.

De nieuwe Mijn Simyo app. Laat ons weten wat je ervan vindt [deel 2]


Reputatie 6
Badge +10
  • Oud-moderator
  • 5265 reacties
Dit is een vervolg op het topic over de nieuwe Simyo app. Deel 1 is hier te vinden

De vernieuwde Mijn Simyo app is vanaf nu te downloaden voor Android en iOS. Met deze versie bepaal je nog beter je eigen genoeg. Lees hieronder meer over de nieuwe app.

We hebben de afgelopen tijd hard gewerkt aan de vernieuwde app. Omdat we veel nuttige feedback van jullie hebben ontvangen via het vorige feedback topic, hebben we nu versie 2.0 uitgebracht.

En op verzoek van veel Simyo bellers, is het nu ook weer mogelijk om ingelogd te blijven in de app!

Uiteraard willen de ontwikkelaars jullie bedanken voor de feedback.

Wat is er allemaal nieuw aan de Mijn Simyo app?

Sim Only versie

- De app heeft een fris design gekregen en ziet er nu hetzelfde uit als Mijn Simyo
- Inloggen met een inlogcode
- Je kunt nu ook zien of je extra kosten maakt
- Facturen betalen vanuit de app
- MB's bijkopen
- VriendenDeal is beschikbaar in de app (deel o.a. je kortingslink met anderen)

Prepaid versie

- Beltegoed opwaarderen
- Inloggen met een inlogcode

Nieuw! Versie 2.0

- De widget is terug
- Je kunt nu kiezen om ingelogd te blijven
- Wachtwoord bij bundels bijkopen en wijzigen
- Foto toevoegen aan profiel
- Uitleg voor aanmaken inlogcode

Wil je de app downloaden?

- iOS
- Android

Wil je meer informatie over de Simyo app? Kijk dan op onze Mijn Simyo app pagina.

Heb je suggesties voor ons? Of vind je de app een goede verbetering? Laat het ons in dit topic weten.

161 reacties

Badge +7
Hoi Pilf67,

Welkom op het Simyo forum! :)

Bedankt voor je feedback voor onze app! Wat het betreft het wisselen van nummer op de app, daar heeft Raytje helemaal gelijk in. Als je uitlogt, kom je weer terug in het inlogscherm. Je hoeft dus niet elke keer de app af te sluiten :)

Wat betreft de dagen teller, ik heb dit doorgegeven aan de ontwikkelaar van de app. Als er meerdere mensen zijn die deze dagenteller missen, kunnen we deze altijd weer opnieuw instellen :)

Als je hier nog vragen over hebt, laat je dit dan weten?

Groetjes,
Samantha

@Raytje, heel erg bedankt voor je hulp 🙂
@pilf67,

Je eerste opmerking is te beantwoorden. App afsluiten is niet nodig om van account te wisselen. Simpel uitloggen is voldoende. Daarna gewenst account aanklikken en inloggen.

2e opmerking is aan Simyo.
Goedendag,

Ik gebruik de app geregeld om mijn kinderen hun verbruik te controleren. Ik ben al blij dat ik meerder nummers met de app kan observeren. Graag zou ik nog een paar verbeteringen aan de app zien.
Als ik van telefoon nummer wil wisselen moet de hele app. afgesloten worden en kan ik pas na het opnieuw opstarten van de app. op een andere afbeelding klikken.Het zou veel handiger wezen als ik gewoon uit de ene account kan en via de afbeelding en pin meteen weer in de andere account.
Ook mis ik de dagen teller in het grafiek. Vroeger in de langwerpige verbruiksgrafiek liepen ook de dagen mee.
Nu staan de resterende dagen erboven, maar moet je zelf rekenen of je verbruik nog in de pas loopt met de resterende dagen

Ook op de website mis ik de dagenteller in het grafiek, een klein blauw lijntje zou veel duidelijker wezen net zo als voorheen met de rechte verbruiksbalk.

Grt Flip
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Rianne81,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat vervelend dat je niet kunt inloggen! Wat PCFreak vraagt is een goed begin: kun je wel op de computer inloggen met je inloggegevens? Als dat kan, dan raad ik je aan om je app te verwijderen en opnieuw te installeren. Als je daarna je 06-nummer en wachtwoord invoert, zul je opnieuw een code moeten kiezen. Hopelijk zal het dan allemaal werken! Als niet, kun je dat terugkoppelen en gaan we gewoonweg op zoek naar een ander antwoord.

Als je niet op de computer kunt inloggen, dan kun je klikken op 'Wachtwoord vergeten'. Je krijgt dan een nieuw wachtwoord toegestuurd via e-mail! Hiermee kun je het dan opnieuw proberen.

Hou je me op de hoogte?

@ PCFreak, dankjewel voor je hulp!

Groetjes,
Jihane
Badge +2
Kun je met diezelfde login wel op mijn-simyo inloggen?
Hoi allemaal!!!

Ik gebruik de app regelmatig maar sinds een aantal dagen snapt de app mijn inlogcode niet meer...het blijft zeggen dat het fout is...terwijl ik dezelfde code nog steeds heb....Wachtwoord snapt ie daarna al helemaal niet meer...
Weet iemand wat ik kan doen???
Alvast bedankt!!!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Vin Fijne,

Wat vervelend dat je niet van die inlogcode af komt! Ik heb jouw vraag zojuist beantwoord in dit topic. Wil je hier naar kijken en me laten weten of het hiermee opgelost is?

Groetjes,
Jihane
Vorige week heb ik de apps in mijn mobiel geïnstalleerd maar inlogcode moet ik telkens invullen voordat ik mobiel wil gebruiken Ik heb weer verwijderen maar het lukt me niet. Hoewel de icon is weg maar het vereisen van inlogcode blijft eisen. Hoe kan ik het complete grondig verwijderen??
Badge
Super handig werkte hij maar...na de nieuwe update start hij nu niet meer op ,het scherm blijft oranje en nijn toetsen bord komt in beeld maar voor de rest niks en ik kan dus niet kijken hoeveel beltegoed ik heb
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Scotsman,

Wat raar dat het niet lukt om de app te downloaden :S Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik ga deze week op onderzoek uit en voor jou uitvogelen hoe dat toch kan.

Je hoort nog van me!

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Badge +9
Dat weet ik ook niet, de app bouwers zijn misschien niet dezelfde....
Reputatie 7
Badge +9
Misschien als je weer in NL bent en bereik van Simyo hebt dat het wel lukt. Volgens de systeemvereisten zou hij het moeten doen.

Ik had in Praag een Vodafone CZ app, die werkte prima daar met het Vodafone kaartje, in NL deed de app niets meer met hetzelfde kaartje nadat ik het toestel herstart had om 4G in NL op Simyo te krijgen.


Goede suggestie. Blijft wel de vraag waarom ik hier wel MijnKPN kan installeren en niet MijnSimyo...
Reputatie 7
Badge +9
Misschien als je weer in NL bent en bereik van Simyo hebt dat het wel lukt. Volgens de systeemvereisten zou hij het moeten doen.

Ik had in Praag een Vodafone CZ app, die werkte prima daar met het Vodafone kaartje, in NL deed de app niets meer met hetzelfde kaartje nadat ik het toestel herstart had om 4G in NL op Simyo te krijgen.
Reputatie 7
Badge +9
Het is een Dual-Sim toestel, heb je geprobeerd met de Simyo in slot 1 en 2, zonder andere simkaart? Ik had vroeger ook wel eens last met sommige programma's toen ik nog Simyo in slot 2 had en Base in slot 1.

Dit is geen dual-sim toestel, die variant bestaat wel (model 4018D) maar dit is de 4018X met maar 1 sim slot.

Bedankt voor je suggesties trouwens!
Reputatie 7
Badge +9
Het is een Dual-Sim toestel, heb je geprobeerd met de Simyo in slot 1 en 2, zonder andere simkaart? Ik had vroeger ook wel eens last met sommige programma's toen ik nog Simyo in slot 2 had en Base in slot 1.
Reputatie 7
Badge +9
Hoi,

Misschien dat de directe link wel lukt?

https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.simyo.mijnsimyo

Succes.


Helaas....

Reputatie 7
Badge +9
Hoi,

Misschien dat de directe link wel lukt?

https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.simyo.mijnsimyo

Succes.
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Scotsman,

Komt dat misschien doordat je niet het volledige aanbod van de Playstore ziet, maar alleen dat voor Great Britain geschikt is? Het toestel werd geleverd met Android 4.4.


Het toestel draait inderdaad op Android 4.4.2. Ik weet niet hoe ik er achter kom of het volledige aanbod te zien is. Ik krijg in elk geval wel typisch Nederlandse apps zoals 9292, NS reisplanner Xtra en OV-Chipkaart te zien, om maar een paar te noemen. Daar heb je buiten NL helemaal niets aan. Daarom verbaast het me dat de Nederlandse Simyo app niet getoond wordt want daar heb je buiten NL wel wat aan.
Wat ik wel kan downloaden zijn een aantal (voor mij nutteloze) KPN apps, waaronder MijnKPN. Het is een rare wereld!!
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Scotsman,

Komt dat misschien doordat je niet het volledige aanbod van de Playstore ziet, maar alleen dat voor Great Britain geschikt is? Het toestel werd geleverd met Android 4.4.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Scotsman,

Ik snap heel goed dat het handiger zou zijn als de app ook op jouw Alcatel OneTouch Pop D1 geïnstalleerd kon worden. Helaas is er nog niets nieuws over te zeggen! Zodra dit wel het geval is, zullen we dat meteen in dit topic plaatsen 🙂

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Badge +9
We houden je uiteraard weer op de hoogte, SophiaB. We komen er wel ;)

Groetjes,
Angela


Is er over dit topic inmiddels iets nieuws te melden? Ik ben er toe overgegaan om niet meer van simkaart te wisselen elke keer als ik naar Nederland ga, en dus heb ik de Simyo sim permanent in een android toestelletje geparkeerd. Dit is een Alcatel OneTouch Pop D1. Het zou ideaal zijn als daar de Simyo app geïnstalleerd zou kunnen worden. Het is me tot op heden niet gelukt om de Simyo app te installeren, de Playstore toont wel enkele Simyo apps maar helaas niet de Nederlandse.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Maria Kalmijn,

Snap ik! Graag gedaan, wat de reacties betreft 🙂 Laat je 't weten als je nog andere vragen hebt?

Groetjes,
Jihane
Jammer dat het alleen voor hoger dan 4 is hoewel ik het een rare zaak vind. Bedankt voor de reacties.
Reputatie 7
Badge +10
Dan is dat precies waar ik het eerder over gehad heb in mijn berichten. Sorry, ik kan dit probleem dan ook niet verhelpen voor je :(

Groetjes,
Angela
Ik heb de 4

Reageer