.

Sticky Beantwoord

Foto topic.



Toon eerste bericht

1253 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Ah, ik heb even moeten graven maar ik heb ze gevonden. 2 jaar geleden vond ik het een goed idee om een date te plannen. Maar, wat kun je nou het beste doen op een eerste date? Juist, naar Rome! Dat hebben we dan ook gedaan. Ik wist dat ik ergens nog mooie kiekjes van deze reis had die ik eigenlijk nooit gedeeld heb.

Hier alvast een van mijn favorieten, gemaakt met een iPhone 5

Reputatie 5
Badge +11
Jaaa, mooie luchten; ik hou er van!

Reputatie 4
Badge +8
Ah, ik heb even moeten graven maar ik heb ze gevonden. 2 jaar geleden vond ik het een goed idee om een date te plannen. Maar, wat kun je nou het beste doen op een eerste date? Juist, naar Rome! Dat hebben we dan ook gedaan. Ik wist dat ik ergens nog mooie kiekjes van deze reis had die ik eigenlijk nooit gedeeld heb.

Hier alvast een van mijn favorieten, gemaakt met een iPhone 5



Wat een enorm gave foto! is het nog wat geworden met je date?
Volgend jaar wil ik naar Rome....
Een date zal ik daar wel hebben.
Reputatie 7
Badge +10
Wat een enorm gave foto! is het nog wat geworden met je date?
Volgend jaar wil ik naar Rome....
Een date zal ik daar wel hebben.


En ik heb er nog veel meer Koorelle 😃 Met mijn date is het zeker goed afgelopen. Hij zit regelmatig naast me op de bank en het schijnt dat we binnenkort gaan samenwonen ;)

Rome is echt aan te raden. Wij zijn 2,5 dag geweest. Dit was echt te kort.
Reputatie 7
Badge +9


Volgend jaar wil ik naar Rome....
Een date zal ik daar wel hebben.


Ga je naar Vaticaanstad? 😃
Reputatie 7
Badge +9
Mooi foto, yep....als ik die foto zie, zit er toch wel wat meer tussen de hemel en het Vaticaan...:P
Reputatie 7
Badge +10
Koorelle! Waar blijven jouw mooie kiekjes? Die mis ik wel hoor :8
Reputatie 4
Badge +8
Ik zal er weer eens wat plaatsen Angela... Even spitten in mijn chaotische archief...
😞
Reputatie 7
Badge +9
Koorelle! Waar blijven jouw mooie kiekjes? Die mis ik wel hoor :8

Jij hebt oog voor kunst, Angela..
Zus is er goed in. Dat oog van de Leon in de avatar is ook van zus' hand. Net als de Leon's achterkant..:P. Gemaakt met behulp van de plaatselijke basiliek in Noordwijkerhout. :D

Reputatie 7
Badge +10
Koorelle! Waar blijven jouw mooie kiekjes? Die mis ik wel hoor :8

Jij hebt oog voor kunst, Angela..
Zus is er goed in. Dat oog van de Leon in de avatar is ook van zus' hand. Net als de Leon's achterkant..:P. Gemaakt met behulp van de plaatselijke basiliek in Noordwijkerhout. :D



De foto's van Koorelle zijn ook echt kunst! Prachtig! Ook het plaatje wat jij hier nu deelt is briljant. Ik moest er even hartelijk om lachen :D

Ik zal er weer eens wat plaatsen Angela... Even spitten in mijn chaotische archief...
:(


Jaaa! Pretty please with a cherry on top 😳
Reputatie 4
Badge +8
Toch nog steeds een mooi achterkantje hoor broer!
Wat dat betreft kun je echt zien dat we familie zijn.
🙂
Reputatie 7
Badge +9

Wat dat betreft kun je echt zien dat we familie zijn.
:-)


En ook omdat we allebei goed lijp / leip zijn. :P
Was wel geinig, hè zus...die foto maken !? 😉
Reputatie 7
Badge +9
Discriminatie? Enkele jaren geleden in Antwerpen genomen op de Meir. :)

Reputatie 5
Badge +10
Was dit een ludieke actie van de Belgen, Frans?
Reputatie 7
Badge +9
Dat weet ik niet Alex, ik weet wel dat het heel vlug weer weg was 🙂
Reputatie 6
Badge +10
Zo'n bord zou je eerder verwachten in Brussel 😉!
Reputatie 5
Badge +10
Afgelopen weekend was ik toevallig in Antwerpen en heb uiteraard ook op de Meir gelopen. Geen bord te bekennen. Wel leuk om deze prachtige stad weer eens te zien.
Reputatie 7
Badge +9
Dat bord was ook vlug weer weg, Antwerpen blijft een heerlijke stad. Ben je weleens in het MAS geweest? Prachtig museum op het Eilandje in Antwerpen Noord.
MAS is Museum Aan Stroom, in dit geval dus de Schelde.
Reputatie 2
Badge +5
Dit was mijn eerste vakantie alleen, dit jaar naar Sal, Kaapverdië. Dit is Monte Leão, de Leeuwenberg. In de linkerpunt van de berg waar de zon op schijnt, zie je de vorm van een leeuwenkop dat naar rechts kijkt. Dit heeft mijn iPhone 5S haarscherp in beeld gebracht :P

Dit spektakel, de steile wand, heb ik een keer gezien toen ik nog geen telefoon had nog maar te zwijgen over een camera. Anders had ik er wat graag foto's van gemaakt.:(



Reputatie 5
Badge +10
Dat bord was ook vlug weer weg, Antwerpen blijft een heerlijke stad. Ben je weleens in het MAS geweest? Prachtig museum op het Eilandje in Antwerpen Noord.
MAS is Museum Aan Stroom, in dit geval dus de Schelde.


MAS museum ben ik 2 jaar geleden geweest. Heel gaaf. Maar daar ben ik afgelopen weekend niet geweest, omdat we 'trainings' kamp hadden. We hebben wel een speurtocht gehouden zodat we uiteindelijk wel wat meer van de stad hebben gezien dan alleen de Groenplaats met de kroegjes er omheen.
Reputatie 4
Badge +8
Dit was mijn eerste vakantie alleen, dit jaar naar Sal, Kaapverdië. Dit is Monte Leão, de Leeuwenberg. In de linkerpunt van de berg waar de zon op schijnt, zie je de vorm van een leeuwenkop dat naar rechts kijkt. Dit heeft mijn iPhone 5S haarscherp in beeld gebracht :P



Een heel fraaie foto Angelica!
Je hebt er oog voor!
Reputatie 4
Badge +8
Mensen, ik ben ongelooflijk blij! Heb 200 USD ontvangen voor het mogen gebruiken van twee foto's van mijn hand
in een geweldig straatproject in Wilson USA

http://www.eyesonmainstreetwilson.com/#/

Kreeg een mailtje van de organisator dat ik van harte welkom ben.
Kan zelfs kostenloos logeren daar!
Nu nog sponsors zien te scoren die me helpen om die 200 USD aan te vullen
tot een retourticket!
Reputatie 7
Badge +9
Van harte gefeliciteerd Elle! Is crowdfunding een idee? Ik denk dat een inzamelingsactie via Simyo-forum niet toegestaan is. 😞
Proficiat koorelle ook namens mij.
Nu nog sponsors zien te scoren die me helpen om die 200 USD aan te vullen
tot een retourticket!

Dus Gaston - GOEIIIIIIIENAVOND koorelle - Starreveld heeft nog niet bij je aangebeld?:)

Reageer