.

Sticky Beantwoord

Foto topic.



Toon eerste bericht

1253 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Elk jaar verrast het team met nieuwe ideeën, nieuwe ontwerpen. 1 buitendecor heeft plaats gemaakt voor een gigaaaaah tent. Weer is onvoorspelbaar.

Slimme keus, in Nederland weet je het inderdaad maar nooit. Ze hebben de tent denk ik niet nodig gehad dit keer! 🙂
Reputatie 6
Badge +4
Goed nieuws! Je kunt nu foto's uploaden van maximaal 5 MB, dat is toch 2,5 x zo groot als voorheen! Niet meer (zo snel) nodig om je foto's te verkleinen voordat je ze hier op het forum deelt. 😃
Goed nieuws! Je kunt nu foto's uploaden van maximaal 5 MB, dat is toch 2,5 x zo groot als voorheen! Niet meer (zo snel) nodig om je foto's te verkleinen voordat je ze hier op het forum deelt. :D

@Thomas

Top, dat heb je snel gereld.
@thomas,

Ik wilde een foto uploaden vanaf mijn mobiel en toen kreeg ik een foutmelding. De foto mag niet groter zijn dan 5 MB. Prima, maar de foto is 2,56 MB.

Het gaat om deze foto die ik wel via de laptop kon uploaden. Dus mobiel zijn ze iets vergeten denk ik.



Deze foto heb ik gemaakt om de telefoon na reparatie te testen. Gaat goed behalve dat deze foto het Bokeh effect zou moeten hebben 🤔
@Ray
Is fotografie een hobby van je? Want bokeh effect ikkuh nie kennen, lees het nu voor de 1e keer, en ik denk dat ik daar niet alleen in ben.
Reputatie 6
Badge +4
@Ray Wat vreemd dat het niet wil lukken. Dit is een test om te kijken of het bij mij wel lukt. Deze foto is 4.41 MB groot dus ik ben benieuwd!



edit: bij mij lukt het wel om een grote afbeelding te uploaden Ray. Kun je het nog eens proberen?
@Ray
Is fotografie een hobby van je? Want bokeh effect ikkuh nie kennen, lees het nu voor de 1e keer, en ik denk dat ik daar niet alleen in ben.



Bokeh effect klinkt ingewikkelder dan dat het is. Je camera moet de optie wel hebben.

Als je mijn foto ziet zou de focus moeten liggen op de bloem en de achtergrond wazig. Dat is het. 😃
@Thomas

Foto 292,5 KB maar uploaden ho maar

Edit:

Vanaf PC dus wel.. @Friesian Dit bedoel ik dus.

Reputatie 6
Badge +4
@ Ray Heel vreemd zeg! Krijg je ook een foutmelding of iets bijzonders te zien? Kan iemand anders het ook eens testen, mooie gelegenheid om je kodak moments met iedereen te delen. 🙂
Ah nu doet ie het wel, erg vreemd.


Reputatie 6
Badge +4
Ah nu doet ie het wel, erg vreemd.

Hahaha die foto! 😃 In ieder geval werkt het nu, dat is het belangrijkste!
HELLLLLLUPP waar is de duikplank gebleven? 😛

Reputatie 6
Badge +5
HELLLLLLUPP waar is de duikplank gebleven? 😛

Duik je wel eens in je eigen aquarium, Friesian? 😃

Reputatie 6
Badge +4
Hahha mooie dit..doet me denken aan "Even Apeldoorn bellen" 🙂
Duik je wel eens in je eigen aquarium, Friesian? :D
Yep.☺️

Reputatie 6
Badge +5
Haha, deze grap zal zeker wel aankomen! Ik wil graag deze foto delen van een kat die vaak bij mijn oude huis rondloopt. Ik moest even op iemand wachten en besloot naast het beestje te gaan zitten. Na wat heen en weer gewandel besloot hij plaats te nemen op mijn rechterbeen. Zie hier het resultaat 🙂 :

Reputatie 7
Badge +9
Deze foto kijkt uit naar de grens, waar bundels ineens niet meer geldig zijn! Oh ja, en zonsondergang is ook mooi natuurlijk!

Reputatie 6
Badge +4
Het duurde even maar met dank aan Niels en zijn straatkat snap ik hem Friesian 😃

Mooie foto Groentjuh! is dit een zeer gemene poging om ons jaloers te maken op jou en je Rhodos reis? Zo ja, dan is dat goed gelukt! 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Nee, daar heb ik andere foto's voor, maar die post ik niet, want dan worden jullie jaloers.

Deze foto was gewoon gemaakt omdat het er mooi uitzag en gelukkig is de foto verrassend goed gelukt op de camera van een mobieltje!
Reputatie 6
Badge +4
Haha! nou ik ben wel benieuwd maar zal niet verder vragen ;)

Hij is zeker goed gelukt, helemaal aangezien het een schemeringfoto is, met de camera app ook of heb je een speciaal appje?
Reputatie 7
Badge +9
Hij is zeker goed gelukt, helemaal aangezien het een schemeringfoto is, met de camera app ook of heb je een speciaal appje?
Standaard camera app!
Reputatie 6
Badge +4
Hij is zeker goed gelukt, helemaal aangezien het een schemeringfoto is, met de camera app ook of heb je een speciaal appje?
Standaard camera app!


Zeker netjes! 😃 Vroeger gebruikte ik nog wel eens zo'n nigh-camera app, maar die interpoleerde vanalles en het was meer ruis dan foto wat eruit rolde.

Een foto van deze zeeslak erbij om on-topic te blijven! 😃

Reputatie 5
Badge +2
In China is het ook zomer geworden inmiddels en de natuur bloeidt nu lekker fris op. 😎

Reputatie 7
Badge +9
L.Rozewater, heb je een "Zoek de X verschillen" tussen die 2 plaatjes gepost?

Reageer