.

Sticky Beantwoord

Foto topic.


Reputatie 7
Badge +9
Mensen maken met smartphones veel foto's. Soms bewerk je ze ook (met je smartphone).
Plaats hier een bijzondere/ aparte / leuke enz.  foto. 😃
icon

Beste antwoord door koorelle 1 October 2015, 15:27

Bekijk originele reactie

1253 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Wauw, dat ziet er goed uit Franswon. Prachtig al die kleurtjes zo vastgelegd 🙂
Reputatie 7
Badge +10
De camera op mijn telefoon laat soms wat te wensen over. Toch heb ik een plaatje geschoten van de zonsondergang waar ik best blij mee ben! Vanuit mijn 'soort van tuin'.

Reputatie 6
Badge +10
Wat een heerlijk vooruitzicht Tiury!
Voor je het weet is het september!
Hoe lang ga je en wat ga je allemaal doen?
Ben nog bezig een programma samen te stellen. Wil sowieso weer terug naar Coney Island voor de derde keer.
Ben er helemaal verliefd op geworden.
Dat sfeertje.... Mmmm heerlijk!


Nou ik ga eigenlijk roadtrippen, van New York via Canada naar Detroit > Chicago > Washington > New York. Veel miles, maar absoluut de moeite waard. New York ben ik zelf al een paar keer geweest, maar mijn reisgenootje niet, dus ik laat hem vooral het plan daar bepalen 🙂. Wat wel een must is, is een rondvlucht per helicopter of vliegtuigje in NYC. Daar heb ik echt van genoten de vorige keer.

Coney Island wil ik eigenlijk ook heen, maar Roosevelt Island schijnt ook de moeite waard te zijn op dit moment. Ik ga het zien! 🙂

(Fijn dat het topic weer leeft!)
Reputatie 7
Badge +9
Gouden Eva op de Markt in Middelburg.

http://www.pzc.nl/regio/zeeuws-nieuws/gouden-eva-staat-weer-op-de-markt-in-middelburg-video-1.5938948

Reputatie 6
Badge +10
Doet dat beeld nou Michael Jackson na, Franswon? Rare lui die Zeeuwen 😉

Reputatie 5
Badge +2
oeps....verkeerde topic...sorry.
Reputatie 7
Badge +10
Vergissen is menselijk 😉 Plus, je hebt een foto gedeeld dus dat maakt het ook een beetje het juiste topic!
Reputatie 4
Badge +7
Dierenplezier.
Reputatie 6
Badge +10
Wat heb ik die fotosoep skills gemist 😉!

Dat kan dit reclame bordje ook gebruiken, want de hoeveelheid spelvauwtjes doen echt zeer aan mijn ogen.

Reputatie 7
Badge +9
Dat doet ook pijn aan mijn ogen. Het is niet echt vertrouwenwekkend zo'n plaat voor de deur.Ben wel benieuwd naar zijn acseswaris
Dat doet ook pijn aan mijn ogen. Het is niet echt vertrouwenwekkend zo'n plaat voor de deur.Ben wel benieuwd naar zijn acseswaris
Jij lijkt dezelfde tiepvoat te maken franswon.....zijn acseswaris moet zijn lijkt me, als.ut.waar.is..:), haar acseswaris...

GSM spesialiste is ietsie anders dan een spesialist.:P
Daarom zijn er bij Simyo taalkundigen die soms contact opnemen met de netwerkspesialisten....
Toch? 😉
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Friesian,

Gezien het aantal fouten kan het ook zijn dat het toch een man is......... maar gelukkig biedt hij/zij garantie 🙂
Hoi Friesian,

Gezien het aantal fouten kan het ook zijn dat het toch een man is......... maar gelukkig biedt hij/zij garantie :)

Humm, tot aan de deur of dat bord? 😉
Reputatie 7
Badge +9
Tot het moment van betalen vrees ik 😃
Zou familie kunnen zijn. :P
Ik zeg wel ooit.....ik beloof dat ik niks beloof, bah heb ik toch iets beloofd...;)

***
Dichtbij en toch iets verder....

Test met een verspringende kooiker (duh minnuh;))

Reputatie 6
Badge +10
Leuk gedaan, Friesian! Hoe heb je dit gedaan?

Groetjes, Tiury
Met een goede tip van Renoster. 🙂 .... Photoscape.
Foto's als gif animatie.
Paar weken geleden deze gemaakt vanaf het dak bij m'n werk. Origineel is groter maar dat kan hier niet :D

Raytje, het originele krijg je maar moeilijk in een verhuiswagen. Heb het ooit geprobeerd maar is niet gelukt.:( Leuk panorama en leuke foto. 🙂
Voormalig ID&t en Q-Dance gebouw.. Nu een kantoor van ABN AMRO.



Genomen vanaf het terrein van bovenstaande foto, op de achtergrond de ArenA..

Reputatie 7
Badge +10
Wauw Raytje. Die eerste foto heeft een prachtige lucht. Als de lucht zo mooi is, kan ik er echt lang naar staren 🙂
Vind het één van de mooiste die gemaakt heb. :)

@Friesian...

De panorama heb ik ook.. :D

Met een goede tip van Renoster. 🙂 .... Photoscape.
Foto's als gif animatie.


Alleen wat langzamer zetten.. wel leuk verder 😃
Reputatie 7
Badge +10
Hij is echt prachtig! Helaas laat mijn camera op mijn telefoon nogal wat te wensen over. Mijn 'luchtfoto's' zijn dan vaak niet heel mooi 😞 Onderstaande foto is gemaakt op de 1e dag van een festival. Na een fikse regenbui tijdens het opzetten van de tent, was dit de lucht.

Reageer