.

Beantwoord

Activeren vervangende simkaart

  • 10 January 2013
  • 271 reacties
  • 26196 Bekeken


Toon eerste bericht

271 reacties

Badge +8
Hallo,

Kunt u ook mijn vervangen simkaart activeren? Ook bij mij staat dit niet in de menus, Ik heb geen menu instellingen & simkaart nr 5xxxxxx9 bedankt alvast..


Hoi Melle,

Hij is geactiveerd voor je!

Groetjes,
Charlene
Goedemorgen,
Ik heb vandaag mijn vervangende simkaart ontvangen. Nadat ik  de nrs ingevoerd heb onder "activeren simkaart" omdat  "vervangende simkaart activeren" er niet bij staat krijg ik de melding te zien dat de simkaartnr klopt maar deze nog is geblokkeeerd. Blijkbaar wordt deze zo opgestuurd en kan ik daar maandag pas de klantenservice voor bellen.
Inmiddels is de optie activeer mijn simkaart  weg, is deze nu wel geactiveerd en gedeblokeerd? 

Met vriendelijke groet, Daniëlle.
Reputatie 7
Badge +9
Het is niet de simkaart zelf die is geblokkeerd na melding van diefstal of verlies, maar je aansluiting. Vandaar dat een nieuwe vervangende simkaart ook is geblokkeerd totdat je met de Klantenservice contact opneeemt om je aansluiting te deblokkeren. Helaas zijn die pas na het weekend weer bereikbaar.
Badge +8
Goedemorgen,
Ik heb vandaag mijn vervangende simkaart ontvangen. Nadat ik  de nrs ingevoerd heb onder "activeren simkaart" omdat  "vervangende simkaart activeren" er niet bij staat krijg ik de melding te zien dat de simkaartnr klopt maar deze nog is geblokkeeerd. Blijkbaar wordt deze zo opgestuurd en kan ik daar maandag pas de klantenservice voor bellen.
Inmiddels is de optie activeer mijn simkaart  weg, is deze nu wel geactiveerd en gedeblokeerd? 

Met vriendelijke groet, Daniëlle.


Het is niet de simkaart zelf die is geblokkeerd na melding van diefstal of verlies, maar je aansluiting. Vandaar dat een nieuwe vervangende simkaart ook is geblokkeerd totdat je met de Klantenservice contact opneeemt om je aansluiting te deblokkeren. Helaas zijn die pas na het weekend weer bereikbaar.

Hoi daniellenokkert,

Je aansluiting was inderdaad geblokkeerd vanwege verlies/diefstal. In dat geval moet altijd even contact met Simyo opnemen. Wij moeten de aansluiting dan helemaal deblokkeren.

Ik zie dat je inmiddels al telefonisch contact hebt gehad, en dat je aansluiting gedeblokkeerd is.

groetjes,
Charlene
Hoi,

Bedankt voor het activeren van mijn simkaart. De nieuwe PIncode staat nu ook weer in mijn profiel deze doen het. Ik begrijp dat ik ook mijn aansluiting moet herstellen vanwege een gestolen mobiel en het blokkeren van mijn oude sim. Moet ik jullie daarvoor bellen of is  het ook mogelijk dit terug te zetten?

Groetjes Melle
Reputatie 5
Badge +11
Hoi,

Bedankt voor het activeren van mijn simkaart. De nieuwe PIncode staat nu ook weer in mijn profiel deze doen het. Ik begrijp dat ik ook mijn aansluiting moet herstellen vanwege een gestolen mobiel en het blokkeren van mijn oude sim. Moet ik jullie daarvoor bellen of is  het ook mogelijk dit terug te zetten?

Groetjes Melle


Hoi Merei,

Ik zie dat je simkaart inmiddels een reset heeft ondergaan, maar ik zie nog geen verbruik. Kun je me laten weten of hij werkt? (of niet werkt)
Badge
Zelfde probleem, kan mijn vervangende simkaart niet activeren. Mijn simkaart nummer is: *****258.
Reputatie 5
Badge +11
Zelfde probleem, kan mijn vervangende simkaart niet activeren. Mijn simkaart nummer is: 59090258.

Hi LoĂŻs,

Ik zie dat je inmiddels via Twitter geholpen bent. Heeft dit het gewenste resultaat gehad?
Badge
Zelfde probleem, kan mijn vervangende simkaart niet activeren. Mijn simkaart nummer is: 59090258.

Hi LoĂŻs,

Ik zie dat je inmiddels via Twitter geholpen bent. Heeft dit het gewenste resultaat gehad?


Nee, mijn simkaart werkte nog steeds niet toen ik het vanmiddag weer probeerde..
Reputatie 5
Badge +11
Nee, mijn simkaart werkte nog steeds niet toen ik het vanmiddag weer probeerde..

Heb je je telefoon ook uit- een aangezet? Mocht je een iPhone hebben, raad ik aan om deze te synchroniseren met iTunes.
Badge
Jaa, ik heb nu een tijdelijke andere sim, dus als ik de vervangende simyo simkaart probeer zet ik hem natuurlijk uit en weer aan. Ik heb nog een netwerkcode ofzo iets nodig. En nee, ik heb geen iphone.
Reputatie 5
Badge +11
Jaa, ik heb nu een tijdelijke andere sim, dus als ik de vervangende simyo simkaart probeer zet ik hem natuurlijk uit en weer aan. Ik heb nog een netwerkcode ofzo iets nodig. En nee, ik heb geen iphone.

Ik ben bang dat er hier iets niet goed gaat... Je hebt namelijk geen tijdelijke simkaart, dit Ă­s je vervangende simkaart.

Een netwerkcode betekent dat er een simlock op je toestel zit. Hier kunnen wij helaas niets aan doen 😞 Dit is een 'beveiliging' die de leverancier van je toestel er op gezet heeft om er voor te zorgen dat je mobiel niet te gebruiken is op andere netwerken.
Je kunt ze vragen om je die code te geven, die zullen ze je hoogstwaarschijnlijk wel gewoon geven.
Badge
Ik heb wel een tijdelijke sim, namelijk een oude van mijn vader, van een andere provider. Ik ga geen twee weken zonder mobiel zitten.

Maar de vervangende simkaart is dus al wel geactiveerd? Want dat is het waar ik nog geen duidelijk antwoord op gekregen.. Dan zal ik zelf inderdaad contact opnemen over de code.
Ik heb vandaag mijn vervangende simkaart ontvangen, maar kan niet vinden waar ik het moet activeren. Mijn simkaartnr is *****372
Reputatie 7
Normaliter dien je je vervangende simkaart in je Mijn Simyo te activeren. Toen ik laatst mijn vervangende nano simkaart wilde activeren kreeg ik al een dag na mijn bestelling, dus een dag voordat ik de vervangende simkaart in de bus kreeg, een grote blauwe niet te missen pagina brede balk in mijn Mijn Simyo te zien met de tekst 'klik hier om de vervangende kaart te activeren' o.i.d.. Jij ziet deze balk niet?
Reputatie 5
Badge +11
Ik heb vandaag mijn vervangende simkaart ontvangen, maar kan niet vinden waar ik het moet activeren. Mijn simkaartnr is *****372

Hi anwar1003, welkom op het Simyo forum!

De blokkade op je simkaart was van je oude, geblokkeerde, simkaart overgezet naar je nieuwe simkaart. Ik heb 'm er nu afgehaald. Als het goed is kun je bellen zodra je je mobiel uit- en aangezet hebt.


@RicoK; dank voor het meedenken!
Badge
Hoi,

Mijn mobiel is nu simlockvrij, maar mijn simkaart is nog steeds niet geactiveerd. Ik vind het nu wel erg lang duren, kan het z.s.m. gebeuren?

Bij voorbaat dank!
Badge
Sorry, hij doet het inmiddels wel. Het duurde even voor ik de instellingen ontving.

Hartelijk dank!
Badge +6
Sorry, hij doet het inmiddels wel. Het duurde even voor ik de instellingen ontving.

Hartelijk dank!


Hoi Lois,

Graag gedaan. Bedankt voor de terugkoppeling.
Natascha, (of een andere medwerker):
ik heb net mijn vervangende nano simkaart ontvangen en ik loop tegen een bij jullie bekend
probleem aan: De door jullie gemelde optie: 'vervangende simkaart activeren" is als tabblad niet te vinden!

Los het op ajb!

mijn vaste telnr is 023 532 9696

mvg

Ferco Mascini
Badge +8
Natascha, (of een andere medwerker):
ik heb net mijn vervangende nano simkaart ontvangen en ik loop tegen een bij jullie bekend
probleem aan: De door jullie gemelde optie: 'vervangende simkaart activeren" is als tabblad niet te vinden!

Los het op ajb!

mijn vaste telnr is 023 532 9696

mvg

Ferco Mascini


Hoi fjmascini,

Ik zie dat je inmiddels telefonisch bent geholpen. Als het goed is kun je nu aan de slag met je iPhone 5 :)

Groetjes, Charlene

Reageer