.

UPDATE Problemen met de iPhone 11 in combinatie met KPN netwerk.



Toon eerste bericht

142 reacties

Reputatie 7

@Groentjuh Ik was al onderweg met mijn gecopieerde link, maar ik zag dat jij hem al had gepost.

Ik ben ook erg benieuwd.

Reputatie 7
Badge +9

Ik lees op tweakers het volgende artikel: "KPN biedt 'veel' iPhone 11-gebruikers met verbindingsproblemen iPhone 12 aan”. Hoe zit dat bij Simyo?

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @HomeBoy,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat dit erg verwarrend voor je is! Als je klant bent bij Simyo is het aan ons om jou op de hoogte te houden. Wij hebben een lijst met klanten die zich gemeld hebben met dit probleem zodat wij hen update kunnen geven en kunnen compenseren. De compensatie zal in dezelfde vorm zijn als hoe KPN dat doet. Ik zou graag willen controleren of je al op onze lijst staat. 

Ik zie dat je mij inmiddels al een privébericht hebt gestuurd dus zal ik je daar verder helpen. Ook zal ik gelijk controleren of je op deze lijst staat.

Groetjes,
Amy

Reputatie 2
Badge

Helaas al lange tijd problemen met mijn iphone 11 icm Simyo. Meerder malen ben ik doorverwezen naar een KPN forum. Nu blijkt het omruilen van de 11 voor een 12 de oplossing te zijn. Eindelijk een oplossing dus. Ik zou door KPN gebeld worden, maar dat is niet gebeurd. Heb navraag gedaan, verwijzen ze weer terug naar Simyo 🙁. Via Simyo moet ik nu de omruil aanvragen.  Ben wel door KPN telkens op de hoogte gehouden, in tegenstelling tot Simyo waar ik ook meermaals gevraagd heb wat de status is. Enige reactie was: geen idee, zijn afhankelijk van KPN, de abbo kosten worden wel vergoed tot er een oplossing is. Graag verwacht ik nu dus op korte termijn een reactie van Simyo, bij voorbaat dank. 
 

Gerdine

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Pat85, Ik kan me voorstellen dat dit vervelend is! Het ligt eraan hoe snel wij iets horen van KPN. Hoelang dit zal duren hebben wij helaas geen invloed op. Hopelijk krijg je snel een terugkoppeling via de mail!

Reputatie 2
Badge

@Amy Is het bekend wanneer we gemaild worden en met welke oplossing? De klanten die op de lijst zouden staan bij KPN zouden uiterlijk vandaag gebeld worden, ik verwachtte dus ook uiterlijk vandaag wat te horen, aangezien ik dit al in augustus bij Simyo heb aangekaart (wat ook overeenkomt met jouw eerdere bericht dat ik binnen 3 werkdagen gebeld zou worden). Vandaag weer de hele middag amper bereikbaar, alleen EDGEverbinding en accu die als een gek leeg loopt.

 

Reputatie 7
Badge +7

 @Pat85 In het begin waren wij inderdaad nog zoekende wat hier precies aan de hand was. Daarom dat wij in het begin klanten het forum van KPN lieten bijhouden wat betreft het onderzoek. Achteraf hebben wij besloten om zelf ook berichten hierover te delen en een lijst bij te houden zodat wij onze klanten zelf kunnen informeren. Echter is mij niet bekend dat onze klanten bij KPN klachten moesten melden. Dit forum bericht deelde we alleen met onze eigen klanten zodat tijdelijk de status van het onderzoek kon worden bijgehouden 😊

De 1000 MB die je hebt ontvangen heeft inderdaad niet te maken met de iPhone 11 klachten.

Groetjes,
Amy

​​​

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Sas26,

Bedankt voor je bericht. Op dit moment is er geen verdere update. Alle klanten die op de lijst staan/stonden zullen per e-mail worden geïnformeerd over de voortgang van het onderzoek en de stappen die worden ondernomen. Mocht je nog niet op de lijst staan dan kan je mij natuurlijk een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens 😊.

Groetjes,
Amy

Reputatie 2
Badge

@Pat85 Wij maken gebruik van hun netwerk dus in die zin wel onderdeel van KPN. Wel ben je natuurlijk klant bij ons (simyo) dus dienen wij jouw de service te verlenen. Ik begrijp daarom waarom ze jou naar ons hebben verwezen! Je zal deze week nog een mail ontvangen van de desbetreffende afdeling. 

Alvast een prettige avond!

Groetjes,
Amy

Op zich klinkt het logisch, ware het niet dat Simyo eerst 2 maanden klanten naar het KPN forum stuurt om daar info te verkrijgen en eventuele klachten te melden. Ik had dus echt gehoopt op het eerder toegezegde belletje vandaag. 

 

Ik hoop trouwens niet dat het mailtje van gister betreffende gratis 1GB de oplossing van Simyo is (los van dat we niks aan 1GB hebben, als de iPhone niet werkt in combinatie met het KPN netwerk 😉 )

Beste Amy,

 

Is er al iets bekend m.b.t. de storing met iPhone 11? Ik ervaar steeds vaker de problemen. Geen bereik of niet kunnen bellen. Verschillende keren ook vernomen dat ik telefonisch niet bereikbaar ben. Ik zie geen gemisten oproepen. 
groet,

 

saskia

Reputatie 7
Badge +7

@Pat85 Wij maken gebruik van hun netwerk dus in die zin wel onderdeel van KPN. Wel ben je natuurlijk klant bij ons (simyo) dus dienen wij jouw de service te verlenen. Ik begrijp daarom waarom ze jou naar ons hebben verwezen! Je zal deze week nog een mail ontvangen van de desbetreffende afdeling. 

Alvast een prettige avond!

Groetjes,
Amy

Reputatie 2
Badge

Hoi @Pat85,

Dat klopt inderdaad. Wij zijn onderdeel van KPN en zullen op dezelfde manier naar onze klanten communiceren 😊.

Groetjes,
Amy

Dank voor je reactie @Amy. Ik had echter verwacht in de 1e groep te vallen, omdat ik al dus al even op de lijst sta (ver voor 06 okt.), maar nog niet gebeld ben (zoals eerder wel aangegeven). Ik wacht nog maar even af.

Wel grappig, dat KPN medewerkers juist Simyo klanten niet wilden helpen was het argument dat zij vinden dat Simyo geen onderdeel van KPN is 😂.

Fijn dat je hier nu in iedergeval meer info kunt geven! 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Pat85,

Dat klopt inderdaad. Wij zijn onderdeel van KPN en zullen op dezelfde manier naar onze klanten communiceren 😊.

Groetjes,
Amy

Reputatie 2
Badge

Hoi Amy,

Kunnen we hierdan uit op maken dat het op dezelfde wijze gaat als de groep bij KPN na 06 oktober? Mijn probleem is namelijk al sinds begin augustus bekend en in september ben ik al op de lijst gezet?

Reputatie 7
Badge +7

Hello @aman2,

Thankyou for your message. Unfortunately not yet. All customers currently on the list will be notified by email. 

@Pat85 Om ook meteen te antwoorden op jouw bericht 😊. De klanten die nu op de lijst staan worden per e-mail geïnformeerd! 

Greetings/Groetjes,
Amy

Reputatie 2
Badge

Ik lees in het KPN forum dat er aan die zijde (eindelijk) gevolg wordt gegeven aan dit probleem. ben benieuwd naar de oplossing van Simyo 🙂 Heb begrepen van Amy dat men ook aan het bellen gaat deze week.

Hi @Amy!
Any update on this? 

Reageer