.

Sticky Beantwoord

Foto topic.



Toon eerste bericht

1253 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Zo, wat een avontuur allemaal! Maar je nieuwe aquarium ziet er echt waanzinnig mooi uit 😃 Kijk eens naar al die plantjes ook!

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7

Ik weet het @de leon , koorelle was een erg fijn en gewaardeerd lid van het Pentax-forum. Was toen erg leuk dat we elkaar tegen kwamen op het Simyo- én Pentax-forum. RIP.

Reputatie 7
Badge +9

@Friesian Wa’ bende gij daar aan het doen, menneke? 🤔😉

Reputatie 4
Badge +4
Kijk ze shinen! https://www.dropbox.com/s/qp0i2ht0jlyxmzr/file%2026-09-15%2012%2000%2037.jpeg?dl=0
Reputatie 7

Krijg een lekker gevoel bij je foto @Nihad 

Reputatie 5
Badge +4

Another one 😎⛵🧜‍♂️: 

Heeft iemand de Cinderella koets gezien, snif? :(:)
Reputatie 4
Badge +8
Gaaf dat Simyo cluppie! 😃
Reputatie 7
Badge +9

@RicoK Oke.. nu echt de laatste foto's 🤣

Tjonge, daar zou een mens zo in willen stappen. Zelf heb ik ook wel van dat soort foto’s uit zuidelijke landen. Als ik ze bekijk en dan hier naar buiten momenteel naar die grijze ‘soep’ 😕, dan krijgt een mens wel last van vocht in de ogen. 😥

Reputatie 7

@Ray Werkelijk prachtige plaatjes!! Loeischerp, rechte horizonnen, top!

Reputatie 7

Mooi plaatje @de leon 

Reputatie 6
Badge +7
Hoi allemaal,

Wat een leuke foto's!

Samantha, ik denk dat ik je foto ga rapporteren. Dat kan echt niet, nu in de winter.. Zo'n heerlijke foto delen. Wat doe je ons aan? :P

Even terug naar een koud EU-land. Vorige week paar daagjes Düsseldorf geweest..




@ Friesian, wat heb je een mooie hond!

Groetjes,
Asma
Reputatie 7
Badge +9

Ik denk dat dit topic weer aardig afgestoft is. Ik heb geen spectaculaire foto’s te bieden, wel 60.000 foto’s van een bepaalde hond. 😁 Maar ik zag hier nu wat fotobewerkingen. Dus even in mijn archief gedoken. 
Deze foto heb ik een tijdje geleden bewerkt. De foto had ik recent gemaakt maar tot oud verwerkt. Alle fietsen, voetgangers en verkeersborden had ik eruit weg’gepoetst’. 
 

 

Reputatie 7
Badge +9
Leuke stad Düsseldorf, heb er een poosje gewoond 🙂 Leuke kroegjes met lekker bier. De Altstadt is beregezellig! Buiten de deur eten is ook veel goedkoper (en prima kwaliteit) dan hier.
Het is dè modestad van Duitsland, mijn vrouw komt er daarom ook graag!
Reputatie 7
Badge +9

Nog een foto uit deze tijd, verwerkt tot zogenaamd oud. Volgens mij al eens eerder hier gepost. Leuk om te doen.

 

Reputatie 7
Badge +9

Nog eentje dan. Leuk om te doen. Niks ‘ouds’ aan. Wel de kluit bedonderen. 😉

 

Reputatie 7

Erg leuk gedaan @de leon !!!

Reputatie 7
Badge +9
Het is een Grieks eiland, Angela. Je weet waar Griekenland ligt, toch? 😃. Daar waar heul wat centen naartoe gegaan zijn, ja daar dus. :8;)
Reputatie 5
Badge +3

Beestje vorige week gezien tijdens onze vakantie in Toscane. Foto is gemaakt met mobiel. 

 

Reputatie 7
Badge +9

@Groentjuh Hahaha, dat stuk fruit is wel erg aanwezig ;)

@RicoK, daarom dat ik het ook noemde… Het is immers niet dat daar alleen technologie van die fruitmaker in dat huis staat. Ik zie immers 2 game PCs i.p.v. mooie (i)Mac.

Reputatie 6
Badge +10
Chapeau! Zo'n foto lukt mij ook niet door de troebele ramen van de NS treintjes 🙂.

Badge +7
@Friesian. Dat zijn er wel een stuk minder! Toch geen jagers in de buurt hoop ik ?

@Frida Wat een leuk fotogenieke hond! Leuk dat je hier soms op mag passen 😃
De Kooiker is er nog altijd, super aanhankelijk, soms te...
Een impressie van die 2.







Ruim 2 jaar oud nu...

Reputatie 6
Badge +4
Heerlijk actief zo te zien Je blijft ze fotograferen.
Ik heb ook nog een tuintje. Dus op tijd de plantjes water geven hoort erbij. :P;)

Reageer