.

Sticky

eSIM validatiecode aanvragen lukt niet, en nu?


Reputatie 7
Badge +6
  • Community manager
  • 1056 reacties

Hoi allemaal, 

Dit topic is bedoeld voor klanten die de validatiecode niet kunnen ontvangen. Alle topics gerelateerd aan het ontvangen van de eSIM validatiecode worden naar dit topic verplaatst en verder afgehandeld door een van de moderators.

Graag wil ik jullie verzoeken om het topic FAQ: Hoe activeer ik eSIM goed door te lezen voor alle vragen rondom het activeren van eSIM, de aanvraag van de validatie code en de meest gestelde vragen over het installatie proces.

Mocht het ontvangen van de validatiecode na deze stappen nog niet lukken kun je in dit topic een reactie achterlaten. Vergeet niet om in jouw reactie duidelijk aan te geven waar je tegen aanloopt. Een moderator zal dan contact met je opnemen en er voor zorgen dat je de validatiecode  ontvangt. 

Groetjes,
Seren


263 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @GJR,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat het niet lukt om de eSIM te installeren! Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan stuur ik de validatiecode naar je op.

Groetjes,
Amy

Hoi 🙂

Heb voorheen de eSim geinstalleerd op mn iPhone 13 als tweede netwerk maar kreeg met geen mogelijkheid een netwerk signaal dus heb via de iPhone instellingen de eSim weer handmatig verwijderd.

Nu probeer ik het te herinstalleren maar dat werkt blijkbaar niet via de QR code manier van iPhone maar alleen via de Symio app.

Wanneer ik in de Symio app onder instellingen op “eSIM installeren” klik is bij mij ook alleen de verificatiecode via SMS te ontvangen, dus dat gaat niet. Kunnen jullie me helpen?

Overigens staat onder mijn Simkaartstatus dat mijn simkaart wel gewoon “actief” is, weet niet of dat iets uitmaakt.

Alvast bedankt. 

Reputatie 7
Badge +6

Hi @banhchungran,

Thanks for your message. Could you send me a private message with your 06-number and personal information? I will help you via PM's and send you the validationcode via email.

Greetings,
Seren

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Vincentdw,

Bedankt voor je bericht. Kun je mij een privé bericht sturen met het 06-nummer en je persoonlijke gegevens? Dan zorg ik ervoor dat je de validatiecode per e-mail ontvangen. 

Groetjes,
Seren

Ik heb een nieuwe iPhone maar kan de e-sim niet installeren op deze telefoon. Heb de simyo app verwijderd en opnieuw gedownload. Aangezien ik in België woon heb ik ook geen Nederlandse bankrekening en kan ik Ideal niet gebruiken. Hoe kan ik nu mijn e-sim weer gebruiken op mijn nieuwe gsm?

Badge

Ik heb mijn telefoon een tijdje zakelijk gebruikt met een ander nummer. Wil nu weer terug naar naar prive gebruik en de esim installeren. Dit lukt niet omdat ik geen sms kan ontvangen en de 1 cent betalen is uitgegrijst dus kan ik ook niet gebruiken. Heeft u hiervoor een oplossing?

 

Hi, can anyone please help me with sending a new code for my esim ple

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Rob D.,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat het niet lukt om eSIM te downloaden! Heb je de telefoon in België gekocht? Het kan hierdoor voorkomen dat het niet lukt om de eSIM te installeren omdat de software dit niet toestaat. 

Als de telefoon uit Nederland komt let er dan op dat er geen fysieke simkaart in de telefoon aanwezig is als je de eSIM wilt installeren, dit kan namelijk de installatie verstoren. 

Voor de verificatie sms kan je mij een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens, ik stuur de code dan naar je op! 

Groetjes,
Amy

Reputatie 7
Badge +6

Hi @HJD, @cc0 

Bedankt voor je bericht. Kun je mij een privé bericht sturen met het 06-nummer en je persoonlijke gegevens? Dan zorg ik ervoor dat je de validatiecode per e-mail ontvangen. 

Thanks for your message. Could you send me a private message with your 06-number and personal information? I will help you via PM's and send you the validationcode via email.


Groetjes,
Seren

Badge

Hey@Amy @Roeqajja @Seren 

kan iemand van jullie mij aub helpen met de verificatie code via SMS? 

Ik wil namenlijk mijn esim opnieuw installeren. 

alvast bedankt

Ik wil mijn esim opnieuw installeren

Reputatie 7
Badge +6

Hey@Amy @Roeqajja @Seren 

kan iemand van jullie mij aub helpen met de verificatie code via SMS? 

Ik wil namenlijk mijn esim opnieuw installeren. 

alvast bedankt

Hoi @Dave32432,

Kun je mij een privé bericht sturen met het 06-nummer en je persoonlijke gegevens? Dan zorg ik ervoor dat je de validatiecode per e-mail ontvangt.

Groetjes,
Seren​​​​​​​

Reputatie 7
Badge +6

Ik wil mijn esim opnieuw installeren

Hoi @wsgs,

Bedankt voor je bericht. Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met het 06-nummer en je persoonlijke gegevens? Dan zorg ik ervoor dat je de validatiecode per e-mail ontvangt. 

Groetjes,
Seren

Reageer