Ik heb een beeld bij de verhouding iOS/Android/Windows phones in het nadeel van Windows phones maar verzoek toch om een app versie voor de windows phone, puur uit eigenbelang ;-)
Ps. Ik verwacht niet dat ik vaak op dit forum actief zal zijn, misschien 3x per jaar.
Beantwoord
App voor Windows phone is zeer welkom. Wanneer komt 'ie?
Beste antwoord door Tiury
Hoi Pete1234, welkom op het Simyo forum 🙂.
Hartstikke bedankt voor je feedback over de app en de uitgesproken wens (als is het uit eigen belang), voor een Windows Phone app. Helaas hebben we deze app al gehad, na een roerige ontwikkeling en testperiode. Dit is inmiddels 2 grote updates terug.
Terwijl de app was gelanceerd, werd deze helaas niet voldoende gedownload of gebruikt, waarna er dus is besloten om de stekker eruit te trekken. Dit viel samen met de snelle afname van het marktaandeel van Windows Phone.
Natuurlijk als het marktaandeel weer bijtrekt door een eventueel succes van Windows 10, zou dit natuurlijk een heel ander verhaal worden 🙂.
Groetjes, Tiury
Bekijk originele reactieHartstikke bedankt voor je feedback over de app en de uitgesproken wens (als is het uit eigen belang), voor een Windows Phone app. Helaas hebben we deze app al gehad, na een roerige ontwikkeling en testperiode. Dit is inmiddels 2 grote updates terug.
Terwijl de app was gelanceerd, werd deze helaas niet voldoende gedownload of gebruikt, waarna er dus is besloten om de stekker eruit te trekken. Dit viel samen met de snelle afname van het marktaandeel van Windows Phone.
Natuurlijk als het marktaandeel weer bijtrekt door een eventueel succes van Windows 10, zou dit natuurlijk een heel ander verhaal worden 🙂.
Groetjes, Tiury
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.