.

Beantwoord

Activeren vervangende simkaart

  • 10 January 2013
  • 271 reacties
  • 26196 Bekeken


Toon eerste bericht

271 reacties

Badge
Hallo,

Ook ik mijn nieuwe simkaart niet activeren. Ik heb deze een paar dagen geleden handmatig verstuurd gekregen, omdat mijn andere simkaart verouderd was en niet in mijn nieuwe telefoon paste.
De optie verschijnt niet onder Instellingen -> Simkaart, dus ik kan mijn simkaart niet zelf activeren.

Alvast bedankt!
Hoi RogierB,

Welkom op het forum!
Kan je mij voorzien van het simkaartnummer van de simkaart zodat deze gekoppeld kan worden.


Beste Natasha,

Mijn simkaartnummer van de nanosimkaart = *

Alvast Bedankt!

Groetjes Rogier
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Evah,

Wat vervelend dat het niet lukt om de simkaart te activeren.

Wanneer er geen beltegoed op een Prepaid aansluiting staat, dan wordt er een zogenaamde 'Soft Block' op de simkaart geplaatst. Dit betekent dat er geen uitgaand verkeer meer mogelijk is. Helaas verdwijnt hierdoor ook de mogelijkheid om een vervangende simkaart aan te vragen/ te activeren. Ik wil je daarom vragen je beltegoed op te waarderen. Hierna zul je zien dat het wel mogelijk is je simkaart te activeren.

Laat je me weten of dit is gelukt?

Groetjes,
Sean
Waar kan ik mijn nieuwe simkaart activeren? In het menu zie ik het niet staan. 
Bedankt. 
Badge
Hoi Sean,

Heel erg bedankt voor je hulp! Het is allemaal gelukt.
Goedendag , ik heb een vervangende sim kaart aangevraagd maar de mijne was nog geblokkeerd. Zouden jullie misschien kunnen deblokkeren want ik heb hem vandaag nodig en de klantenservice is niet open. Mijn sim kaart nummer is *. Dankjewel alvast. Heb er anders geen tijd voor.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Evah,

Fijn om te horen! Trek je aan de bel als je in de toekomst nog ergens tegenaan loopt? :)

Groetjes,
Jihane
Reputatie 5
Badge +10
Ik moet mijn nieuwe nano simkaart activeren, maar nu staat deze keuze niet in het menu onder 'selfservice'. Hoe kan ik dit nu regelen?

mijn simkaart nummer is: *

alvast bedankt!


Welkom op het forum Borislettow,

Volgens onze gegevens is je simkaart al geactiveerd en heb je er gebruik van kunnen maken. Mocht je nog vragen hebben dan vernemen we het graag.
Ook ik moet een nieuwe nano simkaart activeren en kan de knop activeren niet zien.
Mijn simkaart nummer is: *

Merci!


Beste Natasha,

Mijn simkaartnummer van de nanosimkaart = *

Alvast Bedankt!

Groetjes Rogier


Waar kan ik mijn nieuwe simkaart activeren? In het menu zie ik het niet staan.
Bedankt.


Welkom op het forum Bertine, RogierB en Sandra1967,

Omdat jullie simkaart handmatig is verstuurd, kun je geen activatielink gebruiken. Ik heb de simkaarten zojuist voor jullie laten activeren. Als je het toestel uit/aan zet, zou het moeten werken.

Goedendag , ik heb een vervangende sim kaart aangevraagd maar de mijne was nog geblokkeerd. Zouden jullie misschien kunnen deblokkeren want ik heb hem vandaag nodig en de klantenservice is niet open. Mijn sim kaart nummer is *. Dankjewel alvast. Heb er anders geen tijd voor.

Hoi Nickbu,

Omdat jij je simkaart geblokkeerd hebt ivm 'verloren/gestolen' zul je eerst contact op moeten nemen met de klantenservice om te activeren. Ik heb dit zojuist voor je gedaan.

Groetjes,

Alex
Hallo,
Jammer dat na 3 jaar nog steeds hetzelfde probleem op de site bestaat en het kopje activeer nieuwe simkaart er nog steeds niet bij staat.
Kunnen jullie ook mijn simkaart activeren.
Mijn simkaartnr. Is *******
Badge
Waar kan ik mijn nieuwe simkaart activeren? In het menu zie ik het niet staan. 
Bedankt.
Badge +7
Hoi Silminili,

Welkom op het Simyo forum!

Ik snap dat je het erg jammer vindt dat het probleem nog steeds bestaat. Dat deze optie er niet bij staat, kan ook komen doordat er geen beltegoed op een Prepaid aansluiting staat. Er staat dan een blokkade op je simkaart. Je kunt dan niet zelf meer bellen en sms'en, maar nog wel gebeld worden en berichtjes ontvangen. Deze blokkade zorgt er ook voor dat het kopje 'Activeer je nieuwe simkaart' er niet bij staat.

Ik raad je daarom aan je beltegoed op te waarderen. Daarna kun je gaan naar het tabblad Instellingen > Simkaart. Dan staat 'Activeer je nieuwe simkaart' er wel tussen en kun je je simkaart activeren.

Ik heb trouwens je simkaartnummer in je post verwijderd, anders blijft je simkaart nummer in het openbaar staan. Niet zo heel handig.

Laat je het weten of het gelukt is?

Groetjes,
Samantha
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Stan Versluys,

Je kunt de vervangende simkaart activeren via: Mijn Simyo -> Selfservice -> Activeren simkaart. Kan je het even laten weten als het gelukt is?

Groetjes,

Alex
Hallo,

ook ik heb een vervangende simkaart besteld en kan hem niet activeren. Met de simkaart kwamen aanwijzingen aangeleverd waarop stond dat ik naar "Instellingen - Simkaart" moest gaan en "Activeer je nieuwe simkaart" moest kiezen, alleen staat deze optie er niet tussen. Zouden jullie ook mijn simkaart kunnen activeren?

Groet,
Badge
nee want wij kunnen in het menu van de selfservice niet de instelling"activeren simkaart" vinden.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Edger.

Welkom op het Simyo forum! Wat vreemd dat je deze optie niet ziet staan. Dit is normaal gesproken wel de manier waarop je een vervangende simkaart activeert.

Ik zet dit meteen door naar mijn collega's van de technische afdeling. Zij zullen de simkaart vandaag nog voor je activeren. Zodra dit is gebeurd, laat ik het je weten!

Groetjes,
Sean
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Stan Versluys,

Ik heb de simkaart bij deze voor je geactiveerd. Als je het toestel uit/aan zet, zou het moeten werken. Kan je me even laten weten of het werkt?

Groetjes,

Alex
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Edger.

De simkaart is inmiddels geactiveerd! Als jij je telefoon even uit- en weer aanzet, moet het allemaal naar behoren werken.

Laat je me weten of dit is gelukt?

Groetjes,
Sean
hoi,

ik heb een vervangende simkaart en die wil ik activeren.
ik krijg een bericht dat ik klantenservice moet bereiken
daarvoor. helaas kom ik er niet door met bellen.

groet,
Het is gelukt, bedankt.
Badge
Hoi Stan Versluys,

Ik heb de simkaart bij deze voor je geactiveerd. Als je het toestel uit/aan zet, zou het moeten werken. Kan je me even laten weten of het werkt?

Groetjes,

Alex


Dank je Alex, hij werkt
Reputatie 5
Badge +8
Super! Graag gedaan Edger.

Fijn weekend :D

Groetjes,
Sean
Reputatie 5
Badge +10
hoi,

ik heb een vervangende simkaart en die wil ik activeren.
ik krijg een bericht dat ik klantenservice moet bereiken
daarvoor. helaas kom ik er niet door met bellen.

groet,


Hoi hiroshimito,

Volgens onze gegevens is je simkaart actief en heb je er gebruik van kunnen maken. Mocht je nog vragen hebben dan verneem ik het graag.

Dank je Alex, hij werkt

Hoi Stan Versluys,

Bedankt dat je even laat weten dat het werkt :)

Groetjes,

Alex
Hallo,

Hier hetzelfde probleem als veel andere mensen op dit forum. De vervangende simkaart heb ik, maar op mijn simyo kan ik hem nog niet activeren. Ik zou dan ook graag een oplossing hiervoor zien.

Mvg,
Joey
Hallo,
Gelieve mijn simkaart activeren.
Heb inmiddels contact gehad met klanten service maar helaas kan ik nog steeds niet bellen.
Tevens heb ik 4 werkdagen geleden een contactformulier opgestuurd waar ik nog geen reactie heb opgehad.

Mvg.
Inmiddels is het wel gelukt!

Reageer