Geachte Lezer,
In het tabblad selfservice moet ik de optie activeren vervangende simkaart selecteren,
deze staat niet in mijn menu, wel staat er aanvragen vervangende simkaart..
Weet iemand hoe dit kan?
Groetjes Rogier
Bladzijde 1 / 11
Hoi RogierB,
Welkom op het forum!
Kan je mij voorzien van het simkaartnummer van de simkaart zodat deze gekoppeld kan worden.
Welkom op het forum!
Kan je mij voorzien van het simkaartnummer van de simkaart zodat deze gekoppeld kan worden.
Ik moet mijn nieuwe nano simkaart activeren, maar nu staat deze keuze niet in het menu onder 'selfservice'. Hoe kan ik dit nu regelen?
mijn simkaart nummer is: *
alvast bedankt!
mijn simkaart nummer is: *
alvast bedankt!
Ook ik moet een nieuwe nano simkaart activeren en kan de knop activeren niet zien.
Mijn simkaart nummer is: *
Merci!
Mijn simkaart nummer is: *
Merci!
Hoi RogierB,
Welkom op het forum!
Kan je mij voorzien van het simkaartnummer van de simkaart zodat deze gekoppeld kan worden.
Beste Natasha,
Mijn simkaartnummer van de nanosimkaart = *
Alvast Bedankt!
Groetjes Rogier
Waar kan ik mijn nieuwe simkaart activeren? In het menu zie ik het niet staan.
Bedankt.
Bedankt.
Goedendag , ik heb een vervangende sim kaart aangevraagd maar de mijne was nog geblokkeerd. Zouden jullie misschien kunnen deblokkeren want ik heb hem vandaag nodig en de klantenservice is niet open. Mijn sim kaart nummer is *. Dankjewel alvast. Heb er anders geen tijd voor.
mijn simkaart nummer is: *
alvast bedankt!
Welkom op het forum Borislettow,
Volgens onze gegevens is je simkaart al geactiveerd en heb je er gebruik van kunnen maken. Mocht je nog vragen hebben dan vernemen we het graag.
Mijn simkaart nummer is: *
Merci!
Mijn simkaartnummer van de nanosimkaart = *
Alvast Bedankt!
Groetjes Rogier
Bedankt.
Welkom op het forum Bertine, RogierB en Sandra1967,
Omdat jullie simkaart handmatig is verstuurd, kun je geen activatielink gebruiken. Ik heb de simkaarten zojuist voor jullie laten activeren. Als je het toestel uit/aan zet, zou het moeten werken.
Hoi Nickbu,
Omdat jij je simkaart geblokkeerd hebt ivm 'verloren/gestolen' zul je eerst contact op moeten nemen met de klantenservice om te activeren. Ik heb dit zojuist voor je gedaan.
Groetjes,
Alex
Waar kan ik mijn nieuwe simkaart activeren? In het menu zie ik het niet staan.
Bedankt.
Bedankt.
Welkom op het forum Stan Versluys,
Je kunt de vervangende simkaart activeren via: Mijn Simyo -> Selfservice -> Activeren simkaart. Kan je het even laten weten als het gelukt is?
Groetjes,
Alex
Je kunt de vervangende simkaart activeren via: Mijn Simyo -> Selfservice -> Activeren simkaart. Kan je het even laten weten als het gelukt is?
Groetjes,
Alex
nee want wij kunnen in het menu van de selfservice niet de instelling"activeren simkaart" vinden.
Hoi Stan Versluys,
Ik heb de simkaart bij deze voor je geactiveerd. Als je het toestel uit/aan zet, zou het moeten werken. Kan je me even laten weten of het werkt?
Groetjes,
Alex
Ik heb de simkaart bij deze voor je geactiveerd. Als je het toestel uit/aan zet, zou het moeten werken. Kan je me even laten weten of het werkt?
Groetjes,
Alex
hoi,
ik heb een vervangende simkaart en die wil ik activeren.
ik krijg een bericht dat ik klantenservice moet bereiken
daarvoor. helaas kom ik er niet door met bellen.
groet,
ik heb een vervangende simkaart en die wil ik activeren.
ik krijg een bericht dat ik klantenservice moet bereiken
daarvoor. helaas kom ik er niet door met bellen.
groet,
Hoi Stan Versluys,
Ik heb de simkaart bij deze voor je geactiveerd. Als je het toestel uit/aan zet, zou het moeten werken. Kan je me even laten weten of het werkt?
Groetjes,
Alex
Dank je Alex, hij werkt
ik heb een vervangende simkaart en die wil ik activeren.
ik krijg een bericht dat ik klantenservice moet bereiken
daarvoor. helaas kom ik er niet door met bellen.
groet,
Hoi hiroshimito,
Volgens onze gegevens is je simkaart actief en heb je er gebruik van kunnen maken. Mocht je nog vragen hebben dan verneem ik het graag.
Hoi Stan Versluys,
Bedankt dat je even laat weten dat het werkt :)
Groetjes,
Alex
Hallo,
Gelieve mijn simkaart activeren.
Heb inmiddels contact gehad met klanten service maar helaas kan ik nog steeds niet bellen.
Tevens heb ik 4 werkdagen geleden een contactformulier opgestuurd waar ik nog geen reactie heb opgehad.
Mvg.
Gelieve mijn simkaart activeren.
Heb inmiddels contact gehad met klanten service maar helaas kan ik nog steeds niet bellen.
Tevens heb ik 4 werkdagen geleden een contactformulier opgestuurd waar ik nog geen reactie heb opgehad.
Mvg.
Hoi Soronius,
Ik heb je een aansluiting een reset gegeven. Je dient je toestel uit/aan te zetten daarna kan je gebruik maken van je aansluiting.
Ik heb je een aansluiting een reset gegeven. Je dient je toestel uit/aan te zetten daarna kan je gebruik maken van je aansluiting.
ik heb een vervangende simkaart ontvangen, hoe kan ik deze activeren ik moet contact opnemen met de klantenservice ben ben nu al 45 minuten in de wacht!
Goededag Alex,
Ik wil mijn nano-sim graag activeren maar ik kan dat niet doen via "mijn simyo" -> "Sim activeren".
Hoe kan ik nu mijn nano-sim activeren?
Groeten,
Pjotr
Ik wil mijn nano-sim graag activeren maar ik kan dat niet doen via "mijn simyo" -> "Sim activeren".
Hoe kan ik nu mijn nano-sim activeren?
Groeten,
Pjotr
Hey Sebastian,
Volgens onze gegevens is jouw simkaart reeds geactiveerd. Zou je dit even kunnen bevestigen?
Hey PjotrA,
Wij hebben jouw nanosim aan jouw aansluiting gekoppeld. Zou je jouw toestel even uit en vervolgens weer in kunnen schakelen en kunnen laten weten of dit het probleem verholpen heeft?
Volgens onze gegevens is jouw simkaart reeds geactiveerd. Zou je dit even kunnen bevestigen?
Hey PjotrA,
Wij hebben jouw nanosim aan jouw aansluiting gekoppeld. Zou je jouw toestel even uit en vervolgens weer in kunnen schakelen en kunnen laten weten of dit het probleem verholpen heeft?
Ik zou graag een vervangende simkaart aanvragen, maar dit kopje is niet zichtbaar onder selfservice. Hoe kan ik een vervangende nano simkaart aanvragen?
Mvg
Mvg
Mvg
Hoi Jacoba,
Welkom op het forum!
Ik zie in het systeem dat je op vandaag een nano simkaart hebt aangevraagd via de persoonlijke pagina.
Ik moet mijn nieuwe nano sim kaart activeren, maar nu staat deze keuze niet in het menu onder selfservice.Hoe kan ik dat nu regelen.
Mijn sim kaart nr is 54548700
Kan u er wat mee?
Mijn sim kaart nr is 54548700
Kan u er wat mee?
Hoi CWA,
Welkom op het forum!
Ik zie in het systeem dat je een verkeerde simkaart hebt ontvangen. Vandaag hebben wij een nano simkaart verstuurd.
Welkom op het forum!
Ik zie in het systeem dat je een verkeerde simkaart hebt ontvangen. Vandaag hebben wij een nano simkaart verstuurd.
Hallo,
Ik kan mijn vervangende micro simkaart via mijn Simyo niet activeren.
Willen jullie de kaart alsnog activeren?
Ik kan mijn vervangende micro simkaart via mijn Simyo niet activeren.
Willen jullie de kaart alsnog activeren?
Please activate my SIM card (number: 45052393) which was blocked by myself as I thought I lost my mobile. Now my mobile is coming back,please activate it as soon as possible. Thanks a lot.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.