Dit is een vervolg op het topic over de nieuwe Simyo app. Deel 1 is hier te vinden
De vernieuwde Mijn Simyo app is vanaf nu te downloaden voor Android en iOS. Met deze versie bepaal je nog beter je eigen genoeg. Lees hieronder meer over de nieuwe app.
We hebben de afgelopen tijd hard gewerkt aan de vernieuwde app. Omdat we veel nuttige feedback van jullie hebben ontvangen via het vorige feedback topic, hebben we nu versie 2.0 uitgebracht.
En op verzoek van veel Simyo bellers, is het nu ook weer mogelijk om ingelogd te blijven in de app!
Uiteraard willen de ontwikkelaars jullie bedanken voor de feedback.
Wat is er allemaal nieuw aan de Mijn Simyo app?
Sim Only versie
- De app heeft een fris design gekregen en ziet er nu hetzelfde uit als Mijn Simyo
- Inloggen met een inlogcode
- Je kunt nu ook zien of je extra kosten maakt
- Facturen betalen vanuit de app
- MB's bijkopen
- VriendenDeal is beschikbaar in de app (deel o.a. je kortingslink met anderen)
Prepaid versie
- Beltegoed opwaarderen
- Inloggen met een inlogcode
Nieuw! Versie 2.0
- De widget is terug
- Je kunt nu kiezen om ingelogd te blijven
- Wachtwoord bij bundels bijkopen en wijzigen
- Foto toevoegen aan profiel
- Uitleg voor aanmaken inlogcode
Wil je de app downloaden?
- iOS
- Android
Wil je meer informatie over de Simyo app? Kijk dan op onze Mijn Simyo app pagina.
Heb je suggesties voor ons? Of vind je de app een goede verbetering? Laat het ons in dit topic weten.
De nieuwe Mijn Simyo app. Laat ons weten wat je ervan vindt [deel 2]
Bladzijde 4 / 7
Leuk zo'n mailtje waarin ik een mededeling krijg dat er een nieuwe versie van de app uit is....
Lees ik echter verder, blijkt het niet voor mijn telefoon te zijn (windows phone 😎. Dit terwijl bij Simyo in de telefoonshop ook Windows Phones worden geleverd....
Kortom: ik zou het vinden als deze app ook ontwikkeld zou worden voor de windows phone, ook al heeft dit plafform een laag aandeel...
Lees ik echter verder, blijkt het niet voor mijn telefoon te zijn (windows phone 😎. Dit terwijl bij Simyo in de telefoonshop ook Windows Phones worden geleverd....
Kortom: ik zou het vinden als deze app ook ontwikkeld zou worden voor de windows phone, ook al heeft dit plafform een laag aandeel...
Kreeg een mailtje over de nieuwe Simyo app... maar... ik kan hem niet installeren. Ik heb blijkbaar een Google account dat aan Canada is gekoppeld en zelfs toen ik in Nederland was, kreeg ik een foutmelding dat de app niet beschikbaar is in mijn land.
Is er een mogelijkheid voor Simyo om de app internationaal beschikbaar te maken? Ik snap wel dat ik een uitzondering ben maar... er zullen misschien wel meer mensen zijn (nieuwe Nederlanders bijvoorbeeld?) die in hetzelfde schuitje terecht zouden kunnen komen...
Is er een mogelijkheid voor Simyo om de app internationaal beschikbaar te maken? Ik snap wel dat ik een uitzondering ben maar... er zullen misschien wel meer mensen zijn (nieuwe Nederlanders bijvoorbeeld?) die in hetzelfde schuitje terecht zouden kunnen komen...
Is de nieuwe Windows app vergeten, of komt deze nog ?
ik las net een mail over de nieuwe Mijn Simyo app. Voor iOs en Android... Waar is de Windows Phone versie?
Ik heb, net als sommige anderen in dit forum, een Windows phone. Sterker nog, er zijn hier 4 mensen in huis, die alle 4 een simyo sim only hebben én een Windows phone. Nu snap ik dat de userbase klein is, maar er is wel één ding verandert in het Windows phone landschap: App bridges. Voor iOS apps is er project Islandwood, waarmee iOS apps omgezet kunnen worden naar universele Windows apps, wat betekend dat de app op alle Windows 10 apparaten draait, dus naast telefoons ook computers (dus grotere userbase). Ik heb gelezen dat resultaten van de bridge wisselend zijn, maar ik zou het heel gaaf vinden als jullie eens onderzoek zouden kunnen doen naar de mogelijkheden van deze tool en ons kunnen laten weten of dat een goed alternatief is voor het ontwikkelen van een volledig nieuwe pap, en waarom wel/niet. Dan is er in ieder geval voor de Windows phone gebruikers onder ons duidelijkheid over de situatie, met bijbehorende reden.
Een link naar de bridge in kwestie: https://developer.microsoft.com/nl-nl/windows/bridges/ios
Een link naar de bridge in kwestie: https://developer.microsoft.com/nl-nl/windows/bridges/ios
waar kun je de verval data van het beltegoed / simkaart inzien ?
en zijn er ook mogelijkheden om automisch elke 6 maanden 1 uitgaande sms te versturen, indien verval dreigt?
en zijn er ook mogelijkheden om automisch elke 6 maanden 1 uitgaande sms te versturen, indien verval dreigt?
Ik ben niet van Simyo hoor.. Ik ben net als jouw klant.. Dus dat "We kunnen de systemen van klanten niet detecteren" klopt niet want dat heb ik niet gezegd.
En hoe ze wel kunnen zeggen dat er weinig klanten ijn met WP? Misschien door de downloads van de app die nu wel in de store staat 😉 En die afname is zeer gering (geweest) en daarom ook nooit meer bijgewerkt.
Wellicht als de vraag zo groot word dat de kosten draagbaar worden voor SImyo komt ie nog. Dan zou ik er zelf ook profijt van hebben namelijk 😉
Simyo is een Sim Only provider, wat voor aanbieding had je in gedachte dan?
Er staat in de mail dat je hem kunt downloaden voor Android of iOS. Duidelijker kan niet, toch?
Ik mis ook de windows app. Of een leuke aanbieding om mij over te halen tot Android of iOS 😃
Ik gebruik zelf Windows Phone. En het is erg jammer dat jullie er geen app meer voor maken. Er zijn meer Windows phone gebruikers dan jullie denken. Je zij net zelf ook al: We kunnen de systemen van klanten niet detecteren, maar jullie kunnen wel zeggen dat er weinig Windows Phone gebruikers zijn. Een beetje gek niet? Ik heb wel een suggestie: Nu met Windows 10 is het erg makkelijk om een IOs app the draaien op Windows 10. Deze kun je makkelijk overzetten en kost nauwelijks iets. Dan hebben de Windows phone gebruikers toch een app!!
Maar goed, er is dus besloten die links te laten liggen. Oké, jammer maar helaas. Echter wie bedacht toen dat het een goed idee was om al die gebruikers een mailtje te sturen met een nieuwe app die niet bestaat? Jullie kunnen prima detecteren wie WM10/WP8 draait, dus waarom stuur je die mensen een mail? Je hoeft ons er niet vaker op te wijzen dat we niet ondersteund worden, dat begrijpen we ondertussen.
Leg ons even uit hoe jij denkt dat Simyo detecteert wat voor telefoon hun klanten hebben. Ben ik zeer benieuwd naar, helemaal omdat Simyo een Sim Only provider is en er dus geen abonnementen zijn in combinatie met een toestel.
Het mailen van nieuwsbrieven gaat met een simpele "druk op knop" naar al haar klanten. Het enige wat Simyo kan zien is of je een pre paid klant bent of een klant met abonnement.
Het lijkt me al sterk dat ze dat niet gewoon via het netwerk kunnen uitvogelen. Zelfs als dat niet kan lijkt het me wel heel erg onwaarschijnlijk als wanneer de app verbinding maakt met de Simyo servers er geen versie wordt doorgestuurd. Daarmee kunnen ze inderdaad geen WM10 gebruikers met Simyo prepaid vinden gezien die uberhaupt geen app hebben, maar degene met een abbo wel.
Dat ze gewoon op de send-all knop drukken zal wel, maar dat is hun keuze. Ik vind het iig niet netjes om een mail te sturen naar WM10/WP8 gebruikers dat er een nieuwe app is terwijl er geen nieuwe app is. En dan zelfs dat niet vermelden in de mail.
Voor de prepaid versie zou het handig zijn als je snel een internet bundel kan bestellen. Dus zonder eerst de webpagina te hoeven openen
Ja je kunt dat doen in het inlogscherm door op het +je in het rondje te klikken.
Maar goed, er is dus besloten die links te laten liggen. Oké, jammer maar helaas. Echter wie bedacht toen dat het een goed idee was om al die gebruikers een mailtje te sturen met een nieuwe app die niet bestaat? Jullie kunnen prima detecteren wie WM10/WP8 draait, dus waarom stuur je die mensen een mail? Je hoeft ons er niet vaker op te wijzen dat we niet ondersteund worden, dat begrijpen we ondertussen.
Leg ons even uit hoe jij denkt dat Simyo detecteert wat voor telefoon hun klanten hebben. Ben ik zeer benieuwd naar, helemaal omdat Simyo een Sim Only provider is en er dus geen abonnementen zijn in combinatie met een toestel.
Het mailen van nieuwsbrieven gaat met een simpele "druk op knop" naar al haar klanten. Het enige wat Simyo kan zien is of je een pre paid klant bent of een klant met abonnement.
Kan ik meerdere sim kaarten beheren onder 1 account (dan wel koppelen)?
Leuk zo'n mailtje. Totdat bleek dat het niet relevant voor je was omdat je OS niet ondersteund wordt door Simyo (Windows Mobile). Wat ik me dan toch afvraag: Waarom niet een update ervoor? En ja, ik begrijp dat het marktaandeel een stuk kleiner is tov een Android, maar ik kan me niet voorstellen dat een stagair aannemen om een transparante live tile te maken die je tegoed/resterende minuten/mbs ziet zo duur voor jullie is. (Als random voorbeeld). Of als jullie het weigeren, stel de API open.
Maar goed, er is dus besloten die links te laten liggen. Oké, jammer maar helaas. Echter wie bedacht toen dat het een goed idee was om al die gebruikers een mailtje te sturen met een nieuwe app die niet bestaat? Jullie kunnen prima detecteren wie WM10/WP8 draait, dus waarom stuur je die mensen een mail? Je hoeft ons er niet vaker op te wijzen dat we niet ondersteund worden, dat begrijpen we ondertussen.
Maar goed, er is dus besloten die links te laten liggen. Oké, jammer maar helaas. Echter wie bedacht toen dat het een goed idee was om al die gebruikers een mailtje te sturen met een nieuwe app die niet bestaat? Jullie kunnen prima detecteren wie WM10/WP8 draait, dus waarom stuur je die mensen een mail? Je hoeft ons er niet vaker op te wijzen dat we niet ondersteund worden, dat begrijpen we ondertussen.
Hoi WillemSV en Wim3117,
Goed dat jullie je hierover laten horen 🙂. Ik heb zojuist een ander forumlid met hetzelfde verzoek aan antwoord gegeven. Deze reactie vind je hier. Ik hoop dat jullie mijn uitleg begrijpen 🙂.
Groetjes, Tiury
Goed dat jullie je hierover laten horen 🙂. Ik heb zojuist een ander forumlid met hetzelfde verzoek aan antwoord gegeven. Deze reactie vind je hier. Ik hoop dat jullie mijn uitleg begrijpen 🙂.
Groetjes, Tiury
Reputatie 1
Wel heel erg jammer dat er nog steeds geen app is voor de Windows Phone .......
Komt deze er nog?
Komt deze er nog?
Er is ook een groot deel van jullie klanten (waaronder ik) Windows Phone gebruiker. Leuk en bedankt voor de mail maar wij hebben er niets aan. 😛
Hoi frank.luchtmeijer,
Bedankt voor je feedback 🙂 Goed dat je ons dit laat weten natuurlijk. Omdat je niet de enige bent met deze feedback, kijken we naar een manier waarop we dit terug kunnen brengen. Ik kan daar echter nu nog niet zoveel over kwijt!
Groetjes, Tiury
Bedankt voor je feedback 🙂 Goed dat je ons dit laat weten natuurlijk. Omdat je niet de enige bent met deze feedback, kijken we naar een manier waarop we dit terug kunnen brengen. Ik kan daar echter nu nog niet zoveel over kwijt!
Groetjes, Tiury
wat ik mis in de nieuwe app is het lijntje met het aantal dagen die je nog te gaan hebt tot het einde v.d. maand.
Hiermee zie je in 1 oogopslag of je verbruik boven of onder het daggemiddelde ziet.
Kan dat weer terugkomen?
Hiermee zie je in 1 oogopslag of je verbruik boven of onder het daggemiddelde ziet.
Kan dat weer terugkomen?
Hoi Thebug & Bromnozzem,
@Thebug, goed dat je dit aangeeft! Ik zal je idee doorgeven aan de juiste personen. Wie weet kunnen we dit in een volgende update iets aanpassen waardoor de letters wat groter worden 🙂 Bedankt voor je feedback!
@Bromnozzem, goed om te zien dat het nu werkt. Dat je graag ingelogd wilt blijven kan ik begrijpen. Helaas gaat dit niet met de oudere versies van Android. Als je de mogelijkheid hebt om je softwareversie een update te geven, ben je van dit probleem af. Alle versies na Android 4 kampen namelijk niet meer met dit probleem. Ben je in de mogelijkheid om dit te proberen? Helaas zijn niet alle telefoon geschikt hiervoor.
Groetjes,
Angela
@Thebug, goed dat je dit aangeeft! Ik zal je idee doorgeven aan de juiste personen. Wie weet kunnen we dit in een volgende update iets aanpassen waardoor de letters wat groter worden 🙂 Bedankt voor je feedback!
@Bromnozzem, goed om te zien dat het nu werkt. Dat je graag ingelogd wilt blijven kan ik begrijpen. Helaas gaat dit niet met de oudere versies van Android. Als je de mogelijkheid hebt om je softwareversie een update te geven, ben je van dit probleem af. Alle versies na Android 4 kampen namelijk niet meer met dit probleem. Ben je in de mogelijkheid om dit te proberen? Helaas zijn niet alle telefoon geschikt hiervoor.
Groetjes,
Angela
[quote=Tiury]Hoi bromnozzem,
Na weer vele malen installleren en weer deinstalleren doet hij het nu eindelijk heb inderdaad nu het vinkje uitstaan met wachtwoord onthouden wat ik trouwens erg onhandig vindt,gezien ik meerdere keren per dag kijk wat er gebeurd..
Maar goed hij werkt en dat is het belangrijkste.
Na weer vele malen installleren en weer deinstalleren doet hij het nu eindelijk heb inderdaad nu het vinkje uitstaan met wachtwoord onthouden wat ik trouwens erg onhandig vindt,gezien ik meerdere keren per dag kijk wat er gebeurd..
Maar goed hij werkt en dat is het belangrijkste.
Fijn dat de widget er weer is, aleen ben ik toch weer terug gegaan naar de oude app. De reden is dat het font nu zo klein is dat ik het zonder bril niet meer kan lezen, wat met de oude app wel prima gaat. Ik heb de fonts in mijn telefoon normaal extra groot staan, is het een idee om die instelling te gebruiken bij het bepalen van de font grootte in de wirdget?
Bladzijde 4 / 7
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.