.

Welk merk toestel gebruik jij?



Toon eerste bericht

306 reacties

Reputatie 7
-Kim, met jou velen 😉. Huawei is in Nederland nog een relatief onbekend merk. Dit terwijl Huawei toch een van de grotere (of grootste) spelers is op de telecommarkt. Zij hebben zich bewezen op het gebied van modems en ander soortige datacommunicatie. Ook zijn ze hieromtrent wel veelvuldig negatief in het nieuws geweest..... Sinds kort zijn ze de markt van de mobiele telefoons aan het bestormen op een zelfde wijze als Samsung enkele jaren geleden deed. En kijk waar Samsung nu staat.....

Ja, je kunt mijn Huawei zien als een noodgreep; veel voor weinig, maar lang niet perfect, want zo is er bijvoorbeeld bezuinigd op Bluetooth. Tegenwoordig wordt veelal Bluetooth versie 4 geĂŻnstalleerd, versie 3 komt ook nog heel veel voor, maar Huawei blijft steken, ook voor hun huidige (top)modellen op versie 2.1. Waarschijnlijk dat ik daarom niet kan Blueototh Tetheren.....

NB Ik weet nog niet wat voor mij de 'perfecte telefoon' is. De kans is erg groot dat ik op korte termijn over ga op een/de iPhone. De (bijna!) perfecte telefoon was voor mij de Nexus 4, want een kale Android versie (stock droid), dus geen schil van de fabrikant erover heen en daardoor heel snel de nieuwste Android updates, maar door de beperkte 'battery-life' werd deze het ook niet. Het feit dat de Nexus 4 lange tijd zeer moeilijk te verkrijgen was, maakte deze wel alleen maar begerenswaardiger..........
Reputatie 5
Badge +11
Huawei kennen we ook van de dongels (goedemoggel) ;)
Zo'n beetje alle dongels van de KPN family komen bij Huawei vandaan. (Dat zijn die kleine Chinese mannetjes die je hier wel eens ziet rondlopen, -Kim)

Ik zag vorig jaar in Vietnam trouwens een reclame poster hangen van Mitsubishi Mobile Phones, da's ook apart, haha.

Zelf ben ik blije gebruiker van een iPhone 4s 😃
Reputatie 7
Badge +9
@_Kim: ik heb ook een lange historie met Sony Ericsson. Was altijd tevreden met deze mooie toestellen. Heel intuĂŻtief menu. Nooit gebruiksaanwijzing nodig gehad. Kon er zo mijn weg in vinden en overstappen op een volgend SE toestel. Ik nam dan ook wel eens een ander merk ter hand maar de SE's waren toch het duidelijkst. Van Samsung moest ik toen helemaal niks hebben. Rommelige onduidelijk menu's en ook niet eenduidig.
Samsung heeft nu opnieuw een kansje gekregen. Ik ben bovenop een van hun smartphones gedoken 😉.
Verder vind ik mijn iPhone 4S ook heel duidelijk in het gebruik. Maar de nieuwe Sony toestellen hebben ook mijn aandacht. Het zijn goede toestellen, begrijp ik.
Badge +6
Heeft er iemand gisteren donderdag 15-8 naar Editie NL gekeken. De Chinese telefoons komen nu ook in de opmars.
De namen zijn niet echt makkelijk om uit te spreken.
Reputatie 7
Ja, gekeken. Leuk om te zien dat ik met mijn Huawei van een maand of negen geleden feitelijk de trendsetter ben.....🆒.
Badge +6
Ja, gekeken. Leuk om te zien dat ik met mijn Huawei van een maand of negen geleden feitelijk de trendsetter ben.....🆒.

Ja dat klopt. De nieuwe Huawei waarvan die reclame te zien is vind ik wel een mooi toestel.
Ik blijf bij mijn vertrouwde BlackBerry 🙂.
Reputatie 7
De nieuwe Huawei waarvan die reclame te zien is vind ik wel een mooi toestel.

Ben ik met je eens, ik vind deze nieuwe ook een schitterend toestel, maar ook deze is gewoon op zijn zachtst gezegd 'niet af'. Er mist nog het een ander op hardware gebied. Zoals ik eerder aanhaalde enkele posts terug is ook hier bijvoorbeeld 'bezuinigd' op Bluetooth. En ook is de software niet juist ingeregeld, waardoor de accucapaciteit, ondanks dat deze ruim bemeten is, erg tegenvalt!

Zie deze review.
Reputatie 7
Badge +9
Ja, die dunne van de reclame met die aluminium rand vind ik ook wel een mooie. Omdat 'ie een beetje op een dunne iPhone lijkt. :p Daarom.:D
Badge +6
Hmm, we stappen allemaal over op de Huawei als ze zijn "gefinetuned"? 😛
Reputatie 7
Badge +9
als ze zijn "gefinetuned"?  

...en betaalbaar blijven.:o
Reputatie 5
Badge +11
...en betaalbaar blijven.:o

Het zullen dan wel weer Europese prijzen worden :(

Ik hoor af en toe wel eens klanten die zelf hun mobieltje vanuit China bestellen, maar als je niet heel erg bekend bent met de materie, heb je snel problemen.
Maar dat ligt dus ook aan dat 'finetunen'.
Reputatie 7
Badge +9
Ik koop regelmatig elektronica in China, nog geen mobiel, maar de bewakingscamera's zijn prima en, ondanks invoerrechten, spotgoedkoop.
Badge +6
Ik koop regelmatig elektronica in China, nog geen mobiel, maar de bewakingscamera's zijn prima en, ondanks invoerrechten, spotgoedkoop.

Dat is handig om te weten 🙂.
Reputatie 7
Badge +9
Vanaf morgen Samsung I9305 Galaxy S III met 4G netwerk dus, door omstandigheden, splinternieuw in doos (nog geseald), kunnen overnemen voor een prikje. :)


En nu dus de Samsung S4, nog mooier/beter dan de S3 en als reserve toestel een Acer Liquid Z3 (dual-sim).
Badge +6
Nou ik ben nog wel fan van de BlackBerry alleen toen de nieuwe iPhone 5S & 5C uitkwamen ben ik nog eens gaan nadenken.
Ik heb uiteindelijk gekozen voor de iPhone 5S in het goud. Ik ben er erg blij mee 😃. Ik kan nog steeds pingen met mijn familie in Suriname gezien de BlackBerry messenger ook beschikbaar is voor IOS en Anroid 🙂.
Reputatie 3
Badge +9
Ik ben erg benieuwd hoe de nieuwe Galaxy S5 eruit gaat zien. Een vriend van me heeft de S4 en ik moet zeggen dat deze natuurlijk superieur is maar blijf toch liever bij mijn pepple blue Galaxy S3.

Ze houden het in ieder geval goed geheim...
Reputatie 5
Badge +11
Ik ben erg benieuwd hoe de nieuwe Galaxy S5 eruit gaat zien. Een vriend van me heeft de S4 en ik moet zeggen dat deze natuurlijk superieur is maar blijf toch liever bij mijn pepple blue Galaxy S3.

Ze houden het in ieder geval goed geheim...


Er zijn behoorlijk wat 'unofficials concepts te vinden, maarja... De echte is nog niet gelekt.
Reputatie 7
Badge +9
Vroeger was S5 een reden om afgekeurd te worden voor de militaire dienst 🙂
Reputatie 5
Badge +10
Vroeger was S5 een reden om afgekeurd te worden voor de militaire dienst :)

Ben ook wel benieuwd naar de S5. Ik vind wel dat de Samsung S serie wel steeds mooier wordt.

Offoptic: Heb jij de militaire dienst nog kunnen ontlopen?
Reputatie 7
Badge +9
Ik ben niet in dienst geweest, ik hou niet van dat gedoe 🙂
Reputatie 7
Hahaha. ik hield er ook niet van, maar ik moest wel. Daarom had ik direct na mijn schooltijd vervroegde dienstplicht aangevraagd. Ik vond het een leuke tijd!
Reputatie 7
Badge +9
Ik was/ben er principieel op tegen! Dus ik ben niet gegaan 🙂
Reputatie 5
Badge +11
Ik was/ben er principieel op tegen! Dus ik ben niet gegaan :)

Had je toen al een S5 dan?
Reputatie 7
Badge +9
Neuh, toen ook niet.
Badge +8
Had je toen al een S5 dan?

hahahaha! 🙂

Reageer