.

Welk merk toestel gebruik jij?



Toon eerste bericht

306 reacties

Reputatie 7
Badge +9
De bewerk functie dot het niet... het moet uiteraard een groot nadeel zijn (eerste zin).

Nou Frans, ik denk dat je zo in je Android wereldje zat, dat je aan rooten dacht. Ja, ik denk dat het meer dat was. :P

Tja, het zou mooi zijn als onze Appletjes ook es wat vreemds in hun buikjes zouden mogen accepteren. Maar ja, SD-kaartjes insteken, dat is geen verdienmodel natuurlijk. Bij Appleflap moet de schoorsteen roken, vet roken zelfs....zo vet, dat er geen roetPiet meer langs kan. Zo werkt dat bij de Applelaars. :8
Badge +7
@Franswon Oeps! Ik heb dit topic helemaal over het hoofd gezien! Sorry dat ik weer terugga naar het Microsoft verhaal. Het heeft waarschijnlijk ook niet maken met de Windows 10 update, mijn laptop is gewoon heel erg oud. Maar er wordt al naar gekeken, bedankt voor je aanbod 😃
Reputatie 7
Badge +9

Jammer dat dit geinige topic uit de prehistorie 3 jaar geleden in de vergetelheid is geraakt.

Leuk om even terug te kijken naar wat je ooit had / want men ooit had.

Op dit moment heb ik de iPhone Xr. Geen goedkoopje maar een tijdje de beste iPhone keuze geweest omdat het een machtig mooi toestel is, voor nog een schappelijke prijs.

Hiervoor had ik de iPhone 6. Ook prima toestel. Die ligt nu in de slaapkamer.

Daarvoor had ik de iPhone 4S. Doet het ook nog prima. Batterij zozo. Die ligt nu in de badkamer.

En ik heb nog een Samsung Galaxy SIII. Gekregen van Simyo bij een wedstrijd. Samsungs zijn natuurlijk ondingen maar heel goed bruikbaar als extra tv schermpje op het toilet. :thumbsup:

 

Ik snap niet waarom jij zo'n hekel hebt aan Samsung maar misschien snap jij niet waarom ik niks van Apple moet hebben.😉🤔

Reputatie 6
Badge +6

Ik snap sowieso de haat over en weer niet. Mijn voorkeur gaat uit naar Apple maar dat is puur persoonlijk, niet omdat Apple nou per se het beste toestel heeft. Al gebruik je een Nokia 3310, who cares :joy:

Reputatie 7
Badge +9

Ik snap sowieso de haat over en weer niet. Mijn voorkeur gaat uit naar Apple maar dat is puur persoonlijk, niet omdat Apple nou per se het beste toestel heeft. Al gebruik je een Nokia 3310, who cares :joy:

Snap ik ook niet hoor. 😆 Persoonlijk was ik ooit erg fan van Sony Ericsson toestellen. Altijd telefoons van gehad. Nog voor de smartphones. Totdat de iPhones kwamen. :sunglasses:

Reageer