.

Alles over de tariefswijziging en nieuwe bundels


Reputatie 5
Badge +11
  • Oud-moderator
  • 6296 reacties
Beste allemaal,

We hebben gemerkt dat veel klanten de indruk hebben gekregen dat de bundelprijzen alleen maar verhoogd zijn. Dat vinden we natuurlijk erg jammer.

De meest gekozen bundels zijn juist in prijs verlaagd. Daarnaast krijgen Simyo bellers die hun jaarabonnement verlengen er ook nog gratis MB’s bij ;)

Omdat je bij Simyo zelf de baas bent, worden de bundels niet door ons aangepast maar kun je dit helemaal zelf. Wanneer je niets doet; blijft alles zoals het is.

Ik hoop dat we zo het gevoel van verhogingen wat kunnen wegnemen. Als je nog vragen hebt, zien we die graag terug op het forum :)

Hieronder geef ik extra uitleg naar aanleiding van een aantal vragen die veel gesteld worden:
  • Kom ik ook in aanmerking voor de gratis MB’s?
Je komt in aanmerking voor de extra gratis MB’s als je al 9 maanden een jaarcontract ("jaar – voordelig") hebt of als je jaarcontract is verlopen. Op Mijn Simyo kun je zien wat voor contract je hebt en hoe lang het loopt.
Heb je je jaarcontract nog niet 9 maanden? Niet getreurd, zodra de negen maanden voorbij zijn, kun je je abonnement verlengen met "nog een jaar" en ook gebruik maken van dit aanbod.
  • Kan ik binnen mijn huidige contract ook wijzigen naar een bundel voor bellers die hun jaarcontract verlengen?
Kijk eerst op Mijn Simyo wat voor abonnement je hebt. Daarna kun je hieronder zien of je huidige contract gewijzigd kan worden naar een bundel voor bellers die hun jaarcontract verlengen.
  • Nog een jaar - extra voordelig
Als je al een ‘nog een jaar - extra voordelig' contract hebt, dan kun je wijzigen naar onze bundels voor bellers die hun jaarcontract verlengen. Je verlengt je abonnement dan niet met nog een jaar: je einddatum blijft hetzelfde.
  • Jaar - voordelig
Heb je een ‘jaar – voordelig’ contract kies dan voor ‘nog een jaar – extra voordelig’ om gebruik te kunnen maken van de bundels voor bellers die hun jaarcontract verlengen. Je verlengt je abonnement dan met een jaar.
Heb je je jaarcontract nog geen 9 maanden? Niet getreurd, zodra de negen maanden voorbij zijn, kun je verlengen en ook gebruik maken van dit aanbod.
  • Maandabonnement
Heb je een maandabonnement? Dan kun je helaas geen gebruik maken van de bundels voor bellers die hun jaarcontract verlengen. Je kunt natuurlijk wel overstappen naar een jaarabonnement. Want ook dat is voordeliger.
  • Verleng ik mijn contract met 2 jaar als ik kies voor 'nog een jaar - extra voordelig'?
Nee, als je kiest voor ‘nog een jaar - extra voordelig’ dan verleng je je abonnement met een jaar. Is je einddatum nog niet voorbij? Dan schuift je oude einddatum één jaar op.
Bijvoorbeeld: de einddatum van je huidige jaarcontract is 16 december 2015. Als je nu kiest voor 'nog een jaar - extra voordelig', dan wordt je nieuwe einddatum 16 december 2016. Je nieuwe bundel(s) krijg je wel al op 1 november.
  • Waar kan ik zien wanneer ik mijn contract kan verlengen naar de bundels voor bellers die hun jaarcontract verlengen?
Klik op deze link en log in op Mijn Simyo voor de einddatum van je abonnement. Zie je geen einddatum? Dan is de einddatum van je jaarcontract al voorbij.
Je kunt verlengen met 'nog een jaar' zodra 9 maanden van je jaarcontract voorbij zijn of de einddatum van je jaarabonnement al voorbij is.
Heb je je jaarcontract nog niet 9 maanden? Niet getreurd, zodra de negen maanden voorbij zijn, kun je je abonnement verlengen met "nog een jaar" en ook gebruik maken van de bundels voor bellers die hun jaarcontract verlengen.
  • Krijg ik de gratis MB’s voor altijd of voor een bepaalde periode?
Als je kiest voor ‘nog een jaar - extra voordelig’, dan krijg je de gratis MB’s zolang je klant bent bij Simyo. Ook als de einddatum van je contract voorbij is.
  • Krijg ik automatisch de extra MB’s als ik niets verander?
Nee, zolang je niet zelf je bundel(s) verandert, dan verandert er niets. Wil je de gratis extra MB's? Kies dan voor 'nog een jaar - extra voordelig' en verleng je abonnement met nog een jaar.
Heb je al een ‘nog een jaar’ contract? Dan hoef je alleen je bundel(s) te wijzigen. Je contract wordt dan niet met nog een jaar verlengd. Je behoudt je huidige einddatum.
  • Krijg ik altijd extra MB’s? Ook als ik een daarna een andere internetbundel kies?
Ja, dat kan. Stel voor dat je nu kiest voor een 1000+500 MB internetbundel, maar je hebt over drie maanden toch een grotere bundel nodig, dan kun je wijzigen naar een 2000+1000 MB internetbundel.
Je krijgt altijd 50% extra gratis MB’s als je een 'nog een jaar - extra voordelig' contract hebt. Ook na de einddatum van je contract.


Edit - 20 oktober 12:00: De term 'trouwe bellers' is vervangen door 'klanten die hun jaarabonnement verlengen'.

Edit - 20 oktober 16:00: Extra uitleg over onze nieuwe bundels en verschillende abonnementsvormen, vind je hier.

118 reacties

Badge
Dus de gratis extra MB's krijg je maandelijks? Of zijn deze eenmalig tot ze volledig zijn verbruikt?
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Simonevw,

Je krijgt deze maandelijks, goed hè!
Badge
Top! Dat wilde ik graag weten.
Bedankt franswon!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Simonevw,

Welkom op het Simyo Forum.

Goed dat je dit nog even dubbel checkt.

Als je kiest voor ‘nog een jaar - extra voordelig’, dan krijg je de gratis MB’s zolang je klant bent bij Simyo. Ook als de einddatum van je contract voorbij is. Ze verlopen dus niet na 1 maand of als ze op zijn. Je krijgt dan per de 1e van de nieuwe maand gewoon weer nieuwe van ons. Goede deal toch? :)

@Franswon, bedankt voor je antwoord :)

Groetjes,
Angela
Het lijkt op misleidende voorlichting, als ik niets doe hou ik mijn huidige bundel, en daar zit of komt niets gratis bij. Als ik iets gratis wil hebben moet ik mijn bundel aanpassen en daarmee meer gaan betalen. Getriggerd door dit 'aanbod' kijk ik op vergelijkingssites en zie dat ik bij een andere provider goedkoper terecht kan. Dus overstappen maar want Simyo geeft mij, na een vraag daarover, geen alternatief aanbod.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Adb,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat jammer dat je het zo ziet.

Uiteraard is het niet onze insteek om 'misleidende voorlichting' te geven. Alle behalve! We proberen in deze zo eerlijk en transparant mogelijk te zijn in onze communicatie. Het kan in sommige gevallen zo zijn dat je duurder uit bent. Ik heb het voor je nagekeken en ik zie dat jij voor jouw belbundel €1 meer gaat betalen. De databundel blijft gelijk qua kosten en hier komt 250 MB bij. De afweging is vervolgens aan jou.

Natuurlijk zou ik het erg jammer vinden als je hierdoor besluit weg te gaan bij ons. Mocht je nog vragen hebben, dan lees ik het graag.

Groetjes,
Angela
Reputatie 7
Badge +9
Hallo AdB,


Ik zie niets misleidends in dit aanbod.

Simyo is niet meer de goedkoopste, maar niet voor niets 5 maal op rij uitgeroepen tot beste provider.....

Ik betaal liever iets meer voor veel meer kwaliteit.
Met ADB eens, jullie zijn misleidedend bezig.

Ik zie geen verschil bij maandabo. en betaal al 15,- euro voor 300 min/ 500MB...en dus niet zoals jullie doen vermoeden van 6 naar 7 en 7 naar 7...de 300 min was al langere tijd 7 euro.
Het is ook voor het eerst dat ik van deze change een mail krijg vanuit Simyo overigens.

Ik heb al eerder gevraagd via forum hoe het zit met prijzen (meegaan met concurrenten) en informatie daarover naar klanten. En er is en was al tijd lang in dat maanabo type geen wijziging geweest kreeg ik te horen.
En voor voordeel moest je zelf maar opletten om te zien of je goedkoper uit kan zijn als je switcht/opnieuw actief koos.

Had ik eerder jullie change van 7 naar 6 voor 300min gehad, had ik dit natuurlijk al omgezet

Daarbij melden ze in de klantmail dat je hem nog voor 01 november om kan zettten...nut? ongeacht ervoor erna..., die prijs gaat toch gelden?

Jullie netwerk (kpn is goed,) jullie communicatie is naast misleidend onwaar.
Angela,

Dank voor de snelle reactie, via e-mail had ik geen duidelijk antwoord gekregen. Zonder het bericht van Simyo had ik mijn abonnement gewoon door laten lopen, maar door jullie bericht over de abonnementswijziging heb ik toch maar eens naar het aanbod gekeken. Wijzigen en in aanmerking komen (als trouwe klant) levert voor mij nu een duurder abonnement op. Reden om eens verder te kijken en zie, tot mijn verbazing, goedkoper aanbieders met vergelijkbare bundel.
franswon, je antwoord is fanboy gedrag en is geen reactie op hetgeen genoemd.
Omdat iemand anders wat vind, "Beste"...kan simyo doen wat ie wil in jou ogen.
Reputatie 7
Badge +9
Hoi E-OnE,

In Mijn Simyo kan je aangeven of je de mailtjes met aanbiedingen etc. wilt ontvangen.....
Reputatie 7
Badge +9
franswon, je antwoord is fanboy gedrag en is geen reactie op hetgeen genoemd.
Omdat iemand anders wat vind, "Beste"...kan simyo doen wat ie wil in jou ogen.


Ik ben kritisch waar nodig, ik ben weggegaan bij een andere provider vanwege het slechte bereik en toen voor Simyo gekozen.
Door mijn kennis van ICT ben ik actief met het helpen van klanten voorzover ik kan.
Als ik het ergens mee eens ben schrijf ik dat, als ik het ergens niet mee eens ben dan schrijf ik dat ook, oftewel in het forum, oftewel in contact met de moderators.
Ik heb nog steeds een tarief van 3,- voor 100 minuten. Maar als ik wil verlengen dan moet ik 1 euro meer gaan betalen, terwijl ik wel 500 (+250) voor 7,- wil blijven betalen. Dat is dus geen optie, mijn beltarief gaat dan omhoog. De tariefverlaging voor grotere bundels wordt zo betaald door de mensen met kleine bundels. Dat vind ik persoonlijk wel een minder fijne manier van werken.

Voor mensen met een kleine bundel is er sprake van (weer) een tariefverhoging (als is die van mij tot op heden niet ingegaan). Maar bij de volgende wijziging van mijn internetbundel gaat ook het tarief van mijn belbundel omhoog. Waarom vraag ik me dan af?
Reputatie 7
Badge +10
Angela,

Dank voor de snelle reactie, via e-mail had ik geen duidelijk antwoord gekregen. Zonder het bericht van Simyo had ik mijn abonnement gewoon door laten lopen, maar door jullie bericht over de abonnementswijziging heb ik toch maar eens naar het aanbod gekeken. Wijzigen en in aanmerking komen (als trouwe klant) levert voor mij nu een duurder abonnement op. Reden om eens verder te kijken en zie, tot mijn verbazing, goedkoper aanbieders met vergelijkbare bundel.


Hoi Adb,

Graag gedaan, we houden dit topic vandaag en morgen even goed in de gaten zodat we iedereen snel van een antwoord kunnen voorzien.

Eerlijk is eerlijk, jij bent inderdaad wat duurder uit. Zoals gezegd komt dit uit op €1 euro. Je krijgt echter wel 250 MB meer voor die euro. Dit is net waar jouw wensen liggen. Het is natuurlijk nooit verkeerd om rond te kijken naar andere providers op de markt. Zoals Franswon aangeeft, zijn wij niet in alle gevallen de goedkoopste. Vergeet niet om, naast de prijs, ook voorwaarden, netwerk en klantenservice te vergelijken. Dit wil vaak ook een hoop doen. Ik hoor van je als je nog vragen hebt.

Met ADB eens, jullie zijn misleidedend bezig.

Ik zie geen verschil bij maandabo. en betaal al 15,- euro voor 300 min/ 500MB...en dus niet zoals jullie doen vermoeden van 6 naar 7 en 7 naar 7...de 300 min was al langere tijd 7 euro.
Het is ook voor het eerst dat ik van deze change een mail krijg vanuit Simyo overigens.

Ik heb al eerder gevraagd via forum hoe het zit met prijzen (meegaan met concurrenten) en informatie daarover naar klanten. En er is en was al tijd lang in dat maanabo type geen wijziging geweest kreeg ik te horen.
En voor voordeel moest je zelf maar opletten om te zien of je goedkoper uit kan zijn als je switcht/opnieuw actief koos.

Had ik eerder jullie change van 7 naar 6 voor 300min gehad, had ik dit natuurlijk al omgezet

Daarbij melden ze in de klantmail dat je hem nog voor 01 november om kan zettten...nut? ongeacht ervoor erna..., die prijs gaat toch gelden?

Jullie netwerk (kpn is goed,) jullie communicatie is naast misleidend onwaar.


Hoi E-OnE,

Allereerst wil ik je vragen jouw opmerkingen op het forum respectvol te houden. Iedereen mag zijn mening hebben en geven maar we houden het graag gezellig en leuk. De reactie naar Franswon toe, draagt hier niet aan bij. Zou je hierop willen letten? Bedankt.

Daarnaast vind ik het jammer om te lezen dat er verwarring is over de nieuwe bundels en tarieven. Ik heb het idee dat een aantal punten niet helemaal duidelijk zijn voor je. Wij geven inderdaad aan dat je voor 1 november nog kunt wijzigen binnen jouw eigen tarief. Als we vervolgens na 1 november het nieuwe tarief zouden berekenen, zou dit inderdaad niet fair zijn. Zo werkt het echter niet.

Ja, het nieuwe tarief gaat gelden na 2 november. Nee, dit wordt niet aangepast op jouw factuur zolang jij jouw bundels niet aanpast. Wil je nog verhogen binnen jouw huidige tarief? Dan kan dat voor 1 november. Zolang jij jouw bundels daarna niet meer aanpast, blijf je het oude tarief betalen. Pas als jij ná 2 november jouw bundels aanpast, kun je alleen voor het nieuwe tarief kiezen. Dit wordt duidelijk aangegeven in bovenstaand topic.

Het klopt dat de 300 minuten bundel al €7 was. Wij geven niet aan dat dit anders is. De 300 minuten bundel gaat naar €8. Ik vermoed dat je kijkt naar de 200 minuten bundel. Deze gaat inderdaad van €6 naar €7. Jouw data bundel kost jou op dit moment €8. Deze gaat naar beneden, namelijk naar €7. Omdat jij geen jaarabonnement hebt, kom je niet in aanmerking voor de 'bundels voor bellers die hun jaarcontract verlengen'. Dit kan alleen als je voor de optie 'nog een jaar' kunt gaan.

Edit: Ik begrijp dat er een foutje in is geslopen op onze website. De databundel van 500 MB blijft €8. Sorry voor de verwarring!

Het is vreemd dat je nooit eerder een e-mail hebt gehad. Dit sturen wij bij zulke wijzigingen namelijk altijd. Het kan zijn dat deze in jouw 'spam' inbox terecht komen en daarin verdwijnen. Om deze reden vermelden we deze wijzigingen ook altijd op onze website en op het forum. Zo kun je het altijd ergens terugvinden.

Ik hoop dat ik het een en ander heb kunnen ophelderen voor je en dat je ziet dat de informatie die wij geven echt eerlijk is. Zoals ik eerder heb aangegeven, is het zeker niet de bedoeling om niet transparant over te komen. Laat je het weten als je nog vragen hebt?

@Franswon, bedankt voor je hulp en ondersteuning in dit topic 🙂

Groetjes,
Angela
Hartelijk dank, dus inderdaad wordt iedere maand de databundel met het opgegeven aantal MB's verhoogd zolang je klant blijft.

Abonnement 2000MB+1000MB gratis is dus maandelijks 3000MB zolang je klant blijft (en de bundels waarschijnlijk niet aanpast).

Ik vond de berichtgeving hierover ook erg vaag overkomen en dan komen dit soort vragen opborrelen.

Maar inderdaad goede deal en ook overgestapt.

Hoi Simonevw,

Welkom op het Simyo Forum.

Goed dat je dit nog even dubbel checkt.

Als je kiest voor ‘nog een jaar - extra voordelig’, dan krijg je de gratis MB’s zolang je klant bent bij Simyo. Ook als de einddatum van je contract voorbij is. Ze verlopen dus niet na 1 maand of als ze op zijn. Je krijgt dan per de 1e van de nieuwe maand gewoon weer nieuwe van ons. Goede deal toch? :)

@Franswon, bedankt voor je antwoord :)

Groetjes,
Angela
Reputatie 1
Badge +2
Beste Ernst,

Een duidelijk uitleg! Ik ben sinds begin 2011 overgestapt op Simyo mede omdat het duidelijk, inzichtelijk, een goede prijs/kwaliteit heeft, aan te passen was, én op het KPN netwerk zat. In de loop der jaren zijn er veel dingen verbetert, makkelijker geworden en heb ik zeker 5 á 6 vrienden ook bij Simyo geïntroduceerd. Toentertijd kon je net zoals nu ook kiezen voor een maand of jaar abonnement maar zat er (dacht ik) niet heel veel verschil in. Ik heb dus gekozen voor een maandabonnement.
Nu blijft deze keuze me dus blijkbaar als "geen trouwe Simyo beller" achtervolgen want voor deze trouwe klant geen aanbieding. Ergens vind ik dit ontzettend raar, ik zal ook vast niet de enige zijn, maar geef me dan op zijn minst een keuze om voor een jaar te verlengen en wel of niet te profiteren van deze actie.
Nu blijf ik met een beteuterd gezicht achter.
Reputatie 7
Badge +10
Ik heb nog steeds een tarief van 3,- voor 100 minuten. Maar als ik wil verlengen dan moet ik 1 euro meer gaan betalen, terwijl ik wel 500 (+250) voor 7,- wil blijven betalen. Dat is dus geen optie, mijn beltarief gaat dan omhoog. De tariefverlaging voor grotere bundels wordt zo betaald door de mensen met kleine bundels. Dat vind ik persoonlijk wel een minder fijne manier van werken.

Voor mensen met een kleine bundel is er sprake van (weer) een tariefverhoging (als is die van mij tot op heden niet ingegaan). Maar bij de volgende wijziging van mijn internetbundel gaat ook het tarief van mijn belbundel omhoog. Waarom vraag ik me dan af?


Hoi Pvd,

Het klopt dat het voor sommige klanten niet gunstig is. Dit komt omdat jullie nog gebruik maken van een veel ouder tarief. €3 voor een belbundel is al even geleden. Je hebt de vorige wijziging in het tarief ook niet meegemaakt doordat jij geen wijziging hebt geplaatst.

Als je al een ‘nog een jaar - extra voordelig' contract hebt, dan kun je wijzigen naar onze bundels voor bellers die hun jaarcontract verlengen. Je verlengt je abonnement dan niet met nog een jaar: je einddatum blijft hetzelfde. Dit betekent dat ook jouw belbundel dan hetzelfde blijft. Je kunt alleen de internetbundel wijzigen.

Heb je een ‘jaar – voordelig’ contract kies dan voor ‘nog een jaar – extra voordelig’ om gebruik te kunnen maken van de bundels voor bellers die hun jaarcontract verlengen. Je verlengt je abonnement dan met een jaar. Dan zal je inderdaad de belbundel ook aan moeten passen, en hiermee €1 meer gaan betalen. Ik hoop dat dit het een en ander duidelijk maakt :)

Hartelijk dank, dus inderdaad wordt iedere maand de databundel met het opgegeven aantal MB's verhoogd zolang je klant blijft.

Abonnement 2000MB+1000MB gratis is dus maandelijks 3000MB zolang je klant blijft (en de bundels waarschijnlijk niet aanpast).

Ik vond de berichtgeving hierover ook erg vaag overkomen en dan komen dit soort vragen opborrelen.

Maar inderdaad goede deal en ook overgestapt.


Hoi Mainair,

Goed dat je dit navraagt.

Onderstaand punt beantwoordt jouw opmerking over het wijzigen van bundels en de gratis MB's :)

Krijg ik altijd extra MB’s? Ook als ik een daarna een andere internetbundel kies?

Ja, dat kan. Stel voor dat je nu kiest voor een 1000+500 MB internetbundel, maar je hebt over drie maanden toch een grotere bundel nodig, dan kun je wijzigen naar een 2000+1000 MB internetbundel. Je krijgt altijd 50% extra gratis MB’s als je een 'nog een jaar - extra voordelig' contract hebt. Ook na de einddatum van je contract. Heb je hier nog vragen over?

Beste Ernst,

Een duidelijk uitleg! Ik ben sinds begin 2011 overgestapt op Simyo mede omdat het duidelijk, inzichtelijk, een goede prijs/kwaliteit heeft, aan te passen was, én op het KPN netwerk zat. In de loop der jaren zijn er veel dingen verbetert, makkelijker geworden en heb ik zeker 5 á 6 vrienden ook bij Simyo geïntroduceerd. Toentertijd kon je net zoals nu ook kiezen voor een maand of jaar abonnement maar zat er (dacht ik) niet heel veel verschil in. Ik heb dus gekozen voor een maandabonnement.
Nu blijft deze keuze me dus blijkbaar als "geen trouwe Simyo beller" achtervolgen want voor deze trouwe klant geen aanbieding. Ergens vind ik dit ontzettend raar, ik zal ook vast niet de enige zijn, maar geef me dan op zijn minst een keuze om voor een jaar te verlengen en wel of niet te profiteren van deze actie.
Nu blijf ik met een beteuterd gezicht achter.


Hoi Jussie,

Fijn dat het allemaal duidelijk is 🙂 Je mag uiteraard nu alsnog kiezen voor een jaarabonnement. Zodra je deze 9 maanden hebt, kun je voor de 'bundels voor bellers die hun jaarcontract verlengen' kiezen door middel van 'nog een jaar' aan te klikken. Ik snap dat je dit jammer vindt! Helaas kan ik er niets anders van maken voor je op dit moment. De grotere databundels worden wel goedkoper voor de maandbundels 🙂 Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Groetjes,
Angela
Badge
Ik heb gisteren een vraag gesteld en ben verwezen naar dit topic voor het antwoord. Er is wel een antwoord gegeven wat iemand als klant het meest logische zou vinden, maar ik hoor toch graag van Simyo zelf welk tarief ze gaan rekenen. Het is mij dus nog steeds niet duidelijk, in dit topic staat niets over nummerbehoud of ingangsdata, dus ik stel mijn vraag hier nogmaals:

Ik heb amper een abonnement aangevraagd bij Simyo of ik krijg al bericht dat de tarieven veranderen (oftewel omhoog gaan). Volgens de mail die ik kreeg gelden de nieuwe tarieven alleen als ik mijn bundel op of na 2 november wil wijzigen. Ik wil niet wijzigen, maar hoe zit dat met nummerbehoud?

Ik heb een sim only 200 minuten voor €5.00 per maand aangevraagd. Per 2 november kost diezelfde bundel €6.00 per maand.
Ik heb nummerbehoud aangevraagd en dat is ook al bevestigd: mijn telefoonnummer wordt op 11 december overgezet naar mijn Simyo-kaart en op de dag dat het nummer wordt overgezet zouden mijn bundels starten.

Oftewel: ik heb mijn bundel aangevraagd voor 2 november maar deze gaat pas in na 2 november.
Welke prijs gaat er nu gerekend worden?
De prijs waar ik het contract voor heb afgesloten (€5.00) of de nieuwe prijs (€6.00)?
Reputatie 1
Badge
Uit jullie bericht:

Maandabonnement
Heb je een maandabonnement? Dan kun je helaas geen gebruik maken van de bundels voor trouwe bellers. Je kunt natuurlijk wel overstappen naar een jaarabonnement. Want ook dat is voordeliger.


Betekent dit dat ik geen trouwe beller ben van Simyo?
Heb vanaf 2012 een maand abo maar blijkbaar ben ik niet een trouwe klant.
Of lees ik het verkeerd en mag ik een jaar abo nemen inclusief de extra MBs?
Ik snap ook nog niet goed hoe het allemaal zit... Kan een moderator het hier voor mij uitzoeken?
Ik ben op zich tevreden met de bundels die ik nu heb (200 min en 200 mb) maar ik zou nu dus gratis er extra 100 mb bij kunnen krijgen, omdat ik een trouwe beller ben, of moet ik hier nu toch voor gaan betalen?
Reputatie 1
Badge

Een duidelijk uitleg! Ik ben sinds begin 2011 overgestapt op Simyo mede omdat het duidelijk, inzichtelijk, een goede prijs/kwaliteit heeft, aan te passen was, én op het KPN netwerk zat. In de loop der jaren zijn er veel dingen verbetert, makkelijker geworden en heb ik zeker 5 á 6 vrienden ook bij Simyo geïntroduceerd. Toentertijd kon je net zoals nu ook kiezen voor een maand of jaar abonnement maar zat er (dacht ik) niet heel veel verschil in. Ik heb dus gekozen voor een maandabonnement.
Nu blijft deze keuze me dus blijkbaar als "geen trouwe Simyo beller" achtervolgen want voor deze trouwe klant geen aanbieding. Ergens vind ik dit ontzettend raar, ik zal ook vast niet de enige zijn, maar geef me dan op zijn minst een keuze om voor een jaar te verlengen en wel of niet te profiteren van deze actie.
Nu blijf ik met een beteuterd gezicht achter.

Hoi Jussie,

Fijn dat het allemaal duidelijk is 🙂 Je mag uiteraard nu alsnog kiezen voor een jaarabonnement. Zodra je deze 9 maanden hebt, kun je voor de 'trouwe bellers bundels' kiezen door middel van 'nog een jaar' aan te klikken. Ik snap dat je dit jammer vindt! Helaas kan ik er niets anders van maken voor je op dit moment. De grotere databundels worden wel goedkoper voor de maandbundels 🙂 Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Groetjes,
Angela


Wat voor policy is dit van Simyo?

Klanten die al jaren bij jullie aangesloten zijn maar niet voor een jaar abo hebben gekozen krijgen niet de mogelijkheid om van deze extra gebruik te maken!

Bedankt Simyo dat jullie onderscheid maken van klanten met een maand of jaar abo!
Ik ben ook erg teleurgesteld. Ben ruim 4 jaar klant bij Simyo maar blijkbaar geen trouwe beller.

Heel erg jammer om te concluderen dat je dan niet als trouwe klant wordt gezien.
Geef ons op zijn minst de optie om over te stappen naar een jaar abo en mee te profiteren van deze actie.
Reputatie 1
Badge +1
Het is me helemaal duidelijk nu.
Om de gratis extra's mb te krijgen kost het me toch 1 euro per maand extra.

4 euro voor 100 belminuten ipv de 3 euro die ik al jaren als trouwe klant betaal.

Zoals mijn naam hier al zegt bel ik af en toe en internet weinig om onder de 500 mb te blijven maar iets meer zou fijn zijn want af en toe nam ik een bundel van 1000 mb maar dat zal vanaf nu niet meer gebeuren.

Ik was altijd zeer tevreden over simyo maar dat is nu minder geworden.
Hallo,

Ik heb inmiddels al bijna 2 jaar een jaarabonnement bij simyo en als ik kijk bij de informatie over mijn abonnement zie ik geen einddatum of iets staan. Nu zou ik dus ook graag over willen stappen naar de trouwe bellers bundel maar ik heb hier helemaal geen mail over gehad (mijn moeder die korter bij jullie zit daar in tegen wel) en kan dit ook nergens terug vinden. Graag zou ik willen weten hoe ik dit kan aanpassen.

Groet,
Reputatie 7
Badge +9
Hallo dyantha94,

Welkom op het Simyo forum.

Heb je in Mijn Simyo misschien de optie in instellingen - aanbiedingen en acties uitgezet?
Ook al heb je de mail niet ontvangen dan kan je gewoon kiezen om je bundel te wijzigen https://mijn.simyo.nl/bundel-aanpassen
Omdat jouw einddatum van het oorspronkelijk contract al verstreken is zie je geen einddatum staan!

Reageer