.

Sticky

Voorstellen. Wie ben jij?

  • 20 December 2011
  • 918 reacties
  • 45993 Bekeken

Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
Dit topic is bedoeld om iedereen de gelegenheid te geven om wat over zichzelf te vertellen. Hoe oud ben je, wat is je naam, wat houdt je bezig (hobby's, werk etc.)

Ik zal even aftrappen. Ik ben Alex 25 jaar, woonachtig in Haarlem en ben moderator op dit forum. Verder houd ik me bezig met voetbal, films, muziek photoshop en filmbewerking. Ik studeer communicatie aan Hogeschool INHolland. Daarnaast volg ik de ontwikkelingen op het gebied van mobiele telefoons en telefonie. Qua uitgaan ben ik vaak te vinden in Haarlem.

Hopelijk ontwikkelt het Simyo forum zich snel tot een vraagbaak voor klanten, maar is het ook een manier om wat meer te weten te komen over elkaar.

918 reacties

2 nieuwe mods.. Dat vraagt om een nadere kennismaking @Daisy en @Bas 😄
Reputatie 6
Badge +6
Hoi allemaal,

Traditiegetrouw kom ik me hier even voorstellen aan jullie. Nice to e-meet you!

Mijn naam is Bas, ik ben 30 jaar en woon in Amsterdam. Ik werk bij Simyo sinds 2013, wat je niet zou zeggen aangezien ik vandaag pas lid ben geworden van het forum. Maar het is echt waar!

Hobbies zijn onder andere muziek (luisteren én maken), naar de andere kant van de wereld reizen en grafische vormgeving.

Heb je vragen of opmerkingen? Let me know 🙂

Groetjes,

Bas
Reputatie 7
Badge +6
Hoi hoi!

Ik ben Daisy, momenteel 23 jaar oud en geboren en getogen in Almere. In mijn vrije tijd vind ik het fijn om lekker niks te doen. Tijd doorbrengen met vrienden en familie doe ik graag, ook heb ik een dwergkonijntje genaamd Bobbie waar ik veel tijd aan besteed. Daarnaast vind ik het leuk om af en toe een rondje hard te lopen en met fotografie bezig te zijn. Een avondje drankjes doen vind ik ook heel gezellig, uiteraard gepaard bitterballen.

Groetjes!
Welkom op het forum. Jullie waren al schrijvend / typen toen ik opriep om je voor te stellen 😄

Veel plezier en succes. 👍
Reputatie 7
@Bas en @Daisy Leuk! Nieuwe gezichten. Niet dat de bekende gezichten verveelden ofzo, integendeel, maar nieuwe gezichten is altijd leuk! Welkom!
Reputatie 7
Badge +9
Ik werk bij Simyo sinds 2013, wat je niet zou zeggen aangezien ik vandaag pas lid ben geworden van het forum. Maar het is echt waar!
Welkom @Bas! Zo raar is het toch niet dat je niet gelijk op het forum komt. Wij als klanten en forum experts leggen de lat hier op het forum heel hoog en verwachten natuurlijk niets minder dan dat moderatoren minimaal de best mogelijke service verlenen. 😉Dat daar jaren aan ervaring voor nodig is, snappen wij volledig!😝

fotografie
Ook welkom @Daisy! Waar richt je je camera het liefst op? Bewegende dingen? Landschappen? Jezelf (selfie-queen)?
Hallo @Bas en @Daisy behalve ik Friesian vindt ook Billy het leuk om jullie welkom te heten op dit gezellige forum.

Hallo @Bas en @Daisy behalve ik Friesian vindt ook Billy het leuk om jullie welkom te heten op dit gezellige forum.

Hoi allemaal,


Mijn naam is Bas, ik ben 30 jaar en woon in Amsterdam. Ik werk bij Simyo sinds 2013, wat je niet zou zeggen aangezien ik vandaag pas lid ben geworden van het forum. Maar het is echt waar!

Das toch wel heel toevallig. Ik ben bijna net zo jong 28 + 28. Ik woon niet in Amsterdam en werk niet bij Simyo en dat zou je niet zeggen. 😛

Hoi hoi!

Ik ben Daisy, momenteel 23 jaar oud en geboren en getogen..... Daarnaast vind ik het leuk om af en toe een rondje hard te lopen en met fotografie bezig te zijn.


Foto @Daisy😉
En hoi Bobbie moet ik van Billy zeggen.
Reputatie 7
Badge +6
Hoi allemaal,

Dankjewel voor de welkom berichtjes! :)

Groentjuh, ik ben helemaal geen selfiequeen haha. Ik sta liever achter de camera op feestjes of om huisdieren/wilde dieren te fotograferen.

Friesian, geef Billy maar dikke knuffel van mij en Bobbie, wat een lief koppie!

Zonnige groetjes!
Reputatie 6
Badge +6
Welkom op het forum. Jullie waren al schrijvend / typen toen ik opriep om je voor te stellen 😄

Veel plezier en succes. 👍

Haha je was er snel bij ja! Dankjewel Ray!

@Bas en @Daisy Leuk! Nieuwe gezichten. Niet dat de bekende gezichten verveelden ofzo, integendeel, maar nieuwe gezichten is altijd leuk! Welkom!
Thanks Rico!


Ik werk bij Simyo sinds 2013, wat je niet zou zeggen aangezien ik vandaag pas lid ben geworden van het forum. Maar het is echt waar!Welkom @Bas! Zo raar is het toch niet dat je niet gelijk op het forum komt. Wij als klanten en forum experts leggen de lat hier op het forum heel hoog en verwachten natuurlijk niets minder dan dat moderatoren minimaal de best mogelijke service verlenen. 😉Dat daar jaren aan ervaring voor nodig is, snappen wij volledig!😝

Hahaha bedankt voor je begrip Groentjuh 😂


Hallo @Bas en @Daisy behalve ik Friesian vindt ook Billy het leuk om jullie welkom te heten op dit gezellige forum.

Hoi allemaal,


Mijn naam is Bas, ik ben 30 jaar en woon in Amsterdam. Ik werk bij Simyo sinds 2013, wat je niet zou zeggen aangezien ik vandaag pas lid ben geworden van het forum. Maar het is echt waar!
Das toch wel heel toevallig. Ik ben bijna net zo jong 28 + 28. Ik woon niet in Amsterdam en werk niet bij Simyo en dat zou je niet zeggen. 😛

Komt allemaal wel héél dichtbij zo hè? Wat een leuke hond heb je trouwens! Hoi Billie 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Sorry, ben in de loop van de jaren de tel kwijtgeraakt maar ook jullie allemaal weer welkom......uiteraard. 😁
Reputatie 5
Badge +10
Ook ik ben in alle jaren de tel kwijt geraakt hoeveel moderators de revu hebben gepasseerd. (Iemand die het bij hield?)

Ik wacht eigenlijk op de eerste moderator die zich vloggend voorstelt 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Hoort erbij! 🙂 Nieuw bloed is goed, het houdt ons allemaal scherp.

Een vloggende voorstelling... Ik ben geen tegenstander, haha!

Groetjes,
Jihane
Reputatie 5
Badge +10
Ik hoor een nieuwe voorstellingsinstructie komen voor de nieuwe moderators!
Reputatie 7
Badge +6
He Maikel.twinnie,

Ik zal het even in de groep gooien!

Groetjes,
Daisy
Reputatie 5
Badge +10
Misschien iets voor de nieuwe directeur van Simyo 🙂
Reputatie 7
Badge +6
He Maikel.twinnie,

Ik denk niet dat dit voor hem de juiste platform is om zichzelf voor te stellen maar als ik hem van de week zie zal ik het voorstellen!

Groetjes,

Daisy
Reputatie 4
Badge +4

Hey allemaal!

 

Ik ben Ouael (spreek je uit als Wa-iel) en ben nieuw bij het Social team :) Waar ik niet nieuw ben is bij Simyo. Ik werk hier nu drieënhalf jaar bij de allerbeste telefoonprovider. Dit alles doe ik naast mijn studie die ik hopelijk ook snel afgerond heb.

Ik ben 27 jaar oud en al 5+ jaar een import Amsterdammer. Verder hou ik van lekker eten, feesten, mijn vrienden en het liefst allemaal tegelijkertijd. 

Heb je nog vragen voor mij? Stel ze gerust. Je zal mij nu veel vaker treffen op het forum!

 

Groeten,

 

Ouael

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey Ouael,

Leuk om weer een nieuwe moderator op het forum te zien! Ook leuk om als eerste post een voorstel-post te zien!

Ik heb een paar vragen voor je:

Alleen privéberichten sturen als ik daarom vraag alsjeblieft :)

of

Alleen privéberichten sturen als ik daar om vraag alsjeblieft :)

Welke is volgens jou beter en waarom?

Waar komt de naam “Ouael” vandaan en heeft het daar nog een speciale betekenis?

Mogen we weten welke studie je doet? Zo ja, welke studie doe je dan?

Doe je nog aan sport, of is feesten jouw sport?

Reputatie 4
Badge +4

Hey Groentjuh,

 

Je bent scherper dan ik op dat moment. Ik was een spatie vergeten. Die is er nu weer 😊

Nu naar je vragen:

  • Waar de naam exact vandaan komt weet ik niet maar het betekent 'de beschermer’. Cool hé?
  • Ik studeer communicatie
  • Ik probeer om tussen alle andere planning ook nog wat aan hardlopen te doen. Als mij dat niet lukt, dan wordt de lichaamsbeweging inderdaad ingehaald met een feestje 🎉

Fijne zondag!

 

Groeten,

Ouael

Reputatie 7
Badge +6

Hallo allemaal,

 

Ik zal mezelf even voorstellen: Ik ben Tessanne, ik ben 23 jaar en werk sinds kort bij Simyo. Inmiddels heb ik me bij het social team gevoegd en heb het daar erg naar mijn zin. In mijn vrije tijd ben ik veel te vinden bij scouting, ik ben hier vrijwilliger, geef leiding aan een groep jeugdleden en ben daar over-all ook erg actief in de organisatie van verschillende activiteiten. Verder vind ik creatief en sportief bezig zijn erg leuk en reizen naar verre (exotische) landen zou ik het liefst wel elke maand doen.

 

Vanaf vandaag zal ik als mede-moderater van dit forum ook al jullie vragen gaan beantwoorden! Ik heb er erg veel zin in en kijk uit naar uit om jullie te helpen waar ik kan!

 

Groetjes,

@Ouael en @Tessanne 

 

Ik zie nu ineens 2 nieuwe gezichten voorbij komen… 

Veel succes bij het Simyo social team en hiert op het forum. :) 

Reputatie 7
Badge +9

@Tessanne, welkom op het forum! Veel succes.

Ik probeer bij de meeste moderatoren altijd nog even door de vragen! Dat vind ik leuk! Dus bij deze:

Heb je al veel (exotische) landen bezoekt? Zo ja, welke zijn/is het mooiste van de landen, die je hebt bezocht?

Scouting wordt soms aan insignes gekoppeld. Heb jij als leiding ook veel insignes behaald?

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Ray en @Groentjuh, 

 

Bedankt voor jullie succes wensen, dat kan ik altijd goed gebruiken! :wink:

En omdat ik het leuk vind dat je nog even doorvraagt, kom ik ook nog graag even terug op je vragen @Groentjuh:

De mooiste reis die ik heb gemaakt is toch wel de reis naar India. De kleuren, de cultuur, het eten en de natuur waarvan ik heb mogen genieten heeft een grote indruk op mij gemaakt. Ik zou er dan ook graag nog eens naartoe gaan en dan andere gebieden bezoeken.

In mijn hele scouting carrière (zo'n 14 jaar), heb ik al een flink aantal insignes verzameld. Deze heb ik verzameld als jeugdlid en daarna ook als leiding. De insignes zijn van evenementen, behaalde vaardigheden, locaties en kampen. Ook heb ik zelf al 3 insignes ontworpen, daarvan zijn er ongeveer 250 gemaakt en aan de leden van onze groep uitgedeeld!

 

Groetjes, 

 

Reputatie 7
Badge +10

Welkom, Ouael en Tessanne! Leuk dat jullie dit forum komen verblijden met jullie aanwezigheid. 

 

Iets vertelt mij dat jullie het op het forum leuk gaan hebben :D Dit is een gezellige community, dus daar heb ik alle vertrouwen in.

 

Groetjes!

Jihane

Reageer