.

Welk merk toestel gebruik jij?


Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
Welk toestel gebruik jij ?

Ik heb zelf nog een HTC Desire HD. Daar ben ik erg tevreden over. Ik ben wel toe aan een nieuw toestel, omdat deze wel erg langzaam wordt. De HTC One lijkt me een goede opvolger.

Wat voor toestel heb jij?

Welk merk toestel gebruik jij?


306 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Voor mijn werk gebruik ik een ip67 waardig toestel.
Stofdicht, waterdicht, stootvast.
Dus extra degelijk.

Ik heb een samsung galaxy xcover 2.
Voorheen een galaxy xcover.
Alleen daar had ik pech mee, kan je maar treffen.
Viel zo maar tijdens het bellen uit.
Te klein internal RAM. (werkgeheugen voor apps)

Mijn huidige werkt prima SAMSUNG galaxy xcover 2.

Groetjes,
Friesian


Hi friesian,

Ik weet eigenlijk vrij weinig van de Xcover 2, wat is het dat dit toestel voor jou zo goed is?
Voor mijn werk gebruik ik een ip67 waardig toestel/

Groetjes,
Friesian


Hi friesian,

Ik weet eigenlijk vrij weinig van de Xcover 2, wat is het dat dit toestel voor jou zo goed is?


Hallo Ernst.

1) degelijkheid ( stofdicht, waterdicht.. 30 min. Onder water, stootvast!!)
2) Smartphone dus voordeel whatsapp
3) groter Internal RAM dan voorganger, 158 Mb naar 1 Gb.
4) e-mail mogelijkheden.. zit niet op eenvoudig toestel

Ik heb ooit geprobeerd een goedkoop, eenvoudig toestel bij mijn werk.
Maandje en al problemen.

Dus een degelijke, robuuste smartphone. ip 67

Groetjes, 
Friesian

p.s. Ik heb de tekst wat ingekort, overzichtelijk.
Reputatie 5
Badge +11
Hi Friesian,

Ik heb 'm inmiddels ook hier gevonden. Best ok apparaat 🙂 Nu nog wachten op een uitvoering met 4G.
Badge +3
Ik heb een Samsung Galaxy S3 die me heel goed bevalt. Ik zat nog wel te twijfelen tussen een IPhone en een Galaxy, maar heb uiteindelijk een keuze kunnen maken 🙂
Reputatie 6
Badge +10
Nou denk ik dat het geen slechte keuze is geweest! Als je ziet wat er mis kan gaan met iPhone in combinatie met dataverbruik, wordt je niet blij 😉
Badge +3
Nou denk ik dat het geen slechte keuze is geweest! Als je ziet wat er mis kan gaan met iPhone in combinatie met dataverbruik, wordt je niet blij ;)


Wat kan er dan mis gaan? 
Reputatie 5
Badge +11
Net zoveel als met een Android, maar Tiury is een beetje Androidfreak :p

Er zijn gewoon redelijk wat instellingen die Apple standaard op Automatisch en Mobiel netwerk heeft staan. Als je die niet aanpast kun je weleens verrast worden.
Reputatie 7
Badge +9
Net zoveel als met een Android, maar Tiury is een beetje Androidfreak :p


Ik geef hem geen ongelijk 🙂
Net zoveel als met een Android, maar Tiury is een beetje Androidfreak :p


Ik geef hem geen ongelijk :)

Da's toevallig ik ken er nog zo een, nog niet zo heel ver van mij vandaan.:D
Reputatie 7
Badge +9
Je ziet ze steeds meer Friesian! :)

Ik blijf voorlopig mijn Samsung S4 gebruiken, volgend jaar misschien een andere phone, maar wel Android en waarschijnlijk ook Samsung. Ik fotografeer graag en de S4 heeft gewoon een heel goede camera, de S5 nog beter, maar ik kan echt niet ieder jaar een duur toestel aanschaffen en de 'oude' doorschuiven naar een familielid.
Ik begrijp je zeer goed franswon....

Bij mij gaat het zoals al gemeld om de degelijkheid, betrouwbaarheid. Samsung Galaxy Xcover 2.
Persoonlijk kies ik altijd voor simlockvrij, kost wel wat maar dat heb ik er voor over, maar elk jaar, nee.
Gaan ze bij mij laat zeggen 6 jaar of langer mee dan vind ik dat niet erg.....🆒

Wat mij opvalt vroeger in het begin was een mobiele telefoon enorm groot.
De tendens werd steeds compacter en nu worden smartphones steeds groter lijkt het.
Badge +3
Oooww, hahahaha ik snap het 🙂 en ik maar denken dat ik een goeie keus heb gemaakt. 🙂
Badge +3
@Ernst was de vorige
Reputatie 2
Badge +6
Ik denk ook dat je een goede keuze hebt gemaakt hoor PatriciaM. De S3 is een prima toestel waar je ongetwijfeld veel plezier van hebt 🙂
Reputatie 6
Badge +10
Net zoveel als met een Android, maar Tiury is een beetje Androidfreak :p

Er zijn gewoon redelijk wat instellingen die Apple standaard op Automatisch en Mobiel netwerk heeft staan. Als je die niet aanpast kun je weleens verrast worden.


"Kun je weleens verrast worden" is een beetje verdund denk ik 😉

Buiten dat moet je voor elk klein dingetje een pak geld moet neer leggen, heb je bij iPhones geen mogelijkheid om te kiezen tussen verschillende specificaties (op het geheugen na dan).

En waar het forum vol mee staat is inderdaad de gigantische hoeveelheden onbewuste dataverbruik 🙂
Badge +3
Ik denk ook dat je een goede keuze hebt gemaakt hoor PatriciaM. De S3 is een prima toestel waar je ongetwijfeld veel plezier van hebt :)


Als ik dit allemaal hoor, denk ik het ook :D
Badge +3
Net zoveel als met een Android, maar Tiury is een beetje Androidfreak :p

Er zijn gewoon redelijk wat instellingen die Apple standaard op Automatisch en Mobiel netwerk heeft staan. Als je die niet aanpast kun je weleens verrast worden.


"Kun je weleens verrast worden" is een beetje verdund denk ik ;)

Buiten dat moet je voor elk klein dingetje een pak geld moet neer leggen, heb je bij iPhones geen mogelijkheid om te kiezen tussen verschillende specificaties (op het geheugen na dan).

En waar het forum vol mee staat is inderdaad de gigantische hoeveelheden onbewuste dataverbruik :)


Aha, dan ben ik heeel blij dat ik voor de S3 ben gegaan :D
Reputatie 7
Badge +9
De S3 is een prima toestel, ik had de S3 4G uitvoering, mijn vrouw heeft die nu, nu heb ik de S4, met nog betere camera. Ik vind het allebei prima toestellen.
De S3 is een prima toestel, ik had de S3 4G uitvoering, mijn vrouw heeft die nu, nu heb ik de S4, met nog betere camera. Ik vind het allebei prima toestellen.

Het is eigenlijk heel eenvoudig.
Een tevreden mens is een gelukkig mens. :)
Reputatie 7
Badge +9
Aha, dan ben ik heeel blij dat ik voor de S3 ben gegaan

Een vriendin van mij stond een jaar geleden ook voor dezelfde keuze S3 of 4S en vroeg mij om raad, tja...............;)
Zij koos ook / toch voor de Samsung.....ocherm...het arme ding. 😛. Wilde graag een enorm stuk plastiek aan heur oor.

Ikzelf ben van de iPhone club. Maar, eerlijk is eerlijk.....de Leon heeft vorig jaar tijdens de grote review wedstrijd wèl even gelonkt naar Samsung. :o

Lonken naar Samsung en dat wil wat zeggen. .

Overigens, ken zelf de ervaring niet van grootverbruik met mijn iPhone. Zus Koorelle ook niet trouwens....
Reputatie 2
Badge +6
Aaaah de eeuwige strijd tussen iOS en Android... Ikzelf ben overgestapt van een iPhone 4 naar een Samsung S4 mini en dat bevalt mij prima. Beide telefoons hebben voor- en nadelen, maar dat heb je met zoveel dingen... Vooral het verplichte gebruik van iTunes mis ik niet 🙂 Zelf had ik ook nooit problemen met dataverbruik van de iPhone, je moet gewoon even goed je internetinstellingen checken voordat je een telefoon gaat gebruiken. Met de Samsung/Android heb ik soms wel dat het systeem blijft hangen én dat had ik weer nooit met mijn iPhone 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Aaaah de eeuwige strijd tussen iOS en Android...

Je hebt gelijk, Dries! Laat de strijdbijl tussen Apple en Samsung begraven worden. En laat ze samensmelten tot een iPhong. http://i62.tinypic.com/oq900z_th.gif. Verbroedering!!

http://www.mysmiley.net/imgs/smile/scared/scared0005.gif Ik ben me ervan bewust dat het een levensgevaarlijke uitspraak is en dat ik me voorlopig niet meer bij iCulture kan vertonen. De Apple fanboys daar zullen de Leon tot Applemoes geselen, als ze dit lezen. http://foolstown.com/sm/str.gif

Reputatie 5
Badge +11
iPhong?
Isung!
Reputatie 7
Badge +9
Ernst, je weet dat het plaatsen van dergelijke afbeeldingen levensgevaarlijk is? 😛 Apple fanboys boren zo je Apple klokhuis uit, voordat je er erg in hebt. 😃
Dat er echte appletjesfans zijn en ook samsungetjesfans daar zal ik maar niets van zeggen voordat de leon wijselijk zijn hand opsteekt.... 🆒
Maar gaat het er in 1e instantie niet om dat je op je telefoon moet kunnen vertrouwen ongeacht het merk?
Zal een waarheidsgetrouw voorbeeld geven.
De luitjes bij mij thuis hadden een Opel gekocht, en een kennis de Opel die in dezelfde showroom stond side a side.
Wanneer het regende moest die kennis ervoor zorgen dat er in zijn auto emmers stonden...... :(

Reageer