.

Beantwoord

Activeren vervangende simkaart

  • 10 January 2013
  • 271 reacties
  • 26196 Bekeken


Toon eerste bericht

271 reacties

[quote]Welkom op het forum DJ333,

Jouw simkaart is volgens onze gegevens actief op het netwerk. Welke melding krijg jij op het moment dat je hier gebruik van wilt maken?

Ik krijg de melding "alleen noodoproepen" en "beperkte service". Mijn oude simkaart doet het nog, dus volgens mij is het nog niet gelukt om mijn nummer over te zetten. Ik ben in het buitenland en heb mijn vervangende simkaart in Nederland niet gebruikt, kan het daar iets mee te maken hebben?
[quote]
Welkom op het forum DJ333,

Jouw simkaart is volgens onze gegevens actief op het netwerk. Welke melding krijg jij op het moment dat je hier gebruik van wilt maken?


Ik krijg de melding "alleen noodoproepen" en "beperkte service". Mijn oude simkaart doet het nog, dus volgens mij is het nog niet gelukt om mijn nummer over te zetten. Ik zie ook mijn mijn simyo van mijn oude abonnement dat deze pas per 1 maart wordt overgezet, terwijl jullie mij gemaild hebben dat mijn nummer op 15/02 wordt overgezet. Ik ben in het buitenland en heb mijn vervangende simkaart in Nederland niet gebruikt, kan het daar iets mee te maken hebben?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi DJ333,

Ik zie dat je op 14/2/13 de optie 'bellen in en naar het buitenland' hebt aangezet. Zou je je toestel uit/aan kunnen zetten en laten weten of het werkt? Zo niet, dan ben ik benieuwd naar wat voor melding je krijgt als je handmatig voor een buitenlands netwerk kiest.

Groetjes,

Alex
Hoi Alex,

Ik heb het gecheckt en hij doet het inmiddels. Dank voor je hulp! 

Groeten,

Dirk-Jan
Reputatie 5
Badge +10
Bedankt voor het doorgeven DJ333. Goed om te weten dat het werkt.

Groetjes,

Alex
Ook ik wil mijn vervangende simkaart activeren.
Helaas blijkt dat via de site niet mogelijk en sta al meer dan 10 minuten in de wacht via de vaste telefoon en heb nog steeds geen contact..

mvg. Lilian Bloemen
Hallo

Ik heb vandaag netjes zoals beschreven staat mijn
nano simkaart geactiveerd, alleen is dit volgens mij niet goed gegaan
bij mijn iphone5 staat nu: Geen service
en als ik mijn nano simkaart code weer invul om
'm te activeren reageerd de site nergens op.
Wat nu?

Mvg
Badge +6
Ook ik wil mijn vervangende simkaart activeren.
Helaas blijkt dat via de site niet mogelijk en sta al meer dan 10 minuten in de wacht via de vaste telefoon en heb nog steeds geen contact..

mvg. Lilian Bloemen


Hoi Flowers,

Ik zie in het systeem dat de simkaart is geactiveerd en dat je gebruik maakt van je aansluiting.
Kan je bevestigen of alles goed werkt.
Badge +6
Hallo

Ik heb vandaag netjes zoals beschreven staat mijn
nano simkaart geactiveerd, alleen is dit volgens mij niet goed gegaan
bij mijn iphone5 staat nu: Geen service
en als ik mijn nano simkaart code weer invul om
'm te activeren reageerd de site nergens op.
Wat nu?

Mvg


Hoi M.,

Welkom op het forum!
Ik zie in het systeem dat de simkaart is geactiveerd en dat je gebruik maakt van je aansluiting.
Kan je bevestigen of alles goed werkt.
Hi  Simyo,

My phone was stolen on monday 4th march.
The same evening, I blocked my sim card linked to the following number:
Afterwards, I requested for a new sim card. I received it on wednesday 6th march. The new sim card number is *.
I activated it as requested. When I place it in a phone and enter the pin code, the phone recognise that it is a simyo sim card. But I cannot call/send sms/be called: It tells me that the sim card is blocked for administrative reason and that I have to contact my service provider.
It is now more than a week that I cannot use the new sim card. Could you please activate the new sim card?
Thanks and regards.
Martin Combrié
Simkaart vervangen voor nanosim. Heb tweemaal met nieuwe pincode geprobeerd te unlocken, maar nieuwe pin wordt (nog) niet herkend. Heb nog een poging over; kan ik dit wagen?
Reputatie 7
Je zou het erop kunnen wagen mits je je PUK-code ook bij de hand hebt voor het geval deze laatste poging ook niet goed is..........

De juiste PIN- en PUK-codes vind je op je Mijn Simyo pagina.
Badge +6
Hi  Simyo,

My phone was stolen on monday 4th march.
The same evening, I blocked my sim card linked to the following number:
Afterwards, I requested for a new sim card. I received it on wednesday 6th march. The new sim card number is 56265969.
I activated it as requested. When I place it in a phone and enter the pin code, the phone recognise that it is a simyo sim card. But I cannot call/send sms/be called: It tells me that the sim card is blocked for administrative reason and that I have to contact my service provider.
It is now more than a week that I cannot use the new sim card. Could you please activate the new sim card?
Thanks and regards.
Martin Combrié


Hoi Martincombrie,

Welkom op het forum!
Ik heb je aansluiting een reset gegeven. Ik raad je aan je toestel uit/aan te zetten daarna kan je gebruik maken van je aansluiting.
Badge +6
Simkaart vervangen voor nanosim. Heb tweemaal met nieuwe pincode geprobeerd te unlocken, maar nieuwe pin wordt (nog) niet herkend. Heb nog een poging over; kan ik dit wagen?

Hoi H.Jager,

Welkom op het forum!
Wanneer je de nano hebt geactiveerd via je persoonlijke pagina zie je de pin en pukcode op je mijn simyo staan. Je kan met de pukcode je simkaart deblokkeren wanneer je de pincode hebt geblokkeerd.
Hallo, mijn tel is gestolen geweest maar wonder boven wonder heb ik m terug, maar nu Wil ik m'n geblokkeerde sim weer activeren
Reputatie 2
Badge +1
Hey J.rome,

Volgens mijn gegevens heb je inmiddels telefonisch contact met de klantenservice gehad en is jouw simkaart reeds gedeblokkeerd. Klopt dit?
hallo,

voor mijn Iphone 5 heb ik een vervangende nano simkaart aangevraagd die moet ik activeren. In het tabblad selfservice moet ik de optie activeren vervangende simkaart selecteren,
deze staat niet in mijn menu.

ook heb ik nummerbehoud aangevraagd.
simkaart nr is 54550927.

alvast bedankt
Ik moet mijn nieuwe nano simkaart activeren, maar nu staat deze keuze niet in het menu onder 'selfservice'. Hoe kan ik dit nu regelen?

mijn simkaart nummer is: 57111493

alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +9
hallo,

voor mijn Iphone 5 heb ik een vervangende nano simkaart aangevraagd die moet ik activeren. In het tabblad selfservice moet ik de optie activeren vervangende simkaart selecteren,
deze staat niet in mijn menu.

ook heb ik nummerbehoud aangevraagd.
simkaart nr is 54550927.

alvast bedankt


Ik moet mijn nieuwe nano simkaart activeren, maar nu staat deze keuze niet in het menu onder 'selfservice'. Hoe kan ik dit nu regelen?

mijn simkaart nummer is: 57111493

alvast bedankt!


Een moderator van dit forum zal na het weekend de simkaarten activeren.
Badge +6
hallo,

voor mijn Iphone 5 heb ik een vervangende nano simkaart aangevraagd die moet ik activeren. In het tabblad selfservice moet ik de optie activeren vervangende simkaart selecteren,
deze staat niet in mijn menu.

ook heb ik nummerbehoud aangevraagd.
simkaart nr is 54550927.

alvast bedankt


Hoi Aydin,

Welkom op het forum!
Ik zie dat jij op 27 mei je nano simkaart hebt geactiveerd. Dat is de reden dat je de optie niet meer ziet.
Simyo gaat je telefoonnummer op 21 juni overnemen van je huidige provider.

@ Scotsman bedankt voor het meedenken.
Badge +6
Ik moet mijn nieuwe nano simkaart activeren, maar nu staat deze keuze niet in het menu onder 'selfservice'. Hoe kan ik dit nu regelen?

mijn simkaart nummer is: 57111493

alvast bedankt!


Hoi W.Barends,

Welkom op het forum!
Wanneer je bent ingelogd op je persoonlijke pagina dan zie je staan: Simkaart ontvangen? Activeer simkaart.
Wanneer je op activeer simkaart klikt kan je de vervangende simkaart activeren.

@ Scotsman bedankt voor het meedenken.
hallo,

voor mijn Iphone 5 heb ik een vervangende nano simkaart aangevraagd die moet ik activeren. In het tabblad selfservice moet ik de optie activeren vervangende simkaart selecteren,
deze staat niet in mijn menu.

ook heb ik nummerbehoud aangevraagd.
simkaart nr is 54550927.

alvast bedankt


Hoi Aydin,

Welkom op het forum!
Ik zie dat jij op 27 mei je nano simkaart hebt geactiveerd. Dat is de reden dat je de optie niet meer ziet.
Simyo gaat je telefoonnummer op 21 juni overnemen van je huidige provider.

@ Scotsman bedankt voor het meedenken.


Hoi,

Als ik de nano simkaart in mijn telefoon doe, moet ik pincode invoeren. 
Ik voer de pincode in die bij mijn gegevens staat maar pincode incorrect.
Volgens mij is dit pincode van de eerste (GEWONE)simkaart die ik had van Simyo.
 welke picode moet ik dan invoeren bij deze nano simkaart.

groeten,
Aydin
Badge +6
Hoi,

Als ik de nano simkaart in mijn telefoon doe, moet ik pincode invoeren. 
Ik voer de pincode in die bij mijn gegevens staat maar pincode incorrect.
Volgens mij is dit pincode van de eerste (GEWONE)simkaart die ik had van Simyo.
 welke picode moet ik dan invoeren bij deze nano simkaart.

groeten,
Aydin


Hoi Aydin,

De pincode die nu op je persoonlijke pagina staat hoort bij je nano simkaart. Mocht je de pincode hebben veranderd via je toestel dan staat deze pincode niet op je persoonlijke pagina.
Hoi Natascha,

Ik heb 3 x de pincode inggeven die bij mijn gegevens staat vraagt nu om een puk code, heb ik ook al 3x ingegeven ook niet goed
er gaat iets niet goed.


groeten,
Aydin
hallo,
ook ik heb het probleem ik heb mijn oude simkaart laten blokkeren en heb vandaag mijn nieuwe gekregen met hetzelfde nummer heb hem geactiveerd maar ik kan nog steeds niet bellen enzo, er staat dat ik contact moet opnemen maar aangezien mailen 3 dagen kan duren
het nummer van mijn simkaart is 57112229 alvast bedankt

Reageer