.

Sticky Beantwoord

Foto topic.



Toon eerste bericht

1253 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Ben ik nou net te laat voor de kunstfoto's?

Mijn vriendin schildert ook (en ik geef aanwijzingen!)

Reputatie 7
Badge +9
Bijzonder Sean, bijzonder. Toch nog een vraag....die druipers....hoort dat zo? Bewuste keuze? Te veel verf gekwakt?
Ziet er best goed uit maar no offence......die druipers doen me ietwat denken aan Red Mijn Vakantie en Rob 'scheefbek' de Geus die met zijn blacklight allerlei kwakjes tevoorschijn haalt op Gore hotelkamers om bange teenermeisjes es ff goed de stuipen op het lijf te jagen. Ik denk dat het een soort fetisj is van de Geus want hij doet dat best vaak. 😛 en kwakjes benoemen kikt 'ie ook wel heftig op. 😛
Reputatie 7
Badge +9
Uhm....Sean...bij nader inzien bied ik mijn oprechte excuses aan voor de ietwat vreemde associatie met je vriendins schilderkunst en Red mijn vakantie.

Dus vergeet dat en denk nu alleen nog maar aan Rob 'kwakmans' de Geus en bange ontzette tienermeisjes in ranzige appartementjes in Spanje. Maar ja, dan gaan we hier teveel off topic. Let's not do that.

Dan maar weer terug naar het onderwerp.
.


INTO THE DUNES
Van de week genomen. Net buiten Zaandam..

Reputatie 5
Badge +8
Hahah de Leon, ik ga ervan uit dat het bewust is. Ik ben na het lezen van jouw reactie vooral blij dat ik het programma 'Red mijn vakantie' nog nooit heb gezien.

@Raytje, mooie foto! Die toren staat in mijn geboorteplaats Wormer 😳
@Sean,

Klopt, ben via wormer weer terug naar huis gegaan..
Reputatie 7
Badge +9
Hahah de Leon, ik ga ervan uit dat het bewust is. Ik ben na het lezen van jouw reactie vooral blij dat ik het programma 'Red mijn vakantie' nog nooit heb gezien.
:$


Whaha....."Die koekaraatsjas die daaj in de kitsjen...."

Het is niet mijn gewoonte om off topic te gaan maar beste luitjes deze kan ik niet laten..Rob 'kwakmans' de Geus geheel in zijn element. "Kijk dames.....", zegt 'ie ook nog even lachend. En dat terwijl er waarschijnlijk slechts alleen sprake was van een bakkie vla dat tegen de muur geplempt is door baldadige jongeren. Niets meer dan dat. :D
Reputatie 7
Badge +10
Het is niet mijn gewoonte om off topic te gaan maar beste luitjes deze kan ik niet laten..Rob 'kwakmans' de Geus geheel in zijn element. "Kijk dames.....", zegt 'ie ook nog even lachend. En dat terwijl er waarschijnlijk slechts alleen sprake was van een bakkie vla dat tegen de muur geplempt is door baldadige jongeren. Niets meer dan dat. :D


Wow! Hahaha, ik heb ook nog nooit een aflevering van Red Mijn Vakantie gezien, maar dit is toch wel grappig om te bekijken! 😃
Badge +1
Twee weken geleden een gezellig samenzijn met wat collega's gehad in Hoek van Holland, ook mooi:
Reputatie 5
Badge +9
Wauw, dat is echt een hele mooie foto, Negerzoen. Die lucht ziet er bijna eng uit.
Badge +1
Je had er bij moeten zijn... 😉
Reputatie 7
Badge +10
Wauw, wat een mooie foto! Zoals je misschien wel weet, ben ik gek op kiekjes met een mooie lucht. In mijn vakantie ben ik een dagje naar Blijdorp geweest. Ze hebben daar een vlindertuin met honderden vlinders!

Badge +1
Zoo, hoe scherp!
Reputatie 3
Badge +5
Moederator! Wat een prachtige foto! En je bent ook nog eens over de 4000 grens! Moederator is on fire.
Badge +1
Moederator :8
Reputatie 7
Badge +10
Moederator! Wat een prachtige foto! En je bent ook nog eens over de 4000 grens! Moederator is on fire.



Straks halen jullie me in 😉
Reputatie 7
Badge +9
Even weer wat leven in deze topic.:D

Weet niet of ik deze al eens geplaatst heb maar ze blijven geinig die koejen. Ook al hadden ze bij de close-ups bijna mijn foon opgevroten. Dat dan weer wel.

Reputatie 3
Badge +5
Hahahaha, de Leon! Koeien!!! Baas in eigen Uiers.
Reputatie 7
Badge +9
Yep, vind het geinige beesten.
Verder foto's mensen......we willen hier foto's zien. Bij voorkeur natuurlijk genomen met je mobiel.

Ik haal dan maar weer even een ouwetje van stal. Uiteraard genomen met mijn iPhone en uiteraard bewerkt met IOS apps.

Reputatie 5
Badge +8
Erg mooi de leon! Waar heb je deze foto genomen?

Hier mijn bijdrage, je raadt nooit waar dit was :P

Reputatie 7
Badge +9
Ik weet het Sean. 🆒 Dat moet Oslo zijn, ik weet het zeker. :)

Mijn foto heb ik gemaakt in Spakenburg. Als een timetraveler ging ik 100 jaar terug in den tijd. 🆒

Hier nog een. Ook gemaakt toen ik daar indertijd toch liep. :P

Reputatie 3
Badge +5
Hahahaha, de leon! Prachtig bewerkt en mooi gefotografeerd! Excellent job, mate! Blijf je ons verrassen met zulke foto's?

Ik was aan het wandelen in Scheveningen met mijn vrouw en dan maakt ze een foto van mij, maar wat een aparte foto (komt gewoon door een vieze lens). 'Het lijkt erop dat de omgeving reageerde op onze 'awesomeness'', zei mijn vrouw.

Gebouwen die raar doen, regenbogen die tevoorschijn komen en Pokémons die het zand komen. Ik weet niet waarom en hoe.

Reputatie 7
Badge +9
Dat is zeker een heel bijzondere foto Ilias. Mooi en apart.
Gisteren genomen tijdens een stukkie lopen in het recreatiegebied vlak bij m'n huis. Ik had er meer maar die zijn groter dan 5MB :D

Reputatie 5
Badge +8
Is dat Het Twiske Raytje? Mooie foto 😃

Reageer