.

Sticky Beantwoord

Foto topic.



Toon eerste bericht

1253 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Wow! Dat was het vroege opstaan zeker waard zo te zien!
Deze Schotse dames zag ik onderweg . 😎

Reputatie 7
Badge +10
Zo elegant! 😃

Waar was dit?

Groetjes,
Jihane
Zo elegant! :D
Yep, keiiiiigoej Schotse dames 🤓😛

Waar was dit?

Buiten!😀

In de buurt van de bossen tussen Mariahout en Son en Breugel. Het eerste dorp(je), daar heeft de wieg van Guus Meeuwis gestaan.

Nog een fotootje..

Het was op een vrijdagochtend..
Ruim 4 weken geleden stond mijn aquarium te lekken. Eerst had ik het niet in de gaten. Ik zag een plasje water, dacht een beetje geknoeid, opgedaan met een doek.

Maar na te hebben gegeten ging ik terug en zag weer vocht. Dus nader bestudeerd en zag dat het plateau waar het aquarium op staat nat was, druppels hingen aan onderkant.

Een nieuw aquarium met meubel gekocht, ietskuhs groter.
Was eerst 80 cm en nu een meter breed.
Van 125 liter toen naar 180 liter nu. Ietskuhs groter. 😁

Reputatie 7
Badge +10
Zo, wat een avontuur allemaal! Maar je nieuwe aquarium ziet er echt waanzinnig mooi uit 😃 Kijk eens naar al die plantjes ook!

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Badge +9

Even wat leven in deze topic.

Een compilatie van wat koeienfoto’s 🐄. Er was er eentje bij die mijn iPhone bijna opgevroten had, zo close up kwam ze. 😆

 

Reputatie 7
Badge +9

Ik zal het spits afbijten.
Ik was gisteren weer eens een dag bij Koorelle. Overigens een benadigd fotografe. Ze zou moeten exposeren. 🆒 Maar dat even terzijde.
Zij heeft deze foto gemaakt, met behulp van de koepel van de plaatselijke basiliek 😛 en een geduldige de Leon :rolleyes:. Dus het is een foto van ons beiden geworden.

 

 

Deze foto ter herinnering aan mijn internetzus Elle, die vaak hier op het forum was en helaas veel te vroeg en veel te jong overleden is aan kanker. Still miss ya’, sis. We hebben elkaar een aantal keer IRL ontmoet en ze was eigenlijk net zo leip als de Leon. Dankzij haar ben ik nu sinds jaar en dag bij Simyo. Had voordien er nog nooit van gehoord, van dat hele Simyo niet. 😆

Die foto van mijn rechteroog in mijn avatar heeft ze ook gemaakt. Om de boel hier in de gaten te houden. Was de bedoeling.  😃 😆

Reputatie 7

Hey @de leon , Koorelle was ook actief op het Pentax forum, waar ik haar ook tegen kwam toen ik nog wel eens voor tips & trics en inspiratie dat forum bezocht toen ik nog met mijn DSLR fotografeerde. Jammer, dat ze er niet meer is.

 

 

Reputatie 6
Badge +6

Hey guys, 

Wat leuk dat dit topic nieuw leven wordt ingeblazen! Toffe foto's ook!

Dan kom ik ook maar even met een bijdrage van eigen hand :smile:

 

Rest voor mij de vraag… Team Canon of Team Nikon? :yum:

Groetjes, 
Bas

Reputatie 7
Badge +9

Hey @RicoK, yep weet dat Elle jou ook van dat forum kende. Jij weet hoe mooie foto’s zij kon maken. Kunstwerken eigenlijk. Zij had daar het oog voor.

@Bas, doe maar team Nikon. Of eigenlijk team iPhone. 😉
Hier een kleine variatie op het thema van mijn hand. Kano’s in een rek. 

 

 Gemaakt met de pixel 2XL in april 2019

 

Gemaakt met de Xiaomi Redmi 6. Een wel heul errug goej hondje dat me elke dag uitlaat.

 

Reputatie 7
Badge +6

Love de koeienfoto's!

 

En dikke knuffel voor Billy!

Reputatie 7
Badge +9

Ter nagedachtenis aan Elle zal ik af en toe een foto van haar plaatsen hier. Ze maakte er honderden en ik was haar grootste fan, als internet- / forumbroer. Ze kon er wat van. Ze had het oog. Haar foto's laten voor altijd zien dat ze er was.

copyright Elle

We bevinden ons momenteel in een rare verstilde wereld.

Tegen eenieder zeg ik ‘Stay healthy, stay safe.’

Reputatie 7
Badge +6

Wat een mooie foto en mooie betekenis!

Prachtig.. 

Reputatie 5
Badge +10

Hey de leon,

 

Wat mooi dat je dit met ons deelt! Ik heb ook hele mooie, grappige en leuke herinneringen aan Elle. Ze kon inderdaad prachtige foto's maken. Ik zag in dit topic ergens een berichtje voorbij komen van jou waarin je zei dat je vond dat ze zou moeten exposeren. Later heeft ze toch wel een beetje naar je geluisterd volgens mij. Met een mooi Instagram account en er is zelfs werk van haar verschenen in een fotomagazine.

 

En het verhaal achter jouw avatar heeft ook een mooie betekenis. Ik mis jullie onderling grappen en grollen wel hoor.

 

Blijf haar foto's vooral met ons delen!

Reputatie 7
Badge +9

Hey de leon,

 

Wat mooi dat je dit met ons deelt! Ik heb ook hele mooie, grappige en leuke herinneringen aan Elle. Ze kon inderdaad prachtige foto's maken. Ik zag in dit topic ergens een berichtje voorbij komen van jou waarin je zei dat je vond dat ze zou moeten exposeren. Later heeft ze toch wel een beetje naar je geluisterd volgens mij. Met een mooi Instagram account en er is zelfs werk van haar verschenen in een fotomagazine.

 

En het verhaal achter jouw avatar heeft ook een mooie betekenis. Ik mis jullie onderling grappen en grollen wel hoor.

 

Blijf haar foto's vooral met ons delen!

Hey Alex! Yep!:wink:

Reputatie 7
Badge +9
Copyright Elle

 

Reputatie 7
Badge +6

Prachtig! :heart:

Reputatie 7
Badge +9

Wat is de reden dat er zoveel zebrahuiden op het strand liggen? Is er een schip vol met zebra’s vergaan?

:grin:

Tijd geleden wat rond gereden door de binnenstad. Je merkte echt de stilte in een altijd zo levendige binnenstad door de Corona maatregelen.. Tevens wat plaatjes geschoten met m’n nieuwe telefoon (Pixel 4) en onderstaand is er één van. 

Scheepvaartmuseum

 

Reputatie 7
Badge +6

Indrukwekkend Ray!

Reputatie 7
Badge +9

@RicoK, past dit huis bij jou? :yum:

Reputatie 7

@Groentjuh Hahaha, dat stuk fruit is wel erg aanwezig ;)

Reageer