.

Sticky Beantwoord

Foto topic.



Toon eerste bericht

1253 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Dat klinkt als een hele operatie, L.Rozewater! Om even on topic te blijven, zou je een foto met ons kunnen delen van dit fenomeen? 🙂
Niels is blijkbaar een andere winter gewend dan de meesten van ons.😛



Een slachtoffer van het weer deze mais.
Reputatie 7
Badge +9
Supportershome AJAX ? Is as nu.

Ik ken de omgeving helemaal niet daar.
@Renoster
Ik twijfel eraan of dat er de bloedmaan is te zien of het potloodje.😂
Reputatie 4
Badge +7
Goed dat je me er opmerkzaam op maakt, deze nieuwe ster had ik nog niet bespeurt. Bedankt voor de uitsnede, nu zie ik hem wat duidelijker.
Volgens mij, kan me vergissen, is er iemand tegen een lantaarnpaal gelopen.😁
Reputatie 7
Badge +9
Go there by boat, by train, by aeroplane............

Reputatie 7
Badge +9
Copyright Elle

 

Even dit topic naar voren halen uit eerbetoon aan de internetzus van @de leon - @koorelle - en aan @franswon .

 

In dit topic kunnen medewerkers van Simyo en klanten van Simyo hun foto's plaatsen welke ze daarvoor willen kiezen. 

Om het woord even bij de daad te voegen. 

 

Reputatie 7
Badge +9
Ja, het is een tablet. Volgens Huawei is het een Mediapad M5 Pro 10.8 met LTE.

Ik vond het voornamelijk interessant dat alles om het een telefoon te laten zijn, er daadwerkelijk op stond. Noodoproep optie in het ontgrendelscherm, telefoon-app en berichten-app. Zou mij niets verbazen als NL-Alert er binnen op zou kunnen komen.

iPads met 3G/4G heb ik nog niet zien bellen zonder de hulp van een iPhone. Deze tablet is in dat opzicht gewoon een grote android telefoon!
Reputatie 6
Badge +4
Grappig hoor! Interessant dat ze de interface voor het telefoongedeelte zo letterlijk overgenomen hebben! Zouden er mensen zijn die dit als 'daily driver' gebruiken als telefoon denk je?

Om on topic te blijven, deze supermooie (al zeg ik het zelf) zonsondergang van laatst. Zoals gezien door mijn woonkamerraam.

Reputatie 7
Badge +9
Ik was gisteren in Walibi Holland en moest wel even lachen toen ik de volgende spreuk zag:

De persoon is geblurred, want ik ken hem niet. Of hij mij wel kende weet ik niet, daar zou hij over gelogen kunnen hebben.
Reputatie 7
Badge +10
Aaaahhh Niels! Wat een schatje! Deze kat ziet er ook zo wijs uit, ik houd nu al van hem.

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Badge +10
@Ray, ik ben officieel verliefd op deze kat 😍
Wat zei je @Jihane ?? 😂

Reputatie 6
Badge +5
Ook na die laatste foto vind ik deze kat nog steeds een toppertje, Ray 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Wauw, wat een mooie foto! Zoals je misschien wel weet, ben ik gek op kiekjes met een mooie lucht. In mijn vakantie ben ik een dagje naar Blijdorp geweest. Ze hebben daar een vlindertuin met honderden vlinders!

Ik ben niet echt een flitsurd te noemen maar bij deze dan waar ik bezig ben met een nieuw begin van mijn tropisch bakje. Voedingsbodem en grind zit erin. Volgende stap, bodem bedekt met vuilniswagen, uhh ik bedoel vuilniszakken zodat het grind niet opspetturd.🤣😀

Maar eerst ben ik begonnen met de hardscape.

Hardscape 1

Hardscape 2

Alvast wat vullen met water.

 

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @Friesian en @RicoK,

 

Leuke fotos! 😍😍. Hoe krijg je jouw foto's zo goed bewerkt? Doe je dit via een toestel of een laptop/computer? Ik vind het juist een 'waauw' effect hebben @RicoK.

 

Groetjes

Reputatie 7
Badge +9
@Franswon: http://i61.tinypic.com/2ilf1xc_th.gif Ik vond duiven sowieso al schijtvogels maar nu blijken het ook nog eens zeiksnorren te zijn. Het was al nooit mijn favoriete vogel maar nu bungelt de soort helemaal onderaan.

@Zus: Mooi gedaan. 😉
Reputatie 4
Badge +8
-Ernst je mag blijven. :p
Pracht foto!!!
4S camera is heel erg goed.
Ik gebruik 'm ook nog steeds naast de 6.

Wat ik aan deze foto zo mooi vind,
is de beweging in het water op de voorgrond.
Door de grotere golven en die beweging heb je zo meer diepte gecreëerd!
Verder zie je vanuit rechts onder een diagonaal in het water lopen.
Daardoor word je de foto ingetrokken naar links en via de horizon
vervolgens naar rechts en boven de foto weer uit.

Super!!!
Reputatie 6
Badge +10
Nou Ernst... Kom er maar in!
Reputatie 7
Badge +9
Die heb je toch wel zelf gemaakt Asma? En de foto ook?:D
Reputatie 5
Badge +11
Hier ook 1 met beessies. Staan er 2 op de foto, zo uit m'n achtertuin, brrr...
http://i59.tinypic.com/2j2g32f.jpg
Reputatie 3
Badge +7
http://www.cosgan.de/images/midi/konfus/c080.gif

..........................


Ja, ik dacht lekker actueel blijven 🙂

Reageer