.

Beantwoord

Activeren vervangende simkaart

  • 10 January 2013
  • 271 reacties
  • 26196 Bekeken


Toon eerste bericht

271 reacties

Hallo, vandaag mijn vervangende (kleinere) simkaart ontvangen maar in 'Mijn instellingen & simkaart ' staat niet de optie ' vervangende simkaart activeren ' !
Hoe nu te handelen ?
Nieuwe simkaartnr xxxxxxxx
Gr.Gery
Simkaart werkt inmiddels al. Zou u nog even het simkaartnr. uit vorige mail willen verwijderen / Bedankt.
Reputatie 2
Badge +6
Hoi Geryv,

Welkom op het forum :)

Fijn dat het al was gelukt om je simkaart te activeren. Ik heb het simkaartnummer van je eerste post verwijderd 🙂
Beste simyo,

Ik wil vervangende sim activeren maar deze optie is niet gegeven ondermijn instellingen en simkaart. Ik heb wel mijn nieuwe pin en pukcode maar kan het nergens intypen.
Graag uw hulp.
Riemptje Meines
Badge +6
Hoi Riemptje, welkom op het forum van Simyo! :)

Ik zie dat gisteravond je de vervangende simkaart hebt geactiveerd en daarna de nieuwe pin- en pukcode hebt ontvangen? 😕

Ik ben daarom benieuwd of je zelf inmiddels de oplossing al had gevonden?

Ik hoor graag van je!
Hi Simyo,

I have received a replacement sim card and I am unable to activate it because  I can't find the option in the My Simyo tab.
My sim card number is 6xxxxxxx.
Reputatie 2
Badge +6
Hi camfornow,

I can see you've activated your sim card yesterday around half past nine in the evening? Can you verify if your new sim card is working correctly?
Dag,

Ik heb net mijn nano sim ontvangen maar bij mij ontbreek ook het "vervangende simkaart activeren" gedeelte op Mijn Simyo. Kan iemand mij hiermee assisteren?

Dank!
Badge
Ik kan ook niet vervangende simkaart activeren optie niet vinden.
61157086
Hoi,

ik heb vandaag m'n vervangende  micro simkaart ontvangen, ook bij mij verschijnt er onder Mijn instellingen & Simkaart niet de optie Vervangende Simkaart activeren. Ik lees op het forum dat dit al heel lang een probleem is, waarom wordt dat niet gewoon verholpen?
Het is nu zaterdag dat betekent dus ws dat ik tot maandag moet wachten?

Mijn nieuwe simkaartnummer is: 61156876

m. vr. gr.
Miryam
Vandaag vervangende simkaart ontvangen. Geen optie activeren in menus. Kunnen jullie dit zsm doen?

Dankvol!

AJ
Vandaag vervangende simkaart ontvangen. Geen optie activeren in menus. Kunnen jullie dit zsm doen?

Dankvol!

AJ

Inmiddels verscheen de optie wel. Opgelost dus...
Reputatie 4
Badge +10
Beste allemaal 🙂,

Welkom op het forum van Simyo!

Afgelopen weekend konden een aantal klanten via Mijn Simyo hun simkaart niet activeren. Gelukkig is dit inmiddels opgelost. Voor meer informatie kan je hier kijken.

@AJ1970; fijn om te horen dat je activatie is gelukt 🙂 Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden.

Is het bij de anderen ook gelukt om de simkaart te activeren? 🙂
hallo ik heb een nieuwe micro simkaart geactiveerd maar hij doet het het niet.
op mijn symio staat wel het simkaartnummer en pin code maar er staat achter simkaartstatus  n/a
mijn nr is 06********
kunt u hem activeren voor mij ik heb hem nodig
b.v.d
frank van de ven
Reputatie 6
Badge +10
Hoi frank van de ven, welkom op het Simyo forum! :D

Uit je gegevens kan ik opmaken dat je simkaart nu helemaal actief is en je er alweer gebruik van kunt maken, klopt dat? 🙂
Hi I just received my replacement sim card and I need to activate it, my sim card number is 61171415
Reputatie 6
Badge +10
Hi marcq, welcome at our Simyo forum 🙂

I've looked into your simcard status and I saw that your simcard is already active 🙂 Did you already use it and does everything work properly? 🙂
Ik kan mijn vervangende simkaart niet activeren die ik vandaag heb ontvangen.
Geachte Lezer,

In het tabblad selfservice moet ik de optie activeren vervangende simkaart selecteren,
deze staat niet in mijn menu, wel staat er aanvragen vervangende simkaart.status van mijn vervangende simkaart geblokkeerd,wanneer wordt die gedeblokkeerd. 
Badge +6
Ik kan mijn vervangende simkaart niet activeren die ik vandaag heb ontvangen.

Hoi Koos P, welkom op het forum van Simyo!

Ik zie dat je inmiddels je vervangende simkaart hebt geactiveerd gisteren, ik ben benieuwd wat de oplossing was? :)

En werkt alles weer naar behoren?

Ik hoor het graag van je!
Badge +6
Geachte Lezer,

In het tabblad selfservice moet ik de optie activeren vervangende simkaart selecteren,
deze staat niet in mijn menu, wel staat er aanvragen vervangende simkaart.status van mijn vervangende simkaart geblokkeerd,wanneer wordt die gedeblokkeerd. 


Hoi yaineiri, welkom op het forum van Simyo.

Ik heb je zojuist een e-mail gestuurd met meer informatie.
Hallo,

Ook wil ik mijn simkaart activeren maar die optie zit er niet tussen bij mij.
Reputatie 7
In het weekend zijn de moderators niet of erg weinig actief. Maandag zal/kan dit door een van hen worden opgepakt.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Firdevs,

Welkom op het forum.

De optie om je simkaart te activeren is alleen te zien als een vervangende simkaart is aangevraagd. Anders zie je de regel 'Aanvragen vervangende simkaart' staan.

Volgens onze gegevens heb je op 20 december een micro simkaart aangevraagd, maar deze is dezelfde dag nog geannuleerd.

Heb je geen bericht ontvangen dat de aanvraag geannuleerd is?
Hello, 
 
My phone number is 06xxxxxxxx. I lost my sim card, and I wish to receive a new one as soon as possible at my adress,xxxxxxxx, but I don't know if leaving a message on the forum is enough or if I need to make a special request somewhere, as I don't speak Dutch.

All I can do is try to Google Translate:
Mijn telefoonnummer is 06xxxxxxxx. Ik verloor mijn sim-kaart, en ik wens recevoir een nieuwe zo snel mogelijk, op mijn adres xxxxxxxx doel Ik weet niet of het verlaten van een bericht op het forum is genoeg goud als ik het nodig om een speciaal verzoek ergens te maken, omdat ik geen Nederlands spreekt.

Thank you !

Best regards,
Kevin Allain

Reageer