.

Sticky Beantwoord

Foto topic.


Reputatie 7
Badge +9
Mensen maken met smartphones veel foto's. Soms bewerk je ze ook (met je smartphone).
Plaats hier een bijzondere/ aparte / leuke enz.  foto. 😃
icon

Beste antwoord door koorelle 1 October 2015, 15:27

Bekijk originele reactie

1253 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Ha, ja ik zit al m'n hele dienst te zoeken maar nog geen een verschil kunnen vinden. Hmmm...
Reputatie 5
Badge +2
L.Rozewater, heb je een "Zoek de X verschillen" tussen die 2 plaatjes gepost?

In China kennen ze geen "Zoek de verschillen", Groetjuh.
Wat ze hier wel kennen is "Vint de 125.000.000.000 overeenkomsten". Hele families zijn maandenlang in de winter er 24/7 mee bezig. Supergezellig allemaal, dat wel. 🙂
Reputatie 6
Badge +5
Dat klinkt als een hele operatie, L.Rozewater! Om even on topic te blijven, zou je een foto met ons kunnen delen van dit fenomeen? 🙂
Niels is blijkbaar een andere winter gewend dan de meesten van ons.😛



Een slachtoffer van het weer deze mais.
Reputatie 5
Badge +5
Oef, dat is zonde Friesian! Ook in Enkhuizen heeft de droogte wat schade gebracht. Scheuren in het asfalt door een verzakte dijk. Geen foto's helaas! 😞 Hoe ziet de natuur er bij iedereen uit, ook zo geel of valt het nog mee? Foto's please! :D

Groetjes,
Els
Els, wanneer je een aanzet geeft dan dien je zelf ook het goede voorbeeld te geven. Adel verplicht...

Shaken not stirred.

😎
Reputatie 6
Badge +4
Zie hier, onze oppasboxer Cash in de woestijn van het Limburgse land, bij ons in het park, toen hij hier pas geleden logeerde, juli 2018. En het gekke was er groeide wel mooie blauwe bloemekes.
(gemaakt met mijn Samsung A3)

Leuke Foto, natuurgetrouw, Frida. Maar heb je werkelijk de blauwe bloemekes gemaakt met je Samsung A3? 😁

En het gekke was er groeide wel mooie blauwe bloemekes.
(gemaakt met mijn Samsung A3)

Fotooootjes gemaakt vanaf mijn perceel en het aangrenzende tuintje 😎


Ik heb beregend en ben daarmee al begonnen voordat het nodig was.



Als je goed kijkt zie je in de verte in de mais de beregeningshaspel.
Reputatie 6
Badge +4
Eerst even jouw vraag beantwoorden @Friesian of ik de foto van onze lieve Cash met mijn Samsung A3 heb gemaakt. Het is antwoord is eenduidig JA. Toen ik de originele foto wilde plaatsen hier kreeg ik een bericht dat die groter was dan 5 MB dus heb ik de foto verkleind met programma Lunapic.
Eerst had ik een Nokia, ouwetje en toch maakte ik daar prachtige foto's mee en nu met de Samsung ook weer.
Dus tevreden met mijn antwoord maar vanwaar jouw twijfel?

En ja voor jou als boer/landbouwer/varkenshouder zijn het helemaal moeilijke tijden maar je hebt beregend zie ik, is dat met grondwater?
Frida, blauwe bloemekes gemaakt met je telefoon.😉🙂
Maar natuurgetrouw, Cash in al zijn pracht, de bloemekes in hun pracht...tekent af bij de verbrande grassprieten 😐
Het ziet er uit.

Trouwens je foto deed me een beetje denken aan een item in Hart van Nederland.
Iemand had d.mv. elke dag een emmer(s) water een smiley gemaakt met grasgroen in een verdroogd perkje.

Origineel in zijn eenvoud.

En yep grondwater..🙂
Reputatie 6
Badge +4
Owww nu snap ik jouw opmerking, het lijkt alsof ik schrijf: dat ik de blauwe bloemekes heb gemaakt met mijn telefoon, ha ha 😂 Nee, de foto heb ik gemaakt met mijn telefoon en Cash blijft altijd heel braaf zitten.

Leuk item van jou over water geven van stukjes verdord gras. Ik zag gister een item op tv over een man die kleine perken verdord gras groen spuit en het is organische mest, milieu vriendelijk dat kleurt groen. Maar om zo een heel voetbal veld te kleuren? 😅

Reputatie 4
Badge +7
We hebben fotos gezien van de grote droogte en de subtropische temperaturen, ik vindt het jammer dat er nog geen foto's van de andere natuurfenomenen zoals de bloedmaan en Mars geplaatst zijn, daarom doe ik het maar. Zoals je op de fotos ziet staat boven de skyline van ons mooie Kampen de bloedmaan in zijn volle glorie. Als je goed kijkt zie je het bloed eraf druipen. Ook de planeet Mars hoeft geen betoog, je kunt heel duidelijk zien dat dit Mars is.

@Renoster
Ik twijfel eraan of dat er de bloedmaan is te zien of het potloodje.😂
Reputatie 6
Badge +4
Het potloodje lijkt wel opgebouwd te zijn uit de bloedmaan en Mars! Of niet dan?

Reputatie 4
Badge +7
Goed dat je me er opmerkzaam op maakt, deze nieuwe ster had ik nog niet bespeurt. Bedankt voor de uitsnede, nu zie ik hem wat duidelijker.
Reputatie 6
Badge +4
Wat vinden jullie van deze nieuwe ster, of is het een planeet, of een nevel, he wat is het? :)

Volgens mij, kan me vergissen, is er iemand tegen een lantaarnpaal gelopen.😁
Reputatie 5
Badge +5
Hier hebben we ook last van de natuur! Of nou ja, de kat. Na een stortbui kwam ze zeiknat binnengerend. Nu opgerold in de bank en nooit meer naar buiten. (Voor de komende vijf minuten.)

Reputatie 7
Badge +9
Laatst in Amsterdam dacht ik dat die Nokia's onhandelbaar groot waren, maar gelukkig zijn een nog grotere mobieltjes te vinden! Zie hier een van de grootste 'mobieltjes', die verbonden zit via Simyo en als bewijs dat ie kan bellen, naar de voicemail belt!

Voor de nieuwsgierigen: Hij is 258.7 mm hoog, 171.8 mm breed en 7.3 mm dik, voorzien van 10.8 inch schermpje (slechts 76.1% screen-to-body ratio) en de accu is 7500 mAh.


Helaas geen foto's van deze mobiel aan een oor. Met 498 gram en deze grote ligt ie niet echt goed in één hand...
Reputatie 6
Badge +4
Laatst in Amsterdam dacht ik dat die Nokia's onhandelbaar groot waren, maar gelukkig zijn een nog grotere mobieltjes te vinden! Zie hier een van de grootste 'mobieltjes', die verbonden zit via Simyo en als bewijs dat ie kan bellen, naar de voicemail belt!

Voor de nieuwsgierigen: Hij is 258.7 mm hoog, 171.8 mm breed en 7.3 mm dik, voorzien van 10.8 inch schermpje (slechts 76.1% screen-to-body ratio) en de accu is 7500 mAh.


Helaas geen foto's van deze mobiel aan een oor. Met 498 gram en deze grote ligt ie niet echt goed in één hand...


Hahaha.. officieel is deze Mediapad toch een tablet? 🙂 Zou leuk zijn om hiermee al bellende door 1995 te lopen, en dan kijken hoe iedereen reageert op je Star Trek technologie 😃
Reputatie 7
Badge +9
Ja, het is een tablet. Volgens Huawei is het een Mediapad M5 Pro 10.8 met LTE.

Ik vond het voornamelijk interessant dat alles om het een telefoon te laten zijn, er daadwerkelijk op stond. Noodoproep optie in het ontgrendelscherm, telefoon-app en berichten-app. Zou mij niets verbazen als NL-Alert er binnen op zou kunnen komen.

iPads met 3G/4G heb ik nog niet zien bellen zonder de hulp van een iPhone. Deze tablet is in dat opzicht gewoon een grote android telefoon!
Reputatie 6
Badge +4
Grappig hoor! Interessant dat ze de interface voor het telefoongedeelte zo letterlijk overgenomen hebben! Zouden er mensen zijn die dit als 'daily driver' gebruiken als telefoon denk je?

Om on topic te blijven, deze supermooie (al zeg ik het zelf) zonsondergang van laatst. Zoals gezien door mijn woonkamerraam.

Reputatie 7
Badge +10
Hoi allemaal,

Ha, @Groentjuh, wat een enorm apparaat! Toch wel bijzonder! Ik stond laatst in de rij ergens en voor mij stond een man met een telefoon die ongeveer even groot was. Hij stond ermee te bellen. We hebben het hier toen nog even gehad, over de handigheid van een tablet-telefoon.

Ik heb ook nog een geinige foto gemaakt. Deze muurschildering is te vinden in Brabant. Hiernaast liep de hele muur door met tekeningen van hem terwijl hij grappige pasjes deed, met het idee dat je dat dan meedeed.



Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Badge +9
Ik was gisteren in Walibi Holland en moest wel even lachen toen ik de volgende spreuk zag:

De persoon is geblurred, want ik ken hem niet. Of hij mij wel kende weet ik niet, daar zou hij over gelogen kunnen hebben.
@Thomas

Je woonde toch niet in Poelenburg? Wat een hoop schotels op je foto 😃

Reageer