor dat je nieuwe simkaart word geactiveerd. Je kunt je nieuwe simkaart om 17.00 in gebruik nemen. Laat je me weten of hij werkt? Sorry voor dit ongemak!
Groetjes, Tiury
Hoi SorayaV,
Ze hebben het sneller op kunnen lossen dan verwacht! We hebben je nieuwe simkaart geactiveerd en je per e-mail nieuwe pin/puk codes toegestuurd 🙂 Laat je me weten of je nieuwe simkaart het doet?
Groetjes, Tiury
Ze hebben het sneller op kunnen lossen dan verwacht! We hebben je nieuwe simkaart geactiveerd en je per e-mail nieuwe pin/puk codes toegestuurd 🙂 Laat je me weten of je nieuwe simkaart het doet?
Groetjes, Tiury
Hoi Tiury,
Ja hij doet het:-) Bedankt!
Ja hij doet het:-) Bedankt!
Hoi SorayaV,
Wat goed om te horen 😉! Nogmaals sorry dat het zo lang heeft geduurd. Laat je het weten als je nog een vraag voor ons hebt? We zien je namelijk graag terug op het forum 😃.
Groetjes, Tiury
Wat goed om te horen 😉! Nogmaals sorry dat het zo lang heeft geduurd. Laat je het weten als je nog een vraag voor ons hebt? We zien je namelijk graag terug op het forum 😃.
Groetjes, Tiury
ook ik kan de optie activeren niet zien in mijn menu. mijn nieuwe simkaarnummer is 70334813. zouden jullie hem voor mij kunnen activeren?
Hoi esthersmit,
Ik zie dat je ook een topic hebt aangemaakt. Voor de overzichtelijkheid heb ik in je andere topic gereageerd.
Ik raad je aan om de volgende keer op één plek te reageren. Zo kunnen we je sneller helpen 🙂
Ik zie dat je ook een topic hebt aangemaakt. Voor de overzichtelijkheid heb ik in je andere topic gereageerd.
Ik raad je aan om de volgende keer op één plek te reageren. Zo kunnen we je sneller helpen 🙂
wat een baggerzootje 3 jaar geleden al een probleem nu nog steeds nieuwe simkaart aangevraagd netjes gekregen helaas geen link op website om te activeren blijkt de kaart niet gekoppeld te zijn ombeschofte mevrouw an de telefoon waarvan ik de naam hier niet publiekelijk zal noemen die mij de les las dat het probleem er niet was maar dat ik gewoon verkeerd kaartje had helaas 249 reacties op dit forum van zelfde probleem hoe gaan bedrijven toch failliet????
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.