.

Welk merk toestel gebruik jij?



Toon eerste bericht

306 reacties

Badge +8
Hahaha. ik hield er ook niet van, maar ik moest wel. Daarom had ik direct na mijn schooltijd vervroegde dienstplicht aangevraagd. Ik vond het een leuke tijd!

Dat zie ik wel voor me, RicoK,
Jij in een camouflage. Eens een heel ander pak 😉
Reputatie 3
Badge +9
Ik ben keurig naar de militaire keuring geweest, ben ook goedgekeurd, maar ik ben uitgeloot. Dus vrijgesteld van militaire dienst. Ik heb de dag ervoor met opzet een jointje gerookt en moest in een potje plassen. Of dat de reden is geweest kom ik nooit meer achter, maar ik ben blij dat ik niet hoefde. 😃
Badge +6
Ik ben keurig naar de militaire keuring geweest, ben ook goedgekeurd, maar ik ben uitgeloot. Dus vrijgesteld van militaire dienst. Ik heb de dag ervoor met opzet een jointje gerookt en moest in een potje plassen. Of dat de reden is geweest kom ik nooit meer achter, maar ik ben blij dat ik niet hoefde. :D

Hahahahha!!!! Zo kun je er ook onder uit komen 😛.
Badge +4
De HTC One kan ik je van harte aanbevelen.
Ik ben een echte HTC fan.
Nadeel is dat het geheugen niet is uit te breiden 
De nieuwe Huawei P6 is ook fantastisch, die heeft mijn man
stukje goedkoper en maakt mooiere foto's vind ik
en... geheugen uit te breiden met micro sd kaartje tot 32 gb
succes bij het maken van je keuze

groetjes Karin


Welk toestel gebruik jij ?

Ik heb zelf nog een HTC Desire HD. Daar ben ik erg tevreden over. Ik ben wel toe aan een nieuw toestel, omdat deze wel erg langzaam wordt. De HTC One lijkt me een goede opvolger.

Wat voor toestel heb jij?
Badge +1
Ik krijg allerlei telefoons om te houden en in bruikleen van mijn provider (Koodo), dus ik kan niet echt stemmen 🙂 Voor zover ik me kan herinneren, heb ik tot nu toe gehad aan smartphones:

HTC Nexus One (zelf gekocht, alweer verkocht)
Samsung Galaxy Nexus (zelf gekocht, gebruik hem nu met T-Mobile USA)
Samsung Galaxy Discover (zelf gekocht, echtgenoot gebruikt hem met Koodo Canada)
Samsung Galaxy GS4 (bruikleen, inmiddels retour naar provider)
Blackberry Z10 ((bruikleen, inmiddels retour naar provider)
Blackberry Q10 (gekregen, alweer verkocht)
Nokia Lumia 520 (gekregen, gebruik hem met Piranha Mobile internationale SIM)
iPhone 4 (bruikleen, inmiddels retour naar provider)
Samsung Galaxy Mega (gekregen, gebruik deze in bed als tablet)
Motorola Moto G (gekregen, gebruik hem met Simyo als ik in NL ben)
Samsung Note 2 (bruikleen, deze gebruik ik als mijn dagelijkse telefoon with Koodo)

Ik ben dus denk ik een van de weinigen die ervaring heeft met Android, Blackberry, Apple EN Windows phones en vrij objectief kan oordelen 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Aardige verzameling Sophia 🙂 Ik zal eens kijken naar Piranha omdat ik van de zomer waarschijnlijk naar Tomsk (Siberië) ga... misschien mag ik ook nog terug naar Nederland 🙂
Reputatie 2
Badge +6
Na drie jaar een iPhone 4 gebruikt te hebben, was ik iTunes toch echt helemaal zat. Ik ben weer terug bij het merk waar ik mijn eerste smartphone van had, namelijk Samsung!

Nu ben ik heel blij met mijn Galaxy S4 mini. Niet zo'n vervelend groot toestel, heel handig in gebruik, snel en het beste van allemaal: geen iTunes 😉
Badge +1
Ja ik kom meestal ook steeds terug bij Samsung, het zijn fijne toestellen ook al vind ik dat ze er soms wel ERRUG veel cr@pware op zetten...

Franswon, ik zou zeker vergelijken. Ik vind zelf Piranha erg prettig, maar die bedrijfjes komen en gaan dus zet er niet teveel beltegoed op. Truphone is ook goed, eKit en OneSimCard zijn volgens mij de bekendste. Een prijsvergelijking levert soms grote verschillen op de bereikbaarheid kan per land ook heel erg verschillen. Let vooral ook op data kosten, de meeste van die internationale SIM bedrijven rekenen per 100KB en dat telt snel op!

Siberie, brr! Goed dat je in de zomer gaat. Veel plezier daar 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Sophia, in Alberta (waar vrienden wonen) is het ook niet warm, -24 nu, in Tomsk -20, maar in de zomer kan het zowel in Alberta als in Tomsk ook + 30 zijn.

Ik heb vrienden in Tomsk, dus ik hoef me daar niet te vervelen, de omgeving is ook prachtig. Misschien ook nog een ritje met de Trans-Siberie Expres..... ik zie het allemaal wel, eerst het visum zien te regelen.
Badge +1
Ja Alberta kan koud zijn, met de Chinook. Waar wij wonen (zuid-oosten van BC) hebben we het geluk dat het 's zomers niet te heet is, 's winters niet te koud, bijna nooit te droog, zeker niet te nat, niet te eenzijdig, niet te afwisselend. Gewoon volmaakt weer met goede maar geen extreme seizoenen 😃 Op het moment 0 graden, strak blauwe lucht en sneeuw op de takken. Wat wil je nog meer, behalve met een gluh weintje buiten in het zonnetje zitten in een dikke trui :)

Om het onderwerp toch nog een beetje on topic te houden: Moto G is echt een geweldig toestelletje voor de prijs ($250 hier). Is hij te koop in NL?
Reputatie 7
Badge +9
De Moto G is ook in NL te koop, de prijzen varieren nogal (hoe meer geheugen hoe duurder), ik hou het op mijn Samsung S4,beter toestel heb ik nog nooit gehad, en als reserve de Acer Z130 met Dual-Sim. Dat toestel ben ik van plan om mee naar Rusland te nemen.
In zon studentenstad als Tomsk (6 univrsiteiten) is een S4 echt een hebbedingetje, ook voor mensen met minder goede bedoelingen 😞
Reputatie 5
Badge +11
De Moto G kost hier zo rond de €200, vergelijkbaar met de $250, denk ik.

@SophiaB en franswon: -20 of +30; alles is beter dan het mistroostige niksweer dat we hier nu hebben. Dan weer herfst, dan lente, maar winter: ho maar...
Reputatie 7
Badge +9
Ernst, het is toch uitstekend weer om lekker te modereren 🙂
Badge +8
Ernst, het is toch uitstekend weer om lekker te modereren :)

Heerlijk modereer-weer,
een beetje regen doet geen zeer ;)[ATTACH=CONFIG]307[/attach]
Reputatie 7
Dat zie ik wel voor me, RicoK,
Jij in een camouflage. Eens een heel ander pak ;)


Nee, toen ik mijn dienstplicht vervulde waren er nog geen camouflagepakken. Mijn gevechtstenue was landmachtgroen.

:D :D :D
Reputatie 7
Badge +9
heb ik tot nu toe gehad aan smartphones:

HTC Nexus One (zelf gekocht, alweer verkocht)
Samsung Galaxy Nexus (zelf gekocht, gebruik hem nu met T-Mobile USA)
Samsung Galaxy Discover (zelf gekocht, echtgenoot gebruikt hem met Koodo Canada)
Samsung Galaxy GS4 (bruikleen, inmiddels retour naar provider)
Blackberry Z10 ((bruikleen, inmiddels retour naar provider)
Blackberry Q10 (gekregen, alweer verkocht)
Nokia Lumia 520 (gekregen, gebruik hem met Piranha Mobile internationale SIM)
iPhone 4 (bruikleen, inmiddels retour naar provider)
Samsung Galaxy Mega (gekregen, gebruik deze in bed als tablet)
Motorola Moto G (gekregen, gebruik hem met Simyo als ik in NL ben)
Samsung Note 2 (bruikleen, deze gebruik ik als mijn dagelijkse telefoon with Koodo)



Heb je nog wel tijd om te bellen? :D

Voor de rest verzoek ik eenieder on topic te blijven.

Zo lastig steeds die topicvervuiling.

















































































http://img378.imageshack.us/img378/7835/upclickhere8zg.gif
Badge +1
Bellen, wat is dat??? Met zo'n joekel van een Mega aan je oor zeker, je staat volledig voor l....... euh paal :p

Ik zat net even te kijken maar ik heb ook nog een Alcatel OT rotding, voor 50 euro ooit bij de Bart Smit gekocht. Die tel ik niet mee want die heeft een geheugen van 128MB geloof ik en kan niet eens de ingebakken apps updaten. En hier in Canada werkt hij niet want hij is maar dual band.

Is dat On Topic genoeg, Moderator Leon? 😃 😃 :D

Oh en wie wil een emmer sneeuw hebben? Er is hier vanmorgen een halve meter gevallen en ik heb er schoon GENOEG van, laat die lente maar komen!
Reputatie 7
Badge +9
Moderator de Leon? Is toch minstens admin hier 🙂
Reputatie 7
Badge +9

Oh en wie wil een emmer sneeuw hebben? Er is hier vanmorgen een halve meter gevallen en ik heb er schoon GENOEG van, laat die lente maar komen!


Kom maar naar SE Scotland, hier is het altijd lente. Sneeuw, wat is dat? 
Badge +1
Als je datzelfde nu zou kunnen zeggen van REGEN, Scotsman, zou ik misschien van je aanbod gebruik willen maken 😛 😃
Reputatie 7
Badge +9
"Much of Eastern Scotland is sheltered from the rain-bearing westerly winds. This shelter reaches its greatest potential along the coasts of East Lothian, Fife and the Moray Firth and these areas receive less than 700 mm of rainfall in an average year." (bron: http://www.metoffice.gov.uk)

Deze hoeveelheid neerslag komt overeen met de droogste delen van Nederland, namelijk Midden-Limburg! 🆒
Reputatie 7
Badge +9
Na drie jaar een iPhone 4 gebruikt te hebben........................... terug bij het merk waar ik mijn eerste smartphone van had, namelijk Samsung!
 


http://www.mysmiley.net/imgs/smile/scared/scared0005.gif Uhm......ik neem aan dat je je terdege bewust van bent dat dit een levensgevaarlijke uitspraak is in de buurt van Apple fanboys. Het is maar goed dat ze niet in de buurt zijn. Ze zouden je tot op je klokhuis kaalvreten en als een rotte Apple in de mand achterlaten.




:p

Moderator de Leon? Is toch minstens admin hier

Fout!!! Beheerder. http://www.kolobok.us/smiles/standart/punish.gif
Badge +1
"Much of Eastern Scotland is sheltered from the rain-bearing westerly winds. This shelter reaches its greatest potential along the coasts of East Lothian, Fife and the Moray Firth and these areas receive less than 700 mm of rainfall in an average year." (bron: http://www.metoffice.gov.uk)

Deze hoeveelheid neerslag komt overeen met de droogste delen van Nederland, namelijk Midden-Limburg! 🆒


Hi hihi! Dat doet me een beetje denken aan wat veel mensen over Canada zeggen: "bah, trekt me helemaal niet, zo KOUD en woest en iedereen woont in iglo's" terwijl het waar wij wonen 's zomers 30 tot 40 graden kan zijn en 's winters bijna nooit meer dan 5 graden under nul  :D
Badge +2
Ik heb sinds december 2013 een HUAWEI W2 dit betreft een windows phone wat mij uitermate goed bevalt, enige nadeel is dat er mede door Simyo weinig geupdate word aan hun Simyo App op android is de app veel uitgebreider dan op windows en Marktplaats.nl heeft voor het windows besturing systeem niet eens een app. Toestel een dikke 10 cameragebruik binnen is wel matig maar buiten daarin tegen is die weer goed.
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Robert,

Ik heb ook even overwogen om een Windhoos .... bedoel Windows smartphone te nemen, maar door het ontbreken van apps heb ik toch maar voor Samsung S3, inmiddels S4, gekozen. Ook met prima camera en ontstellend veel apps.

Reageer