Skip to main content

.

Geachte Lezer,



In het tabblad selfservice moet ik de optie activeren vervangende simkaart selecteren,

deze staat niet in mijn menu, wel staat er aanvragen vervangende simkaart.. 

Weet iemand hoe dit kan?



Groetjes Rogier
Ik heb vandaag mijn vervangende simkaart ontvangen, maar kan niet vinden waar ik het moet activeren. Mijn simkaartnr is *****372
Normaliter dien je je vervangende simkaart in je Mijn Simyo te activeren. Toen ik laatst mijn vervangende nano simkaart wilde activeren kreeg ik al een dag na mijn bestelling, dus een dag voordat ik de vervangende simkaart in de bus kreeg, een grote blauwe niet te missen pagina brede balk in mijn Mijn Simyo te zien met de tekst 'klik hier om de vervangende kaart te activeren' o.i.d.. Jij ziet deze balk niet?
Ik heb vandaag mijn vervangende simkaart ontvangen, maar kan niet vinden waar ik het moet activeren. Mijn simkaartnr is *****372



Hi anwar1003, welkom op het Simyo forum!



De blokkade op je simkaart was van je oude, geblokkeerde, simkaart overgezet naar je nieuwe simkaart. Ik heb 'm er nu afgehaald. Als het goed is kun je bellen zodra je je mobiel uit- en aangezet hebt.





@RicoK; dank voor het meedenken!
Hoi,



Mijn mobiel is nu simlockvrij, maar mijn simkaart is nog steeds niet geactiveerd. Ik vind het nu wel erg lang duren, kan het z.s.m. gebeuren?



Bij voorbaat dank!
Sorry, hij doet het inmiddels wel. Het duurde even voor ik de instellingen ontving.



Hartelijk dank!
Sorry, hij doet het inmiddels wel. Het duurde even voor ik de instellingen ontving.



Hartelijk dank!




Hoi Lois,



Graag gedaan. Bedankt voor de terugkoppeling.
Natascha, (of een andere medwerker):

ik heb net mijn vervangende nano simkaart ontvangen en ik loop tegen een bij jullie bekend

probleem aan: De door jullie gemelde optie: 'vervangende simkaart activeren" is als tabblad niet te vinden!



Los het op ajb!



mijn vaste telnr is 023 532 9696



mvg



Ferco Mascini
Natascha, (of een andere medwerker):

ik heb net mijn vervangende nano simkaart ontvangen en ik loop tegen een bij jullie bekend

probleem aan: De door jullie gemelde optie: 'vervangende simkaart activeren" is als tabblad niet te vinden!



Los het op ajb!



mijn vaste telnr is 023 532 9696



mvg



Ferco Mascini




Hoi fjmascini,



Ik zie dat je inmiddels telefonisch bent geholpen. Als het goed is kun je nu aan de slag met je iPhone 5 :)



Groetjes, Charlene
ik heb een nieuwe samsung slll mini. Op de eerste poging ging de simyo mini simkaart goed functioneren maar dan moest ik hem eruit halen om vervolgens in de oude telefoon te doen om gegevens te halen.  nadat heb ik geprobeerd de microsimkaart terug in de toestel te doen, maart het lukte niet meer. keer na keer mislukte het. hoe kan ik dit probleem oplossen?
Hoi! Ik kan mijn vervangende simkaart niet activeren.. Wie helpt? De oude is geblokkeerd ivm gestolen foon.. Grtz!
Hoi! Ik kan mijn vervangende simkaart niet activeren.. Wie helpt? De oude is geblokkeerd ivm gestolen foon.. Grtz!



Een vervangende simkaart is ook geblokkeerd als de oorspronkelijke is geblokkeerd vanwege verlies of diefstal. De klantenservice (0900-8090, 35 cent per gesprek) kan dit maandag opheffen. Een forum mederwerker kan dit ook maar daar gaat meestal wat meer tijd overheen.
Owneeee! Dan kan ik pas maandag weer in de lucht 😢 en ik was net zo blij dat die simkaart zo lekker snel was.... Thnx anyway voor je antwoord!
ik heb een nieuwe samsung slll mini. Op de eerste poging ging de simyo mini simkaart goed functioneren maar dan moest ik hem eruit halen om vervolgens in de oude telefoon te doen om gegevens te halen.  nadat heb ik geprobeerd de microsimkaart terug in de toestel te doen, maart het lukte niet meer. keer na keer mislukte het. hoe kan ik dit probleem oplossen?



Hoi obrafuo,



Ik heb zojuist je vraag beantwoord in dit topic. Om het forum overzichtelijk te houden, wil ik je vragen om je vraag in één topic te plaatsen 🙂.
Hoi! Ik kan mijn vervangende simkaart niet activeren.. Wie helpt? De oude is geblokkeerd ivm gestolen foon.. Grtz!



Owneeee! Dan kan ik pas maandag weer in de lucht 😢 en ik was net zo blij dat die simkaart zo lekker snel was.... Thnx anyway voor je antwoord!



Hoi Bijltje,



Allereerst welkom op het forum van Simyo! :)



Ik zie dat inmiddels je simkaart al is gedeblokkeerd, werkt je aansluiting weer naar wens?



@Scotsman bedankt voor het antwoorden! 🙂
Omdat ik mijn telefoon kwijt ben geraakt, heb ik mijn vorige simkaart geblokkeerd en een vervangende simkaart aangevraagd. Deze wou ik zojuist acticeren volgens de instructies. Aldus gedaan. En dan krijg ik de melding dat de code juist is, maar dat mijn kaart nog is geblokkeerd en dat ik contact moet opnemen met klantenservice. Wat is dit nu weer??? Doe je alles volgens het boekje, werkt het nog niet!
Dit klopt. Je blokkering van je vorige simkaart/aansluiting bestaat nog, daarom krijg je een 'geblokkeerde' vervangende simkaart.



De klantenservice kan die blokkade verwijderen. Dat zullen ze met jouw toestemming ook doen.
Waarom staat dat dan niet bij de instructies, als je je vervangende simkaart krijgt. Ze doen het voorkomen of je zo weer aan de slag kunt. Irritant!
Ik heb zojuist mijn vervangende simkaart ontvangen.

In het tabblad selfservice moet ik de optie activeren vervangende simkaart selecteren,

deze staat niet in mijn menu, wel staat er aanvragen vervangende simkaart..

Weet iemand hoe dit kan?

Mijn pukcode is xxxxxxxx.  



alvast bedankt, 

Joanna
Hallo, Ik heb mijn nieuwe simkaart ontvangen, echter kan hem op mijn sinyo niet activeren? Wie kan mij helpen?
Omdat ik mijn telefoon kwijt ben geraakt, heb ik mijn vorige simkaart geblokkeerd en een vervangende simkaart aangevraagd. Deze wou ik zojuist acticeren volgens de instructies. Aldus gedaan. En dan krijg ik de melding dat de code juist is, maar dat mijn kaart nog is geblokkeerd en dat ik contact moet opnemen met klantenservice. Wat is dit nu weer??? Doe je alles volgens het boekje, werkt het nog niet!



Dit klopt. Je blokkering van je vorige simkaart/aansluiting bestaat nog, daarom krijg je een 'geblokkeerde' vervangende simkaart.



De klantenservice kan die blokkade verwijderen. Dat zullen ze met jouw toestemming ook doen.
Waarom staat dat dan niet bij de instructies, als je je vervangende simkaart krijgt. Ze doen het voorkomen of je zo weer aan de slag kunt. Irritant!



Hoi LKe,



Je hebt dan inderdaad hiermee te maken, zoals Groentjuh al aangaf. Niet alle mensen die een vervangende simkaart bestellen, doen dat vanwege diefstal/verlies. De blokkade is dus niet iets algemeens, wat we bij een simkaart kunnen vermelden. Als je een blokkade plaats via Mijn Simyo, doe je dat eigenlijk op de aansluiting. Vandaar dat wij die nog moeten verwijderen, als je de nieuwe kaart binnen hebt. Ik zie dat een collega van mij dit vanochtend voor je gedaan heeft. 🙂

Sorry dat je het anders begrepen had.



Groetjes,

Charlene
Ik heb zojuist mijn vervangende simkaart ontvangen.

In het tabblad selfservice moet ik de optie activeren vervangende simkaart selecteren,

deze staat niet in mijn menu, wel staat er aanvragen vervangende simkaart..

Weet iemand hoe dit kan?

Mijn pukcode is xxxxxxxx.  



alvast bedankt, 

Joanna
Hallo, Ik heb mijn nieuwe simkaart ontvangen, echter kan hem op mijn sinyo niet activeren? Wie kan mij helpen?



Hoi Joannabel en jenny19,



Jullie hadden dan waarschijnlijk weer hiermee te maken. Nu zou de optie bij jullie allebei zichtbaar moeten zijn. Joannabel heeft hem al gevonden, zie ik. :)

Kun jij nog even laten weten of je het ook ziet staan en kunt gebruiken, jenny19?



Groetjes,

Charlene
Ik heb nano sim binnen. Kan in menu geen optie vinden voor vervangende sim kaart activeren.

Mijn nummer is 06xxxxxxxx,



groet,



maarten
Ook ik heb net een nieuwe simkaart ontvangen maar zie geen optie "activeren" bij mijn menu.

simkaartnummer: 59073945



ook gok ik dat die van mij dan ook is geblokkeerd? Hoe moet ik hem, als het activeren is gelukt, deblokkeren?
zie topic 148 over activeren nano SIM. Mijn SIMkaart nummer is *simkaartnummer*. Telefoon is 06xxxxxxxx



graag zsm koppelen en PUK  en PIN code vrij geven.
zie topic 148 over activeren nano SIM. Mijn SIMkaart nummer is 59103447. Telefoon is 06xxxxxxxx



graag zsm koppelen en PUK  en PIN code vrij geven.




Hoi Maartenvandeurzen, welkom op het Simyo forum.



Ik snap dat jij niet op Mijn Simyo een mogelijk tot activeren ziet, want ik zie niet dat jij een vervangende nanosim hebt besteld 😕

Ik heb dit dus even neergelegd bij onze IT afdeling, want jij verzint dit niet zomaar, denk ik. Zodra ik meer weet, kom ik er op terug bij je.

Reageer