.

Sticky

Voorstellen. Wie ben jij?

  • 20 December 2011
  • 918 reacties
  • 45991 Bekeken


Toon eerste bericht

918 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Welkom op het forum Sarah.

Ik wens je veel succes en plezier in je nieuwe functie.
Reputatie 6
Badge +4
Hey Sarah,

Superleuk dat jij vanaf nu ook op het Simyo Forum te vinden bent! 😃

Heel veel succes en plezier!

@Groentjuh dat is zeker een unicum 🙂

Groetjes,
Thomas
Hoi Sarah, welkom bij het zooitje ongeregeld,😀 een gezellig zooitje ongeregeld.😎😁

Trouwens Sarah, ik zag je al iets eerder op het forum. Al heet ik geen Abraham, hem heb ik ook.al gezien met de mosterd.😁

@Groentjuh geen idee wie die topscorer is, zal wel de 1 of andere vreemde gladiool zijn.,😉😛
**Dubbele post**
Reputatie 5
Badge +5
Yaaaay, welkom op het forum Sarah! Leuk dat je onze klanten ook eindelijk via dit kanaal gaat helpen! 😃
Reputatie 7
Badge +10
@Sarah goed je erbij te hebben ❤️ Wij kennen elkaar al een hele poos intussen, we zijn tegelijkertijd begonnen bij Simyo. Toen ik hoorde dat je dit team zou komen verrijken was ik niets anders dan heel, heel enthousiast. En nu kan het Forum je ook leren kennen!
Reputatie 5
Badge +4
Hoi!

Mijn naam is Kevin, 27 jaar en ik kom uit Breda. Ik woon nu 1,5 jaar in Amsterdam en ben kort na mijn verhuizing gaan werken bij Simyo. Begonnen in de klantenservice, nu ook werkzaam bij team Oranje en het Social team. De laatste maanden heb ik voornamelijk Twitter en Facebook bijgehouden maar nu ga ik dus ook beginnen op het forum!

Ik spreek jullie hier dus hopelijk snel!

Groetjes,

Kevin
Reputatie 7
Badge +10
Goed je erbij te hebben, Kevin! 😃 Ik heb het vermoeden dat je het forum erg leuk gaat vinden. En vice versa natuurlijk.

Groetjes,
Jihane
Hoi @Kevin

Welkom bij Sjors en de rebellenclub. 😉😎😀
Reputatie 6
Badge +4
Hey Kevin,

Superleuk nog een extra Simyaan erbij op het forum! 😃 Welkom!

@Friesian hahaha! 😃

Groetjes,
Thomas
Reputatie 7
Badge +9
Kevin, ik heb 2 vragen.

Wat voor simkaart vinden wij in jouw mobiel, mochten wij hem open maken 😋?
Heb je hobby's? Zo ja, welke!
Ook van mij welkom @Kevin bij de Simyo club..
Reputatie 7
Badge +6
Hi Kevin ook namens mijn welkom op dit forum😃
Reputatie 6
Badge +5
Ik was een tijdje op vakantie, vandaar mijn late berichtje. Welkom op het forum, Kevin! :D

Groetjes,
Niels
Ik was een tijdje op vakantie, vandaar mijn late berichtje. Welkom op het forum, Kevin! :D

Groetjes,
Niels


Dat jij dat mocht 😉
Ssst Ray, slapende honden niet wakker maken.😜
Reputatie 5
Badge +4
Hoi allemaal!

Wat een warm welkom bij de Sjors en rebellenclub. Nog geen idee waar dit vandaan komt maar daar zal ik snel achter komen denk ik!
@Groentjuh, in mijn toestel zit natuurlijk een prachtig oranje Simyo simkaartje! Naast mijn werk voetbal en fiets ik graag en ga ik een paar keer per maand terug naar Breda om familie en vrienden te zien. 😃

Groetjes, Kevin
Reputatie 7
Badge +9
Hoi allemaal!

Wat een warm welkom bij de Sjors en rebellenclub. Nog geen idee waar dit vandaan komt maar daar zal ik snel achter komen denk ik!
@Groentjuh, in mijn toestel zit natuurlijk een prachtig oranje Simyo simkaartje! Naast mijn werk voetbal en fiets ik graag en ga ik een paar keer per maand terug naar Breda om familie en vrienden te zien. :D

Groetjes, Kevin

Mijn simkaart is wit met oranje tekst/logo... Ik gok die van jou ook!

Voetbal als hobby, heb je dan ook een keuze kunnen maken tussen NAC en Ajax? Of heb jij andere voorkeur?

Fietsen doe ik ook graag, maar daar moet ik eerst een nieuwe fiets of nieuwe casette, kettingbladen, pulley set en ketting regelen (Naast nieuwe remblokjes achter, rem-/versnellingkabels en fietszadel!). Met versleten casette, kettingbladen, pulleys en ketting zit maximale snelheid er niet meer in! (Fiets opknappen is natuurlijk ook een leuk projectje)
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Groentjuh,

Sorry! Ik zie nu pas dat ik nooit meer heb gereageerd!

Maar ja ik heb natuurlijk ook zelf een Simyo abonnement. Het heeft even geduurd voordat ik over kon stappen maar nu bel ik ook in mijn vrije tijd met Simyo! 😃

Pijnlijk om de voetbalvraag te moeten beantwoorden na afgelopen weekend.. Laten we het erop houden dat mijn zaterdagavond wel eens beter geweest is! 😉

Is je fiets ondertussen al opgeknapt?

Tot snel op het forum!

Groetjes,

Kevin
Reputatie 2
Badge +2
Hallo iedereen!

Ik zal me even voorstellen 😊.

Mijn naam is Lu, en ik ben 29 jaar. Ik ben opgegroeid en nog steeds woonachtig in Alkmaar, een kleine maar gezellige stad.

Inmiddels is mijn jaar bij Simyo voorbijgevlogen. Sinds een maand ben ik actief op Facebook, Twitter en binnenkort dus ook op het forum.

Naast Simyo sport ik minimaal twee keer in de week om fit te blijven: kickboksen & fitness. Verder hou ik me graag bezig met muziek zoals gitaarspelen en dj’en, omdat muziek mensen bij elkaar brengt.

Dat zegt meteen iets over mijn persoonlijkheid. Ik ben van nature een gezelligheidsmens, dus je vindt me vaak samen met vrienden of familie. Bijvoorbeeld een filmpje kijken in de bios, samen (uit) eten, een jamsessie en op z’n tijd een drankje doen.

Ik kijk er naar uit om mijn steentje bij te dragen aan het forum!

Tot snel!

Groetjes,
Lu
Reputatie 7
Badge +9
Welkom op het forum.
kickboksen
Oh, dan is ruzie zoeken misschien onverstandig...

Mag ik testen hoe goede service jij verleend met een 'hypothetisch' scenario dat zich afspeelt in een ander bedrijf.
Welkom @Lu. op het forum.

Ben je bij het forum als toevoeging of neem je van iemand het stokje over?

We zien moderators komen en gaan, vandaar mijn nieuwsgierigheid :)

Wens je in ieder geval veel succes en plezier.
Reputatie 7
@Lu. Welkom en veel succes en plezier!

Wellicht tot ziens op een eerst volgend forumuitje.
Hoi @Lu.
Welkom bij Sjors en de Rebellenclub, maar ook bij het estafette hardlopen.😉😀

Veel plezier bij het zooitje ongeregeld.😀😎
Reputatie 7
Badge +10
Hi @Lu.!

Goed je erbij te hebben 😃 Jij en ik kennen elkaar al een poosje natuurlijk, dus ik was ontzettend blij toen je het Social team kwam versterken. En nu ook het forum! Ik weet zeker dat je het hier naar je zin zult hebben.

Oh en @Ray, Lu vervangt niemand. Hij is er simpelweg bij gekomen 🙂

Groetjes,
Jihane

Reageer