.

Welk merk toestel gebruik jij?


Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
Welk toestel gebruik jij ?

Ik heb zelf nog een HTC Desire HD. Daar ben ik erg tevreden over. Ik ben wel toe aan een nieuw toestel, omdat deze wel erg langzaam wordt. De HTC One lijkt me een goede opvolger.

Wat voor toestel heb jij?

Welk merk toestel gebruik jij?


306 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Dat soort progs zijn handig om even snel de boel op te schonen d.m.v. één druk i.p.v. meerdere handelingen. Voor de 'luieriken' onder ons, zeg maar..:p
Voor je computer is CCleaner een mooie....aanrader.  Die bestaat overigens ook voor Android als app. 😉
Reputatie 6
Badge +10
Het profijt zit 'm vooral in het leegmaken van je cashe geheugen en grote bestanden. Als "appkiller" werkt hij ook, maar dit is sowieso iets wat je niet te vaak moet doen i.v.m je batterijduur 🙂 Vaak sluit je essentiële Apps af hiermee, die vervolgens weer allemaal moeten opstarten.
Badge +1
Ik gebruik de LG L70.
Zeer geavanceerd toestel.
Toen ik mijn toestel net had, moest ik het leren ermee om te gaan, nu kom ik er een klein beetje in.
Reputatie 2
Badge +6
Dat is inderdaad een mooi ding! Kun je er inmiddels al een beetje mee overweg?
Badge +1
Dank je moderator Dries.
Wat ik kan zeggen tegen je is: Oefenen baart kunst.
Over aantal maanden weet ik niet beter meer en dan is het heel gewoon voor mij.
Je kunt het zien dat je net een nieuwe auto gekocht hebt, de nieuwe auto heeft veel meer dingetjes dan dat je daarvoor had en je moet er aan wennen.
Nadat je de auto al een tijdje bezit, begin je er stilletjes aan te wennen en je weet veel meer te vinden dan toen je het net had.
Zo is het met de Smartphone precies hetzelfde.

Groetjes
Reputatie 5
Badge +11
Hi P.Th. de Treek,
Is de LG L70 je eerste smartphone? En heb je de LG L70 D320N of de dual sim LG L70 Dual D325? En in geval van de laatste; gebruik je die optie ook?
Badge +1
Ik heb de LG L70 D320n ( Het is inderdaad mijn allereerste Smartphone) .
Ik heb de verrschillen tussen beiden bekeken en m.u.v. de simkaart is er geen verschil.
Het enigste verschil is dat volgens de beschrijving van de LG L70 D320n er een mini simkaart in moet; klopt niet, want ik heb er een gewone simkaart van Simyo inzitten en bij de LG L70 Dual D325 heb je volgens de beschrijving een gewone simkaart en mini simkaart.
Voor de rest is alles dus hetzelfde.
Ik denk dat de product ontwerper met mini Simkaart een nano kaart bedoeld, zo niet, dat vind ik het vreemd dat de term mini gebruikt word, immers heb je maar 2 soorten Simkaarten; de nano en de reguliere Simkaart.
De telefoon is uitbreidbaar tot 32 gb geheugen; ik heb er een geheugenkaartje van 8 gb erin gedaan voor mijn muziek.
Reputatie 7
Badge +9
Beste P.Th. de Treek,

Er zijn 4 soorten sim-kaarten:

full-size SIM (1FF), mini-SIM (2FF), micro-SIM (3FF) en nano-SIM (4FF)

De full-size is zo goed als uitgestorven, de rest wordt nog steeds gebruikt.
Badge +1
Bedankt voor de info Franswon.
:)


Vriendelijke groeten
Reputatie 5
Badge +11
Hier vind je er ook meer info over.
Badge +1
Bedankt voor de info moderator Ernst.

Groetende, P.Th. de Treek
Reputatie 5
Badge +11
Bedankt voor de info moderator Ernst.

Groetende, P.Th. de Treek


Graag gedaan 😮
Reputatie 7
Badge +9
Bump!

Mijn moeder stapt van de Acer Liquid S2 af (kapot na 18 maanden :@). Een iets kleinere LG G4 met LG Circle Case neemt die plaats binnen enkele dagen over. Dag Acer, wij gaan dat B-merk niet missen!

Het wordt wel een beetje druk op dat ene LG stoeltje!
Reputatie 7
Badge +9
Ik heb sinds een paar weken de Samsung S5 Duos, dual sim dus, bevalt me prima. Ik ben nu in Praag en heb in slot 2 een kaartje van Vodafone CZ om te internetten. In slot 1 zit mijn Simyo kaartje zodat ik bereikbaar ben op mijn eigen nummer.
Het toestel is niet in de Benelux uitgebracht maar via internet wel te verkrijgen met volledige garantie van Samsung.
Ik heb dus al een tijdje de Microsoft Lumia 535. Toestel bevalt op zich wel. In het begin waren er softwarematige problemen met het scherm, maar na een update was dit opgelost (Althans bij mij). Wel is het scherm erg vatbaar voor vettige en zweterige vingers, dan moet je even je handen drogen en je scherm poetsen.

Ook kan ik bijna alle apps gebruiken die ik op m'n vorige toestel ook had, de Huawei y300. Die ik niet kan gebruiken zijn ook niet zo'n gemis.
Reputatie 3
Badge +7
Leuk dat dit topic weer eens wat aandacht krijgt:D

Groentjuh, werkt dat fijn zo'n oplaad 'stoeltje'?

@Raytje,
dan moet je even je handen drogen en je scherm poetsen.
Heb ik ook last van met de 'glazen' voor en achterkant van de Xperia Z1C. Het went, haha.
Ik zie trouwens een klein foutje in je handtekening, Demin ipv Denim;)

En Franswon, hoe bevalt Praag?
Reputatie 4
Badge +7
Ik gebruik de LG L90. Geen duur toestel maar hij doet wat ik er mee wil, bevalt me uitstekend.
Ik zie trouwens een klein foutje in je handtekening, Demin ipv Denim


Oeps een vautje 😛
Reputatie 3
Badge +7
Oeps een vautje :P
Kan gebeuren;)

Geen duur toestel maar hij doet wat ik er mee wil, bevalt me uitstekend.
Dat is het allerbelangrijkste:D
Reputatie 7
Badge +9


En Franswon, hoe bevalt Praag?


Praag was heerlijk, Anita en ik hebben ontzettend genoten!

We zijn nog maar net thuis, dus alles opruimen, wasmachine vullen etc.
Reputatie 7
Badge +9
Groentjuh, werkt dat fijn zo'n oplaad 'stoeltje'?
Micro-USB inpluggen is altijd een beetje prutsen. Je moet ze altijd 2 maal omdraaien en na ongeveer 400 inpluggen is vaak je kabeltje wel aan zijn einde.

Tegen de kosten van een klein beetje langer opladen van het toestel, heb je die problemen niet. Je zet het toestel erop en het toestel laadt op. Ik vind het echt heerlijk werken.
Reputatie 6
Badge +10
Bump!

Mijn moeder stapt van de Acer Liquid S2 af (kapot na 18 maanden :@). Een iets kleinere LG G4 met LG Circle Case neemt die plaats binnen enkele dagen over. Dag Acer, wij gaan dat B-merk niet missen!

Het wordt wel een beetje druk op dat ene LG stoeltje!


Alle lof voor LG! Mijn G2 is still going strong! Zit wel te denken om te LG G4 aan te schaffen, maar dan moet ik nog wel even wat extra uurtjes modereren 😉

Alle lof voor LG! Mijn G2 is still going strong! Zit wel te denken om te LG G4 aan te schaffen, maar dan moet ik nog wel even wat extra uurtjes modereren 😉



Dus bij deze offer je jezelf op? 🆒
Reputatie 7
Badge +9
Tiury, een paar weekend-dienstjes erbij en heb je hem zo toch?
Reputatie 5
Badge +10
Hier de Samsung Galaxy S3 Neo.
Een fijn toestel.

Reageer