.

Beantwoord

Activeren vervangende simkaart

  • 10 January 2013
  • 271 reacties
  • 26196 Bekeken


Toon eerste bericht

271 reacties

Badge +8
Bedankt Charlene, er is geen blauwe balk te zien in mijn menu als ik inlog in mijn Simyo in Safari. Ook bestaat Mijn instellingen & simkaart niet, alleen gegevens en instellingen, maar daar kan ik geen informatie over mijn simkaart veranderen. 

Hoi Charlotte90,

We hebben de laatste tijd wat weergaveproblemen met Safari. Dat zou niet zo moeten zijn en er wordt aan gewerkt, maar ben je in de gelegenheid om het eens met Google chrome te proberen? Daar ga je de mogelijkheid waarschijnlijk wel zien staan.
Ik stuur het sowieso door naar de IT afdeling. Daar houd ik je van op de hoogte.

Groetjes, Charlene
Heb zojuist mijn nieuwe simkaart geactiveerd, maar kan er niet mee bellen, blijft steken op "Geen service". Kan dit worden opgelost?!
Reputatie 7
Badge +9
Heb je soms nummerbehoud aangevraagd voor vandaag? De simkaart activeren op de dag dat nummerbehoud plaatsvindt geeft gegarandeerd problemen, daarvoor wordt als ik het goed heb ook door Simyo voor gewaarschuwd. Maar mocht er geen sprake zijn van nummerbehoud dan moet je de telefoon een paar keer uit en aanzetten vandaag, hopelijk krijg je wel service op een gegeven moment.
Reputatie 5
Badge +11
Heb zojuist mijn nieuwe simkaart geactiveerd, maar kan er niet mee bellen, blijft steken op "Geen service". Kan dit worden opgelost?!

Hoi Tim1974, welkom op het Simyo forum.

In je gegevens zie ik dat je gisteren je vervangende simkaart hebt geactiveerd en ook een mail hebt gekregen met je pin en pukcode.
Het kan kloppen dat het eventjes duurt voordat ie in werking treed, dus kun je me laten weten of het inmiddels wél werkt?
En vooral als dat niet zo is!


Scotsman, dank voor het meedenken.
Goedemorgen, ook ik heb een vervangende simkaart gekregen vanmorgen, echter geen optie 'vervangende simkaart activeren'. Het is zaterdag vandaag en de klantenservice is in het weekend blijkbaar gesloten?!
Kan iemand mij helpen? Vind het waardeloos om tot maandag te wachten! 
Gr. Rebecca
Ik zit met hetzelfde probleem als velen. Ik heb net mijn simkaart ontvangen (vevangende) en kan geen knop mijn vervangende simkaart activeren vinden bij mijn Simyo.

Zouden jullie mij hiermee kunnen helpen, want ik zou graag weer gebruik willen maken van mijn nummer.

B.v.d.
Reputatie 7
Badge +9
Goedemorgen, ook ik heb een vervangende simkaart gekregen vanmorgen, echter geen optie 'vervangende simkaart activeren'. Het is zaterdag vandaag en de klantenservice is in het weekend blijkbaar gesloten?!
Kan iemand mij helpen? Vind het waardeloos om tot maandag te wachten! 
Gr. Rebecca


Probeer twitter eens.
Badge +6
Goedemorgen, ook ik heb een vervangende simkaart gekregen vanmorgen, echter geen optie 'vervangende simkaart activeren'. Het is zaterdag vandaag en de klantenservice is in het weekend blijkbaar gesloten?!
Kan iemand mij helpen? Vind het waardeloos om tot maandag te wachten! 
Gr. Rebecca


Hoi Becks1977,

Welkom op het forum!
Ik zie dat je simkaart is geactiveerd en dat er gebruik plaatst vindt op de aansluiting. Kan je weer gebruik maken van je aansluiting?
Badge +6
Ik zit met hetzelfde probleem als velen. Ik heb net mijn simkaart ontvangen (vevangende) en kan geen knop mijn vervangende simkaart activeren vinden bij mijn Simyo.

Zouden jullie mij hiermee kunnen helpen, want ik zou graag weer gebruik willen maken van mijn nummer.

B.v.d.


Hoi Joeysayshello,

Welkom op het forum!
Ik zie in het systeem dat je de simkaart hebt geactiveerd. Klopt dit? Ik verneem graag van je of je gebruik kunt maken van je simkaart.
Badge
Goedendag ,
ik heb een vervangende sim kaart aangevraagd maar de mijne was nog geblokkeerd.
Zouden jullie misschien kunnen deblokkeren want ik heb hem vandaag nodig en de klantenservice is niet open.
Mijn sim kaart nummer is 06xxxxxxxx.
Alvast bedankt.
Reputatie 3
Badge +9
Helaas is alleen de klantenservice bij macht om je simkaart te de-blokkeren. Meestal zijn ze er ook in het weekend. Dus stuur even voor de zekerheid ook een tweet @simyonl dan valt het dubbel op.
Badge +8
Goedendag ,
ik heb een vervangende sim kaart aangevraagd maar de mijne was nog geblokkeerd.
Zouden jullie misschien kunnen deblokkeren want ik heb hem vandaag nodig en de klantenservice is niet open.
Mijn sim kaart nummer is 06xxxxxxxx.
Alvast bedankt.

Helaas is alleen de klantenservice bij macht om je simkaart te de-blokkeren. Meestal zijn ze er ook in het weekend. Dus stuur even voor de zekerheid ook een tweet @simyonl dan valt het dubbel op.

Hoi Martijn® en ilseriteco,

Mooi voorbeeld van hoe Simyo de processen steeds verbeterd. Vanaf nu is het zo dat je nieuwe simkaart vanzelf ook gedeblokkeerd wordt als je hem activeert. Nog even en ik ben dus helemaal niet meer nodig ;)
Maar jouw simkaart doet het dus nog niet ilseretico?
Heb je je toestel al eens uit en weer aan gezet?

Groetjes,
Charlene
Hoi,

Ik heb zojuist mijn nieuwe simkaart geactiveerd en in m'n telefoon gestopt. M'n telefoon blijft echter, ook na meerdere restarts, op 'geen service' staan.

Hoor graag, alvast bedankt.
Badge
Super! Afgelopen zondag avond deed tie het weer!
Reputatie 5
Badge +11
Hoi,

Ik heb zojuist mijn nieuwe simkaart geactiveerd en in m'n telefoon gestopt. M'n telefoon blijft echter, ook na meerdere restarts, op 'geen service' staan.

Hoor graag, alvast bedankt.


Hoi br4m,

In je gegevens zie ik dat je gisteren alweer heb gebeld en geĂŻnternet. Kan ik er veilig vanuit gaan dat het allemaal in orde is gekomen?
Reputatie 5
Badge +11
Super! Afgelopen zondag avond deed tie het weer!

Geweldig 😃 Dank je voor de terugkoppeling!
Ik heb van jullie een vervangende simkaart ontvangen en deze heb ik geactiveerd binnen een paar minuten zou ik weer kunnen bellen en gebeld worden maar er staat nog steeds geen service. Heb me tel ook al uit gezet wat moet ik doen
Reputatie 5
Badge +11
Ik heb van jullie een vervangende simkaart ontvangen en deze heb ik geactiveerd binnen een paar minuten zou ik weer kunnen bellen en gebeld worden maar er staat nog steeds geen service. Heb me tel ook al uit gezet wat moet ik doen

Hoi Sem, welkom op het Simyo forum :)

In je gegevens zie ik dat je gisteren ook al via Twitter deze vraag hebt gesteld Ă©n dat je simkaart inmiddels weer werkt 😃
Ik wil mijn simkaart activeren maar ik zie de knop niet
Badge +8
Ik wil mijn simkaart activeren maar ik zie de knop niet

Hoi dannyS,

Ik zie dat je telefonisch al contact hebt gehad, en dat de IT afdeling je simkaart heeft gekoppeld. Werkt alles nu naar behoren?

Groetjes, Charlene
Badge
Ook ik heb een vervangende simkaart die ik niet kan activeren omdat de keuze simpelweg niet op de site geboden wordt. Ik lees hier op dit forum dat het een vaak voorkomend probleem is en begrijp niet dat het niet een keer structureel wordt opgelost. Enfin, graag mijn sim activeren het nummer is: *****753
Bij voorbaat dank
Badge
Ik zag dat dit waarschijnlijk niet de goede plek was om dit te melden. heb met dezelfde tekst nu een nieuw topic gemaakt. Deze reactie kan dus vervallen.
Reputatie 5
Badge +11
Ook ik heb een vervangende simkaart die ik niet kan activeren omdat de keuze simpelweg niet op de site geboden wordt. Ik lees hier op dit forum dat het een vaak voorkomend probleem is en begrijp niet dat het niet een keer structureel wordt opgelost. Enfin, graag mijn sim activeren het nummer is: *****753
Bij voorbaat dank

Ik zag dat dit waarschijnlijk niet de goede plek was om dit te melden. heb met dezelfde tekst nu een nieuw topic gemaakt. Deze reactie kan dus vervallen.

Ik heb het gezien en je andere topic beantwoord 😉
Badge
Geachte heer, mevrouw,
Vandaag heb ik een vervangende simkaart gekregen welke ik had aangevraagd voor
mijn Iphone 4s. Gedaan wat er op het begeleidende briefje stond. Maar het toestel geeft aan
"geen service" , ook niet na aan/uitzetten Mijn oude telefoon doet het nog wel.
Reputatie 7
Badge +9
Weet je zeker dat de iPhone 4 simlockvrij is? Dat is wel een vereiste voor Simyo.

Reageer