.

De nieuwe Mijn Simyo app. Laat ons weten wat je ervan vindt [deel 2]



Toon eerste bericht

161 reacties

Als jij automatische updates aan heb staan voor de app dan komt ie vanzelf.. staat ook in het bericht.. In fases komt ie bij de gebruikers..
Jammer maar helaas!!
Loopt nog steeds vast, mooi hoor zo'n nieuw topic, maar de problemen zijn er nog steeds, bij tweede keer inloggen nog steeds oranje scherm en moet ik de App nog steeds helemaal stoppen.
Opnieuw geïnstalleerd, maar nog steeds versie 3.0.2., en dus dezelfde problemen.

S4 mini android 4.4.2


Versie 3.0.2 is niet de versie waar dit topic over gaat. Je hebt die update nog niet..


Kan best zijn, maar waar en/of wanneer kan ik dan de juiste versie downloaden.
Simyo stuurt mij een reactie dat er een nieuwe versie is!!??
Kan best zijn, maar waar en/of wanneer kan ik dan de juiste versie downloaden.
Simyo stuurt mij een reactie dat er een nieuwe versie is!!??
Fijn dat je niet meer elke keer een code hoeft in te voeren bij het openen van de app!

Nu nog de 'balkjes' voor hoeveel dagen er nog over zijn ten opzichte van het aantal MB's / Minuten en we hebben de functionaliteit eindelijk terug van de vorige app.
Jammer maar helaas!!
Loopt nog steeds vast, mooi hoor zo'n nieuw topic, maar de problemen zijn er nog steeds, bij tweede keer inloggen nog steeds oranje scherm en moet ik de App nog steeds helemaal stoppen.
Opnieuw geïnstalleerd, maar nog steeds versie 3.0.2., en dus dezelfde problemen.

S4 mini android 4.4.2


Versie 3.0.2 is niet de versie waar dit topic over gaat. Je hebt die update nog niet..
Jammer maar helaas!!
Loopt nog steeds vast, mooi hoor zo'n nieuw topic, maar de problemen zijn er nog steeds, bij tweede keer inloggen nog steeds oranje scherm en moet ik de App nog steeds helemaal stoppen.
Opnieuw geïnstalleerd, maar nog steeds versie 3.0.2., en dus dezelfde problemen.

S4 mini android 4.4.2
Reputatie 7
Badge +10
In de 1e reactie van Tiury op dit topic staat de FAQ. Hierin leggen we in de 1e vraag uit dat de update langzaam uitgerold wordt 😉 Goed dat je het alsnog vraagt!

Groetjes,
Angela
Ah ok, zoiets had ik al vernomen maar naar aanleiding dit bericht dacht ik ven anders 😃
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Raytje,

Dat heb je goed gezien! We rollen deze 'widget update' langzaam uit. Hij is dus niet direct voor iedereen beschikbaar maar dit komt er zeker aan. In de aankomende dagen zal hij steeds verder uitgerold gaan worden :)

Groetjes,
Angela
App is nog niet live gezet denk ik want ik zie hem niet.. Laatste update is 3 maart..
Reputatie 6
Badge +10
Waar is de widget gebleven?
Omdat we veel feedback hebben gekregen bij het lanceren van de nieuwe app, is de widget voor Android terug! We rollen deze widget update langzaam uit, dus hou je App updates goed in de gaten.

Waarom kan ik nu wel ingelogd blijven?
Ook op dit punt hebben we veel feedback gekregen. We hebben daarom de beveiliging aangepast. Je hoeft nu alleen bij het wijzigen van je bundels óf bijkopen van MB's een pincode of wachtwoord in te voeren. Daarnaast moet je altijd bevestigen dat je het echt wilt aanschaffen.

Kan ik nu een profielfoto toevoegen?
Je kon bij het aanmaken van je Mijn Simyo app account al een profielfoto kiezen. Het is nu na de update ook mogelijk om deze profielfoto te wijzigen of later toe te voegen.

Waarom krijg ik een oranje scherm te zien?
Zie jij een oranje scherm? Dan is het goed mogelijk dat jij de laatste versie van onze app nog niet hebt geïnstalleerd. In de nieuwste versie krijg je geen oranje scherm meer te zien.

Toch wel een oranje scherm? Laat ons dan even weten wanneer je dit precies te zien krijgt, welke telefoon je hebt en welke softwareversie erop staat. We gaan dan op onderzoek uit voor je.

Wat is het verschil tussen een wachtwoord en inlogcode?
Het wachtwoord is hetzelfde als je wachtwoord voor Mijn Simyo. De 5-cijferige inlogcode is alleen voor de app en maakt het makkelijker om in te loggen. 5 cijfers zijn immers makkelijker te onthouden en in te typen dan een wachtwoord met hoofdletters en cijfers erin. De inlogcode kun je zelf wijzigen in de app. Het wachtwoord is gelijk aan dat op Mijn Simyo en wijzig je dus ook op Mijn Simyo.

Reageer