Beste Simyaan,
We hebben het probleem met enkele iPhone 11 toestellen nog steeds in onderzoek. We betreuren het dat de oplossing voor het probleem met jouw smartphone zo lang op zich laat wachten. Wij zijn afhankelijk van de onderzoeksresultaten van de toestelleverancier. Bij hen is het onderzoek nog steeds in volle gang en de technische oorzaak nog niet vastgesteld. We zullen alle betreffende klanten per sms informeren zodra er een nieuwe update is. Vanzelfsprekend zullen we zorgen voor een passende compensatie.
Natuurlijk kan je mij nog steeds een privé bericht sturen met jouw persoonlijke gegevens zodat ik je 06-nummer op de lijst kan toevoegen zodat wij contact met je kunnen opnemen als het onderzoek is afgerond.
Het is niet toegestaan op je persoonlijke gegevens publiekelijk te delen onder dit bericht!
Groetjes,
Amy
UPDATE Problemen met de iPhone 11 in combinatie met KPN netwerk.
Ik ben ook erg benieuwd.
Ik lees op tweakers het volgende artikel: "KPN biedt 'veel' iPhone 11-gebruikers met verbindingsproblemen iPhone 12 aan”. Hoe zit dat bij Simyo?
Hoi
Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat dit erg verwarrend voor je is! Als je klant bent bij Simyo is het aan ons om jou op de hoogte te houden. Wij hebben een lijst met klanten die zich gemeld hebben met dit probleem zodat wij hen update kunnen geven en kunnen compenseren. De compensatie zal in dezelfde vorm zijn als hoe KPN dat doet. Ik zou graag willen controleren of je al op onze lijst staat.
Ik zie dat je mij inmiddels al een privébericht hebt gestuurd dus zal ik je daar verder helpen. Ook zal ik gelijk controleren of je op deze lijst staat.
Groetjes,
Amy
Helaas al lange tijd problemen met mijn iphone 11 icm Simyo. Meerder malen ben ik doorverwezen naar een KPN forum. Nu blijkt het omruilen van de 11 voor een 12 de oplossing te zijn. Eindelijk een oplossing dus. Ik zou door KPN gebeld worden, maar dat is niet gebeurd. Heb navraag gedaan, verwijzen ze weer terug naar Simyo . Via Simyo moet ik nu de omruil aanvragen. Ben wel door KPN telkens op de hoogte gehouden, in tegenstelling tot Simyo waar ik ook meermaals gevraagd heb wat de status is. Enige reactie was: geen idee, zijn afhankelijk van KPN, de abbo kosten worden wel vergoed tot er een oplossing is. Graag verwacht ik nu dus op korte termijn een reactie van Simyo, bij voorbaat dank.
Gerdine
Hoi
De 1000 MB die je hebt ontvangen heeft inderdaad niet te maken met de iPhone 11 klachten.
Groetjes,
Amy
Hoi
Bedankt voor je bericht. Op dit moment is er geen verdere update. Alle klanten die op de lijst staan/stonden zullen per e-mail worden geïnformeerd over de voortgang van het onderzoek en de stappen die worden ondernomen. Mocht je nog niet op de lijst staan dan kan je mij natuurlijk een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens .
Groetjes,
Amy
Alvast een prettige avond!
Groetjes,
Amy
Op zich klinkt het logisch, ware het niet dat Simyo eerst 2 maanden klanten naar het KPN forum stuurt om daar info te verkrijgen en eventuele klachten te melden. Ik had dus echt gehoopt op het eerder toegezegde belletje vandaag.
Ik hoop trouwens niet dat het mailtje van gister betreffende gratis 1GB de oplossing van Simyo is (los van dat we niks aan 1GB hebben, als de iPhone niet werkt in combinatie met het KPN netwerk )
Beste Amy,
Is er al iets bekend m.b.t. de storing met iPhone 11? Ik ervaar steeds vaker de problemen. Geen bereik of niet kunnen bellen. Verschillende keren ook vernomen dat ik telefonisch niet bereikbaar ben. Ik zie geen gemisten oproepen.
groet,
saskia
Alvast een prettige avond!
Groetjes,
Amy
Hoi
Dat klopt inderdaad. Wij zijn onderdeel van KPN en zullen op dezelfde manier naar onze klanten communiceren .
Groetjes,
Amy
Dank voor je reactie
Wel grappig, dat KPN medewerkers juist Simyo klanten niet wilden helpen was het argument dat zij vinden dat Simyo geen onderdeel van KPN is .
Fijn dat je hier nu in iedergeval meer info kunt geven!
Hoi
Dat klopt inderdaad. Wij zijn onderdeel van KPN en zullen op dezelfde manier naar onze klanten communiceren .
Groetjes,
Amy
Hoi Amy,
Kunnen we hierdan uit op maken dat het op dezelfde wijze gaat als de groep bij KPN na 06 oktober? Mijn probleem is namelijk al sinds begin augustus bekend en in september ben ik al op de lijst gezet?
Hello
Thankyou for your message. Unfortunately not yet. All customers currently on the list will be notified by email.
Greetings/Groetjes,
Amy
Ik lees in het KPN forum dat er aan die zijde (eindelijk) gevolg wordt gegeven aan dit probleem. ben benieuwd naar de oplossing van Simyo Heb begrepen van Amy dat men ook aan het bellen gaat deze week.
Hi
Any update on this?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.