.

Welk merk toestel gebruik jij?


Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
Welk toestel gebruik jij ?

Ik heb zelf nog een HTC Desire HD. Daar ben ik erg tevreden over. Ik ben wel toe aan een nieuw toestel, omdat deze wel erg langzaam wordt. De HTC One lijkt me een goede opvolger.

Wat voor toestel heb jij?

Welk merk toestel gebruik jij?


306 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Sinds een paar maanden een iPhone 6, spacecakegrey. :D
Erg mooi toestel.
Reputatie 5
Badge +10
Sinds een paar maanden een iPhone 6, spacecakegrey. :D
Erg mooi toestel.


Smaken verschillen.
Ben namelijk geen Apple fan. Doe mij maar open android 😛
Reputatie 7
Badge +9
Helemaal met je eens maikel.twinnie!

Als je het bijbelverhaal gelooft is alle rottigheid begonnen met een appel 😃
Maar goed dat er zoveel keus is en dat smaken verschillen. Anders zou de wereld zo saai zijn..
Reputatie 3
Badge +7
Anders zou de wereld zo saai zijn..
True that!
Badge +2
Ik zweer bij Samsung 🙂 Ik heb nu een Samsung Galaxy S4, en daarvoor had ik een S2.
Voor de Samsung gebruikte ik Nokia, maar dat was ook niet alles meer op een gegeven moment 😉.
Reputatie 7
Badge +9
Ook ik hou het, na Motorola (heel lang geleden) en Nokia nu op Samsung, na S3 LTE (9305) en S4 (9505) nu de S5 duos - dual sim (G905FD). De S6 sla ik maar over ofschoon de camera wel fantastisch is.
Reputatie 6
Badge +10
De S6 sla ik maar over ofschoon de camera wel fantastisch is.

De Samsung s6 is weer de enige Samsung zijn waar ik na lange tijd naar wil overstappen 😃. De andere Samsungs hebben zoveel bloatware!
Reputatie 7
Badge +9
Hi Tiury, ik had/heb geen zin om op de dual-sim uitvoering van de S6 te wachten, de S5-duos is zelfs nooit in de Benelux uitgebracht, ik kreeg deze dan ook binnen met een Poolse handleiding, maar de telefoon is verder zo eenvoudig dat je nauwelijks een handleiding nodig hebt. Als je die toch nodig hebt gebruik je die van de normale S5.
Reputatie 6
Badge +10
Oké dan, ik was er niet van op de hoogte dat de duos versies altijd zo'n tijd op zich laten wachten. Thanks voor die info 🙂.
Je kan natuurlijk ook zelf een Dualsimmetje maken.. :D



Die Adapters zijn er ook meer 3 of 4 simkaarten.

Ideaal voor de lokale nachtapotheker :D:cool:
Reputatie 7
Badge +9
Geen goede ervaring mee, de ruimte is te beperkt, ik heb er al een paar versleten.
Reputatie 7
Badge +9
Sinds een paar maanden een iPhone 6, spacecakegrey. :D
Erg mooi toestel.


Smaken verschillen.
Ben namelijk geen Apple fan. Doe mij maar open android :P


Stick to het topic onderwerp a.u.b.. En kijk de eerstkomende tijd over je schouder. Door dit soort uitspraken ben je nu vast gesignaleerd door de Apple fanboys van iCulture. Die slaan je ongetwijfeld tot applemoes of je belandt ergens als een stukje gedroogde apple tussen de tutti frutti van een goedkoop C-merk.
Reputatie 5
Badge +10
Sinds een paar maanden een iPhone 6, spacecakegrey. :D
Erg mooi toestel.


Smaken verschillen.
Ben namelijk geen Apple fan. Doe mij maar open android :P


Stick to het topic onderwerp a.u.b.. En kijk de eerstkomende tijd over je schouder. Door dit soort uitspraken ben je nu vast gesignaleerd door de Apple fanboys van iCulture. Die slaan je ongetwijfeld tot applemoes of je belandt ergens als een stukje gedroogde apple tussen de tutti frutti.


Zal mijn "apple" maar vast klaar leggen (http://www.dietiste-lien.be/wp-content/uploads/2012/01/appel.jpg)
Mogen ze wat mij betreft heerlijke tutti frutti of appelmoes van maken 😃
Wowsers. Nou de leon dan kan ik je zeggen dat ik dat zo niet kan beantwoorden.
Ik gebruik 2 toestellen, ligt aan het soort van werk waar ik mee bezig ben.
Voor mijn dagelijks gebruik/werk is het het enige ècht goeje merk voor mij persoonlijk een Samsung, gaat voor mij 0,niks boven.
Voor het werk waar een toestel eerder problemen kan krijgen - lees gebruik van hogedrukreiniger in de stal - maakt het mij niet uit welke, zolang die maar basic functies heeft en goedkoop is.
Een dure in een waterrijke (nevel, 150 bar....21 L/min.) omgeving is absoluut geen goede combinatie in mijn ogen.:)

En de leon, ik weet dat jij en je zusjelief verzot zijn op apple. Misschien ook op applejuice. 🆒
Hier zou ik geen

*****applejuice****** van maken. :P:):S
Reputatie 7
Badge +9
Samsung rules the waves
Samsung users never will be slaves :)

Vrij naar Rule Brittaniaca
Reputatie 7
Badge +9
Brittanica uiteraard
Samsung rules the waves
Samsung users never will be slaves :)


Reputatie 7
Badge +9
Samsung rules the waves


Klopt, klopt en klopt! 😃 Er drijft inderdaad al een hele hoop van die goejekope (Koreaanse) plastic zooi in de oceanen. Ik zou zeggen, Frans doe er wat aan en help die plastic vervuiling tegen te gaan...koop es wat goeds. 😛. Da's constructiever dan appleflap steeds te bashen. :8

http://www.plasticsoupfoundation.org/?gclid=CKGr_uPZ1cYCFc7HtAodFaQEMg
Samsung rules the waves


Klopt, klopt en klopt! 😃 Er drijft inderdaad al een hele hoop van die goejekope (Koreaanse) plastic zooi in de oceanen. Ik zou zeggen

Blasfemie !! :@:P:D
Reputatie 1
Badge +5
Een lg G3.
Gezworen nooit meer lg
Eerste smartphone zonder dat ik hem de heletijd terug naar de reparatie moet sturen 🙂
Reputatie 6
Badge +10
Mooie telefoon simnlru!

Ik heb de voorganger (LG G2) en die is na twee jaar nog dusdanig goed (op de originele software na), dat ik nu denk om een sim only aan te schaffen! 🙂
Reputatie 5
Badge +10
Ik zwoor bij Samsung.
De appel is wel zoeter!

Het begon met de Samsung Galaxy Y.
Daarna de Samsung Galaxy S3 Neo.
En nu de iPhone 5C blauw.
Reputatie 7
Badge +10
Enorm blij met mijn iPhone 6 Gold. Al heb ik de iPhone 6s Rosé ook al in het vizier 😉 Ik mag nog ruim een jaar wachten tot ik een nieuwe telefoon kan kiezen. Dit wordt sowieso weer een Appeltje!
Reputatie 7
Badge +9
Je hebt smaak, Angela. 🆒:)

Reageer