.

Sticky Beantwoord

Foto topic.



Toon eerste bericht

1253 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Ik op de Chinesche muur.


Gaat niet goed, schiet niet op.
Reputatie 7
Badge +10
😞 Ohnee, ben je hier al van hersteld? Dit zal geen pijnloze landing geweest zijn!
Reputatie 7
Badge +9
En de fiets, ook al weer gerepareerd? 😃
Wat ik heel bijzonder vindt is dat vanaf die locatie Vlieg er eens uit wordt georganiseerd.
😉
Reputatie 7
Badge +9




Dit is nu eens een echt duidelijk verkeersbord. 🆒
Reputatie 5
Badge +9
Haha, leuke foto!!

Met dit bord is het helemaal duidelijk wie er wel en niet op mogen, inderdaad!

Groetjes,
Caspar
Reputatie 7
Badge +9
Ik heb eens een middagje intuïtief creatief met fluopaint schilderen 😛 gedaan en dat leverde dit aparte plaatje op. Erg geinig om te doen, ook al zag je op momenten niet zo goed waar je mee bezig was omdat het in het donker moest 😉.

Reputatie 7
Badge +10
Hoi!

Wauw! Dat ziet er eigenlijk echt héél leuk uit! Waar heb je dit gedaan? Ik wil ook wel eens klieren met fluopaint :D

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Badge +10
Wat ontzettend gaaf, De Leon! Ik ben ook erg benieuwd waar dit mogelijk is. Kunnen we samen gaan kliederen, Jihane ;)

Ik heb een tijdje terug een lesje Action Painting gedaan. Het doek staat op de foto netjes op een ezel, maar tijdens het gehele proces ligt hij op de grond. Zo kun je smijten, druppelen en smeren. (De grond ziet er overigens ook interessant uit na dit hele gebeuren met 10 man)

Reputatie 7
Badge +9
Was met een uitje, ergens in Utrecht in een grachtenkelder. Zal nog eens vragen.
Ja, klieder die verf op een doek....roller eroverheen en met de kwast er doorheen klooien. Lucht ontzettend op. :P:D
Ik had een 2e camera app gedownload. De Ultimate HDR camera.

Met de HDR functie van de standaard app lukt mij dit niet..

PS: Wie weet waar dit is? :)

Reputatie 7
Badge +9
Bij een stadion denk?

Foto met een filtertje er overheen..



Uiteraard iPhone werk 🙂
Ziet er mooi uit..

Wat je op mijn foto ziet is de een deel van station Bijlmer ArenA.. De ArenA zelf ligt erachter..
Reputatie 7
Badge +9
Ik meende het te herkennen, ja.

Nog eentje met een filter.

Reputatie 7
Badge +9
De Heense Molen - gemeente Steenbergen. (ook met filter)

Reputatie 3
Badge +5
Prachtige foto's!!!! Wauw.

Jullie hebben zeer zeker affiniteit met filters. Mooi gedaan zeg!!!

Hierbij een foto die ik afgelopen weekend heb gemaakt in de Ardennen (met filter, maar zonder koffie :D).
Reputatie 7
Badge +9
Speelvijver Veerse Meer (met HDR filter)

Reputatie 7
Badge +10
(met filter, maar zonder koffie :D).

Hahaha, klassiek Ilias-grapje :D

Ik heb gisteren nog een leuke foto gemaakt op een dakterras! Het geinige was dat we de maan zagen en met z'n drieën heel enthousiast waren over hoe ontzettend mooi dat eruit zag. Zo'n grote, volle maan. We wilden er dus ook allemaal een foto van maken, maar op de foto zie je maar een klein rondje. Uiteindelijk toch een warme foto geworden.

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Badge +9
Maanfoto's zien er nooit zo uit als dat wat je oog ziet.

Ik in een dip in een deuk op sunny Rhodos...🆒



Uhm mensen...komen er nog foto's of anders worden het nog meer komkommertijdfoto's uit me archief. :P;)
U zei? :P

Reputatie 7
Badge +9

Reputatie 3
Badge +5
@Deleon, wat heerlijk zeg! Het weer is nu ook echt perfect voor een diepe duik! Wellicht zijn waterdichte laptops voor de Simyo klantenservice een goed idee voor de Wall of Change! Je laatste foto is trouwens waanzinnig mooi...

@Raytje, wist je dat ik een diepe discussie heb gevoerd met moederator over komkommers? Ik vind het op één of andere manier niet lekker en moederator Angela zegt dat ze het raar vindt, want het is precies net als water. Dus ook geen smaakje. Nee, zeg ik. Er zit wel een smaakje aan! Zij zegt, nee. Komkommer is gewoon een waterstickie. Nee, zeg ik, want hoe kan ik wel water lusten en geen komkommer?

Om een lang verhaal kort te maken, ik heb dus een discussie gehad met Angela over komkommers.
Daar had ik graag bij willen zijn Ilias 😃 😃
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Raytje,

Nou, ik was er bij en het was inderdaad memorabel ;)

Groetjes,
Caspar
Reputatie 7
Badge +9
Het was zeker komkommertijd? 😃

Reageer