.

Sticky

eSIM validatiecode aanvragen lukt niet, en nu?



Toon eerste bericht

272 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hi @ArthurAZ,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over hebt opgenomen!

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Dan help ik je hier graag mee verder. 😊

Groetjes,
Roeqajja

Hello, I deleted esim on my phone, how can I re-download it?

Reputatie 7
Badge +7

Hello @yang123,

I just gave a response on you in the private message. I will help you further there 😊.

Greetings,
Amy

 


Hallo, 
Ik heb in de app geen optie meer om mijn e-Sim te activeren. Zou iemand mij kunnen helpen?

Vanaf 10 uur vanochtend aan het appen met klantenservice. Overzetten van eSim lukt niet, ook niet na diverse aangedragen oplossingen. Op gegeven moment helemaal geen reactie meer ontvangen, zelfs tot nu toe, 15:35. En dus niet kunnen bellen/gebeld worden. Dit komt heel slecht over.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Dashy en @Dover,

Zouden jullie mij een privé bericht kunnen sturen met het 06-nummer en persoonlijke gegevens?

Groetjes,
Seren

Hi,

 

I  can't receive an SMS verification code. How can I activate eSIM on my new phone to enable messages/calls? 

Hallo, mijn esim-activatie is mislukt en ik heb mijn esim-kaart van mijn iPhone verwijderd. Ik wil esim graag opnieuw installeren, maar nu kan ik geen validatiecode ontvangen. Help me alstublieft om opnieuw te installeren.

Reputatie 7
Badge +7

Hello @aureleijg,

Thankyou for your message. I'm sorry to read that you can not download the eSIM! Can you send me a private message with your personal information? Then i will send the validationcode to you 😊.

Greetings,
Amy

Ik heb de e-mail ontvangen en de esim-kaart gedownload, maar bij het activeren van de esim-kaart werd ik gevraagd de sms-verificatiecode in te voeren, maar ik heb deze nooit ontvangen. Mijn nummer is 06XXXXXXXX en mijn e-mailadres is XXXXXXXXXXXX@gmail.com。Ik kan mijn esim-kaart nu niet activeren. Help me alstublieft, bedankt

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @superrobocat,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je contact opneemt! Ik heb meteen even jouw 06-nummer en e-mailadres uit jouw bericht verwijderd, het is namelijk niet toegestaan om persoonlijke gegevens te delen omdat dit een publiekelijk kanaal is. Voor je eigen veiligheid 😊.

Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan stuur ik de validatiecode naar je op! 

Groetjes,
Amy

Hi,

I can't download my sim card after having to switch back and forth between phones. Could you help me out, please?

 

Thanks!

Berni

Reputatie 7
Badge +7

Hello @Burnsteen,

Thankyou for your message. We already have contact trough private message. I will help you further there. 

Greetings,
Amy

Goedenavond, na twee keer bellen met de klantenservice probeer ik het hier. De klantenservice heeft aangegeven dat ik per se een nieuwe simkaart moet aanvragen om daarop een sms te ontvangen maar als ik dit hier lees kunnen jullie me “gewoon” voorzien van een validatie code. Het gaat om een e sim. Wie kan mij helpen?

Reputatie 7
Badge +6

Hi @Hadeko,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over hebt opgenomen!

Wat vreemd dat er telefonisch werd aangegeven dat je eerst een nieuwe simkaart aan moest vragen, dit is inderdaad niet correct. Ik zoek graag uit wie je hebt gesproken zodat ik de desbetreffende collega kan informeren hierover. Je kunt mij een privébericht sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens. Ik help je dan graag verder. :)

Groetjes,
Roeqajja

Hier ook problemen met het heractiveren van een e-sim kaart.

Reputatie 7
Badge +6

Hi @Rednasj,

Bedankt voor je bericht. Wat lastig dat het heractiveren van je eSIM niet lukt!

Op je aansluiting zie ik dat dit inmiddels wel is gelukt. Ik ga er hiermee vanuit dat het dus is opgelost. Mocht dat niet zo zijn dan horen wij dit natuurlijk graag van je!

Groetjes,
Roeqajja

Waar kan ik mijn gegevens achterlaten zodat ik via mijn e-mail de 6 cijferige code ontvang?

groetjes Ilona

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Ilonavansante,

Zou je mij een privé bericht kunnen sturen? Dan zorg ik ervoor dat je de validatiecode per e-mail ontvangt!

Groetjes,
Seren

Door verlies toestel kan ik mijn esim niet opnieuw installeren. Graag zou ik hierbij wat hulp ontvangen :-)

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Bitcon,

Super vervelend dat je jouw toestel bent kwijt geraakt😣. Zou je mij een privé bericht kunnen sturen? Dan zorg ik ervoor dat je de validatiecode per e-mail ontvangt. 

Groetjes,
Seren

Hallo, 

Ik ben de eSIM aan het installeren op mijn nieuwe telefoon. Helaas werkt het niet. Bij de optie om te verifiëren met de bank, geeft de bank een storing aan. Mijn oude simkaart is al gedeactiveerd en werkt ook niet meer. Ik kom nu helaas niet verder. Kunt u mij zsm verder helpen? 
 

alvast bedankt. 
 

 

Reputatie 7
Badge +6

Hi @Snip,

Bedankt voor je bericht. Ik help je hier graag mee verder!

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Dan zorg ik ervoor dat je de validatiecode voor je eSIM per e-mail ontvangt. 😊

Groetjes,
Roeqajja

Hi,

My esim download did not work properly, may I have assistance getting a verification code? Can’t receive SMS.

Reputatie 7
Badge +7

Hello @mknox4475,

Thank you for your message. You can send me a private message with your personal information. Then i will send the validation code to you 😊.

Greetings,
Amy

Reageer